Relani Dacia 1410, creste dupa ce se incalzeste motorul
![]() ![]() ![]() |
Relani Dacia 1410, creste dupa ce se incalzeste motorul
bybystrocel |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 November 04 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1410
- IS-97-DYA dupa scumpirea benzinei
|
|||
Dyda |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Turatia de relati ( de altfel si celelalte reglajese) se obtine cu motorul cald -temperatura peste 80 grade, dimineata ptr a nu se opri motorul tragi socul 1/4,1/2;1/3,1/1 din cursa in functie de cum cere motorul
This post has been edited by Dyda: 18 Nov 2004, 13:41 |
-------------------- Kox
|
|
bybystrocel |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 November 04 From: Iasi ![]() |
merci mult pt sfat, am sa vad ce pot face
|
--------------------
DACIA
1410
- IS-97-DYA dupa scumpirea benzinei
|
|
shaq_rose |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 16 March 04 From: Bucuresti - Drumul Taberei ![]() |
QUOTE(bybystrocel @ 18 Nov 2004, 18:28) am si eu o intrebare, dimineata acum ca e rece, nu prea imi porneste in ce sens: dau cheie, electromotorul pleaca, dar nimic, daca dau cateva pedale la rece, pe la a 3-a , a-4 a cheie reusesc sa pornesc, sa fie oare pompa de benzina? rezervorul e cam cu 2-3 litri, sa fie si asta o cauza? |
--------------------
DACIA
1300
- B-12-CVD Nobody is perfect, I'm Nobody !
|
|
bybystrocel |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 16 November 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(shaq_rose @ 20 Nov 2004, 18:12) am si eu o intrebare, dimineata acum ca e rece, nu prea imi porneste in ce sens: dau cheie, electromotorul pleaca, dar nimic, daca dau cateva pedale la rece, pe la a 3-a , a-4 a cheie reusesc sa pornesc, sa fie oare pompa de benzina? rezervorul e cam cu 2-3 litri, sa fie si asta o cauza? pune si tu mai multa benzina ![]() Dar nu asta e problema, nu ai benzina destula in carburator, sau nu tragi si tu socul. incearca asfel: dai prima cheie sa rupi uleiul, apoi tragi socul (tot sau 1/2 in functie cat e de frig, sau in functie de masina ta) si dai la cheie. Dupa ce porneste in functie de cat este tras, impingi socul dupa 10-15 sec la jumatate din cat era si apoi progresiv pana la capat dupa 1 min, sau poti sa pleci cu socul usor tras cat sa ai 1200 ture si dupa ce se incalzeste un picut sa-l impingi de tot. Eu asa fac si merge la pornity fara probleme. |
--------------------
DACIA
1410
- IS-97-DYA dupa scumpirea benzinei
|
|
sosta |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 7 June 04 From: Galati ![]() |
Mah ... la carte zice asa: "la pornirea la rece se dau 2 pana la 4 sprituri (apasari la rece a pedalei de acceleratie), dupa care se trage socul la maxim si se actioneaza demarorul. Dupa circa 10-15 secunde de functionare, deschiderea clapetei de soc de reduce la jumatate (se impinge maneta de soc)".
La faza cu socul tras la maxim nu prea sunt de acord ... pentru ca motorul pleaca din prima cu o turatie destul de ridicata ... si daca ai ceva uzura la linie (cazul meu) atunci aceasta se accentueaza, dar la faza cu spriturile ... e critica ... pentru ca la rece, traiectul benzinei este uscat (se evapora pana la racirea motorului) ... si atunci trebuie sa dai ceva la automat pana ce motorul reuseste sa traga ceva benzina din carburator. Daca insa dai 2-3 sprituri si tot nu porneste ... atunci verifica nivelul de benzina din carb. sau pompa de benzina. |
--------------------
Dacia
1310
- BR-02-EJX
|
|
Cib |
![]()
Post
#7
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(sosta @ 3 Jan 2005, 13:02) Mah ... la carte zice asa: "la pornirea la rece se dau 2 pana la 4 sprituri (apasari la rece a pedalei de acceleratie), dupa care se trage socul la maxim si se actioneaza demarorul. Dupa circa 10-15 secunde de functionare, deschiderea clapetei de soc de reduce la jumatate (se impinge maneta de soc)". La faza cu socul tras la maxim nu prea sunt de acord ... pentru ca motorul pleaca din prima cu o turatie destul de ridicata ... si daca ai ceva uzura la linie (cazul meu) atunci aceasta se accentueaza, dar la faza cu spriturile ... e critica ... pentru ca la rece, traiectul benzinei este uscat (se evapora pana la racirea motorului) ... si atunci trebuie sa dai ceva la automat pana ce motorul reuseste sa traga ceva benzina din carburator. Daca insa dai 2-3 sprituri si tot nu porneste ... atunci verifica nivelul de benzina din carb. sau pompa de benzina. verifica pompa de sprit si membrana la pompa de alimentare |
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 22:38 |