DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Arcuri dacie berlina, Pareri

ANTIdacie
post 27 Mar 2006, 07:55
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 13 December 05




Am si eu o intrebare si vreau un sfat de la voi!Care este treaba: arcurile mele din spate sunt duse rau da tot in sensul ca, masina este lasata de spate rau, chiar si atunci cad nu este nimeni pe bancheta din spate!Cam asta ar fi povestea!

In primul rand vreau sa fac o investitie minima!de aceea am inteles de la multi ca pot lua arcuri sh de fata berlina, sau de spate brek,sau mai stiu eu ce variante!

M-ar tenta o astfel de operatie deoarece nu o vad asa de scumpa dar sa imi spneti voi daca se merita din pct de vedere al sigurantei si cat de cat al confortului binenteles confortul pe care il ofera dacia!

Masina o folosesc numai in scopul plimbarii nu ma intereseaza sa car cu ea dar nici cand se urca in spate 3 persoane nu vreau sa se lase pana la soll!

Va multumesc anticipat si astept sfaturile voastre!


--------------------
Harb de dacie 1310 - DMITHEONE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ANTIdacie
post 28 Mar 2006, 10:13
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 13 December 05




dar nu are nimeni nici o parere?sau care e faza?


--------------------
Harb de dacie 1310 - DMITHEONE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
milu
post 28 Mar 2006, 11:29
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 23 April 04
From: Timisoara




Eu as cumpara arcuri noi de fata, si le-as monta pe fata, iar cele pe care le-ai dat jos le modifici, adica tai o spira si jumatate si le pui pe spate.
Dar daca nu vrei sa desfaci in fata si nici sa cheltui prea mult, cumpara de fata vechi le tai o spira jumate si le pui sus.
Unii taie doar o spira ca sa stea masina un pic ridicata de spate, poti sa tai numai o spira si apoi vezi cat de tare scutura. Daca iti convine le lasi asa, daca nu mai tai jumate de spira.


--------------------
Duster 1.5 dCi & Logan 0.9 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 28 Mar 2006, 11:49
Post #4


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Am cumparat arcuri SH de fata in stare foarte buna. Totusi, mai moi decat niste arcuri noi de fata. Rezultatul? Masina nu mai sta asa in cap ca si cu alea de break care le-a avut, in schimb masina e mult mai stabila in curbe.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Renegatul
post 28 Mar 2006, 12:50
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 24 February 06
From: in avion, calatoresc mult




Recomand arcuri H&R sau KW


--------------------
Dacia 1300 - B01ERU
Nu te pune cu cei cu ceafa lata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 28 Mar 2006, 13:35
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




QUOTE(Renegatul @ 28 Mar 2006, 13:50)
Recomand arcuri H&R sau KW
*


sunt pentru dacia 1310?? cumva si arcuri care sa coboare masina cu max 4 cm eventual un 2 cm??


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 28 Mar 2006, 13:44
Post #7


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




ANTIdacie, si eu am avut aceeasi problema ca si tine, arcurile de spate cu o spira si jumatate rupte.

Am preferat sa-mi iau unele de spate Break, SH, din urmatoarele motive:

- au aceeasi grosime ca cele de spate normale, dar cu o spira si jumatate mai lungi;
- fiind SH, sunt deja mai moi, deci cumva compenseaza acea spira si jumatate in plus si nici nu-ti forteaza telescoapele cand se ridica de fund la vreo groapa;
- am avut ocazia sa vad si dacie berlina cu arcuri noi de break pe spate si arata si se simtea ok;
- am vazut dacie cu arcuri de fata modificate puse pe spate (cam coapta de rugina), iar ambele oale erau rupte pe spate - deci cele de fata pe spate sunt prea tari, mai ales daca nu prea stii in ce stare e caroseria.

Eu am si butelia de gaz pe spate, deci greutate suplimentara.

Evident, m-am uitat la cele luate si le-am si apasat, se prezentau destul de bine.

Costuri totale (am facut in Tr. Severin toata treaba): 600.000 vechi ambele arcuri spate, 150.000 vechi manopera de montare. Un arc nou e 800 - 900.000.

