DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cocluzii accident Logan, cel cu fuzeta ruptă....

algor
post 15 Feb 2005, 09:19
Post #91


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 4 December 03
From: iassy




QUOTE(razvanescu @ 15 Feb 2005, 10:20)
O piesa ca si fuzeta sau un cap de bara sunt facute NUMAI din OTEL. E o aberatie afirmatia ca ar fi facute din fonta... Deci daca a fost sa se rupa s-a rupt cel mai probabil cum mai toata lumea a concluzionat - dintr-un defect de fabricatie + un soc destul de puternic care sa rupa piesa...
*



O piesa ca fuzeta este dintr-o fonta imbunatatita! Nu este otel excl.gif


--------------------
LOGAN PREFERANCE - Tico SL
Sa traiti - bine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 15 Feb 2005, 09:23
Post #92


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




fuzete, tamburi sunt turnate din fonta si prelucrate ulterior. Cine nu crede nu are decat sa se uite la suprafata lor sau la suprafata prelucrata ca se vede foarte clar ca sunt turnate.


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanescu
post 15 Feb 2005, 09:40
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 6 January 05




QUOTE(see @ 15 Feb 2005, 09:19)
O piesa ca fuzeta este dintr-o fonta imbunatatita! Nu este otel excl.gif


Fonta nu rezista la socuri mecanice - asta ar fi suficient ca sa explice neutilizarea ei la piese de rezistenta ale suspensiei. NU este elastica - proprietate absolut necesara pentru a prelua niste socuri inainte sa se rupa...


--------------------
Logan Preference 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanescu
post 15 Feb 2005, 09:48
Post #94


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 6 January 05




QUOTE(romulus @ 15 Feb 2005, 09:23)
fuzete, tamburi sunt turnate din fonta si prelucrate ulterior. Cine nu crede nu are decat sa se uite la suprafata lor sau la suprafata prelucrata ca se vede foarte clar ca sunt turnate.

Normal ca sunt turnate. Cine a zis ca otelul nu se toarna? Se modeleaza cumva cu mana si nu stiu eu?


--------------------
Logan Preference 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m-power
post 15 Feb 2005, 15:00
Post #95


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 9 December 04
From: Iasiington




QUOTE(osirus @ 14 Feb 2005, 22:26)
De ce?Ca doar tu ai air bag?.......Daca e sa se intimple ,se poate la oricare,indiferent de model!Dar cel mai bine e sa nu avem belele!
ps......de ce nu mai zice nimic omu?sa stim si noi mai concret cum sa rezolvat problema!
*



1. Nu-mi pare bine ca am numai eu airbag, dar adevarul este ca de atat am avut bani;
2. Totusi, numai cele cu servo au avut probleme pana acum.
3. Sunt de acord cu tine: daca e sa se intample....


--------------------
Dacia Logan Ambiance - IS xx DAM
Daca nu aici...cand??
Daca nu acum....unde ???!?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
algor
post 15 Feb 2005, 15:49
Post #96


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 4 December 03
From: iassy




QUOTE(razvanescu @ 15 Feb 2005, 11:40)
Fonta nu rezista la socuri mecanice - asta ar fi suficient ca sa explice neutilizarea ei la piese de rezistenta ale suspensiei. NU este elastica - proprietate absolut necesara pentru a prelua niste socuri inainte sa se rupa...
*



Daca te referi la capacele de canal , intradevar fonta respectiva nu rezita la socuri! Fonta rezista la socuri, si inca foarte bine! Din punct de vedere al elasticitatii ledeburita are punctul de curgere peste cel al otelului! Cel putin asa am invatat io prin fac....si nu consumam alcool pe vremea aia! Sunt intradevar si fonte casante, dar acestea nu sunt folosite in industria auto. Ca idee si rotile de la tren sunt din fonta! si alea au socuri suparate. Arborele folosit la vapoare, este tot din fonta. Cine a calcat prin fortus stie ce colosi turnati din fonta zaceau acolo!


