Unde e filtrul de benzina la Solenza?, Mi-ar prinde bine o schema sau o descriere
![]() ![]() ![]() |
Unde e filtrul de benzina la Solenza?, Mi-ar prinde bine o schema sau o descriere
solenza_scala |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 9 June 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
---
|
|||
codru50 |
![]()
Post
#2
|
![]() You have chosen to ignore Sony Group: Members Posts: 73 Joined: 21 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Da si tu un Search:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=109521&hl=filtru |
--------------------
/
/
/ Fost proprietar de Dacia SuperNova, Rapsodie, 1.4, 75CP, 2001
|
|
Mihai San |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 973 Joined: 2 April 08 From: Bucuresti sau Arges ![]() |
Eu stiam ca filtrul de benzina este in pompa de benzina si necesita schimbarea intregului ansamblu.
|
--------------------
Dacia;
solenza
2005/confort ; vw golf 4 1.6 16v
|
|
minny |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Filtru canci. Doar in rezervor. Injectoarele le poti banui unde sunt dar nu are rost sa te hazardezi sa te bagi la ele. Banuiesc ca ai probleme cu pornirea. Incearca mai intai aditiv 2+2 si putina blana in afara orasului. De asemenea o cauza frecventa ce duce la dificultati de pornire e senzorul de turatie de la volanta care nu e curatat. Pentru motor care nu merge rotund poate fi si motorasul pas cu pas.
|
--------------------
------
------
------
|
|
ador13 |
![]()
Post
#5
|
![]() VADER Group: Members Posts: 263 Joined: 9 September 05 From: Mangalia ![]() |
Uite atasat o schema de la filtrul de benzina.
Attached File(s) ![]() |
--------------------
OPEL
ASTRA
H 2007
- CT-13-... EX: DACIA SOLENZA
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Pentru injectoare:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=957703 Pentru filtru de benzina si pompa: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...benzina+slz/lgn Sunt foarte bine realizate,se explica fiecare pas,deci sunt mai mult decat edificatoare. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
neny_gty |
![]()
Post
#7
|
![]() membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 October 08 ![]() |
sper ca am postat bine, dar avand in vedere ca eu banuiesc ca de la filtru de benzina mi se trag problemele ma risc. Deci, am patit-o iar
![]() voi ce ziceti, filtru? pompa? sau alte probleme? mersi |
--------------------
dacia
solenza
2005 / europa+
|
|
ianacosti |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 6 August 07 From: Brasov-Campulung AG ![]() |
Eu as verifica intai bobina, fisele, si bujiile.
Mai ales bujiile, un prieten tot asa a patit, am verificat pompa de benzina cu manometrul si era OK. La diagnosticare nu a avut nici o eroare, dar dupa ce a schimbat bujiile merge ca noua. In legatura cu filtrul, eu am demontat pompa la o solenza de la firma cu 70 000 km si filtrul era curat ca in prima zi. |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2005
- BV 78 EDM SEAT TOLEDO NH 1.2 TSI 105 CP 2014
EX. DACIA SOLENZA 2005 |
|
neny_gty |
![]()
Post
#9
|
![]() membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 October 08 ![]() |
Da, yo lucrez la o firma care are parc auto si face si reparatii, m-am interesat pe la mecanicii astia si am mai aflat cate ceva.
1)daca era pompa sau filtru nu mai pornea din prima sau nu mai pornea deloc. 2) posibil bobina, relee, catalizator 3) cele mai multe pareri si cazuri concrete patite de ei, ar fi cheia de contact, cica nu mai transmite impulsuri calculatorului (din diferite motive :uzura, telefonul mobil, cica neutralizeaza cipu din cheie) peste cateva ore o sa ma duc la sympo trans la tester. |
--------------------
dacia
solenza
2005 / europa+
|
|
pskint25 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru de ieri pe maine Group: Members Posts: 500 Joined: 15 June 07 From: Aproape ![]() |
bobina De inductie. am patit si eu la fel. nu o sa mai porneasca la un moment dat.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS
- B81PSK Always ahead!
