DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O rabla, ...modificarea motorului standard

argon
post 24 Jul 2008, 06:52
Post #151


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Muttley @ 23 Jul 2008, 22:21)
E fix........ kkt! Ori m-am dezobisnuit eu sa merg cu Dacia, ori carburatoarele astea-s la fel, poate chiar mai rau decat monocorpul. ...E pacat sa merg cu niste carburatoare care-si fac treaba la o turatie de care motorul meu nu va fi capabil.
*






O lae, stiu cum merge o ALfa Romeo cu motor mic(1,3 parca) cu carburatoare de astea din fabrica si trage si la sub 3000 rpm de nu-i adevarat, mai mult de 5000-6000 nu merge nici aia in mod normal.

avansul e cu capra la fotograf, asta zic eu ca e problema. Si nu e 'fix kkt', merge la fel dar cu consumul mai mare blush.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 24 Jul 2008, 07:19
Post #152


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Alfa de 1,3 nu cred ca are 4 venturiuri de 40 mm cum are muttley, ci ceva mai mici. De aia nici nu are cuplu, ca nu are viteza aerul pe admisie. Carburatoarele lui cred ca sunt de pe motor de 1, 7 sau 2l (2*DCOE de 40 mm alimenteaza un Zetec de 2l la 7000 rpm fara probleme).


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Jul 2008, 07:21
Post #153


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




n-am masurat/observat de cat sunt, dar aratau ~ la fel.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Jul 2008, 09:16
Post #154


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nu prea are treaba vacumul cu simptomele tale.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 24 Jul 2008, 09:22
Post #155


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




Oare o fi galeria de admisie? cu ochiul.gif


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 24 Jul 2008, 09:32
Post #156


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Chiar daca nu sunt venturi-urile de 40, la carburatoarele astea se pot schimba. Si la tine banuiesc ca sunt diferite de cele vazute de argonelu pe alfa de 1,3.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 24 Jul 2008, 10:37
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Pai ia si tu o fibra d-aia si incearca sa-i dai foc sa vezi ce iese.

Baete, exista filtre gata facute cu carcase cu tot la Redline si K&N si probabil Lynx (daca nu or mai fi si altele). Redline si K&N au doua-trei tipuri cu inaltime diferita asa ca e foarte probabil ca vei gasi unul care sa incapa la tine. Astea vin cu carcasa lor cromata frumos, etc gata sa le instalezi!
Redline are si recirculare de ulei in filtru dar daca motorul e jegos, mai bine o lasi in ceata ca imputi filtrele.

Cit despre vacuum pentru servofrina asta e usor, tragi dintr-una din admisii si e gata. Ai grija sa ai o supapa unidirectionala acolo (BMW-urile mai vechi pot fi donori ieftini).

Pentru avansul delcoului e mai complicat. De obicei nu se foloseste, pentru ca se foloseste delco cu avans mecanic. Asta pentru ca avansul vacuumatic nu foloseste decit la turatii mici, oricum. Vezi curba de avans la Dacie. Avansul mecanic se poate modifica sa dea un pic mai mult sau mai putin dupa dorinta, da aia e alta poveste. Hexer ti-a spus el la inceput ceva despre cum procedeaza el, dar nu cred ca i-ai dat atentie prea mare. Merita sa recitesti pasajul. Eu sugeram aprindere comandata de arbore cu senzor de PMS ca sa scapi de toleranta mizerabila inerenta delcoului (dac-o mai fi si uzat, vai de el).

Apropo, ce venturi si tuburi auxiliare ai? Sfatul meu ar fi sa nu te apuci tu sa le faci ca nu-s usor de facut (trebuie precizie de sutimi de mm la interior, altminteri n-o sa ai aceeasi viteza de curgere si ai imbulinat-o).

This post has been edited by Gheorghedracu: 24 Jul 2008, 11:20


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Jul 2008, 11:51
Post #158


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Muttley @ 24 Jul 2008, 11:26)
Ei nu?!?
*




pune-l si mai vorbim.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Jul 2008, 12:00
Post #159


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




e o usurare sa dai vina pe cea mai simpla problema, e si normal, eu doar ziceam ca nu o sa se schimbe aproape nimic cu vacumaticul in functiune.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Jul 2008, 12:07
Post #160


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Regim jos inseamna 1500 rpm, peste 2000 e vax pipi. Ai zis ca nu-ti trage bine sub 5000. Vacumaticul doar ajuta la trecerea de la regimurile joase la inalte, dar la mers constant nu prea, cum spuneam, cand il pui sunt foarte curios daca ai rezolvat ceva.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 24 Jul 2008, 12:07
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Pentru a linisti spiritele, saptamana trecuta am montat acelasi model de aprindere, pe un motor de 1600cmc comprimat la 11:1 plus 4 carburi orizontale, plus alta axa, si sincer se simte cand pui vacumul. Apropo poti regla f bine curba de avans, chiar se simte: nu detoneaza si trage destul de bine.