--------------------
LOGAN PREFERANCE - Tico SL
Sa traiti - bine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanescu
post 15 Feb 2005, 16:27
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 6 January 05




QUOTE(see @ 15 Feb 2005, 15:49)
Daca te referi la capacele de canal , intradevar fonta respectiva nu rezita la socuri! Fonta rezista la socuri, si inca foarte bine! Din punct de vedere al elasticitatii  ledeburita are punctul de curgere peste cel al otelului! Cel putin asa am invatat io prin fac....si nu consumam alcool pe vremea aia! Sunt intradevar si fonte casante, dar acestea nu sunt folosite in industria auto. Ca idee si rotile de la tren sunt din fonta! si alea au socuri suparate. Arborele folosit la vapoare, este tot din fonta. Cine a calcat prin fortus stie ce colosi turnati din fonta zaceau acolo!

Rotile de la tren daca nu sti sunt imbracate intr-un inel de otel - inelul exterior deci... Iar ca sa te simti bine - OK e ca tine, ai castigat. La masina ta sunt din fonta, la a mea din otel.


--------------------
Logan Preference 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
algor
post 15 Feb 2005, 16:32
Post #98


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 4 December 03
From: iassy




QUOTE(razvanescu @ 15 Feb 2005, 18:27)
Rotile de la tren daca nu sti sunt imbracate intr-un inel de otel - inelul exterior deci... Iar ca sa te simti bine - OK e ca tine, ai castigat. La masina ta sunt din fonta, la a mea din otel.
*



biggrin.gif ma bucur ca imi dai dreptate wub.gif ! cred ca mai sunt vro 15 mii de masini cu fuzeta de fonta! a ta le are din otel!


This post has been edited by see: 15 Feb 2005, 16:34


--------------------
LOGAN PREFERANCE - Tico SL
Sa traiti - bine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Deceneus
post 15 Feb 2005, 16:35
Post #99


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 18 January 05
From: Timisoara




Diferenta dintre fonte si oteluri este procentajul de carbon pe care il contin. Fontele contin mai mult carbon, ceea ce le face sa fie mai casante. Asta este in principiu. In practica nu sunt metalurgist, poate stiu specialistii ce tratamente termice si/sau chimice se pot aplica unor fonte pentru a le creste elasticitatea.
Precizez pentru cine nu e in clar ca nu poate exista un material feros "moale si dur". laugh.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 - TM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanescu
post 15 Feb 2005, 16:36
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 6 January 05




QUOTE(see @ 15 Feb 2005, 16:32)
biggrin.gif ma bucur ca imi dai dreptate wub.gif ! cred ca mai sunt vro 15 mii de masini cu fuzeta de fonta! a ta le are din otel!
Ok..au inel de otel, pentru ca daca ar fi din fonta uzura pe calea de rulare ar fi foarte mare! dar roata in sine este din fonta...la faza asta pica teoria ta vizavi de socuri!


biggrin.gif ssst, sa nu mai zici si la alti ca fuzeta e din fonta ca or sa te creada... Eu zic sa o lasam moarta aici ca am deviat detul de la discutia principala. Daca vrei o sa iti aduc argumente pe pm sau yahoo, dar aici nu mai stau sa ma contrazic... O zi buna in continuare.


--------------------
Logan Preference 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Deceneus
post 15 Feb 2005, 16:38
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 18 January 05
From: Timisoara




QUOTE(see @ 15 Feb 2005, 18:32)
biggrin.gif ma bucur ca imi dai dreptate wub.gif ! cred ca mai sunt vro 15 mii de masini cu fuzeta de fonta! a ta le are din otel!
*



Nefiind in clar ce solicitari sunt cele predominante in cazul respectivei fuzete, spun ca daca ea trebuie sa reziste la solicitari de genul presiune de contact si mai putin la incarcari dinamice (gen socuri), atunci fonta nu e un generator al problemei in sine. Un defect de material (incluziuni sau neomogenitati rezultate la turnare) insa poate fi cauza unei asemenea intamplari nefericite (fisurarea si apoi distrugerea piesei).

