DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

15 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noul Symbol, zvonurile sustin ca e dacie, eu nu cred

hornedfiend
post 18 Aug 2008, 22:57
Post #151


nimeni


Group: Members
Posts: 249
Joined: 26 May 07




Parerea mea este ca arata mult mai bine decat generatia actuala (cel putin arata ceva mai agresiv). Oricum de la clio 3 ar fi putut sa adapteze interiorul care arata f bine si aerisit dar cu plastice de 2 lei ca sa tina pretul mic (sa pastreze doar design-ul).


--------------------
Renault Clio 3 1.6 16V 2007 Exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
banutu
post 19 Aug 2008, 06:36
Post #152


membru cu bani


Group: Members
Posts: 494
Joined: 12 October 06




Merge. E mult peste Symbol-urile care au fost pana acuma.


--------------------
DACIA LOGAN /Megane 3 - AG-00-!!! 2006/2011
Membru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 19 Aug 2008, 07:08
Post #153


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




acest nou symbol este un produs de sine statator?
intreb asta pentru ca nu e derivat din clio 3...
PS cei de la ams (auto motor sport) au prezentat prototipul ca fiind noua dacie de clasa medie
exista 2 posibilitati :
1. cei de la ams au dat-o-n bara
2. acest model se va comercializa in romania si europa de vest +/- alte piete sub marca Dacia

This post has been edited by daciafan: 19 Aug 2008, 22:08


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 19 Aug 2008, 09:00
Post #154


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Aia de la AMS au dat 2 gherle in 3 luni referitor la Dacia, nu mai sunt bine informati.
Prima a fost cu noul logan facelift care era poza aia derivata photoshop din laguna 3, iar a doua gherla a fost asta.
Oricum, multe modele nu va mai scoate renaultul in urmatorii ani, ca odata cu intrarea in criza petrolului s-a renuntat la fabuloasele lansari de jdemii de modele pe an. Se aude chiar ca unele cu traditie vor fi "lichidate"


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 19 Aug 2008, 09:17
Post #155


-


Group: Members
Posts: 22.767
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(klaus @ 19 Aug 2008, 10:00)
Se aude chiar ca unele cu traditie vor fi "lichidate"
Lasa-i mai sa vada pe pielea lor. Nu degeaba l-au trecut apele pe sacal la conferinta aia ...

19 Aug 2008, 10:20:
QUOTE(ssilviu @ 18 Aug 2008, 20:54)
Niste cretini. Cu Ghosn in frunte.
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


This post has been edited by IRONICK: 19 Aug 2008, 09:20


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 19 Aug 2008, 11:05
Post #156


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Mie mi se pare ok masina. Si sunt sigur ca in realitate va arata destul de bine. Nici Sandero sau Logan Ph2, sau Laguna 3, nu mi-au placut prea mult in poze, dar in realitate chiar arata reusit.
Cred ca nu suntem noi inca obisnuiti cu masina. Asa e de fiecare data cand apare un model nou.

QUOTE(Serje @ 18 Aug 2008, 22:22)
cei cu Fiatul ... nici o grija, nimeni nu incearca sa copieze un Fiat,  pur si simplu is prea banale

*



Pentru febra, iti recomand paracetamol biggrin.gif.

Hai sa vedem niste masini cu design banal:

nuova_fiat_croma_05_600.jpg ( Size: 56.95k ) Number of downloads: 255

fiat_argenta.jpg ( Size: 67.36k ) Number of downloads: 254

Fiat_Bravo_16_Multijet_EURO5_BACK.jpg ( Size: 102.33k ) Number of downloads: 202


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EdyB
post 19 Aug 2008, 11:13
Post #157


Reno-watt!


Group: Members
Posts: 462
Joined: 21 February 07
From: Bucuresti




Chiar nu este banal design-ul fiat-urilor...mai ales Grande Punto si Bravo arata foarte bine, insa personal n-as mai da banii pe ele...italiencele mai au de recuperat la mecanica si sistemele aferente.