This post has been edited by mihai1677: 24 Jul 2008, 12:08


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 24 Jul 2008, 12:17
Post #162


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Aici gasesti ceva filtre de aer la preturi decente... arunca un ochi. Au si alte modele... iar daca ceri sa ti le trimita cu US postal Service costa ~15$, ajung in ~2 saptamani si nu poti urmari coletul, dar mie nu mi-au dat niciodata rateuri.

Argon, daca la Daniel i s-a montat aprindere cu harta de avans programabila, inseamna ca tine loc si de centrifugal, si de vacuumatic. Altfel nu vad de ce s-ar fi incurcat cu asa ceva. Delcoul lui ar trebui sa mai aibe doar rolul de a imparti scanteia catre bujii si atat! Sau nu????


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Jul 2008, 12:19
Post #163


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




daca nu e bransat furtunul de vacum(sau e bransat de forma) degeaba tine loc.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 24 Jul 2008, 13:53
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Pai noi credeam ca inlocuisi garnitura buclucasa, altminteri nu are rost sa ne mai dam in barci aicea.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 24 Jul 2008, 14:27
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Vezi ca sunt unele mai plate, mie imi plac f mult
cate unul pe fiecare corp de carburi.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 24 Jul 2008, 16:44
Post #166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Despre filtrul ala vorbeam. Exista intr-adevar doua variante, una mai inalta si una mai joasa. Pentru aerisirea vaporilor poti folosi un filtru similar circular, special pentru asa ceva care se monteaza direct pe stutul capacului culbutorilor si aia e. Nu mai recirculi nimic.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 24 Jul 2008, 17:01
Post #167


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Pai la filtrele din link-ul dat de mine ce nu-ti place? Si ai si preturile la ele... cred ca la ultimele 3 ai si inaltimea.

De recircularea gazelor, decat sa treci prin carb-uri, mai bine le bagi direct in galerie, printr-un stut cu gaura ~ 1mm (asa are Weber 32 Dir in talpa lui, sub clapetele de acceleratie).
Oricum la galeria ta trebuie sa egalizezi vacuum-urile la un moment dat.

Motorul poti sa-l asamblezi si in casa, daca mergi la o spalatorie cu blocul si piesele jegoase si le cureti cu sfintenie!!! Sa fie mai usor de carat, chiuloasa o pui dupa ce re-asezi blocul asamblat cu noile piese pe masina. Eventual iti mai trebuie un 'muschi' (a se citi coleg) de ajutor, desi eu am reusit sa car in brate blocul asamblat, dar fara ulei in el, fara sa-mi rup spinarea (10m, din terasa soacra-mii pana la agregat). Daca apelezi la metoda asta, sa strangi pe talie o centura lata, sa nu cumva sa faci hernie!!!

This post has been edited by emircea: 24 Jul 2008, 17:05


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79_BMS
post 24 Jul 2008, 21:51
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 444
Joined: 29 October 06




QUOTE(Muttley @ 24 Jul 2008, 15:12)
... Cel mai probabil voi face motorul in curte...
*


deci o sa ma ,,impiedic'' de tine prin curte toata saptamana viitoare .... chiar ca o sa fie interesant . biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 2006/Laureate 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 24 Jul 2008, 22:52
Post #169


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Si husky-ul iar o sa se uite ranjind, cu pene pe la gura... radmasa.gif sorry de off-topic, dar chiar imi imaginez faza...

Cristi, cum naiba cari motorul pe scari (presupunand ca ai bloc cu 4 etaje sau liftul nu functioneaza, ca sie administratorele ce ai de gand sa faci si l-a oprit, sa nu cumva sa-l strici) folosind caruciorul de butelii, fara sa te chinui si fara sa-ti pui toate babele in cap???? In fine, o fi vreo metoda.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kta
post 25 Jul 2008, 11:41
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 485
Joined: 1 February 04
From: Bucuresti




Tot de inspiratie Alfa-Romeo:

Sa pui un suport (ca un T) care se prinde in partea de jos de tamponul motorului si in partea de sus de carburatoare. Pentru ca se spune ca suportii de la carburi nu rezista prea mult la vibratii.


--------------------
================= ================= ================== - ---------
Seat Altea 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 25 Jul 2008, 18:21
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Aia cind o sa folosesti suportii de la Alfa (aia pe care tocmai ii taiasi).


