Symbol Fidji dCi 85CP 2007, masina de firma
![]() ![]() |
Symbol Fidji dCi 85CP 2007, masina de firma
chris_t |
![]()
Post
#1
|
||
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|||
hellcat |
![]()
Post
#2
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
chris_t |
![]()
Post
#3
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
La faza cu butonul nu pot sa te contrazic, vad ca ai bicorp, iar din ce am mai citit pe aici, ai toate motivele sa te pricepi mai bine decat mine
![]() La scaun insa, e o diferenta enorma, cel putin la masina mea. Am simtit-o eu si mi-a confirmat-o nevasta-mea. E mai mica de inaltime, si scaunul de pe Ph.4 nu o ajuta cum o ajuta cel de pe 3. This post has been edited by chris_t: 29 Nov 2007, 20:31 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
enemi |
![]()
Post
#4
|
![]() doar membru Group: Members Posts: 132 Joined: 5 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Am condus si eu un Symbol de firma aproximativ 45.000Km, luat de la 0. Dar era vorba de Ph. 3, 82CP, 185Nm. Performantele maxime au venit abia dupa 10.000Km. Urca pana peste 4000 rotatii/min. fara nicio problema! Viteza maxima atinsa: peste 190Km/h pe vitezometrul de pe bord, alimentat cu OMV Premium diesel!
Consumul pentru traseu in afara era de 5.4-5.6% pe un drum Buc.-Timisoara si retur. In aglomeratia din Bucuresti nu a trecut de 7% (dar o menajam!). Pe Valea Oltului foarte putine masini ii faceau fata, fiind vorba de masini din clase mai mari cu motorizari diesel de pana la 140CP. Cred insa ca variantele comercializate in seria din care facea parte si masina mai sus mentionata aveau suspensia setata destul de rigid (mai rigid decat Ph. 4), ceea ce contribuia la performantele dinamice crescute ale masinii in curbe. Ca o concluzie: in afara de faptul ca ma durea spatele la drumuri mai lungi de 300Km, masina m-a impresionat in mod pozitiv. La o greutate de 1082 de kg (din talon), masina avea un motor prea puternic. Am vrut sa verific performantele dinamice ale variantei de 86CP, dar pe site-ul Renault nu era avisat in cat timp ajunge de la 0 la 100Km/h. La o masina de 10.000Euro, un timp in jurul a 10 sec (cam cat apreciez eu ca ar fi valoarea respectiva) ar face de rusine masini mult mai scumpe. Cred ca e o super-masinuta la banii pe care ii dai! Mult succes si sa o conduci sanatos! |
--------------------
Renault
Megane Bicorp
2007 Extreme 1.5dci 78kW "Don't steal! Goverment hates competition..."
|
|
TAW |
![]()
Post
#5
|
![]() membru asociatiarenault Group: Members Posts: 796 Joined: 1 August 07 From: Bacau ![]() |
S-o conduci multi km fara probleme si fara evenimente. Sa ne tii la curent cum merge masina (si eu am un Symbol fidji, dar de 70 cp). Daca vrei sa nu ai probeme cu portbagajul verifica tensionarea arcurilor de actionare (vezi daca sunt intinse la minim sau nu). Daca sunt la prima treapta muta-le pe mijloc sau la maxim. Si asa e, A/C automat face toti banii.
Si a mea a avut probleme cu stergatoarele - inlocuite cu unele de Renault Boutique fabricate de Valeo (32-35 RON), mult mai bune. Lumina in torpedou se poate pune - exista cablaj si o lampa se poate monta relativ usor; urmeaza sa fac si eu operatiunea. Sfat (pentru toti posesorii de dci): schimbati filtrul de motorina la fiecare revizie, desi Renault spune ca trebuie inlocuit la doua intervale (20.000 km). Chiar daca nu e foarte ieftin, merita, iar pe termen lung se dovedeste chiar rentabil - se evita probleme la sistemul de injectie, care sunt destul de scump de remediat. BAFTA! ![]() This post has been edited by TAW: 2 Dec 2007, 20:31 |
--------------------
Renault
Scenic 1.6 16v Dynamique D11
2008 Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
chris_t |
![]()
Post
#6
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Multam de sfaturi si urari;)
