DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme servofrina

contabilosu
post 8 Jun 2009, 01:15
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 24 December 08




Am schimbat placutele , am aerisit am facut pedala si dupa toate astea am pedala jos de la frina si prinde greu si in plus se aude aer cand iese din servo . Mentionez ca am facut pedale la greu . Ce sa fie ?


--------------------
Dacia Nova GT Dacia Nova GT 1998 - ot-69-kam
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tutankmon
post 8 Jun 2009, 05:42
Post #2


Member


Group: Members
Posts: 91
Joined: 7 March 09
From: Mangalia




Verifica membrana montata pe furtunul dintre carb si pompa de frana.Trebuie sa poti sufla doar intruun sens. Si garnitura de pe oala in care intra membrana.

Spor


This post has been edited by tutankmon: 8 Jun 2009, 05:44


--------------------
dacia nova 1997 1.6 - CT-08-ROI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 8 Jun 2009, 10:04
Post #3


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Tamburii în ce stare sunt? Pompa ai scos-o din avarie?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
contabilosu
post 8 Jun 2009, 22:32
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 24 December 08




zi ceti-mi si mie unde este montata membrana de pe furtunul dintre carb si pompa de franasi care e garnitura de pe oala in care intra membrana?Cum sa scot pompa din avarie? Sunt incepator va rog sa ma ajutati!


--------------------
Dacia Nova GT Dacia Nova GT 1998 - ot-69-kam
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 8 Jun 2009, 23:44
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




SE VA DEMONTA sonda I.C.P. de pe corpul pompei iar dupa incheierea operatiunilor generale de aerisire, se va apasa pedala de frana mai energic, de cateva ori, pentru a scoate ansamblul I.C.P. din pompa din modul de avarie. Dupa aceasta se va remonta sonda I.C.P. si i se va conecta papucul electric aferent. Recomandarea mea ar fi sa nu strangeti foarte tare sonda I.C.P. in corpul pompei deoarece NU exista(in mod normal) riscul scurgerilor de lichid de frana prin acel loc!
Deasemenea recomand ungerea cu vaselina a filetelor: cel exterior, al sondei ICP si cel interior, al pompei de frana.
QUOTE
Sunt incepator va rog sa ma ajutati!

In alta ordine de idei, puteai folosi functia SEARCH (cel putin)pe forumul Nova fiindca s-a mai discutat.

Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 20:00
Forum Renault