DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme relanti, trepideaza rau!!!!

DaciaPower
post 14 Jun 2008, 23:43
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 23 May 08
From: Craiova




Acum vreo cateva zile ma mancat spinarea sa umblu la carb si din pacate l-am dereglat.
La relanti trepideaza rau motorul iar, cand accelerez da in nas iar dupa aceea trage
Cand e rece merge groaznic, cand se incalezeste motorulul merge cat de cat mai bine.
Cine imi poate explica mai detaliat remedierea problemei, as fii recunoscator! smile.gif


--------------------
Dacia 1310 Break CL 1998 - DJ-xx-ZLI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 14 Jun 2008, 23:56
Post #2


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




incearca sa reglezi carburatorul asa
1. din surubul ce actioneaza clapeta aduci turatia la aprox 950 rpm
2. din surubul *de amestec* cauti maximul de turatie
repeti cei 2 pasi pana turatia nu mai poate fi crescuta din surubul din talpa
daca tot iti "da in nas" il dai jos de pe masina si reglezi clapeta din surub sa fie la limita vederi primului orificiu de progresiune astfel incat cea mai mica deschidere sa descopere orificiul, apoi reglezi relantiul din surubul de amestec


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 15 Jun 2008, 00:05
Post #3


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




in mod normal, ca sa pice clapeta pe ultimul orificiu de progresiune poti sa desfaci surubul care "ataca" clapeta, cel diagonal, si sa-i dai o acc din parghie si sa lasi clapeta sa se aseze ea... apoi rotesti putin surubul astfel incat sa calce parghia putin mai mult decat minim. astfel clapeta va pica pe ultimul orificiu si ai si siguranta ca, clapeta nu va sapa in peretii carbului provocand uzura

daca surubul de amestec e bine reglat, la fel si aprinderea si supapele ar trebui sa-ti merga f bine.

tine minte, pe clasic ii trebuie putin mai mult relanti ca sa fie stabil.

daca ai aprindere el, uis si Elica va sta relantiul f stabil la minimul posibil obtinut din carb... like mine icon_mrgreen.gif

This post has been edited by tzepesch: 15 Jun 2008, 00:07


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 15 Jun 2008, 06:56
Post #4


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ai dat carburatorul jos de pe masina? daca da, verifici sa nu traga aer. in rest, ce au spus colegii e de ajuns(in cazul in care nu te-ai apucat sa umbli pe la jigloare si sa modifici distantele intre plutitor si capac-nivelul in cnc)


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaPower
post 15 Jun 2008, 14:39
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 23 May 08
From: Craiova




Da, carburatorul l-am dat jos pt al curata, i-am schimbat jigloarele (carfil 1.4), cuiul poantou (cel vechi nu mai inchidea) ma gandesc ca nu am reglat nici plutitorul bine dar nu vad la ar afecta, din cate stiu eu are leg cu consumul.
Aer nu trage pt ca am incercat si lucrul asta.
Aprindere electronica nu am (momentan).


--------------------
Dacia 1310 Break CL 1998 - DJ-xx-ZLI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 15 Jun 2008, 14:43
Post #6


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Vezi ca daca jicloarele nu sunt ca cele specificate pentru carburator vei avea probleme de consum si reglaj. Am o punga cu jicloare figurante sc carfil - dupla bloc adica biggrin.gif.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaPower
post 15 Jun 2008, 21:16
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 23 May 08
From: Craiova




Tanti de la magazin asa a zis ca sunt carfil dar, n-am de unde sa-mi dau seama daca e asa sau nu biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 Break CL 1998 - DJ-xx-ZLI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 15 Jun 2008, 21:18
Post #8


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




daca au costat cam 30 ron..sunt dalea scumpe...deci sunt de carfil...brasov parca(si vin cu o hartiuta cu garantia)


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 Jun 2008, 07:05
Post #9


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Si alea sunt proaste... iti arat garantia si jicloarele cum sunt decalibrate in fine se pot recalibra cu sarme otelitede diferite dimensiuni si un ciocan de lipit de 1000W . Se decapeaza jicloarul se introduce o sarma otelita si se incalzeste jiclorul cu ciocanul de lipit se toarna cositor . Dupa ce s-a racit jiclorul se scoate sarma otelita si dupa aceea se verifica din nu daca calibrul e perfect la jiclor.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordeagabriel
post 16 Jun 2008, 08:49
Post #10


membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 16 April 08
From: Deva




apropo de jigloare..se pot deteriora in timp? adica e bine sa le schimbi din cand in cand pentru un consum mai bun..sau numai in cazul in care ai probleme?

This post has been edited by hordeagabriel: 16 Jun 2008, 08:53


--------------------
Dacia 1310 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionescu
post 17 Jun 2008, 11:55
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 24 January 06
From: Romania




Din cate stiu eu, da, se pot deteriora, mai ales daca pui si surubelnita pe ele prea des. Si eu cred ca cele de Carfil sunt bune.
@Dacia Power, totusi de ce ai umblat la carburator, din ce cauza?


--------------------
Dacia Duster 2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP
Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 17 Jun 2008, 12:10
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Pune jiglerele vechi si cuiul pontou nou.Si vezi cum merge


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 19 Jun 2008, 14:35
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




acuma vin si eu cu o intrebare, am tot incercat sa reglez nivelul in CNC dar nu reusesc....adica.....daca sunt in viteaza 2 si mai accelerez da din nas, si presupun ca i nevelul prea scazut sau ceva de genu asta....am tot incercat cu explicatiile din parte cu ce-i 7mm si 13mm dar nu merge....acuma incerc sa reglez nivelul plutitoul dupa nivelul din CNC, la cati mm trebuie sa fie benzina in camera?de la baza camerei pana sus....cati mm de benzina trebuie sa fie?
cred ca i din nivel pentru ca la sprituri scurte mai da si din nas....


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 19 Jun 2008, 14:57
Post #14


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Potisa reglezi cum doresti tu si tot iti da in nas , pune un arc moale in capsula de la avansul vacumatic si scapi de durere. Iar pentru cnc lasa 7-13 sau 7-12.5 mm.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 19 Jun 2008, 15:16
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




si din cauza avansului vacumatic sa imi dea din las cand merg?ideea este ca face rau de tot, daca nu ridic pedala de acceleratie, imi moare motorul instant....


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 19 Jun 2008, 18:52
Post #16


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Si din avansul centrifugal mai dai spre dreapta delcoul pana cand nu apar trepidatiile respective la relantii ... Dupa aceea mai retusezi delcoul putin .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 18:56
Forum Renault