Totusi tind sa cred ca piesa aia e din otel. Eu cel putin asa as face-o. Dar eu nu lucrez la Dacia. biggrin.gif

This post has been edited by Deceneus: 15 Feb 2005, 16:40


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 - TM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gattoman
post 15 Feb 2005, 17:10
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 24 December 04
From: ---




la constructia de masini se folosesc in special fonte din cauza pretului mic de productie si a proprietatilor acestora. la cat costa un logan eu nu cred ca sunt facute din otel. parerea mea. tongue.gif

This post has been edited by gattoman: 15 Feb 2005, 17:11


--------------------
Tractor U650 16v z - K-MR-589
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxx
post 15 Feb 2005, 17:12
Post #103


Megane Renault Sport 2.0 Turbo 225hp, 6 speed, 0 - 100 6,5s


Group: Members
Posts: 401
Joined: 26 September 04
From: Bucuresti - Tei




asta e...
viata-i dura sad.gif
loool


--------------------
DACIA Logan Ambition Perla - B 62 DRB
---- RENAULT -- NISSAN -- DACIA ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanescu
post 15 Feb 2005, 20:35
Post #104


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 6 January 05





Fuzeta de la Dacia logan si cea berlina 1300 este facuta prin turnare/centrifugare din otel manganos (aliat cu mangan). Cine a demontat pivoti la dacia 1300 si nu a avut presa , isi aminteste probabil cand a dat cu ciocanul in fuzeta cat a putut de aproape ca s-a stricat ciocanul pentru a scoate axul pivotului intepenit in fuzeta. Si nu a sarit nici un ciob din ea, ba mai mult daca v-ati uitat cu atentie chiar raman urme (deformari plastice) pe fuzeta in locul in care a primit loviturile. O fonta cat ar fi ea de buna crapa foarte usor la asemenea lovituri. Si in acest caz o fuzeta nu se poate rupe decat in urma unui soc foarte puternic sau daca a vut un defect de turnare asa cum s-a presupus mai sus.




--------------------
Logan Preference 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m-power
post 15 Feb 2005, 20:55
Post #105


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 9 December 04
From: Iasiington




Dragi coforumisti, concluzia este clara:" Adevarul este dincolo de noi!!!"
Nu vom afla nici odata ce si cum...doar daca se angajeaza nea' Stroe la Wolkswagen sau Mercedes....doar asa...smile.gif


--------------------
Dacia Logan Ambiance - IS xx DAM
Daca nu aici...cand??
Daca nu acum....unde ???!?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osirus
post 15 Feb 2005, 22:14
Post #106


Milionar de week-end


Group: Banned
Posts: 501
Joined: 17 November 04
From: Salajan




QUOTE(m-power @ 15 Feb 2005, 15:00)
2. Totusi, numai cele cu servo au avut probleme pana acum.
3. Sunt de acord cu tine: daca e sa se intample....
*


La alea sa intimplat!Dar si la cele fara e "aceeasi problema" ca si la cele cu!Aceasi buba o au amindoua casetele!Cit despre fuzeta..........mai degraba cedeaza amortizorul,dar asta nu se rupe!Nu stiu exact tipul materialului dar este turnata,strunzita si rectificata!Deci este un material prelucrabil,probabil o fonta mai speciala ceva!


--------------------
Dacia/Skoda Logan ambition - Octavia L&K
vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"...............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m-power
post 16 Feb 2005, 11:18
Post #107


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 9 December 04
From: Iasiington




Dar la alea s-a intamplat!!! smile.gif


--------------------
Dacia Logan Ambiance - IS xx DAM
Daca nu aici...cand??
Daca nu acum....unde ???!?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 16 Feb 2005, 11:34
Post #108


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




m-power, daca s-au vandut 40000 de Loganuri dintre care 1000 Ambience dintre care 800 fara servodirectie (cifrele sunt scoase din burta dar nu cred ca sunt foarte departe de realitate) - un calcul simplu spune ca daca toate masinile au aceeasi probabilitate P de a ramane cu directia blocata, atunci probabilitatea ca o masina care se defecteaza sa aiba servodirectie este de 500 de ori mai mare decat probabilitatea ca ea sa nu aiba servodirectie.
Mai pe scurt: s-a intamplat sa fie cu servodirectie, fiindca "alea e mai multe".


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m-power
post 16 Feb 2005, 12:45
Post #109


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 9 December 04
From: Iasiington




Voi chiar vreti sa nu mai dorm bine noaptea? Hai ziceti si voi ca mine...la Ambiance nu au fost probleme!