Sper ca, prin prisma faptului ca acesta masina va rula aprox. 4500-5000km/luna, voi reusi sa tin un jurnal cat mai elocvent pentru cei ce o au/si-o doresc. Pana acum, pentru mine ar fi best-buy in cazul in care as fi nevoit imi iau masina personala. La banii astia nu prea mai gasesti variante la acelasi nivel de echipare/motorizare/fiabilitate. Pentru cei ce ar vrea sa-mi reaminteasca faptul ca Reno nu e fiabil, iata experientele mele: Symbol Ph.3, 80CP, dus de la 0 la 55.000km in un an, fara nicio problema Symbol Ph.3, 65CP, dus de la 20.000 la 70.000km, la fel intr-un an, la fel nicio problema. Asta de acum, 11.200km in 2luni jumate, ok pana in acest moment. Toate 3 masini de firma, cu revizii facute la zi. Trebuie sa recunosc ca iubesc masinile si am grija de ele, chiar daca nu sunt ale mele, insa nici nu dorm la volan. Ca sa completez inceptutul jurnalului: Mod de exploatare: Viteza de croaziera aprox 130-140km/h, cu varfuri la 160-170 cand ma grabesc si imi permite si drumul. Aprox. 60-70% din km se fac extern, pe drumuri relativ proaste: Baia Mare-Satu Mare, Baia Mare-Oradea. Din cand in cand, cate un drum mai lung (pana acum Bucuresti-Baia Mare si Baia Mare-Predeal-Deva-Baia Mare). Stilul de condus in oras e destul de agresiv, sunt intotdeauna presat de timp. Bafta! This post has been edited by chris_t: 2 Dec 2007, 21:32 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
bogdanb23 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 11 November 07 ![]() |
si eu am un dci de 85 de cai..la cei 4000 de km nu e ink lasat motoru dar in ciuda faptului mie mi se pare k trege destu de bine(la asta ajuta cuplu mare)..mai mult de 190 nu i'am dat..banuiesc k urca pana pe la 200 dar deja ai senzatia k plutesti.Tocmai din cauza k e usoara nici in curbe nu sta foarte bine spre deosebire de altele din gama ei dar na..trebuie sa fie si puncte slabe k peste tot..si..mai era ceva..spatiul km mic in interior dar pana la urma k sofer am o pozitie buna la volan si asta e important k nu ti'o ei pt taximetrie..bafta!
P.S.trebuia totusi sa'i puna turometru k la toate dieselurile..nu cel de la benzina cu 7000 de ture si fara zona rosie.. |
--------------------
renault
symbol
2007 expression
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
200 ???
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
enemi |
![]()
Post
#10
|
![]() doar membru Group: Members Posts: 132 Joined: 5 September 05 From: Bucuresti ![]() |
@amadeus: esti surprins? sunt convins ca motorul de 85cp pe un Symbol scoate 200 pe vitezometrul de pe bord! eu am sarit de 190 cu 80cp...
|
--------------------
Renault
Megane Bicorp
2007 Extreme 1.5dci 78kW "Don't steal! Goverment hates competition..."
|
|
chris_t |
![]()
Post
#11
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Ma bucura interesul deosebit pe care vi-l starneste motorasul de 85cp de pe Symbol. Ca sa nu inflamam spiritele, promit ca maine ii testez viteza maxima si pun niste poze.
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Am 87 CP dar sunt mult mai realist.
![]() Sa va povestesc o faza de pe VOX de la Auto Motor und Sport: au facut oamenii un test cu un BMW 335i Coupé – GP3.10 motor V10- alimentat cu gaz lichid. Au obtinut 318 km/h pe aparate (record mondial pt. o masina alimentata cu gaz). Instrumentele de la bord (clasice) aratau ceva peste 340 km/h. ![]() @chris_t daca ai si un GPS pe bord sa confirme ce arata vitezometrul e super. Sincer, nu cred pe nimeni care spune ca a depasit datele cu care se lauda producatorul. Daca masina nu e modificata, totul se datoreaza etalonarii instrumentelor din bord. Nu va puneti pe voi si pe altii in pericol testand chestia asta pe drumurile noastre de kko. ![]() This post has been edited by Amedeus: 4 Dec 2007, 21:33 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
roskatu |
![]()
Post
#13
|
membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 22 July 06 ![]() |
200?? Hm , cam greu...dar posibil
![]() |
--------------------
Renault
Fluence dci90
2011
|
|
enemi |
![]()
Post
#14
|
![]() doar membru Group: Members Posts: 132 Joined: 5 September 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Bicorp
2007 Extreme 1.5dci 78kW "Don't steal! Goverment hates competition..."
|
|
chris_t |
![]()
Post
#15
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
N-am avut cum, am facut doar un drum mai lung -pe uscat- de atunci. S-a dus lejer in 170, insa batea vantul cam tare din lateral. Mai avea talpa, insa cum Symbolul e cam inalt pentru astfel de distractii, am preferat sa ajung intreg acasa, altfel cine mai tinea deschis threadul?