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
QUOTE(neny_gty @ 8 Apr 2009, 08:53) 3) cele mai multe pareri si cazuri concrete patite de ei, ar fi cheia de contact, cica nu mai transmite impulsuri calculatorului (din diferite motive :uzura, telefonul mobil, cica neutralizeaza cipu din cheie) peste cateva ore o sa ma duc la sympo trans la tester. Asta cu transmisul de impulsuri e valabila doar la pornire. Daca nu comunica cheia cu UCE si apoi acesta cu calculatorul, masina nu porneste. Dupa ce porneste, eu stiu despre cheie ca nu mai transmite nimic si cheia nu poate fi vinovata de intreruperile motorului. |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
neny_gty |
![]()
Post
#12
|
![]() membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 October 08 ![]() |
pai de la ce sa fie, bobina??? am mai observat ca si caniserul de carbon face un zgomot cam ciudat, trage aer pe la tumburucul ala de sus, are vreo legatura?
|
--------------------
dacia
solenza
2005 / europa+
|
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
de la cheie e...verifica si starea rezervorului sa nu intre ceva impuritati..
|
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Am patit si eu faza asta, numai ca nu se oprea la turatii mari. Pur si simplu se oprea in mers, simteam cum "moare", o lasam pe liber, puneam contactul si pornea imediat. De asta-vara nu a mai facut, iar atunci a facut doar de cateva ori intr-o seara. Pe laptop nu a iesit nici o eroare, absolut nimic. Am inteles ca ar fi posibil si de la vreun senzor din zona galeriei de admisie. Nu mi-am mai batut capul.
Mie mi-a facut faza la un drum lung, dupa vreo 200 si ceva de km de mers si mai aveam aproape 200 pana la destinatie. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
neny_gty |
![]()
Post
#15
|
![]() membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 October 08 ![]() |
faza cu turatiile e posibil sa fie o coincidenta, sa vad cum se mai prezinta, ca o scot la plimbare, cat despre rezervor, nu e exclus sa fie imbacsit dar nu cred ca mai pornea asa repede nu?
|
--------------------
dacia
solenza
2005 / europa+
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
|
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
am avut aceleasi simptome,apoi am folosit cheia de rezerva care era in stare mult mai buna.si a mers.probabil din cauza uzurii,cheia nu mai era 'citita'
|
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Faceti urmatorul experiment: desfaceti cheia in cele doua bucati, introduceti partea care trebuie in contact, iar cu o mana tineti placuta aceea cu circuitul integrat (dupa ce in prealabil ati desfacut-o de pe jumatatea cealalta a cheii) astfel incat sa faca contact cu lamela bateriei in locul destinat acestui lucru.
Porniti motorul si apoi departati placuta cu circuite de cheia aflata in contact. Daca masina va avea cel mai mic simptom de nefunctionare corecta din acest motiv, eu ma recunosc invins. ![]() |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
nh1980ro |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
@neny_gty
Cati km are masina de cand n-ai mai schimbat bujiile, filtrul de aer? Catalizatorul e lovit pe undeva? Verifica sonda Lambda sa nu aiba firele intrerupte, sau sa puna in scurt pe undeva. Cand umpli rezervorul il umpli pana in 'buza' sau pana se opreste pompa? |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
neny_gty |
![]()
Post
#20
|
![]() membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 October 08 ![]() |
poi am facut schimbul de ulei acum 2 luni (1000 km). si am schimbat si filtru de aer, bujile au cam 15000
![]() 10 Apr 2009, 06:52: apropo care e sonda Lambda? unde e ? ce rol are? This post has been edited by neny_gty: 10 Apr 2009, 06:52 |
--------------------
dacia
solenza
2005 / europa+
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai daca pui benzina pana la 'buza' rezervorului, poti sa strici canistra de carbon. Dar daca motorul merge totusi e posibil sa nu fie aia.
