probleme relanti, trepideaza rau!!!!
![]() ![]() ![]() |
probleme relanti, trepideaza rau!!!!
DaciaPower |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 23 May 08 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310 Break
CL
1998
- DJ-xx-ZLI
|
|||
ArtVandelay |
![]()
Post
#2
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
incearca sa reglezi carburatorul asa
1. din surubul ce actioneaza clapeta aduci turatia la aprox 950 rpm 2. din surubul *de amestec* cauti maximul de turatie repeti cei 2 pasi pana turatia nu mai poate fi crescuta din surubul din talpa daca tot iti "da in nas" il dai jos de pe masina si reglezi clapeta din surub sa fie la limita vederi primului orificiu de progresiune astfel incat cea mai mica deschidere sa descopere orificiul, apoi reglezi relantiul din surubul de amestec |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
tzepesch |
![]()
Post
#3
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
in mod normal, ca sa pice clapeta pe ultimul orificiu de progresiune poti sa desfaci surubul care "ataca" clapeta, cel diagonal, si sa-i dai o acc din parghie si sa lasi clapeta sa se aseze ea... apoi rotesti putin surubul astfel incat sa calce parghia putin mai mult decat minim. astfel clapeta va pica pe ultimul orificiu si ai si siguranta ca, clapeta nu va sapa in peretii carbului provocand uzura
daca surubul de amestec e bine reglat, la fel si aprinderea si supapele ar trebui sa-ti merga f bine. tine minte, pe clasic ii trebuie putin mai mult relanti ca sa fie stabil. daca ai aprindere el, uis si Elica va sta relantiul f stabil la minimul posibil obtinut din carb... like mine ![]() This post has been edited by tzepesch: 15 Jun 2008, 00:07 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#4
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
ai dat carburatorul jos de pe masina? daca da, verifici sa nu traga aer. in rest, ce au spus colegii e de ajuns(in cazul in care nu te-ai apucat sa umbli pe la jigloare si sa modifici distantele intre plutitor si capac-nivelul in cnc)
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
DaciaPower |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 23 May 08 From: Craiova ![]() |
Da, carburatorul l-am dat jos pt al curata, i-am schimbat jigloarele (carfil 1.4), cuiul poantou (cel vechi nu mai inchidea) ma gandesc ca nu am reglat nici plutitorul bine dar nu vad la ar afecta, din cate stiu eu are leg cu consumul.
Aer nu trage pt ca am incercat si lucrul asta. Aprindere electronica nu am (momentan). |
--------------------
Dacia 1310 Break
CL
1998
- DJ-xx-ZLI
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#6
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Vezi ca daca jicloarele nu sunt ca cele specificate pentru carburator vei avea probleme de consum si reglaj. Am o punga cu jicloare figurante sc carfil - dupla bloc adica
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
DaciaPower |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 23 May 08 From: Craiova ![]() |
Tanti de la magazin asa a zis ca sunt carfil dar, n-am de unde sa-mi dau seama daca e asa sau nu
![]() |
--------------------
Dacia 1310 Break
CL
1998
- DJ-xx-ZLI
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#8
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
daca au costat cam 30 ron..sunt dalea scumpe...deci sunt de carfil...brasov parca(si vin cu o hartiuta cu garantia)
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#9
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Si alea sunt proaste... iti arat garantia si jicloarele cum sunt decalibrate in fine se pot recalibra cu sarme otelitede diferite dimensiuni si un ciocan de lipit de 1000W . Se decapeaza jicloarul se introduce o sarma otelita si se incalzeste jiclorul cu ciocanul de lipit se toarna cositor . Dupa ce s-a racit jiclorul se scoate sarma otelita si dupa aceea se verifica din nu daca calibrul e perfect la jiclor.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
hordeagabriel |
![]()
Post
#10
|
![]() membru Group: Members Posts: 154 Joined: 16 April 08 From: Deva ![]() |
apropo de jigloare..se pot deteriora in timp? adica e bine sa le schimbi din cand in cand pentru un consum mai bun..sau numai in cazul in care ai probleme?
This post has been edited by hordeagabriel: 16 Jun 2008, 08:53 |
--------------------
Dacia
1310
1995 berlina
|
|
Ionescu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 24 January 06 From: Romania ![]() |
Din cate stiu eu, da, se pot deteriora, mai ales daca pui si surubelnita pe ele prea des. Si eu cred ca cele de Carfil sunt bune.
@Dacia Power, totusi de ce ai umblat la carburator, din ce cauza? |
--------------------
Dacia
Duster
2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
|
|
Hacker |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Pune jiglerele vechi si cuiul pontou nou.Si vezi cum merge
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
soulraven |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
acuma vin si eu cu o intrebare, am tot incercat sa reglez nivelul in CNC dar nu reusesc....adica.....daca sunt in viteaza 2 si mai accelerez da din nas, si presupun ca i nevelul prea scazut sau ceva de genu asta....am tot incercat cu explicatiile din parte cu ce-i 7mm si 13mm dar nu merge....acuma incerc sa reglez nivelul plutitoul dupa nivelul din CNC, la cati mm trebuie sa fie benzina in camera?de la baza camerei pana sus....cati mm de benzina trebuie sa fie?
cred ca i din nivel pentru ca la sprituri scurte mai da si din nas.... |
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#14
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Potisa reglezi cum doresti tu si tot iti da in nas , pune un arc moale in capsula de la avansul vacumatic si scapi de durere. Iar pentru cnc lasa 7-13 sau 7-12.5 mm.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
soulraven |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
si din cauza avansului vacumatic sa imi dea din las cand merg?ideea este ca face rau de tot, daca nu ridic pedala de acceleratie, imi moare motorul instant....
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#16
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Si din avansul centrifugal mai dai spre dreapta delcoul pana cand nu apar trepidatiile respective la relantii ... Dupa aceea mai retusezi delcoul putin .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 18:56 |