Noul Symbol, zvonurile sustin ca e dacie, eu nu cred
![]() ![]() ![]() |
Noul Symbol, zvonurile sustin ca e dacie, eu nu cred
hornedfiend |
![]()
Post
#151
|
||
nimeni Group: Members Posts: 249 Joined: 26 May 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3 1.6 16V
2007 Exception
|
|||
banutu |
![]()
Post
#152
|
![]() membru cu bani Group: Members Posts: 494 Joined: 12 October 06 ![]() |
Merge. E mult peste Symbol-urile care au fost pana acuma.
|
--------------------
DACIA
LOGAN /Megane 3
- AG-00-!!!
2006/2011 Membru
|
|
daciafan |
![]()
Post
#153
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
acest nou symbol este un produs de sine statator?
intreb asta pentru ca nu e derivat din clio 3... PS cei de la ams (auto motor sport) au prezentat prototipul ca fiind noua dacie de clasa medie exista 2 posibilitati : 1. cei de la ams au dat-o-n bara 2. acest model se va comercializa in romania si europa de vest +/- alte piete sub marca Dacia This post has been edited by daciafan: 19 Aug 2008, 22:08 |
--------------------
/
/
/
|
|
klaus |
![]()
Post
#154
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Aia de la AMS au dat 2 gherle in 3 luni referitor la Dacia, nu mai sunt bine informati.
Prima a fost cu noul logan facelift care era poza aia derivata photoshop din laguna 3, iar a doua gherla a fost asta. Oricum, multe modele nu va mai scoate renaultul in urmatorii ani, ca odata cu intrarea in criza petrolului s-a renuntat la fabuloasele lansari de jdemii de modele pe an. Se aude chiar ca unele cu traditie vor fi "lichidate" |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#155
|
![]() - Group: Members Posts: 22.767 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(klaus @ 19 Aug 2008, 10:00) Se aude chiar ca unele cu traditie vor fi "lichidate" Lasa-i mai sa vada pe pielea lor. Nu degeaba l-au trecut apele pe sacal la conferinta aia ...19 Aug 2008, 10:20: QUOTE(ssilviu @ 18 Aug 2008, 20:54) Niste cretini. Cu Ghosn in frunte. ![]() ![]() ![]() This post has been edited by IRONICK: 19 Aug 2008, 09:20 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
balanel |
![]()
Post
#156
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Mie mi se pare ok masina. Si sunt sigur ca in realitate va arata destul de bine. Nici Sandero sau Logan Ph2, sau Laguna 3, nu mi-au placut prea mult in poze, dar in realitate chiar arata reusit.
Cred ca nu suntem noi inca obisnuiti cu masina. Asa e de fiecare data cand apare un model nou. QUOTE(Serje @ 18 Aug 2008, 22:22) Pentru febra, iti recomand paracetamol ![]() Hai sa vedem niste masini cu design banal: nuova_fiat_croma_05_600.jpg ( Size: 56.95k ) Number of downloads: 255 fiat_argenta.jpg ( Size: 67.36k ) Number of downloads: 254 Fiat_Bravo_16_Multijet_EURO5_BACK.jpg ( Size: 102.33k ) Number of downloads: 202 |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
EdyB |
![]()
Post
#157
|
![]() Reno-watt! Group: Members Posts: 462 Joined: 21 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Chiar nu este banal design-ul fiat-urilor...mai ales Grande Punto si Bravo arata foarte bine, insa personal n-as mai da banii pe ele...italiencele mai au de recuperat la mecanica si sistemele aferente.
Am avut o caruta de probleme cu un punto clasic, iar un vecin sta cu bravo-ul nou-nout numai in service-uri de cand a luat-o...ba se blocheaza injectoarele, ba nu mai merge compresorul de AC...sincer ma mir si eu cat mai poate suporta ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 2
2000 Expression 1.4 8V 75CP - 50 000 km
|
|
DrK |
![]()
Post
#158
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
BRAVO = un grande punto care a mancat mai mult..