Sonda Lambda se afla pe tubul de coborare de la evacuare. O vezi cam la mijlocul masinii, jos. Are 3 fire care vin din dreapta. Asta in cazul in care ai Euro 2, la euro 3 exista 2 sonde. Search pentru mai multe detalii. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
razvan solenza |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 6 April 08 ![]() |
aceleasi sintome le am si eu si odata la 4/5 luni se oxideaza mufa care intra in bobina o scot afara o curat umic o dau cu sprei o bag la loc si nu mai am treaba 4/5 luni doara traim in romania drumurile is varza gropi praf apa etc = oxidare
|
--------------------
ARO dacia
10,4 solenza 1,4 mpi scala
2004
- bh o4 frb
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Vezi ca eu am gasit mai demult in Cora un spray antiumiditate pentru contacte.
Si ala e putin uleios. Am dat cu el pe contactele de la usi si de 2 ani n-am treaba cu ele, nu se mai oxideaza. Am dat si pe bornele de la baterie si la fel sunt curate. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
neny_gty |
![]()
Post
#24
|
![]() membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 October 08 ![]() |
baieti, problema persista! am curatat toate contactele, mufele....degeaba, dar am descoperit noi "sintome" face figuri doar atunci cand e motorul cald (cam dupa 20-25km de mers) nu face mereu, nu stiu in funcie de ce! dar am remarcat ca atunci cand o turez mai tare (cam peste 3000 de ture) incepe sa se ingatuie (ca o dacie cu carburatie cand are un gunoi in jigler) si daca continui sa o turez se opreste motorul, daca o las putin la relanti (10-15s) isi revine. mentionez ca nu face mereu(am problema asta de 8zile si mi s-a intamplat cam de 4-5 ori la 400 de km) nu stiu ce sa-i mai fac, am intrebat peste tot toti au zeci de pareri( catalizator, inzector etc). recomandati-mi si mie un service sau un mecanic bun, (in bucuresti)
|
--------------------
dacia
solenza
2005 / europa+
|
|
ianacosti |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 6 August 07 From: Brasov-Campulung AG ![]() |
Ai schimbat bujiile?
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2005
- BV 78 EDM SEAT TOLEDO NH 1.2 TSI 105 CP 2014
EX. DACIA SOLENZA 2005 |
|
neny_gty |
![]()
Post
#26
|
![]() membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 October 08 ![]() |
nu...
![]() ![]() |
--------------------
dacia
solenza
2005 / europa+
|
|
ramsen |
![]()
Post
#27
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
daca la solenza ta ai gura de vizitare in portbagaj pentru a ajunge la rezervor iti recomand sa dai jos pompa de benzina si sa o cureti un pic la sita ca sigur ai numai cirpite pe site si automat la turatii sau in sarcina nu mai are benzina...bafta
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
i96nds |
![]()
Post
#28
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca ar fi fost din pompa cu mizerie... ai fi avut probleme si la rece si la cald - nu mai tragea benzina suficient de repede.
Din cheie -sigur nu are legatura..... M-as gandi totusi la bobina de inductie sau la fise - sper ca le-ai curatat, ai apasat bine pe ele sa faca contact bine. Verifica totusi si pompa aia. Oricum de scos capacul la rezervor... e sinucidere curata ca trebuie o cheie speciala.... altfel va fi nasol - e ca un capac de butoi. Eu am controlat pompa la 50.000 km si era curata curata.... Alarma falsa deci. Depinde de unde ai bagat benzina. Unii au patit ceva asemanator cu tine, cand erau intr-o depasire !!! Si intr-adevar a fost de la pompa. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
neny_gty |
![]()
Post
#29
|
![]() membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 October 08 ![]() |
da, va multumesc tuturor celor care au incercat sa ma ajute
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
solenza
2005 / europa+
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai sa cureti si mufa aia mare maro, ca pe acolo trec firele de la GMV. Eu am avut probleme cu aia si-mi fierbea motorul.
SI pe cutie poti decupa o bucata de plastic ca sa numai intre umezeala. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 01:43 |