Am avut o caruta de probleme cu un punto clasic, iar un vecin sta cu bravo-ul nou-nout numai in service-uri de cand a luat-o...ba se blocheaza injectoarele, ba nu mai merge compresorul de AC...sincer ma mir si eu cat mai poate suporta smile.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 2 2000 Expression 1.4 8V 75CP - 50 000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 19 Aug 2008, 11:21
Post #158


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




BRAVO = un grande punto care a mancat mai mult..


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 19 Aug 2008, 16:32
Post #159


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




QUOTE(klaus @ 19 Aug 2008, 08:00)
Oricum, multe modele nu va mai scoate renaultul in urmatorii ani, ca odata cu intrarea in criza petrolului s-a renuntat la fabuloasele lansari de jdemii de modele pe an. Se aude chiar ca unele cu traditie vor fi "lichidate"
*



Renault nu mai are de ce sa scoata in primul rand pentru ca deja a cam scos tot ce a zis ca scoate cu faimosul lor contract 2009 iar ce mai are de scos nu cred sa se opreasca acum cand lucrurile is aproape facute. Pana una alta petrolul merge putin in jos si iara se vor adormi simturile prostimii. Nu o sa dea lumea navala la gipane dar masini se vor cumpara chit ca din alea cu litraj mic. Probabil se vor concentra pe montarea unor solutii mai ecologice si cu un consum cat mai mic. Poate ceva hibrid. Cine stie. Cred ca o sa cam slefuiasca ce au o vreme.

PS Cat despre fiat nu uitati de cinque cento

This post has been edited by minny: 19 Aug 2008, 16:52


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutz_r
post 19 Aug 2008, 19:28
Post #160


© ...membru cu symbol ™


Group: Members
Posts: 596
Joined: 27 October 06
From: Bucuresti ... u.e




Renault va dezvalui la Salonul Auto de la Moscova varianta sedan a actualului Clio, botezata Symbol
http://www.automarket.ro/stiri/premiera-ia...mbol-14129.html]

http://www.informatiiauto.ro/oficial-noul-...va-sid3124.html

Renault pregateste o noua premiera, de aceasta data nu pentru Salonul Auto de la Paris, asa cum probabil v-ati fi asteptat, ci pentru Salonul Auto de la Moscova, care isi va deschide portile pe 26 august.

Constructorul francez va intregi gama modelului Clio cu varianta sedan de caroserie. Asemeni vechii generatii, noul Clio Sedan va purta alaturi numele Symbol (Thalia in Grecia) si va oferi clientilor mai mult spatiu. Proportiile modelului de clasa mica au crescut, lungimea masurand acum 4.26 m lungime si 1.43 m inaltime.

In materie de design s-au schimbat destul de multe lucruri, de la micile retusuri aduse partii frontale si blocurilor optice pana la gandirea unui intreg aspect posterior. Conturul cromat al calandrului si al bandoului spate intregesc lista detaliilor noi. La interior Renault pastreaza aceleasi elemente dar portbagajul creste considerabil in dimensiuni.

Asa cum era de asteptat, noul Symbol va prelua motorizarile actualei variante hatchback, fie ca vorbim de unitati pe benzina sau motorina. Sedanul imprumuta aceeasi platforma Clio II, ceea ce inseamna ca viitorii clienti vor avea parte de o izolatie fonica foarte buna si de o tinuta de drum excelenta.

Viitorul Renault Symbol va sosi si la Paris, dupa ce isi va face debutul oficial la Moscova, vanzarile urmand sa fie demarate in Europa Centrala si de Est, Rusia, Turcia si Magreb.

renault_symbol_facelift_1m.jpg ( Size: 87.02k ) Number of downloads: 133
renault_symbol_facelift_4m.jpg ( Size: 42.1k ) Number of downloads: 208
renault_symbol_facelift_7m.jpg ( Size: 72.5k ) Number of downloads: 136
renault_symbol_facelift_8m.jpg ( Size: 98.33k ) Number of downloads: 161
renault_symbol_facelift_9m.jpg ( Size: 40.9k ) Number of downloads: 156



Renault va lansa în toamnă pe piața românească noua variantă a modelului Symbol, care va fi prezentată în avanpremieră la Salonul Auto de la Moscova, la sfârșitul acestei luni. Momentul lansării noii mașini a fost anunțat ieri de grupul francez.

