DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> restaurare A-Z, m-am decis, n-o las

SSilent
post 11 Jun 2008, 16:14
Post #31


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




pe mine nu ma intereseaza motorul, ma intereseaza in special tabla, pentru ca am facut foarte multe ore de munca la masina mea in scopul de a scapa de rugina si nu mai vreau inca un episod, si vopseaua, am fixu cu vopseaua ca pana la urma ea creeaza prima impresie despre masina smile.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 11 Jun 2008, 18:22
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




SSilent, daca ma crezi eu muncesc de o saptamana la o capota frantuzeasca si parca nu se mai termina , la o masina ca sa iasa calumea e fffffffffff multa munca si in primul rand migaleala


--------------------
DACIA 1300 1976 - CT 84 MUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 11 Jun 2008, 18:48
Post #33


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




QUOTE(alex-mun @ 10 Jun 2008, 21:29)
si in al doilea rand trebuie sa-l faci sa gandeasca rational. in Cta este mediu sarat care mananca tabla daciilor . cam 70 % au probleme la tabla, dar toata treaba este sa gasesti una cat de cat bunicica. tr
*



sunt dacii, pe strazile de langa stadion, 1300, zici ca ieri au fost vopsite. PIC de rugina.

treaba de mantuiala se observa in schimb, nu partea cu mediu sarat. masina nu are probleme la carosire decat la aripi in fata, unde au fost inlocuite din cauza unui accident prin 2000 si au fost revopsita toata masina. acum vopseaua asta se cojeste, a aparut rugina pe aripi, dar pe restul caroseriei NU, deoarece vopseaua de fabrica inca isi face treaba-> treaba de mantuiala, ai rugina si aici in cta, si in Buc, si in timisoara, oriunde....

la cum e masina, mai bine iei alta, 1300 sau 1310 sau 1410...una pe injectie eventual...sau alta decat dacie....o sa bagi mai putini bani in ea, clar.


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 11 Jun 2008, 19:27
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




Cristi , problema se pune in felul urmator. la 1300 oamenii inainte le bagau ulei peste tot, de asta rezistau. 1310 nu prea le mai bagau, si mediu sarat le cam haleste. degeaba zici tu ca nu are treaba. uite-te la doua dacii 1310 uscate , una din Cta si una din oricare alta parte a tarii si ai sa vezi efectul aerului sarat . daca masina este tratata de noua cu ulei si vaselina tabla va rezista garantat in orice mediu, daca ea este uscata o haleste rugina clar sad.gif
eu sincer sa fiu nu prea am mai vazut in Cta DACIA 1300 care sa arate ca noua. sunt intr-adevar vreo 5 bucati , care au ulei, vaselina , dar si alea mai au mici ghionturi pe ele . in Cta 1300 in stare buna este pe cale de disparitie sad.gif


--------------------
DACIA 1300 1976 - CT 84 MUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 11 Jun 2008, 19:32
Post #35


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




a mea intr-adevar a fost tratata cu ulei prin praguri, vaselina pe toate piesele de sub ea, etc....

sa spunem ca traim in mediul asta. trebuie sa ne obisnuim.



--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 11 Jun 2008, 19:50
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




conteaza mult de tot uleiul, daca ai lasat-o fara si o ia rugina pe urma poti sa-i pui si mama uleiuiului , nu o mai salvezi


--------------------
DACIA 1300 1976 - CT 84 MUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandu_race
post 10 Jul 2008, 23:10
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 10 July 08




nu stiu daca mai e de actualitate discutia dar.... daca baiatu zice ca tine la masina aia nu tre sa il dezamagiti , in fond daca ai dacie inseamna ca iti place sa te murdaresti tare cand ai putin timp liber , eu am luat o dacie in 99 cu 5 milioane , pana in 2002 am bagat in ea cam 600 euro (cand era euro 41000 ) si am vandu-to cu 15 milioane , IRATIONAL !!! Am muncit singur la ea de m=au gasit dracii dar mi-a placut . Rugamintea mea e sa lasati omu sa isi faca placerea , e si asta o pasiune . Personal am inteles ca baiatu vine in bucuresti sa faca facultatea , sunt dispus sa il ajut gratuit . excluzand sudura pot da un sfat si o mana de ajutor la cam tot ce inseamna dacie , mai gasim si ceva piese pe la mine si gata avionul !!! In speranta ca nu am deranjat pe nimeni va salut cu respect !!!!!


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 1985 - B 24 JFD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd June 2024 - 04:32
Forum Renault