Bafta la alegere!

This post has been edited by emircea: 29 Mar 2006, 09:04


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 28 Mar 2006, 19:43
Post #8


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




deci,nu am fost niciodata de acord cu faza asta cu arcurile.masina va sta sus,ca o maimuta:)daca vrei sa faci ceva mai bine cumperi unele noi:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ANTIdacie
post 28 Mar 2006, 21:35
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 13 December 05




multumesc in sfarsit pt sfaturi s-au lasat ceva asteptate!

dar m-ati bagat iara in ceata mai rau decat eram!

Deci in primul rand ca o sa iau arcuri sh din targ!Dar acum sa imi spuneti voi pe care ati merge! Pe cele de fata sau pe cele de break?


--------------------
Harb de dacie 1310 - DMITHEONE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 29 Mar 2006, 09:03
Post #10


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Pai se pare ca ai mai multe variante:

- cele de spate noi si ai incheiat povestea;
- cele de spate normale,SH, care pot sa fie moi si masina sa-ti stea lasata;
- cele de spate de break, SH, care, chiar daca sunt mai moi, masina va avea aprox. aceeasi tinuta ca si cu arcuri noi, poate un pic mai saltata si suspensia de spate ceva mai tare;
- de fata SH, taiate sau netaiate, care sunt prea dure dupa opinia mea pentru spate, poti avea probleme daca tabla e mai coapta.

Alegerea de aici incolo iti apartine.

Cred ca ai primit in 48 ore raspunsurile de care aveai nevoie.
Spor la treaba, sa ai bafta la alegerea arcurilor, indiferent pe ce varianta mergi.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 30 Mar 2006, 20:27
Post #11


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




bai da inaltatoare din cauciuc sau de metal de ce nu iei?dar ai nevoie de presa:)si e si mai ieftin;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 31 Mar 2006, 08:37
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(ydaniel @ 30 Mar 2006, 22:27)
bai da inaltatoare din cauciuc sau de metal de ce nu iei?dar ai nevoie de presa:)si e si mai ieftin;)
*


Cred ca asta-i o solutie si mai buna si mai simpla de aplicat si mai ieftina


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SAS
post 31 Mar 2006, 09:00
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 11 August 05




QUOTE(dacis @ 31 Mar 2006, 08:37)
Cred ca asta-i o solutie si mai buna si mai simpla de aplicat si mai ieftina
*


Am citit undeva prin acest forum ca, inaltatoarele destabilizeaza masina in curbe.
Sfatul meu este sa-ti cumperi unle noi. Eu urmezi sa mi le montezi pe ce noi saptamana viitoare


--------------------
Dacia Berlina - CS-03-YSF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 31 Mar 2006, 11:24
Post #14


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




depinde cat de inalta o faci:0 aro sau normala:_


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
parpanel
post 31 Mar 2006, 16:41
Post #15


Calator


Group: Members
Posts: 805
Joined: 11 March 05




Am avut eu inaltatoare pe spate; adica o tija care se infileteaza in partea inferioara a amortizorului si sub arc se pune o oala de cauciuc.
Cu sistemul asta (care nici nu e omologat RAR) am rupt filetul la un amortizor.


--------------------
DACIA Logan 2006 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gogosaru19
post 26 Nov 2007, 18:49
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 14 March 07
From: Bucuresti




pune unele de furgoneta alea nu au moarte biggrin.gif tongue.gif rolleyes.gif


--------------------
dacia 1410 breck 1998 - B 64 SNB
prea rapid prea furios , eu cu dacia tu pe jos :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex_84
post 5 Jun 2008, 14:26
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 6 December 07
From: Constanta




salut baieti ... as vrea si eu sa ii fac o inbunatatire... la masina mea vreau sa ii pun arcuri de fata pe spate deoarece am un arc pe spate rupt si trebuie sa le schimb pentru ca masina imi sta inclinata pe partea stanga dar as vrea sa ii pun arcuri de fata si sa ii tai 2 spire... mar interesa sa nu fie ridicata de spate sa vina aripa putin deasupra rotii... dar din cate am citit pe aici dupa aia sint prea tari si masina o sa topaie.... daca iau arcuri de breack mai pot sa tai din ele? si cam cat pentru ca nu vreau sa imi stea ridicata. multumesc si astept raspuns