Noul Renault Symbol are un design ceva mai fin decât variantele anterioare, în evidență ieșind spatele mașinii, care aduce mai mult cu cel de la Megane. Și partea din față a fost modificată. Astfel, botul noului Symbol seamănă destul de tare cu cel al Daciei Sandero. Asemănările nu se opresc aici, mânerele de la uși și semnalele fiind chiar cele puse de francezi pe Sandero.
Publicitate

Bordul este asemănător celui de la modelul actual, singura diferență notabilă fiind cromarea marginilor instrumentelor.

Producătorul spune că va fi o mașină foarte economică și că va păstra variantele actuale de motorizare. Astfel, Symbol va putea fi luat cu motor pe benzină sau diesel.

Symbol beneficiază de sistemul de suspensie folosit pe Clio II. Francezii spun că unul dintre atuurile mașinii este și portbagajul foarte încăpător. Modelul va avea 4,26 metri lungime și 1,43 metri înălțime. Noul Symbol este produs în Turcia, ca și actualul model.
„În România vom aduce noul Renault Symbol în toamnă. Tot atunci vom anunța prețul și variantele de motorizare“, a declarat agenției MEDIAFAX directorul comercial al Dacia Renault și Nissan în România, Jacques Daniel.
Surse apropiate Renault spun că prețul modelului nou va fi în zona celui actual.

Potrivit unui comunicat emis ieri de producător, noul Symbol este destinat piețelor din Europa Centrală și de Est, Rusia, Turcia și Maghreb.

Actualul Symbol este cel mai bine vândută mașină de import (nouă) din România. Potrivit datelor Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA), în primul semestru s-au vândut 6.150 de mașini Clio Symbol. Pe al doilea loc la vânzările de mașini străine noi este Skoda Octavia (5.355 de unități), iar pe locul al treilea Ford Focus (4.321). În topul mărcilor importate, Renault ocupă însă locul al doilea, cu 10.923 de mașini vândute în primul semestru. Pe primul loc este Skoda, cu 12.713 unități vândute în aceeași perioadă. După cele două vine Volkswagen, cu 10.149 de unități. sursa

173.gif arata mai rau decat vechiul symbol wacko.gif mai bine ii ziceau sandero sedan

This post has been edited by danutz_r: 19 Aug 2008, 19:55


--------------------
renault symbol fidji 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gescu
post 19 Aug 2008, 19:32
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 October 07




Daca bravo croma si gp sunt banale...atunci aduceti-mi o funie sa ma spanzur radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
P.S: pana la urma argenta s-ar putea sa arate asa...sindromu peugeot ..aceleasi faruri la toate modelele icon_mrgreen.gif...oare dc eu nu am avut probleme ??? am renault si eu nu stiu :blink:si mai e facuta si la turkey care ne vb romanului nu e bun.

This post has been edited by Gescu: 19 Aug 2008, 19:37

Attached thumbnail(s)
argenta_4p_cww.jpg ( Size: 21.95k ) Number of downloads: 224


--------------------
Fiat Albea 2006 Dynamic
1.4 Fire 77 CP (Fully Integrated Robotised Engine)
115Nm/3000rpm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 19 Aug 2008, 20:14
Post #162


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




tongue.gif

Attached thumbnail(s)
FAST_ROPE_MP_TYPE_3.JPG ( Size: 74.5k ) Number of downloads: 103


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutz_r
post 19 Aug 2008, 20:25
Post #163


