Pierd nivelul din carburator in 2 zile., Ce se intampla?
![]() ![]() ![]() |
Pierd nivelul din carburator in 2 zile., Ce se intampla?
cristibcd |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 9 April 05 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 TLX 4TR 89
- TR 02 HVR
|
|||
Oxygen |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 23 April 05 ![]() |
aceeasi problema o am si eu daca o las mai mult de 1 zi nepornita cand dau la cheie primele doua chei merg in gol iar deabia la a 3-4 porneste timp de 1 sec duap care moare si abia la urmatoarea chiei o ia calumea.am vrut sa vad daca pierd benzina pana in carburator dand la coada si vine benzina continuu,deci e de undeva din carb. la cald o ia la sfert
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005 1.6 MPI
- ro
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(cristibcd @ 25 Apr 2005, 17:17) Pentru ca pierd nivelul din carburator masina porneste greu. Presupun ca exista o supapa, jiclor care inchide benzina dupa oprirea motorului. Puteti sa-mi explicati si mie. Salut , Problema asta o am si eu .Am schimbat jiglere cu si fara bila , membrana pompa sprit si garnitura corp carburator .Nu am scapat de problema .Nivel plutitor ok. Sper in vara asta sa-i dau de cap.S-a tot discutat .Ba una , ba e alta dar ......Vorbe. Bafta. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
bdeugen |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 25 April 05 ![]() |
QUOTE(cristibcd @ 25 Apr 2005, 15:17) Pentru ca pierd nivelul din carburator masina porneste greu. Presupun ca exista o supapa, jiclor care inchide benzina dupa oprirea motorului. Puteti sa-mi explicati si mie. La capitolu asta cred ca te pot ajuta eu.dar asta doar daca ai simplu corp.pai ce sa zic,an primul rand trebuie sa verifici garnitura capacului carburator,sa nu aiba rupturi crapaturi ,obligatoriu, dupa acea verifica daca ai nivelul corect an camera de nivel constant.daca ai 32IRM distanta dintre plutitor si capac tre sa fie de 6 mm acum gasesti si tu un calibru ceva cu care sa verifici,daca ai urmatoarele tipuri 32IRM-2a;32-2am;32IRM 5 etc distanta tre sa fie de 7mm,si atentie distanta trebuie sa fie masurata cu garnitura montata pe capac.ok am lmurito si pe asta .reglajul al faci prin deformarea tijei plutitorului.Poti sa faci un mic experiment,dupa ce ai tinut motorul pornit cateva minute al opresti , te uiti an carburator si vezi daca picura an iel pe la concentrator(chestia aia din mijloc) ,daca da ai nivelul prea mare la benzina si procedezi cum am spus,daca nu ie ok. dar nu cred ca ie asta pt ca atunci ti-ar merge si la relanti rau.spuneai ca dimineata ramane fara benzina carburatorul .pai de unde stii?ai verificat? la rece cand actionezi pompa de sprit nu pulverizeaza nika? sa verifici sa fie stransa bine garnitura de la pompa de sprit sau sa nu fie crepata , dar cel mai probabil cred ca ie asta: pompa de sprit are doua jiglere tip supapa cu cate o bila fiecare unul an camera de nivel ,si unul mai mare de care ie atasat si pulvarizatorul .ei la tine toata buba ti se trage de aici (jiglorul de la pulverizator cel care pulverizeaza benzina an car cand calci aceleratia) ,asta are doua garnituri din cupru una deasupra si una de desupt, ei ori nu ati sant stanse calumea si prinde aer pe acolo ,ori ai una deformata si nu mai etanseaza perfect.Acum cum crezi ,ai doua posibilitati:ori te duci si ei altele sau daca nu cu o bucata de smirglel fin le slefuiesti palna vezi o suprafata perfect plana ,si asta pe amandoua partile ,pe amandoua garniturile .antelesai? dupa ce ai rezolvato cu asta le pui anpoi de unde le-ai luat si cu o surubelnita lata(sau un patent bun) ansurubezi jiglorul la locul lui cu grija sa nu al rupi sau mai stiu eu ce.dar dupa cum am mai zis si aninte sa fie f bine strans an corpul carburator.si cu asta ai ancheiat acest capitol. poti f usor sa verifici ce ti-am spus prin aceasi metoda pe care ti-am mai spuso si mai anainte dar cu deosebirea ca dupa ce ai oprit motorul sa vezi daca nu picura benzina an carburator pe la pulverizator(tata aia care pulverizeaza benzina cand actionezi pompa de sprit) sau pe langa garnituri,trebuie sa astepti cateva minute sa vezi ceva.Daca vezi ca ancepe sa picure atunci procedezi dupa cum am mai spus. sper ca am fost destul de explicit,si nu vb prostii ,vb din propria experienta,pt ca nu esti primul si nici ultimul care se loveste de chestia asta. daca mai ai antrebari, si alta data. Sa ami zici ce ai facut ok? ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1300
- hd 05 pli
|
|
RIon |
![]()
Post
#5
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
o alta solutie/varianta...dai mai mult la chie, sau dai 5-6 ori la cama, la pompa.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Lacaru |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 20 August 04 From: Brasov ![]() |
Si mie mi se intampla, ca dupa 2-3 zile de stationare sa raman fara benzina in carburator. Cred ca problema asta se incadreaza in categoria "asa face toate".
Ce mai simpla rezolvare e sa dai la pompa pana simti ca merge usor. Asta e un semn ca s-a umplut carburatorul. Sau dai o cheie mai lunga. |
-------------------- |
|
RIon |
![]()
Post
#7
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Daca aveti o metoda mai savanta, PM si redeschidem.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 13:39 |