Attached thumbnail(s)
26042008_002_.jpg ( Size: 264.98k ) Number of downloads: 205


--------------------
Dacia Berlina 1998 - CT 04 MXG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 5 Jun 2008, 14:30
Post #18


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Ia arcuri de fata sh si taie din ele 1,5 spire si va sta cum se vede in poza ta pe partea dreapta spate,poate un pic mai jos.
Daca nu esti multumit le dai jos si mai tai 0,5 spire.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 5 Jun 2008, 14:31
Post #19


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(Alex_84 @ 5 Jun 2008, 14:26)
salut baieti ... as vrea si eu sa ii fac o inbunatatire... la masina mea vreau sa ii pun arcuri de fata pe spate deoarece am un arc pe spate rupt si trebuie sa le schimb pentru ca masina imi sta inclinata pe partea stanga dar as vrea sa ii pun arcuri de fata si sa ii tai 2 spire... mar interesa sa nu fie ridicata de spate sa vina aripa putin deasupra rotii... dar din cate am citit pe aici dupa aia sint prea tari si masina o sa topaie.... daca iau arcuri de breack mai pot sa tai din ele? si cam cat pentru ca nu vreau sa imi stea ridicata. multumesc si astept raspuns
*



Pune arcuri de fata noi taiate 1 spira si jumatate si nu o sa stea nici prea sus si nici nu o sa topaie. Daca le tai asa, vor fi la nivel cu un arc normal de spate numai ca se vor lasa mult mai greu si vor veni si frumos. Nu pune arcuri de spate ca sunt foarte proaste.

This post has been edited by ionutctn: 5 Jun 2008, 14:32


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminus
post 5 Jun 2008, 17:27
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 18 September 07




Cumpara arc cu diametru de 13,4 mm si nu o sa ai probleme. Se gasesc in magazin si de 13,1 si de 13,4. Cele de fata au diametru 14,9 si e mult prea tare. Arcul de berlina si cel de break au acelasi nr de spire si aceasi diametru, doar ca cel de break este mai alungit, cam 15-20mm


--------------------
Dacia Berlina 2004i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 5 Jun 2008, 18:05
Post #21


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Cand aud toti expertii ca arcurile de fata sunt prea tari imi vine sa post-336-1110552439.gif .Ati incercat voi si sunt prea tari?Asa imi ziceau si mie alti "experti" inainte sa le pun pe masina ca o sa fie prea rigida . E ca un arc de spate nou ,numai ca nu se inmoaie dupa 6 luni.
Deci eu am folosit arcuri de fata sh ,NU NOI.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 5 Jun 2008, 21:22
Post #22


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




doh.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varto
post 16 Jun 2008, 07:16
Post #23


Sunt un balcanic


Group: Members
Posts: 11
Joined: 27 February 08
From: Ploiesti




Si eu vreau sa fac mai rigida un pic suspensia spate, de cand am pus butelia de GPL se lasa foarte mult pe spate daca am 150 de kile pe bancheta din spate (2 persoane).
Pana la urma care e cea mai sigura modalitate de a inalta masina fara sa schimb tinuta de drum....???? wacko.gif


--------------------
DACIA Berlina dec 1998
Sunt un balcanic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 16 Jun 2008, 07:55
Post #24


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Nu exista asa ceva. Inaltand masina o faci mai instabila. Solutia e s-o mentii la aceeasi inaltime, dar sa pui arcuri mai tari.

Adica arcuri de fata taiate.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 16 Jun 2008, 13:56
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Dar de ce nu a fost conceputa dacia cu niste arcuri de spate ceva mai groase sa reziste in timp ?


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 Jun 2008, 19:40
Post #26


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




arcuri de fata,se taie o spira jumate....rezultat:masina mai rigida,garda la sol un pic scazuta....e mai stabila in curbe......asa am eu tongue.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 21:25
Forum Renault