Am si eu o problema!
![]() ![]() ![]() |
Am si eu o problema!
GoPlay |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 May 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
solenza
2005
- B-74-dmx
|
|||
YR-ZBG |
![]()
Post
#2
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
Ar trebui sa detaliezi un pic ce inseamna "urme de ulei"....mai multicel, mai putin...doar asa...un fel de vapori lipiti pe acolo...etc.
Dar ca idee daca scoti capacul carcasei si apoi filtru de aer o sa observi ca exista 2 orificii. Unu mare rotund care prin corpul clapeta conduce aerul la galerie si unu micut la care intra un furtun care vine de la capacul culbutorilor. Prin acel furtun sunt aspirati vaporii ce se formeaza in zona culbutorilor si este normal sa fie oarece urme uleioase in zona. |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
GoPlay |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 May 08 ![]() |
Cred ca sunt vapori de ulei caci nu e asa consistent ca uleiul si nu e intr-o cantitate f mare "a si e mult mai apos ca uleiul"...
|
--------------------
Dacia
solenza
2005
- B-74-dmx
|
|
Brambus |
![]()
Post
#4
|
![]() member Group: Members Posts: 647 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Este normal sa aiba acolo vapori de ulei mai ales daca forjezi motorul!
|
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Megane 2 R26
- B969FEF
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#5
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
daca sunt doar cativa stropi e normal cum iti spuneam pe acolo sunt aspirati vaporii de ulei.
Deci daca , cantitativ nu e ceva insemnat e absolut normal. |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Acei vapori sunt de la furtunul de recirculare de la carter . Varianta sport optimizata te scapa de acei vapori , pt ca acolo se pune un breather ( un filtru de aer mic ) si nu mai vin gazele fierbinti pe recirculare , ci motorul respira aer rece , filtrat .
Bine ar fi sa nu ai carcasa filtrului de aer murdar sau imbacsit de acei vapori , deci mai bine schimbi mai des filtrul de aer sau ... treci pe varianta sport . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
GoPlay |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 May 08 ![]() |
Va multumesc!!!!! un mecanic spunea ca s-ar putea ca motorul sa trebuiasca segmentat sau chiar mai rau
![]() |
--------------------
Dacia
solenza
2005
- B-74-dmx
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Si daca are 100000,ce?Atata timp cat ai facut reviziile la timp(in special schimbul de ulei si nu ai scapat-o fara lichid de racire) si ai exploatat-o normal,nu are ce sa aiba.Motoarele acestea sunt garantate 300-350.000 km.
Daca o fi fost vreun "mecanic" din spatele blocului care facea segmentare la Dacii la 40-50.000 km,e normal sa-ti zica asa. This post has been edited by cristio_79: 12 Jun 2008, 20:47 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
apostuviorel |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 4 May 07 ![]() |
Nu ai ce cauta la motoras pana pe la 250.000 km. Punct.
Dar..daca vrei sa te convingi mergi cu masina la un service competent sa iti masoare compresia. Ai sa te convingi ca nu trebuie umblat la motoras. Sau sa iti puna testerul pe masina si sa ii masoare puterea. |
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
|
|
mark`` |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
Stiu la care zona te referi si recent am umblat pe acolo dar la mine nu e 1 strop pe acolo. Totul e curat. e drept ca "gaura" aceea mica e neagra dar nu a dar nimic pe langa.
|
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GoPlay @ 12 Jun 2008, 16:57) Va multumesc!!!!! un mecanic spunea ca s-ar putea ca motorul sa trebuiasca segmentat sau chiar mai rau ![]() Fa-ti un test de noxe si eventual de putere daca tu chiar crezi asta , dar am impresia ca mecanicul ala al tau isi cauta de lucru pe banii tai la masina ta . Este normal sa ajunga vapori si gaze cu vapori de ulei pe acolo pentru ca acolo ajung vaporii de la carter . Daca ai mers in anumite regimuri care nu i-au placut masinii sau pur si simplu uleiul a cam trecut de prima tinerete ( 6000 km ) ( sau este de la fostul ulei ) se mai intampla si asta ... Parerea mea : curata si cand schimbi uleiul , schimbi si filtrele si neaparat sa verifici mai des nivelul uleiului la joja . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
GoPlay |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 May 08 ![]() |
Am schimbat acum 1000 de km uleiul si iar au aparut vapori de ulei . Am pus ulei elf 10w40. Am facut ITP acum o luna si mi-a spus ca e ok la noxe e in grafic , dar cred ca pana la urma am sa ma duc sa fac un test de compresie ca sa dorm linistit dar nu vroiam sa arunc bani degeaba pe fereastra. A si in o mie de km nu a papat deloc ulei.....
|
--------------------
Dacia
solenza
2005
- B-74-dmx
|
|
mark`` |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
Nici nu are voie!
|
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:36 |