|
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
minny |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
QUOTE(klaus @ 19 Aug 2008, 08:00) Oricum, multe modele nu va mai scoate renaultul in urmatorii ani, ca odata cu intrarea in criza petrolului s-a renuntat la fabuloasele lansari de jdemii de modele pe an. Se aude chiar ca unele cu traditie vor fi "lichidate" Renault nu mai are de ce sa scoata in primul rand pentru ca deja a cam scos tot ce a zis ca scoate cu faimosul lor contract 2009 iar ce mai are de scos nu cred sa se opreasca acum cand lucrurile is aproape facute. Pana una alta petrolul merge putin in jos si iara se vor adormi simturile prostimii. Nu o sa dea lumea navala la gipane dar masini se vor cumpara chit ca din alea cu litraj mic. Probabil se vor concentra pe montarea unor solutii mai ecologice si cu un consum cat mai mic. Poate ceva hibrid. Cine stie. Cred ca o sa cam slefuiasca ce au o vreme. PS Cat despre fiat nu uitati de cinque cento This post has been edited by minny: 19 Aug 2008, 16:52 |
--------------------
------
------
------
|
|
danutz_r |
![]()
Post
#160
|
![]() © ...membru cu symbol ™ Group: Members Posts: 596 Joined: 27 October 06 From: Bucuresti ... u.e ![]() |
Renault va dezvalui la Salonul Auto de la Moscova varianta sedan a actualului Clio, botezata Symbol
http://www.automarket.ro/stiri/premiera-ia...mbol-14129.html] http://www.informatiiauto.ro/oficial-noul-...va-sid3124.html Renault pregateste o noua premiera, de aceasta data nu pentru Salonul Auto de la Paris, asa cum probabil v-ati fi asteptat, ci pentru Salonul Auto de la Moscova, care isi va deschide portile pe 26 august. Constructorul francez va intregi gama modelului Clio cu varianta sedan de caroserie. Asemeni vechii generatii, noul Clio Sedan va purta alaturi numele Symbol (Thalia in Grecia) si va oferi clientilor mai mult spatiu. Proportiile modelului de clasa mica au crescut, lungimea masurand acum 4.26 m lungime si 1.43 m inaltime. In materie de design s-au schimbat destul de multe lucruri, de la micile retusuri aduse partii frontale si blocurilor optice pana la gandirea unui intreg aspect posterior. Conturul cromat al calandrului si al bandoului spate intregesc lista detaliilor noi. La interior Renault pastreaza aceleasi elemente dar portbagajul creste considerabil in dimensiuni. Asa cum era de asteptat, noul Symbol va prelua motorizarile actualei variante hatchback, fie ca vorbim de unitati pe benzina sau motorina. Sedanul imprumuta aceeasi platforma Clio II, ceea ce inseamna ca viitorii clienti vor avea parte de o izolatie fonica foarte buna si de o tinuta de drum excelenta. Viitorul Renault Symbol va sosi si la Paris, dupa ce isi va face debutul oficial la Moscova, vanzarile urmand sa fie demarate in Europa Centrala si de Est, Rusia, Turcia si Magreb. renault_symbol_facelift_1m.jpg ( Size: 87.02k ) Number of downloads: 133 renault_symbol_facelift_4m.jpg ( Size: 42.1k ) Number of downloads: 208 renault_symbol_facelift_7m.jpg ( Size: 72.5k ) Number of downloads: 136 renault_symbol_facelift_8m.jpg ( Size: 98.33k ) Number of downloads: 161 renault_symbol_facelift_9m.jpg ( Size: 40.9k ) Number of downloads: 156 Renault va lansa în toamnă pe piața românească noua variantă a modelului Symbol, care va fi prezentată în avanpremieră la Salonul Auto de la Moscova, la sfârșitul acestei luni. Momentul lansării noii mașini a fost anunțat ieri de grupul francez. Noul Renault Symbol are un design ceva mai fin decât variantele anterioare, în evidență ieșind spatele mașinii, care aduce mai mult cu cel de la Megane. Și partea din față a fost modificată. Astfel, botul noului Symbol seamănă destul de tare cu cel al Daciei Sandero. Asemănările nu se opresc aici, mânerele de la uși și semnalele fiind chiar cele puse de francezi pe Sandero. Publicitate Bordul este asemănător celui de la modelul actual, singura diferență notabilă fiind cromarea marginilor instrumentelor. Producătorul spune că va fi o mașină foarte economică și că va păstra variantele actuale de motorizare. Astfel, Symbol va putea fi luat cu motor pe benzină