© ...membru cu symbol ™


Group: Members
Posts: 596
Joined: 27 October 06
From: Bucuresti ... u.e




radmasa.gif god_hand.gif


--------------------
renault symbol fidji 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gescu
post 19 Aug 2008, 20:30
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 30 October 07




Off topic.....si-un sapun daca se poate laugh.gif...inseamna ca nu sunteti latini daca nu vedeti designe-ul plin de pasiune la aceste aceste modele....ce linii agresive au...cata sportivitate ...ahhh wub.gif ....nu ma bagati in seama radmasa.gif

This post has been edited by Gescu: 19 Aug 2008, 20:32


--------------------
Fiat Albea 2006 Dynamic
1.4 Fire 77 CP (Fully Integrated Robotised Engine)
115Nm/3000rpm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 19 Aug 2008, 21:06
Post #165


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




De ce dracu nu renunta la forma aia timpita de la luneta, chiar nu-mi dau seama, ca de putut se putea...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi - CT _ _ _ _ 2008 ph 2
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 19 Aug 2008, 22:07
Post #166


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




cica pretul nu-l va depasi pe cel al actualului symbol
1.eu nu-i cred
2.daca va fi asa atunci ceva pute


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 19 Aug 2008, 22:09
Post #167


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Daca va fi asa atunci loganul e o masina ca si moarta.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 19 Aug 2008, 22:11
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




Daca vrei neaparat poti gasi asemanari intre toate masinile de pe lumea asta, dar daca tot vorbim de asemanari cu Fiatul mie mi se pare ca farurile sunt ca la Sedici/ Suzuki SX4

25_galerie1.jpg ( Size: 72.2k ) Number of downloads: 83


SI daca mergem pe aceeasi tema, si stopurile de la ilustratia cu sedanul clio 3 par a fi asemanatoare cu cele de la Fiat Palio Weekend

fiat_palio_weekend_adventure_0.jpg ( Size: 21.7k ) Number of downloads: 98




--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 19 Aug 2008, 22:13
Post #169


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Si ar avea acest interes? Nu prea cred...


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 - AGXXMAV / AGXXVAB .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 19 Aug 2008, 22:14
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




eu tot zic ca pozele astea sunt lucrate la greu.....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roty
post 19 Aug 2008, 22:19
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 19 May 06




QUOTE(adip @ 18 Aug 2008, 15:49)
Sper ca Megane 3 sedan sa arate a sedan cap-coada, la fel ca tac'su 2, altfel nu-i vad bine pe betivanii din departamentul de design de la reno smile.gif
Deci frate, eu nu inteleg un lucru: cum e posibil ca un derivat din golf (jetta/bora/vento) sa arate bine in 3 volume indiferent de generatie (parca vento, cel dupa golf 3, e un pic mai naspa) iar astia de la renault se chinuie de ani intregi sa puna un rahat de portbagaj la clio si nu reusesc?
*



Asa cum Jetta iti place bag de seama ca iti place si Megane 2 Sedan. Nu de alta dar sunt fix in aceeasi clasa.
Clio e o clasa sub Golf, iar VW nu cred ca are vreun sedan in clasa mica. Deci nu prea ai cu ce compara.

Daca un Clio cu fund ar arata bine, fii sigur ca ar manca sanatos din vanzarile unui Megane cu fund. Si nu este interesul lor...


--------------------
Renault Clio 3 2006, 1.4 16V
Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 19 Aug 2008, 22:24
Post #172


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(roty @ 19 Aug 2008, 23:19)
Daca un Clio cu fund ar arata bine, fii sigur ca ar manca sanatos din vanzarile unui Megane cu fund. Si nu este interesul lor...
*



Mie nu prea imi vine sa cred ca sunt asa de varza incat sa gandeasca asa.... Vrei sa zici ca un Clio 3 Sedan ar face mai multe vanzari ca un Clio 3 Sedan + Megane 3 Sedan? Din contra, daca situatia era inversa, puteai sa zici ca Renault tine doar un sedan pe baza lui Megane 3 ca e mai scump si nu baga un Clio 3 Sedan sa nu-l canibalizeze. Dar in situatia de fata din contra. Iar mintile crete de la Renault nu au priceput nici acum ca daca ai o oferta mai variata vinzi mai mult.

