DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Relani Dacia 1410, creste dupa ce se incalzeste motorul

bybystrocel
post 18 Nov 2004, 13:28
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 16 November 04
From: Iasi




Salut.
Nu stiu daca s-a mai discutat asta, dar eu sunt incepator pe forum, asa ca incerc si eu marea cu degetul.
Am Dacia 1410 si la pornire relantiul e pew la 800 iar dupa ce se incalzeste motorul ajunge si la 1200, si chiar nu stiu ce sa-i fac.
Daca-l dau mai jos nu mai porneste bine, si pe deasupra se opresate.
Stie careva care-i treaba


--------------------
DACIA 1410 - IS-97-DYA
dupa scumpirea benzinei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 18 Nov 2004, 13:39
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Turatia de relati ( de altfel si celelalte reglajese) se obtine cu motorul cald -temperatura peste 80 grade, dimineata ptr a nu se opri motorul tragi socul 1/4,1/2;1/3,1/1 din cursa in functie de cum cere motorul

This post has been edited by Dyda: 18 Nov 2004, 13:41


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bybystrocel
post 18 Nov 2004, 16:28
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 16 November 04
From: Iasi




merci mult pt sfat, am sa vad ce pot face


--------------------
DACIA 1410 - IS-97-DYA
dupa scumpirea benzinei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shaq_rose
post 20 Nov 2004, 18:12
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 16 March 04
From: Bucuresti - Drumul Taberei




QUOTE(bybystrocel @ 18 Nov 2004, 18:28)
merci mult pt sfat, am sa vad ce pot face
*


am si eu o intrebare, dimineata acum ca e rece, nu prea imi porneste in ce sens: dau cheie, electromotorul pleaca, dar nimic, daca dau cateva pedale la rece, pe la a 3-a , a-4 a cheie reusesc sa pornesc, sa fie oare pompa de benzina? rezervorul e cam cu 2-3 litri, sa fie si asta o cauza?


--------------------
DACIA 1300 - B-12-CVD
Nobody is perfect, I'm Nobody !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bybystrocel
post 20 Nov 2004, 19:12
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 16 November 04
From: Iasi




QUOTE(shaq_rose @ 20 Nov 2004, 18:12)
am si eu o intrebare, dimineata acum ca e rece, nu prea imi porneste in ce sens: dau cheie, electromotorul pleaca, dar nimic, daca dau cateva pedale la rece, pe la a 3-a , a-4 a cheie reusesc sa pornesc, sa fie oare pompa de benzina? rezervorul e cam cu 2-3 litri, sa fie si asta o cauza?
*


pune si tu mai multa benzina biggrin.gif
Dar nu asta e problema, nu ai benzina destula in carburator, sau nu tragi si tu socul.
incearca asfel: dai prima cheie sa rupi uleiul, apoi tragi socul (tot sau 1/2 in functie cat e de frig, sau in functie de masina ta) si dai la cheie. Dupa ce porneste in functie de cat este tras, impingi socul dupa 10-15 sec la jumatate din cat era si apoi progresiv pana la capat dupa 1 min, sau poti sa pleci cu socul usor tras cat sa ai 1200 ture si dupa ce se incalzeste un picut sa-l impingi de tot.
Eu asa fac si merge la pornity fara probleme.


--------------------
DACIA 1410 - IS-97-DYA
dupa scumpirea benzinei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sosta
post 3 Jan 2005, 12:02
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 7 June 04
From: Galati




Mah ... la carte zice asa: "la pornirea la rece se dau 2 pana la 4 sprituri (apasari la rece a pedalei de acceleratie), dupa care se trage socul la maxim si se actioneaza demarorul. Dupa circa 10-15 secunde de functionare, deschiderea clapetei de soc de reduce la jumatate (se impinge maneta de soc)".
La faza cu socul tras la maxim nu prea sunt de acord ... pentru ca motorul pleaca din prima cu o turatie destul de ridicata ... si daca ai ceva uzura la linie (cazul meu) atunci aceasta se accentueaza, dar la faza cu spriturile ... e critica ... pentru ca la rece, traiectul benzinei este uscat (se evapora pana la racirea motorului) ... si atunci trebuie sa dai ceva la automat pana ce motorul reuseste sa traga ceva benzina din carburator.
Daca insa dai 2-3 sprituri si tot nu porneste ... atunci verifica nivelul de benzina din carb. sau pompa de benzina.


--------------------
Dacia 1310 - BR-02-EJX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 3 Jan 2005, 12:16
Post #7


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




QUOTE(sosta @ 3 Jan 2005, 13:02)
Mah ... la carte zice asa: "la pornirea la rece se dau 2 pana la 4 sprituri (apasari la rece a pedalei de acceleratie), dupa care se trage socul la maxim si se actioneaza demarorul. Dupa circa 10-15 secunde de functionare, deschiderea clapetei de soc de reduce la jumatate (se impinge maneta de soc)".
La faza cu socul tras la maxim nu prea sunt de acord ... pentru ca motorul pleaca din prima cu o turatie destul de ridicata ... si daca ai ceva uzura la linie (cazul meu) atunci aceasta se accentueaza, dar la faza cu spriturile ... e critica ... pentru ca la rece, traiectul benzinei este uscat (se evapora pana la racirea motorului) ... si atunci trebuie sa dai ceva la automat pana ce motorul reuseste sa traga ceva benzina din carburator.
Daca insa dai 2-3 sprituri si tot nu porneste ... atunci verifica nivelul de benzina din carb. sau pompa de benzina.
*


verifica pompa de sprit si membrana la pompa de alimentare


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 22:38
Forum Renault