sau diesel. Symbol beneficiază de sistemul de suspensie folosit pe Clio II. Francezii spun că unul dintre atuurile mașinii este și portbagajul foarte încăpător. Modelul va avea 4,26 metri lungime și 1,43 metri înălțime. Noul Symbol este produs în Turcia, ca și actualul model. „În România vom aduce noul Renault Symbol în toamnă. Tot atunci vom anunța prețul și variantele de motorizare“, a declarat agenției MEDIAFAX directorul comercial al Dacia Renault și Nissan în România, Jacques Daniel. Surse apropiate Renault spun că prețul modelului nou va fi în zona celui actual. Potrivit unui comunicat emis ieri de producător, noul Symbol este destinat piețelor din Europa Centrală și de Est, Rusia, Turcia și Maghreb. Actualul Symbol este cel mai bine vândută mașină de import (nouă) din România. Potrivit datelor Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA), în primul semestru s-au vândut 6.150 de mașini Clio Symbol. Pe al doilea loc la vânzările de mașini străine noi este Skoda Octavia (5.355 de unități), iar pe locul al treilea Ford Focus (4.321). În topul mărcilor importate, Renault ocupă însă locul al doilea, cu 10.923 de mașini vândute în primul semestru. Pe primul loc este Skoda, cu 12.713 unități vândute în aceeași perioadă. După cele două vine Volkswagen, cu 10.149 de unități. sursa ![]() ![]() This post has been edited by danutz_r: 19 Aug 2008, 19:55 |
--------------------
renault symbol
fidji
1.5 dci 80 CP
|
|
Gescu |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 October 07 ![]() |
Daca bravo croma si gp sunt banale...atunci aduceti-mi o funie sa ma spanzur
![]() ![]() ![]() P.S: pana la urma argenta s-ar putea sa arate asa...sindromu peugeot ..aceleasi faruri la toate modelele ![]() This post has been edited by Gescu: 19 Aug 2008, 19:37 Attached thumbnail(s) argenta_4p_cww.jpg ( Size: 21.95k ) Number of downloads: 224 |
--------------------
Fiat
Albea
2006 Dynamic 1.4 Fire 77 CP (Fully Integrated Robotised Engine)
115Nm/3000rpm |
|
klaus |
![]()
Post
#162
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
danutz_r |
![]()
Post
#163
|
![]() © ...membru cu symbol ™ Group: Members Posts: 596 Joined: 27 October 06 From: Bucuresti ... u.e ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
renault symbol
fidji
1.5 dci 80 CP
|
|
Gescu |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 October 07 ![]() |
Off topic.....si-un sapun daca se poate
![]() ![]() ![]() This post has been edited by Gescu: 19 Aug 2008, 20:32 |
--------------------
Fiat
Albea
2006 Dynamic 1.4 Fire 77 CP (Fully Integrated Robotised Engine)
115Nm/3000rpm |
|
bobo77 |
![]()
Post
#165
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
De ce dracu nu renunta la forma aia timpita de la luneta, chiar nu-mi dau seama, ca de putut se putea...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
- CT _ _ _ _
2008 ph 2 Multa lume,putini oameni...
|
|
daciafan |
![]()
Post
#166
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
cica pretul nu-l va depasi pe cel al actualului symbol
1.eu nu-i cred 2.daca va fi asa atunci ceva pute |
--------------------
/
/
/
|
|
klaus |
![]()
Post
#167
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca va fi asa atunci loganul e o masina ca si moarta.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Daca vrei neaparat poti gasi asemanari intre toate masinile de pe lumea asta, dar daca tot vorbim de asemanari cu Fiatul mie mi se pare ca farurile sunt ca la Sedici/ Suzuki SX4
25_galerie1.jpg ( Size: 72.2k ) Number of downloads: 83 SI daca mergem pe aceeasi tema, si stopurile de la ilustratia cu sedanul clio 3 par a fi asemanatoare cu cele de la Fiat Palio Weekend fiat_palio_weekend_adventure_0.jpg ( Size: 21.7k ) Number of downloads: 98 |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
BZN |
![]()
Post
#169
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Si ar avea acest interes? Nu prea cred...
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
- AGXXMAV / AGXXVAB
.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
eu tot zic ca pozele astea sunt lucrate la greu.....
