DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Am si eu o problema!

GoPlay
post 10 Jun 2008, 10:39
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 27 May 08




Am descoperit in carcasa filtrului de aer urme de ulei.. Imi poate spune si mie cineva de la ce poate fi sad.gif !!


--------------------
Dacia solenza 2005 - B-74-dmx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YR-ZBG
post 10 Jun 2008, 10:57
Post #2


membru sufletist


Group: Members
Posts: 814
Joined: 4 April 07




Ar trebui sa detaliezi un pic ce inseamna "urme de ulei"....mai multicel, mai putin...doar asa...un fel de vapori lipiti pe acolo...etc.

Dar ca idee daca scoti capacul carcasei si apoi filtru de aer o sa observi ca exista 2 orificii.
Unu mare rotund care prin corpul clapeta conduce aerul la galerie si unu micut la care intra un furtun care vine de la capacul culbutorilor.
Prin acel furtun sunt aspirati vaporii ce se formeaza in zona culbutorilor si este normal sa fie oarece urme uleioase in zona.


--------------------
Dacia Sandero 2009
Slz....buna masina...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoPlay
post 10 Jun 2008, 11:04
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 27 May 08




Cred ca sunt vapori de ulei caci nu e asa consistent ca uleiul si nu e intr-o cantitate f mare "a si e mult mai apos ca uleiul"...


--------------------
Dacia solenza 2005 - B-74-dmx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brambus
post 10 Jun 2008, 12:20
Post #4


member


Group: Members
Posts: 647
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Este normal sa aiba acolo vapori de ulei mai ales daca forjezi motorul!


--------------------
Renault Megane 2 2007 Megane 2 R26 - B969FEF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YR-ZBG
post 10 Jun 2008, 12:59
Post #5


membru sufletist


Group: Members
Posts: 814
Joined: 4 April 07




daca sunt doar cativa stropi e normal cum iti spuneam pe acolo sunt aspirati vaporii de ulei.

Deci daca , cantitativ nu e ceva insemnat e absolut normal.


--------------------
Dacia Sandero 2009
Slz....buna masina...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 10 Jun 2008, 13:06
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Acei vapori sunt de la furtunul de recirculare de la carter . Varianta sport optimizata te scapa de acei vapori , pt ca acolo se pune un breather ( un filtru de aer mic ) si nu mai vin gazele fierbinti pe recirculare , ci motorul respira aer rece , filtrat .
Bine ar fi sa nu ai carcasa filtrului de aer murdar sau imbacsit de acei vapori , deci mai bine schimbi mai des filtrul de aer sau ... treci pe varianta sport .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoPlay
post 12 Jun 2008, 16:57
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 27 May 08




Va multumesc!!!!! un mecanic spunea ca s-ar putea ca motorul sa trebuiasca segmentat sau chiar mai rau sad.gif . Acum nus ce sa mai zic. Am uitas sa spun masina are 100.000 km ....


--------------------
Dacia solenza 2005 - B-74-dmx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 12 Jun 2008, 20:47
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Si daca are 100000,ce?Atata timp cat ai facut reviziile la timp(in special schimbul de ulei si nu ai scapat-o fara lichid de racire) si ai exploatat-o normal,nu are ce sa aiba.Motoarele acestea sunt garantate 300-350.000 km.
Daca o fi fost vreun "mecanic" din spatele blocului care facea segmentare la Dacii la 40-50.000 km,e normal sa-ti zica asa.

This post has been edited by cristio_79: 12 Jun 2008, 20:47


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apostuviorel
post 12 Jun 2008, 20:47
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 4 May 07




Nu ai ce cauta la motoras pana pe la 250.000 km. Punct.
Dar..daca vrei sa te convingi mergi cu masina la un service competent sa iti masoare compresia. Ai sa te convingi ca nu trebuie umblat la motoras.
Sau sa iti puna testerul pe masina si sa ii masoare puterea.


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 13 Jun 2008, 08:33
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Stiu la care zona te referi si recent am umblat pe acolo dar la mine nu e 1 strop pe acolo. Totul e curat. e drept ca "gaura" aceea mica e neagra dar nu a dar nimic pe langa.


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 13 Jun 2008, 09:35
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(GoPlay @ 12 Jun 2008, 16:57)
Va multumesc!!!!! un mecanic spunea ca s-ar putea ca motorul sa trebuiasca segmentat sau chiar mai rau  sad.gif . Acum nus ce sa mai zic. Am uitas sa spun masina are 100.000 km ....
*



Fa-ti un test de noxe si eventual de putere daca tu chiar crezi asta , dar am impresia ca mecanicul ala al tau isi cauta de lucru pe banii tai la masina ta .

Este normal sa ajunga vapori si gaze cu vapori de ulei pe acolo pentru ca acolo ajung vaporii de la carter . Daca ai mers in anumite regimuri care nu i-au placut masinii sau pur si simplu uleiul a cam trecut de prima tinerete ( 6000 km ) ( sau este de la fostul ulei ) se mai intampla si asta ...
Parerea mea : curata si cand schimbi uleiul , schimbi si filtrele si neaparat sa verifici mai des nivelul uleiului la joja .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoPlay
post 14 Jun 2008, 08:58
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 27 May 08




Am schimbat acum 1000 de km uleiul si iar au aparut vapori de ulei . Am pus ulei elf 10w40. Am facut ITP acum o luna si mi-a spus ca e ok la noxe e in grafic , dar cred ca pana la urma am sa ma duc sa fac un test de compresie ca sa dorm linistit dar nu vroiam sa arunc bani degeaba pe fereastra. A si in o mie de km nu a papat deloc ulei.....


--------------------
Dacia solenza 2005 - B-74-dmx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 14 Jun 2008, 12:02
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Nici nu are voie!


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 19:36
Forum Renault