Scartzait Ciudat La Relanti
![]() ![]() ![]() |
Scartzait Ciudat La Relanti
cmyk |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 8 October 04 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
|
|||
RIon |
![]()
Post
#2
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Au indreptat ei, dar cu nitica vaselina au dat pe partile cercetate? Au strans surubele?
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
i96nds |
![]()
Post
#3
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Sigur totusi nu e de la curele? Parca unii dadeau cu praf de talc pe ele.... Poate a picurat un pic de ulei pe curele pe acolo. Asta ar fi chiar anormal. Ai grija sa nu fie vreo alta cauza mai grava, adica sa arunce ulei pe undeva.
Ai grija sa iti intinda cureaua cu aparat dintr-ala care masoara rezonanta, nu mai stiu cum se cheama. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
cmyk |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 8 October 04 ![]() |
Initial si eu am crezut ca este vorba de curea dar ce ma face sa cred ca problema este totusi legata de esapament este faptul ca scartzaitul se aude la fel de clar si in fata masinii si in spate. E ca si cum tot ansamblul esapamentului si misca din ceva imbinatura si provoaca acel scartzait. Ultima oara cand am fost la service am stat cam 2 ore iar in tot acest timp masina era ridicata pe platforma si cam 2 mecanici erau tot timpul sub ea si cercetau masina de la un capat la celalalt.
Mie imi pare ciudata chestia pt ca nu am agatat un bolovan sub ea sau ceva de genu asta in mers iar masina a fost chiar foarte ingrijita. Eu nu ma pricep la partea de mecanica ![]() mersi |
--------------------
Dacia
Solenza
|
|
geo.meg |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 17 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca dimineata cand este motorul rece , nu auzi acel scartait ascutit provocat de vreo curea inseamna ca nu sunt curelele de vina .
La tine poate atinge galeria in ceva , poate scutul atinge de catalizator , incearca sa verifici sa vezi de unde vine acel zgomot . Este posibil sa ai ceva desfacut pe dedesupt , o tabla ceva care intra in rezonanta la relanti . Incearca sa identifici zona de unde provine acel zgomot . ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
-Expression
|
|
adrian_c |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Salutare la toata lumea !!
Problema este simpla si in acelasi timp complicata !! Acel scratait la ralanti provine de la curea de distributie ! El se aude numai la ralanti si numai cand motorul este cald. De ce nu se aude cand motorul este rece ? Deoarece atunci curea de distributie are lungimea maxima. Cand motorul se incalzeste ea incepe sa se contracte, si nu sa se dilate asa cum ar fi normal. Astfel, cauza acelui zgomot este intinderea excesiva a curelei de distributie ! Eu am o Solenza Scala (cred ca ultimele modele, fabricate mai 2004, cumparata august 2004). Am plecat cu ea in Franta in septembrie (avem 1700 km). A inceput sa imi faca asa dupa 6000 km. Acum am 7500 km. Am mers cu ea la Renault (ca doar sunt in Franta) si intradevar curea era foarte stransa. Au slabit-o putin si acum totul este OK. Bineinteles ca au facut toata treaba asa cum trebuie, cu aparatura de masura si control, exact cum scrie la carte. Presupun ca acel zgomot a fost si la inceput, insa nu l-am observat eu, sau a aparut dupa rodaj, in fine, acum este totul ok. |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 08:42 |