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
roty |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 19 May 06 ![]() |
QUOTE(adip @ 18 Aug 2008, 15:49) Sper ca Megane 3 sedan sa arate a sedan cap-coada, la fel ca tac'su 2, altfel nu-i vad bine pe betivanii din departamentul de design de la reno ![]() Deci frate, eu nu inteleg un lucru: cum e posibil ca un derivat din golf (jetta/bora/vento) sa arate bine in 3 volume indiferent de generatie (parca vento, cel dupa golf 3, e un pic mai naspa) iar astia de la renault se chinuie de ani intregi sa puna un rahat de portbagaj la clio si nu reusesc? Asa cum Jetta iti place bag de seama ca iti place si Megane 2 Sedan. Nu de alta dar sunt fix in aceeasi clasa. Clio e o clasa sub Golf, iar VW nu cred ca are vreun sedan in clasa mica. Deci nu prea ai cu ce compara. Daca un Clio cu fund ar arata bine, fii sigur ca ar manca sanatos din vanzarile unui Megane cu fund. Si nu este interesul lor... |
--------------------
Renault
Clio 3
2006, 1.4 16V Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#172
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(roty @ 19 Aug 2008, 23:19) Daca un Clio cu fund ar arata bine, fii sigur ca ar manca sanatos din vanzarile unui Megane cu fund. Si nu este interesul lor... Mie nu prea imi vine sa cred ca sunt asa de varza incat sa gandeasca asa.... Vrei sa zici ca un Clio 3 Sedan ar face mai multe vanzari ca un Clio 3 Sedan + Megane 3 Sedan? Din contra, daca situatia era inversa, puteai sa zici ca Renault tine doar un sedan pe baza lui Megane 3 ca e mai scump si nu baga un Clio 3 Sedan sa nu-l canibalizeze. Dar in situatia de fata din contra. Iar mintile crete de la Renault nu au priceput nici acum ca daca ai o oferta mai variata vinzi mai mult. This post has been edited by ssilviu: 19 Aug 2008, 22:28 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Coro |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 334 Joined: 18 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Gescu @ 19 Aug 2008, 21:30) aceste modele....ce linii agresive au culoare si forma reprezinta gusturi si nu le discutam QUOTE(Gescu @ 19 Aug 2008, 21:30) ...cata sportivitate ...ahhh ![]() te referi la 1.4 T-jet de 150 de cai ? pai motoru' ala (pe un Bravo) scoate: 109 cai/litru 117 cai/tona 150 Nm/litru iar de banii astia imi iau RS : 112 cai/litru 166 cai/tona 150 Nn/litru Argenta aia incepe ca un C40 si se termina ca un 406 coupe, Argenta cealalta arata ca un Sebring din 2003 ce a suferit un tratament "fantastic" ..parerea mea. dar vorba cantecului "e noapte si e tarziu" si mai sunt si off topic ![]() On topic symbolu' asta are multe plusuri fata de precedentul (fara sa ma leg de "gradele de rudenie") This post has been edited by Coro: 20 Aug 2008, 09:30 |
--------------------
Renault
MEGANE 1.5 dCi
2008 EXTREME Renault Safrane 2.0 Vi 1993 RT BVA
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Deci nu pot sa ma stapanesc.
E oribila fata!Si n-o spuneam daca si restul era oribil, dar cu atat mai mult trebuie sa spun ca e oribila fata. Eu nu-i inteleg.Suntem in 2008.Se poate face si un mileu din metal, sticla si plastic. Suntem la peste un secol cred de cand se construiesc masini. Inca de la inceput, omu' incerca sa faca masinaria asta de transporta din a in b pasagerii cat mai atragatoare. Da vad ca zeci si zeci de ani de progres in tehnologie....nu ajuta cu nimic. Macar daca ai putea sa spui ca farul ala nu putea fi facut altfel..ca din motive de siguranta..de naiba stie..de costuri..nu putea fi facut altfel.Si acum 60 de ani se punea mai mult accent pe felul in care arata rezultatul final. Dar arata ca o fata stricata intentionat.In afara de sigla aia ce element spune:renault? E cea mai trista imagine pe care am vazut-o in anii astia. |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
banutu |
![]()
Post
#175
|
![]() membru cu bani Group: Members Posts: 494 Joined: 12 October 06 ![]() |
[quote=Arhimede,20 Aug 2008, 02:50]
Deci nu pot sa ma stapanesc. E oribila fata!Si n-o spuneam daca si restul era oribil, dar cu atat mai mult trebuie sa spun ca e oribila fata. Eu nu-i inteleg.Suntem in 2008.Se poate face si un mileu din metal, sticla si plastic. Suntem la peste un secol cred de cand se construiesc masini. Inca de la inceput, omu' incerca sa faca masinaria asta de transporta din a in b pasagerii cat mai atragatoare. Da vad ca zeci si zeci de ani de progres in tehnologie....nu ajuta cu nimic. Macar daca ai putea sa spui ca farul ala nu putea fi facut altfel..ca din motive de siguranta..de naiba stie..de costuri..nu putea fi facut altfel.Si acum 60 de ani se punea mai mult accent pe felul in care arata rezultatul final. Dar arata ca o fata stricata intentionat.In afara de sigla aia ce element spune:renault? Nu este chiar asa , nu poti face orice din orice ,cel putin in domeniul auto. Sunt foarte multi factori care influenteaza realizarea unui produs . Una este sa faci pe statia grafica iar cand treci la executie apar o gramada de probleme care schimba foarte mult proiectul ,si multe alte probleme de conceptie. Se putea si mai bine dar Renault vrea sa faca proiecte noi cu piese vechi (de pe alte proiecte ). |
--------------------
DACIA
LOGAN /Megane 3
- AG-00-!!!