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 25 Jul 2008, 19:03
Post #172


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




QUOTE(emircea @ 24 Jul 2008, 22:52)

Cristi, cum naiba cari motorul pe scari (presupunand ca ai bloc cu 4 etaje sau liftul nu functioneaza, ca sie administratorele ce ai de gand sa faci si l-a oprit, sa nu cumva sa-l strici) folosind caruciorul de butelii, fara sa te chinui si fara sa-ti pui toate babele in cap???? In fine, o fi vreo metoda.
*



Problema e ca ar trebui sa-l urce in hotel. Eu m-am oferit de mult sa-l ajut, dar a zis ca nu se risca. radmasa.gif
Urmaresc zilnic threadul asta si ma bucura ce vad. Keep up the good work.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 26 Jul 2008, 19:56
Post #173


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Nici n-a plouat... torential tongue.gif
Ai scos camasa aia? biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 28 Jul 2008, 11:08
Post #174


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Super fain! Spor la treaba mai departe!!!

Apropos... spray-ul acela pentru temperatura puteai sa-l folosesti numai pentru galeria de evacuare si restul traseului; blocul motor rareori depaseste 100 de grade... si doar cand fierbe motorul. Oricum, nu-i dauneaza nici vopseaua aia.

Sper sa ajung prin zona dupa ce asamblezi totul la loc, sa ma dai si pe mine o tura... Nu de alta, dar la ce bafta am, nu prea-mi ies chestiile astea cu statul la o poveste.... nici cu ydaniel n-am reusit sa ma sincronizez cand am ajuns prin Bucuresti. cheers.gif


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 29 Jul 2008, 03:43
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Ceea ce trebuia masurat la axul cu came era sincronizarea camelor ("alinierea" corecta a virfurilor de cama) la unghiurile corecte.

Ca sa verifici durata trebuie sa lasi intre came ("spatele" camei) si palpatorul comparatorului distanta egala cu jocul supapelor. Greu de realizat practic.

Un alt lucru important este ridicarea valvelor dar asta e crucial la motoarele cu interferenta (ca sa stii daca exista sanse sa dai cu pistonul in supape). Bineinteles asta nu se poate face decit pe motor cu o garnitura de chiulasa de sacrificiu.

This post has been edited by Gheorghedracu: 29 Jul 2008, 03:45


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 30 Jul 2008, 07:33
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




daca pompa aia de renault 19 e in stare foarte buna, eu cred ca nu ai de ce sa nu o montezi (asta daca vrei numai piese straine pe motor). alpine aspirat avea pompa din asta, deci nici macar cu debit marit.

eu unul as lua o pompa noua de dacie cu debit marit, dar ... stiu ca nu te incanta piesele "de uzina" smile.gif

pompa veche de pe dacie in ce stadiu e?

oricum daca nu aveai presiune si totusi aveai cuzinetii si axa in stare buna, cred ca nu e cazul sa o mai iei in calcul.

This post has been edited by payty: 30 Jul 2008, 07:38


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 30 Jul 2008, 07:39
Post #177


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




Subscriu si eu, daca pompa de R19 e buna las-o acolo ca acum nu stii ce mai nimeresti. Nici astea de Scornicesti nu mai sunt stralucite. Eu am patit-o cu capacul la pompa de apa cand am facut motorul. Pompa de ulei, am pus noua, dar de uzina, de pe stoc de la un fost coleg.


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 30 Jul 2008, 09:59
Post #178


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Sincer... fa rost de pompa de uzina, debit marit, dar de la un distribuitor ca lumea, nu cineva care aduce rebuturi 'de fabrica'. Cel putin ca solutie pana ajunge pe motor cea lobata.

Simeringul daca nu ajunge (la timp) ala care trebuie, gasesti la piese auto import simeringuri straineze, bune; eu am pus ceva japoneze, si vad ca nu curge nimic pana acum, iar materialul se simtea la mana ca e altfel fata de cele romanesti. Trebuie sa mergi cu simeringul vechi in mana si sa compari pe viu cu cel ce urmeaza sa-l cumperi.

Bafta pe mai departe!


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 31 Jul 2008, 08:12
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Posibil, o sa mai caut si alte tabele cu 106.xx; E foarte posibil avans mare pe progresiune (curba agresiva) apoi panta indulcita pe zona de turatii mai mari.
Ceva asemanator am pe una din curbe la 810.99 = 8 grade la 1000, 28 la 2500, 40 la 4000. Am avut si ceva de genul 8/1000, 25/1800, 40/4000, curba agresiva la accelerare/progresiune.
E ceva legat de umplere si raport de comprimare wink.gif

This post has been edited by diaconuliviu: 31 Jul 2008, 08:18


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 31 Jul 2008, 10:17
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




1. Calcar de la apa distilata? Niet. Poate un pic de rugina. Mai bine 1l antigel/restul apa distilata.
2. daca iti permiti, pune 10W si la prima rodare, daca nu, mergi pe 20W. Apoi, 10W40 ELF Competition
3. E OK, doar ca nu-ti recomand bagaje. Tu voiai si oarece bagaje.
4. Dar cu nivelul anterior mergea mai prost pe 1,6? Daca nu, n-avea rost marirea.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 01:13
Forum Renault