--------------------
Dacia Logan Ambiance - IS xx DAM
Daca nu aici...cand??
Daca nu acum....unde ???!?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Deceneus
post 16 Feb 2005, 12:51
Post #110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 18 January 05
From: Timisoara




@m-power,16 Feb 2005, 14:45

Omule, stai linistit ca nu zice nimeni ca maine sau poinmaine masina ta se va duce in sant cu directia blocata.
Ce zice lumea este ca ce se poate defecta la directie este o chestie care intra in componenta sistemului general de directie si nu apare numai la cele cu servo. Ideea este ca din orice punct de vedere o vezi problema asta nu este una conceptie ca sa zic asa... Adica in mod normal chestia nu se defecteaza cu usurinta. Dar tine minte ca tine de sistemul de directie, nu de mecanismul servo. Dupa cum vezi nu au inceput sa dispara membrii forumului in urma accidentelor provocate de Loganurile noi. biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 - TM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n.vasiliu
post 16 Feb 2005, 12:55
Post #111


Membru


Group: Banned
Posts: 119
Joined: 12 February 05
From: Bucuresti




Si eu de cand am citit pe-aici nu mai dorm noaptea


--------------------
DACIA/Renault LOGAN Ambition 1.6 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G.R.
post 16 Feb 2005, 14:34
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 17 December 04




Dormiti voi linistiti, nu-i dracu chiar asa de negru cum se zice pe aici.
Poate nu se mai rupe nici o portfuzeta de acum incolo, dar accidente tot vor mai fi indiferent de cauza. Poti ajunge dintr-o explozie de cauciuc pe aratura sau sa iei un pom in brate si lumea o sa zica: uite domle ce cauciucuri fac astia de la Montana, ca se moare din cauza lor. Daca e sa fie, va fi si daca conduci Mercedes ultimul racnet si basta.


--------------------
Dacia Logan 1.6 Preferance - CV 03 XXJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n.vasiliu
post 16 Feb 2005, 14:40
Post #113


Membru


Group: Banned
Posts: 119
Joined: 12 February 05
From: Bucuresti




Da dar stii cum e? Eu ma gandesc acum, cand mi-o veni masina, sa ma duc cu ea pana la munte. Cand ma gandesc ca voi trece intre Ploiesti si Campina, pe autostrada aia, pe linia ferata cu vreo 80-90... oare se va rupe? Ganduri de-astea imi trec acum prin minte. M-am interesat ieri special la dealer si masina mea e facuta acum in februarie (apropos, la noapte o aduce in Bucuresti). Sper ca macar la modelele facute de curand sa le fi facut ceva. Nu stiu ce sa zic. Poate o sa vreau si eu sa merg cu un 120 odata.. si nimeresc intr-un hop (nu groapa, dar un hop mai abrupt). Daca se rupe? Sau daca se rupe pe serpentinele de la Posada?

This post has been edited by n.vasiliu: 16 Feb 2005, 14:41


--------------------
DACIA/Renault LOGAN Ambition 1.6 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxx
post 16 Feb 2005, 14:43
Post #114


Megane Renault Sport 2.0 Turbo 225hp, 6 speed, 0 - 100 6,5s


Group: Members
Posts: 401
Joined: 26 September 04
From: Bucuresti - Tei




loool
bai omule dar tu esti speriat, nu gluma... biggrin.gif
calmeaza-te ca nu-i chiar asa cum se vorbeste in fata blocului sad.gif
ai ajuns sa numeri gropile si trecerile la nivel cu calea ferata pana la destinatie...
DOAMNE...
voi credeti tot ce auziti ???


--------------------
DACIA Logan Ambition Perla - B 62 DRB
---- RENAULT -- NISSAN -- DACIA ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G.R.
post 16 Feb 2005, 14:49
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 17 December 04




QUOTE(n.vasiliu @ 16 Feb 2005, 14:40)
Nu stiu ce sa zic. Poate o sa vreau si eu sa merg cu un 120 odata.. si nimeresc intr-un hop (nu groapa, dar un hop mai abrupt). Daca se rupe? Sau daca se rupe pe serpentinele de la Posada?
*



Baiatu, ia-ti masina si bucura-te de ea! Daca e sa gandim in felul tau, mai bine nu plecam la drum de frica sa nu patim vreun accident din vina unuia care nu acorda prioritate sau depaseste ca orbu. Cu Dumnezeu inainte, si sa avem multi klimetri fara probleme!