This post has been edited by ssilviu: 19 Aug 2008, 22:28


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Coro
post 20 Aug 2008, 01:20
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 334
Joined: 18 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(Gescu @ 19 Aug 2008, 21:30)
aceste modele....ce linii agresive au

culoare si forma reprezinta gusturi si nu le discutam

QUOTE(Gescu @ 19 Aug 2008, 21:30)
...cata sportivitate ...ahhh wub.gif

te referi la 1.4 T-jet de 150 de cai ? pai motoru' ala (pe un Bravo) scoate:
109 cai/litru
117 cai/tona
150 Nm/litru

iar de banii astia imi iau RS :
112 cai/litru
166 cai/tona
150 Nn/litru

Argenta aia incepe ca un C40 si se termina ca un 406 coupe, Argenta cealalta arata ca un Sebring din 2003 ce a suferit un tratament "fantastic"
..parerea mea. dar vorba cantecului "e noapte si e tarziu" si mai sunt si off topic unsure.gif

On topic symbolu' asta are multe plusuri fata de precedentul (fara sa ma leg de "gradele de rudenie")

This post has been edited by Coro: 20 Aug 2008, 09:30


--------------------
Renault MEGANE 1.5 dCi 2008 EXTREME
Renault Safrane 2.0 Vi 1993 RT BVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 20 Aug 2008, 01:50
Post #174


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




Deci nu pot sa ma stapanesc.

E oribila fata!Si n-o spuneam daca si restul era oribil, dar cu atat mai mult trebuie sa spun ca e oribila fata.

Eu nu-i inteleg.Suntem in 2008.Se poate face si un mileu din metal, sticla si plastic. Suntem la peste un secol cred de cand se construiesc masini.

Inca de la inceput, omu' incerca sa faca masinaria asta de transporta din a in b pasagerii cat mai atragatoare. Da vad ca zeci si zeci de ani de progres in tehnologie....nu ajuta cu nimic.

Macar daca ai putea sa spui ca farul ala nu putea fi facut altfel..ca din motive de siguranta..de naiba stie..de costuri..nu putea fi facut altfel.Si acum 60 de ani se punea mai mult accent pe felul in care arata rezultatul final.

Dar arata ca o fata stricata intentionat.In afara de sigla aia ce element spune:renault?

E cea mai trista imagine pe care am vazut-o in anii astia.


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
banutu
post 20 Aug 2008, 05:41
Post #175


membru cu bani


Group: Members
Posts: 494
Joined: 12 October 06




[quote=Arhimede,20 Aug 2008, 02:50]
Deci nu pot sa ma stapanesc.

E oribila fata!Si n-o spuneam daca si restul era oribil, dar cu atat mai mult trebuie sa spun ca e oribila fata.

Eu nu-i inteleg.Suntem in 2008.Se poate face si un mileu din metal, sticla si plastic. Suntem la peste un secol cred de cand se construiesc masini.

Inca de la inceput, omu' incerca sa faca masinaria asta de transporta din a in b pasagerii cat mai atragatoare. Da vad ca zeci si zeci de ani de progres in tehnologie....nu ajuta cu nimic.

Macar daca ai putea sa spui ca farul ala nu putea fi facut altfel..ca din motive de siguranta..de naiba stie..de costuri..nu putea fi facut altfel.Si acum 60 de ani se punea mai mult accent pe felul in care arata rezultatul final.

Dar arata ca o fata stricata intentionat.In afara de sigla aia ce element spune:renault?

Nu este chiar asa , nu poti face orice din orice ,cel putin in domeniul auto. Sunt foarte multi factori care influenteaza realizarea unui produs . Una este sa faci pe statia grafica iar cand treci la executie apar o gramada de probleme care schimba foarte mult proiectul ,si multe alte probleme de conceptie.
Se putea si mai bine dar Renault vrea sa faca proiecte noi cu piese vechi (de pe alte proiecte ).
















