DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ciudatenie..., scade temperatura

mikemaniack
post 4 Jun 2008, 07:14
Post #1


Membru Maniac


Group: Members
Posts: 357
Joined: 8 April 08
From: Bucuresti




Cand am mers zilele astea prin trafic mi-a urcat acul la jumatea scalei de temperatura.
Cand am dat drumu la aer pe treapta 4 a scazut acul ala in mai putin de 5-10 minute la 1 linuta groasa. biggrin.gif
O fi de la conductele alea de aerul conditionat care trec pe acolo si "ar raci apa".


--------------------
BMW 320D TOURING
EX SOLENZA CLIMA 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YR-ZBG
post 4 Jun 2008, 07:36
Post #2


membru sufletist


Group: Members
Posts: 814
Joined: 4 April 07




din cate stiu eu cand pornesti AC-ul iti porneste GMV-ul...care trage aer prin ambele radiatoare....deci nu e ciudat ci mai degraba normal.

Daca gresesc nu dati cu pietre.


--------------------
Dacia Sandero 2009
Slz....buna masina...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 4 Jun 2008, 08:30
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Gresesti, nu e normal. Gresesti pentru ca nu ai luat in considerare termostatul motorului care trebuie sa deschida doar la o anumita temperatura.
Chiar daca merge GMV-ul (oricat de tare ar merge el), termostatul e cel care asigura o temperatura nominala de lucru a motorului.
Deci, cand motorul e prea rece, termostatul inchide si apa nu circula prin radiator. Cand e prea cald, deschide mai mult sau mai putin si apa trece prin radiator si, daca e nevoie, porneste si GMV-ul.
Totusi, posibila problema la initiator ar fi termostatul defect, blocat pe deschis. Fiind vara, oricum ala ar fi stat mai mult deschis. Dar cand porneste GMV-ul, termostatul fiind deschis, apa se raceste prea tare.
Cand pornesti dimineata, nu se incalzeste mai greu motorul?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 4 Jun 2008, 10:09
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




mikimaniacu` e normal cum face. Temperatura de lucru e la o liniuta desupra primei linii groase(reglata numai prin termostat). Cand e cald urca pana catre a doua linie groasa si porneste GMV. Cand e pornita clima GMV functioneaza permanent si mentine temperatura la valorile admise de termostat.

Cu stima bion


--------------------
Dacia SLZ Scala - TM54 2003
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 4 Jun 2008, 14:03
Post #5


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Daca acul ramane peste 30% din scala, cum zicea bion (adica o linie subtire peste cea groasa pentru sfert) atunci e OK.
Daca scade la 25% atunci inseamna ca e defect termostatul si nu inchide.
Probabil cand ti-a scazut temperatura ai prins si o bucata de drum mai liber si ai mers cu viteza.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 4 Jun 2008, 15:32
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(mikemaniack @ 4 Jun 2008, 07:14)
Cand am mers zilele astea prin trafic mi-a urcat acul la jumatea scalei de temperatura.
Cand am dat drumu la aer pe treapta 4 a scazut acul ala in mai putin de 5-10 minute la 1  linuta groasa.  biggrin.gif
*




QUOTE(roland @ 4 Jun 2008, 08:30)
Gresesti, nu e normal. Gresesti pentru ca nu ai luat in considerare termostatul motorului care trebuie sa deschida doar la o anumita temperatura.
Chiar daca merge GMV-ul (oricat de tare ar merge el), termostatul e cel care asigura o temperatura nominala de lucru a motorului.
Deci, cand motorul e prea rece, termostatul inchide si apa nu circula prin radiator. Cand e prea cald, deschide mai mult sau mai putin si apa trece prin radiator si, daca e nevoie, porneste si GMV-ul.
Totusi, posibila problema la initiator ar fi termostatul defect, blocat pe deschis. Fiind vara, oricum ala ar fi stat mai mult deschis. Dar cand porneste GMV-ul, termostatul fiind deschis, apa se raceste prea tare.
Cand pornesti dimineata, nu se incalzeste mai greu motorul?
*


Daaaa , sa stii ca ceilalti gresesc iar apa aia , dupa ce a ajuns la peste 95' C o sa inghete de mult ce se raceste .
Mike este normal sa mai scada putin dupa ce porneste si GMV-ul .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoomPunk
post 4 Jun 2008, 22:46
Post #7


Membru fara respect ptr lege si ``organ``!


Group: Members
Posts: 637
Joined: 20 March 06
From: Bucharest




Putin cam off-topic....lamuriti-ma si pe mine,exact care e termostatul la Solenza.Unde anume e el situat...Ma interesez de ceva timp si nu am reusit inca sa aflu... blush.gif


--------------------
Dacia de calcat Zepter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YR-ZBG
post 5 Jun 2008, 07:46
Post #8


membru sufletist


Group: Members
Posts: 814
Joined: 4 April 07




Ete in poza unde e termostatul.
Dar daca in conditii normale temperatura iti sta imediat dupa prima linie groasa lasa-l in pace ca isi face treaba.

Attached thumbnail(s)
termostat.JPG ( Size: 27.58k ) Number of downloads: 127


--------------------
Dacia Sandero 2009
Slz....buna masina...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romanvs
post 5 Jun 2008, 20:48
Post #9


membru autentic


Group: Members
Posts: 1.248
Joined: 14 January 08
From: CRAIOVA




E in regula sa iti scada temperatura la apa cand pornesti A/C-ul pt ca ventilatorul merge continuu .Scade pana la un sfert +o liniuta pe scala si ramane acolo cat A/C-ul este pornit.


--------------------
Hyundai Elantra 2021
D A C I A S O L E N Z A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikemaniack
post 9 Jun 2008, 11:58
Post #10


Membru Maniac


Group: Members
Posts: 357
Joined: 8 April 08
From: Bucuresti




stiti ce ma framanta pe mine cum in mai putin de 10 minute mers bara la bara..scade asa repede temperatura cand pornesc aerul?
si apropo conteaza pe ce viteza dai la aer?
si inca ceva -- cat de mult se simte ca masina nu mai are aceasi "vlaga" ca fara aer pornit.
La mine cel putin e foarte puturoasa cu aerul pornit, la 3000 de ture " imi vine in nas masina ".

Scuzati expresiile care sunt mai putin tehnice. post-336-1110552459.gif


--------------------
BMW 320D TOURING
EX SOLENZA CLIMA 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 14:46
Forum Renault