DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dilema...

bibiloiu05
post 18 Jun 2008, 15:56
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 8 May 07
From: bucuresti




asa trebuie sa fie?
Cum e treaba....
Am observat cand e cald afara ca apa ajunge foarte repede la prima liniuta si sta acolo mai tot timpul cu ventilatorul mergand...
Cand pornesc aerul conditionat indicatorul coboara aproape instant la jumatate si cat timp e pornit ramane la jumatate (ceea ce recunosc ca place ochiului smile.gif), dupa care cand il opresc iar hopa sus la prima liniuta... iar porneste ventilatorul...
A, iar cand opresc contactul, cu toate ca indicatorul e sus si ventilatorul baga forja, se opreste si nu mai se aude nimic....
Voi ce ziceti, asa e normal sa functioneze ?


--------------------
dacia supernova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 19 Jun 2008, 16:35
Post #2


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Da !


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bibiloiu05
post 22 Jun 2008, 10:14
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 8 May 07
From: bucuresti




revin cu problema mea...
ma streseaza chestia asta cu temperatura apei si pentru faptul ca saptamina viitoare tre sa fac vreo 1000km cu masina...plus ca vineri eram la stop si cand sa plec mi-a dat in nas ca sa zic asa...am tras pe dreapta am oprit motorul si am lasat-o 10min, intre timp m-am gandit sa pornesc cu cheia de rezerva(o tin dupa mine tot timpul) si nu mi-a mai facut probleme...
Asa tre sa arate temperatura apei???
Cred ca maine ma duc in service cu ea...


Attached thumbnail(s)
Imag025.jpg ( Size: 6.04k ) Number of downloads: 94
Imag026.jpg ( Size: 116.12k ) Number of downloads: 99


--------------------
dacia supernova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_ms
post 22 Jun 2008, 11:33
Post #4


membru explorator


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 August 07
From: TG MURES




drept sa zic..e cam sus..da poate ai umblat ceva pe caldura prin oras..da daca nu trece in zona hasurata de sus,io zic ca nu e bai ...la mine cand ajunge la prima linie superioara,a si pornit termocupla.. dry.gif pe drum intins,si chiar prin oras,de nu umblu prea mult pe caldura-bineinteles,nu prea urca mai sus de jumate!
succes.


--------------------
Renault MEGANE 2 2003
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost,decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kat
post 22 Jun 2008, 14:11
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 30 March 07
From: Ploiesti PH




Daca era cald afara si ai mers prin aglomeratie (viteza foarte mica, stat la semafor) este normal ca acul sa stea in acea zona, nu este niciun fel de problema.
In mod normal numai la drum intins acul trebuie sa stea undeva la jumatate (paralel cu solul).
Deci, stai linistit ca totul este in regula. Grav este daca ajunge la zona hasurata si nu mai scade.


--------------------
Renault Megane IV 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai 83
post 22 Jun 2008, 14:59
Post #6


Membru stelist


Group: Members
Posts: 179
Joined: 9 May 07
From: Bucuresti nasol




Salut.Normal ar fi ca atunci cand temperatura apei ajunge la prima liniuta sa porneasca ventilatorul.Nu credeti?Si la drum intins sta undeva la jumatate acul.


--------------------
dacia super nova 2002-clima - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 23 Jun 2008, 23:55
Post #7


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Acel indicator din bord nu e de asa mare precizie, e mai mult orientativ, asa ca... dry.gif


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafiozzo
post 24 Jun 2008, 02:30
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 17 May 07
From: .::Cluj::.




Deci degeaba va stresati cu incalzirea motorului.. ai aer conditionat in oras.. il ti pornit.... eu am din pacate o super nova fara aer conditionat in oras....dupa vreo 15 20 min de condus...acu i sus.. mai porneste termocupla mai raceste umpic si tot asa... asa e la toate.. nu a ice sa le faci sau .. eu unu nu stiu ce sa faci.. si in afara orasului.. cum urci umpic de deal motoru se forteaza se incalzeste nu are rost sa va stresati sau speriati .. e cv normal ... deaia este termocupla .. mai puteti face cv sa va tragi un buton.. sa porniti termocupla cand vreti....


--------------------
Ex : Supernova 2001 Opel Astra G CC 2003 Coupe
Now : Mondeo 2007 Limuzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 24 Jun 2008, 08:39
Post #9


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




racirea motorului nu are nimic - "problema" este indicatorul - care spre deosebire de masinile "civilizate" (la care sta fix la jumatatea cursei) - chiar arata temperatura motorului - in jur de 90-100 la pornirea ventilatorului si 80-85 la regim de mers "relaxat"


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bibiloiu05
post 24 Jun 2008, 09:38
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 8 May 07
From: bucuresti




Salutare si multumiri celor care au postat...
-Duminica am fost cu DSN pana in Ruse aprox.70km din Buc si am fost foarte atent cum se comporta acul ce indica temp apei ...si concluzia ar fi ca si la drum intins (mers cu 120-130) acul a stat deasupra primei liniute....doar cand am dat drumul la aer a coborat foarte putin sub prima liniuta...
-Si a doua chestie care mi-a dat serios de gandit...
Pe un pod la "bulgarieni" mi-a dat nas, adica s-a oprit cateva secunde si a pornit iar, concomitent cu asta s-a oprit si casetofonul si i s-au resetat posturile radio din memorie...ma gandesc ca i s-a oprit alimentarea cu curent... sa fie din cheie?(am mers cu cheia de rezerva)....hmmm deja ma enerveaza rau masina asta....
Daca ati avut asa simptome va rog sa-mi ziceti si mie care ar putea fi cauza...
Multumesc tuturor inca o data pentru sfaturi!!!


--------------------
dacia supernova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 24 Jun 2008, 09:50
Post #11


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




la drum intins - mers normal - nu coxuri, depasiri rapide la peste 5000rpm etc. - acul trebuie sa stea la jumate - daca sta la prima liniuta - ori e radiatorul foarte imbacsit (calcar pe interior sau mizerie pe exterior), ori este termostatul defect - deschide insuficient


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th June 2025 - 22:04
Forum Renault