2006/2011 Membru
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#176
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(banutu @ 20 Aug 2008, 06:41) Asta e gargara curata. Daca faceau un alt design nu ajungea masina sa coste cu 1000 de euro mai mult. Cu un mic efort ramanea la acealasi pret. Uite de exemplu celebrele oglinzi de la Logan care erau laudate la lansare pentru ca erau identice si pe stanga si pe dreapta si puteau fi interschimbabile. Mare smcherie de reducere de costuri. Desi aveai o vizibilitate execrabila in ele. Acum la facelift le-au schimbat cu unele normale. Si pretul a ramas la fel. Deci se poate. Ghosn nu a invatat nimic din esecul de la Nissan. S-a apucat de reduceri de costuri drastice, a adus marca inapoi pe profit, dar asta doar pe termen mediu. Ca pe termen lung modelele mai putine, scaderea calitatii si a serviciilor au dus la scaderea vanzarilor. La fel se va intampla si la Renault. Acum cica le-a crescut profitul, procentual evident. Dar or sa vina vremuri grele. Pentru ca reducerile de costuri trebuie facute acolo unde nu observa clientul. Adica nu la design, nu la materialele din interior, nu la optiunile sau dotarile disponibile. This post has been edited by ssilviu: 20 Aug 2008, 06:31 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
pegas |
![]()
Post
#177
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 29 September 05 From: IASI ![]() |
e vorba si de perceptie si obisnuinta, cu siguranta... mie mi s-a parut urata laguna 3 in comparatie cu laguna 2. insa dupa ce am mai vazut cateva, unele chiar de aproape, parca nu mi se mai pare o hidosenie...
This post has been edited by pegas: 20 Aug 2008, 07:57 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001/Dinamyque, 1.4 16V
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#178
|
![]() - Group: Members Posts: 22.767 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(banutu @ 20 Aug 2008, 06:41) Renault vrea sa faca proiecte noi cu piese vechi (de pe alte proiecte ). De la Nissan ... ca sa nu mai pape banii lor pe cercetareThis post has been edited by IRONICK: 20 Aug 2008, 08:32 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
minny |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 20 Aug 2008, 05:27) Ghosn nu a invatat nimic din esecul de la Nissan. S-a apucat de reduceri de costuri drastice, a adus marca inapoi pe profit, dar asta doar pe termen mediu. Ca pe termen lung modelele mai putine, scaderea calitatii si a serviciilor au dus la scaderea vanzarilor. Da, dar atunci el nu va mai fi sef. Eu nu ma raliez la cei ce o critica pentru ca masina e evident un pas inainte. DAR! Problema e ca e doar un facelift (chiar daca mai substantial) care incearca a ne fi bagat pe gat pe post de masina noua. E evident treaba de reducere de costuri. Masina nu arata rau dar cum a zis si ssilviu nu e un model durabil in timp. Daca vroiau sa faca ceva destept bagau banu' acum si faceau clio 3 sedan. This post has been edited by minny: 20 Aug 2008, 10:10 |
--------------------
------
------
------
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#180
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(minny @ 20 Aug 2008, 11:09) care incearca a ne fi bagat pe gat pe post de masina noua. Pai acelasi lucru se intampla si cu Golf 6. Doar ca ala pe langa designul schimbat, vine cu motorizari noi, transmisii noi, dotari noi, optiuni noi, preturi noi. La Symbol am impresia ca o sa vedem doar un design nou si atat. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 00:25 |