--------------------
DACIA LOGAN /Megane 3 - AG-00-!!! 2006/2011
Membru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 20 Aug 2008, 06:27
Post #176


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(banutu @ 20 Aug 2008, 06:41)
Se putea si mai bine  dar Renault vrea sa faca proiecte noi cu piese vechi (de pe alte proiecte ).
*



Asta e gargara curata. Daca faceau un alt design nu ajungea masina sa coste cu 1000 de euro mai mult. Cu un mic efort ramanea la acealasi pret. Uite de exemplu celebrele oglinzi de la Logan care erau laudate la lansare pentru ca erau identice si pe stanga si pe dreapta si puteau fi interschimbabile. Mare smcherie de reducere de costuri. Desi aveai o vizibilitate execrabila in ele. Acum la facelift le-au schimbat cu unele normale. Si pretul a ramas la fel. Deci se poate.

Ghosn nu a invatat nimic din esecul de la Nissan. S-a apucat de reduceri de costuri drastice, a adus marca inapoi pe profit, dar asta doar pe termen mediu. Ca pe termen lung modelele mai putine, scaderea calitatii si a serviciilor au dus la scaderea vanzarilor. La fel se va intampla si la Renault. Acum cica le-a crescut profitul, procentual evident. Dar or sa vina vremuri grele. Pentru ca reducerile de costuri trebuie facute acolo unde nu observa clientul. Adica nu la design, nu la materialele din interior, nu la optiunile sau dotarile disponibile.

This post has been edited by ssilviu: 20 Aug 2008, 06:31


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pegas
post 20 Aug 2008, 07:56
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




e vorba si de perceptie si obisnuinta, cu siguranta... mie mi s-a parut urata laguna 3 in comparatie cu laguna 2. insa dupa ce am mai vazut cateva, unele chiar de aproape, parca nu mi se mai pare o hidosenie...

This post has been edited by pegas: 20 Aug 2008, 07:57


--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Aug 2008, 08:31
Post #178


-


Group: Members
Posts: 22.767
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(banutu @ 20 Aug 2008, 06:41)
Renault vrea sa faca proiecte noi cu piese vechi (de pe alte proiecte ).
De la Nissan ... ca sa nu mai pape banii lor pe cercetare

This post has been edited by IRONICK: 20 Aug 2008, 08:32


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 20 Aug 2008, 10:09
Post #179


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




QUOTE(ssilviu @ 20 Aug 2008, 05:27)
Ghosn nu a invatat nimic din esecul de la Nissan. S-a apucat de reduceri de costuri drastice, a adus marca inapoi pe profit, dar asta doar pe termen mediu. Ca pe termen lung modelele mai putine, scaderea calitatii si a serviciilor au dus la scaderea vanzarilor.
*



Da, dar atunci el nu va mai fi sef. Eu nu ma raliez la cei ce o critica pentru ca masina e evident un pas inainte. DAR! Problema e ca e doar un facelift (chiar daca mai substantial) care incearca a ne fi bagat pe gat pe post de masina noua. E evident treaba de reducere de costuri. Masina nu arata rau dar cum a zis si ssilviu nu e un model durabil in timp. Daca vroiau sa faca ceva destept bagau banu' acum si faceau clio 3 sedan.

This post has been edited by minny: 20 Aug 2008, 10:10


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 20 Aug 2008, 10:12
Post #180


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(minny @ 20 Aug 2008, 11:09)
care incearca a ne fi bagat pe gat pe post de masina noua.


Pai acelasi lucru se intampla si cu Golf 6. Doar ca ala pe langa designul schimbat, vine cu motorizari noi, transmisii noi, dotari noi, optiuni noi, preturi noi. La Symbol am impresia ca o sa vedem doar un design nou si atat.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
15 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 00:25
Forum Renault