ciudatenie..., scade temperatura
![]() ![]() ![]() |
ciudatenie..., scade temperatura
mikemaniack |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Maniac Group: Members Posts: 357 Joined: 8 April 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
BMW
320D
TOURING EX SOLENZA CLIMA 2004
|
|||
YR-ZBG |
![]()
Post
#2
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
din cate stiu eu cand pornesti AC-ul iti porneste GMV-ul...care trage aer prin ambele radiatoare....deci nu e ciudat ci mai degraba normal.
Daca gresesc nu dati cu pietre. |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
roland |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Gresesti, nu e normal. Gresesti pentru ca nu ai luat in considerare termostatul motorului care trebuie sa deschida doar la o anumita temperatura.
Chiar daca merge GMV-ul (oricat de tare ar merge el), termostatul e cel care asigura o temperatura nominala de lucru a motorului. Deci, cand motorul e prea rece, termostatul inchide si apa nu circula prin radiator. Cand e prea cald, deschide mai mult sau mai putin si apa trece prin radiator si, daca e nevoie, porneste si GMV-ul. Totusi, posibila problema la initiator ar fi termostatul defect, blocat pe deschis. Fiind vara, oricum ala ar fi stat mai mult deschis. Dar cand porneste GMV-ul, termostatul fiind deschis, apa se raceste prea tare. Cand pornesti dimineata, nu se incalzeste mai greu motorul? |
--------------------
.
.
.
|
|
bion |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
mikimaniacu` e normal cum face. Temperatura de lucru e la o liniuta desupra primei linii groase(reglata numai prin termostat). Cand e cald urca pana catre a doua linie groasa si porneste GMV. Cand e pornita clima GMV functioneaza permanent si mentine temperatura la valorile admise de termostat.
Cu stima bion |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
- TM54
2003 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
i96nds |
![]()
Post
#5
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca acul ramane peste 30% din scala, cum zicea bion (adica o linie subtire peste cea groasa pentru sfert) atunci e OK.
Daca scade la 25% atunci inseamna ca e defect termostatul si nu inchide. Probabil cand ti-a scazut temperatura ai prins si o bucata de drum mai liber si ai mers cu viteza. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mikemaniack @ 4 Jun 2008, 07:14) Cand am mers zilele astea prin trafic mi-a urcat acul la jumatea scalei de temperatura. Cand am dat drumu la aer pe treapta 4 a scazut acul ala in mai putin de 5-10 minute la 1 linuta groasa. ![]() QUOTE(roland @ 4 Jun 2008, 08:30) Gresesti, nu e normal. Gresesti pentru ca nu ai luat in considerare termostatul motorului care trebuie sa deschida doar la o anumita temperatura. Chiar daca merge GMV-ul (oricat de tare ar merge el), termostatul e cel care asigura o temperatura nominala de lucru a motorului. Deci, cand motorul e prea rece, termostatul inchide si apa nu circula prin radiator. Cand e prea cald, deschide mai mult sau mai putin si apa trece prin radiator si, daca e nevoie, porneste si GMV-ul. Totusi, posibila problema la initiator ar fi termostatul defect, blocat pe deschis. Fiind vara, oricum ala ar fi stat mai mult deschis. Dar cand porneste GMV-ul, termostatul fiind deschis, apa se raceste prea tare. Cand pornesti dimineata, nu se incalzeste mai greu motorul? Daaaa , sa stii ca ceilalti gresesc iar apa aia , dupa ce a ajuns la peste 95' C o sa inghete de mult ce se raceste . Mike este normal sa mai scada putin dupa ce porneste si GMV-ul . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
BoomPunk |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru fara respect ptr lege si ``organ``! Group: Members Posts: 637 Joined: 20 March 06 From: Bucharest ![]() |
Putin cam off-topic....lamuriti-ma si pe mine,exact care e termostatul la Solenza.Unde anume e el situat...Ma interesez de ceva timp si nu am reusit inca sa aflu...
![]() |
--------------------
Dacia
de calcat
Zepter
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#8
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
Ete in poza unde e termostatul.
Dar daca in conditii normale temperatura iti sta imediat dupa prima linie groasa lasa-l in pace ca isi face treaba. Attached thumbnail(s) termostat.JPG ( Size: 27.58k ) Number of downloads: 127 |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
romanvs |
![]()
Post
#9
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 1.248 Joined: 14 January 08 From: CRAIOVA ![]() |
E in regula sa iti scada temperatura la apa cand pornesti A/C-ul pt ca ventilatorul merge continuu .Scade pana la un sfert +o liniuta pe scala si ramane acolo cat A/C-ul este pornit.
|
--------------------
Hyundai
Elantra
2021 D A C I A S O L E N Z A
|
|
mikemaniack |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Maniac Group: Members Posts: 357 Joined: 8 April 08 From: Bucuresti ![]() |
stiti ce ma framanta pe mine cum in mai putin de 10 minute mers bara la bara..scade asa repede temperatura cand pornesc aerul?
si apropo conteaza pe ce viteza dai la aer? si inca ceva -- cat de mult se simte ca masina nu mai are aceasi "vlaga" ca fara aer pornit. La mine cel putin e foarte puturoasa cu aerul pornit, la 3000 de ture " imi vine in nas masina ". Scuzati expresiile care sunt mai putin tehnice. ![]() |
--------------------
BMW
320D
TOURING EX SOLENZA CLIMA 2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 14:46 |