--------------------
Dacia Logan 1.6 Preferance - CV 03 XXJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Deceneus
post 16 Feb 2005, 15:00
Post #116


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 18 January 05
From: Timisoara




@n.vasiliu,16 Feb 2005, 16:40

Logica asta l-a facut pe unu' sa zica urmatoarea chestie, care din punct de vedere strict logic e valabila: "Principala cauza a cenzurat este nasterea". Daca nu te-ai naste nici nu ai muri, nu? Dar nici nu ai trai.Singurul mod sigur de a merge la munte este sa nu te duci. smile.gif
Stai linistit, masina tine bine.

Unde scrie cenzurat eu am scris "m o r t i i" adica aia atunci cand dai coltu'. Cenzura se manifesta fara a face diferenta intre injurii si discutii normale.
scuze pt off-topicul relativ.

This post has been edited by Deceneus: 16 Feb 2005, 15:05


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 - TM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n.vasiliu
post 16 Feb 2005, 15:04
Post #117


Membru


Group: Banned
Posts: 119
Joined: 12 February 05
From: Bucuresti




Oameni buni, chiar m-ati linistit. Zau de nu. Stiam eu ca am venit la locul potrivit. Deci ziceti voi ca totusi ce s-a intamplat a fost o simpla (si speram unica - in afara de celellalte 5) intamplare?


--------------------
DACIA/Renault LOGAN Ambition 1.6 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Deceneus
post 16 Feb 2005, 15:06
Post #118


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 18 January 05
From: Timisoara




@n.vasiliu,16 Feb 2005, 17:04
Care 5?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 - TM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n.vasiliu
post 16 Feb 2005, 15:14
Post #119


Membru


Group: Banned
Posts: 119
Joined: 12 February 05
From: Bucuresti




Asa am auzit. In afara de cel de la Arad au mai fost cateva. Am citit pe-aici. Plus ca unul dintre membrii de-aici a avut un accident (a intrat in cineva imprudent) si i s-a rupt roata dreapta fata. Pe de alta parte.... daca va uitati la accidentul ala de pe la Pitesti unde a mers individul cu 120 pe gheata, cockpit-ul arata bine, dar roata dreapta fata e rupta (sngura), desi janta e intreaga... nu ma pricep la masini prea bine, tre sa recunosc... dar unele lucruri pe care le citesc le si inteleg... si ajung ca sa nu mai pot dormi noptile de frica (,) ca-mi vine masina. In loc sa fiu incantat mie mi-e groaza de rodajul de 1000k pe care vrea sa i-l fac in primele 2 zile.



P.S. Sunt cu ochii pe topicul asta si dau refresh cel mlt din 15 in 15 min sa vad ce se mai aude...

This post has been edited by n.vasiliu: 16 Feb 2005, 15:17


--------------------
DACIA/Renault LOGAN Ambition 1.6 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G.R.
post 16 Feb 2005, 15:20
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 17 December 04




Pai la cel din Pitesti putea sa se rupa numai bieleta, care chiar se rupe daca este lovita si roata normal ca-i sta asa.
Am avut un caz la noi in oras, o masina de firma (LOGAN) a derapat, a alunecat intr-o bordura si bieleta dusa a fost. A inlocuit-o, a reglat unghiul de fuga si merge, n-are treaba.
Sau vrei sa ne testezi increderea in Logan? Pai daca n-am bani de Mercedes in Logan am incredere. Pe de alta parte sustin ca Renault nu a investit in Dacia ca sa faca de kk marca Renault. Daca a fost ceva, fii sigur ca s-a corectat buba.

This post has been edited by G.R.: 16 Feb 2005, 15:21


--------------------
Dacia Logan 1.6 Preferance - CV 03 XXJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th September 2024 - 19:39
Forum Renault