probleme indicator apa
![]() ![]() ![]() |
probleme indicator apa
horsepower |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 7 August 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SUPER NOVA CLIMA
2001
|
|||
Maskatu |
![]()
Post
#2
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
1. La modelele cu aer conditionat (clima) in momentul actionarii butonului de ac, gmv porneste pe treapta 1 indiferent de temperatura lichidului de racire, asta pentru a eficientiza randamentul aerului conditionat.
2. Scoate mufa din senzorul de temperatura. Ar trebui sa iti plece imediat, gmv-ul pe treapta 2, asta insemnand stare de avarie sau alerta sau ceva de genul. 3. Este posibil sa ai senzorul de treapta defect. Acest senzor este in coltul dreapta jos al gmv-ul, cum te uiti de sus spre el. Si eu am avut aceeasi problema, urca acul (si apa) si nu pornea gmv-ul. Am schimbat si senzorul de treapta care era foarte ruginit, si senzorul de temperatura care era plin de impuritati de la antigel, ambele originale cu 90 lei. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
alex.supernova |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 11 August 13 ![]() |
salut ! membru nou pe acest site dar si pe sosea , am si eu o mare problema pe care va rog sa ma ajutati sa o rezolv. acul indicatorului de apa din bord ajunge pana la zona hasurata si nu-mi porneste electroventilatorul . am schimbat termostatul dar si senzorul de apa si tot degeaba . acum dupa ce le-am schimbat pornesc masina si in 4-5 min apa ajunge la maximum. i-am scos si termostatul in speranta ca apa va circula si nu se va mai incalzii motorul. ce sa fac ? va multumesc pentru ajutor
11 Aug 2013, 12:52: am uitat de mentionat masina este super nova clima 2001 This post has been edited by alex.supernova: 11 Aug 2013, 12:52 |
--------------------
dacia
super nova clima
2001
|
|
Ryco1 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
Vara trecuta pornea gmv-ul pana in zona hasurata.Acum vad ca porneste cand ajunge la prima linie din zona hasurata.Este o problema?Si daca da,ce cauze ar putea fi?
![]() |
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#5
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Alex, schimba senzorul de treapta. Al meu era coclit, si nu mai pleca gmvul.
Ryco, gmvul porneste in mod normal la prima linie de sus. Pana in zona hasurata. Asta inseamna 100-110 grade. Nu stiu sigur daca si modelele fara clima au senzor de trealta sau gmvul primeste comanda exclusiv de la senzorul de temperatura. Dar te poti uita. Deschizi capota, te uiti jos in dreapta si vezi imediat daca ai vreo mufa care intra in radiator.... |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
alex.supernova |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 11 August 13 ![]() |
mersi mult maskatu . am vorbit la un service si ma duc in dimineata aceasta , mecanicul din ce i-am povestit a zis ca are acelas lucru acum sa vedem intradevar ce are cand oi ajunge la el . mersi inca odata
|
--------------------
dacia
super nova clima
2001
|
|
Remus66 |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 September 04 ![]() |
QUOTE(horsepower @ 8 Aug 2013, 11:29) 3.Daca pornesc ventilatorul de racire din habitaclu acul de la indicatorul de apa urca si el in functie de ce treapta dau drumul la ventilator...sa zicem ca daca indicatorul de la apa este la jumate daca dau drumul pe treapta 3 a ventilatorului urca acul la linia unde trebuie sa porneasca gmv...sa nu mai zic ca daca mai apas si frana urca mai sus.. care ar fii problema? din ce am mai citit aici...masa imperfecta dar care masa Strict vis-a-vis de aceasta problema, adica punctul 3, ai problema la masa ceasurilor de bord. Când aveam Supernova, asa imi facea si mie, insa eu am observat târziu legatura intre treptele ventilatorului si miscarea acului indicatorului de temperarura, astfel incât am schimbat si un radiator, crezând ca cel vechi nu mai racea apa corect. De fapt GMV pornea corect ca temperatura a apei, insa indicatia era gresita. Da ceasurile de bord jos si curata bine de oxizi contactele din cele 2 mufe si cele de pe placa, insa cel mai bine ar fi ca suplimentar sa lipesti un fir mai gros de traseul de masa al bordului si sa-l legi bine la o piulita la coloana de directie. Astfel vei avea o masa foarte buna si foarte sigura a ceasurilor de bord. Eu asa am facut si dupa aceea, acul termometrului nu se mai clintea de pe pozitia sa indiferent ce câti consumatori electrici cuplam. |
--------------------
Volkswagen Golf 4
Pacific Variant
2005
- B-71-KPD Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 11:52 |