![]() Intre timp am ajuns la 12.500km, si parca si stergatoarele alea nesimtite au inceput sa se obisnuiasca cu mine, nu mai scartaie. Edit: la 170 e putin sub 4000rpm. This post has been edited by chris_t: 10 Dec 2007, 18:51 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
chris_t |
![]()
Post
#16
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
QUOTE -incep sa ma obisnuiesc cu Pack Look, adica barile vopsite integral in culoarea caroseriei (gri metalizat), cu toate ca inca traiesc cu impresia ca plasticele de la Ph.3 erau mai practice in caz de mici tamponari Din pacate am avut dreptate. Banuiesc ca undeva, in ceva parcare, un idiot a virat stanga mai repede decat trebuia, si ca urmare mi-a sters bara din fata. O julitura mica + vopsea luata pe 1cm, exact in locul unde la Ph.3 sunt plasticele negre. Nasol. |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
Alex780417 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 20 December 07 ![]() |
Salutari
Eu am masina din descriere. In orasul acesta care este Bucuresti, plecat dimineata la 7:00 din Rahova si ajuns la 8:05 in Mogosoaia masina mea are un consum de 7.2 l/100km, viteza medie fiind 15km/h.Baieteii vostrii la fel? Ma cam sperie consumul asta. Motorina este de la MOL EURO5. |
--------------------
Renault
Clio Symbol Music 1.5 Dci 85Cp
2007
- B
|
|
enemi |
![]()
Post
#18
|
![]() doar membru Group: Members Posts: 132 Joined: 5 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Cosumul pare a fi OK pentru Bucuresti! Eu momentan conduc o Toyota Yaris 1.4 D-4D (parca detine record mondial la cel mai mic consum pentru diesel-uri) si m-am apropiat de 8% in Buc. Cred ca poti sa stai linistit...
|
--------------------
Renault
Megane Bicorp
2007 Extreme 1.5dci 78kW "Don't steal! Goverment hates competition..."
|
|
chris_t |
![]()
Post
#19
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Ok, prima problema. Nu o asteptam, mai ales ca am peste 100.000km la bordul Symboalelor, dar se pare ca asta e mai cu ghinion.
Ziceam mai devrema de martorul de valva EGR, care se rezolvase de la sine. Eh, a reaparut, becul ala din bord se tot aprinde si se stinge. Totul a culminat alaltaieri, cand, cu becul stins, masina mergea "gatuita". Pana in 1500-2000rpm era ok, de-acolo in sus nu se mai tura. Nu e o chestie continua, poate 5 min face asa, dupa aia cam o ora nu mai am treaba, si tot asa. La vreo 50Km dupa ce au inceput problemele s-a aprins si martorul EGR, si asa a ramas. Acu e in service, pe tester, astept sa ma sune. Probleme la care ma pot gandi eu: valva EGR (schimat valva) 50% apa in motorina (filtru motorina) 49% turbina (schimbat turbina) 1% Ma gandesc la turbina mai mult din cauza ca gatuirea intervine in plaja de turatii in care ar trebui sa "intre" aceasta. Acum stau ca pe ace si astept sa ma sune reno, masina e in garantie, dar oricum o sa stau o saptamana dupa piese daca e valva sau turbina PS: Km: 15700, alimentat exclusiv MOL Euro4, consum mediu 5.2, viteza medie 38km/h This post has been edited by chris_t: 25 Jan 2008, 11:13 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
chris_t |
![]()
Post
#20
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Rezolvat problema, valva EGR schimbata pe garantie. La 9.30 le-am lasat masina, la 13.30 plecam deja din service, aveau valva pe stoc.(Auto Becoro Baia Mare)
This post has been edited by chris_t: 26 Jan 2008, 17:13 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
chris_t |
![]()
Post
#21
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Ok, am ajuns si la revizia de 20.000km, mai exact 20.045.
Locul desfasurarii: Auto Becoro Baia Mare. Pret aproximativ: 800Ron, revizie normala de 20k + placute si stergatoare. La placute am eu o vaga indoiala ca trebuiau schimbate, dar fie, treaca de la mine. Stergatoarele nu le mai puteam suporta, scartaiau si cand curgea apa valuri pe parbriz. Am pus Valeo de la ei, 60Ron, multumit pana acum. Cel putin astea nu mai scartaie. In rest, no problem. Costuri de exploatare pana acum incluzand Casco, RCA si rovigneta, aproximativ 0,25Ron/km. Si daca vorbeam si de viteza maxima, atat am reusit eu, cu precizarea ca mai aveam loc la pedala, dar nu mai aveam drum: Attached thumbnail(s) Image024.jpg ( Size: 194.4k ) Number of downloads: 721 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
alex_d9 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru MCV-ist Group: Members Posts: 78 Joined: 30 September 07 From: romania ![]() |
frumos interiorul la noul symbol , in special consola centrala si aeratoarele , mult mai faine decat la vechiul model.
|
--------------------
dacia
logan mcv 1.5 dCi
2007 - préferénce
- VL 05 ---
|
|
chris_t |
![]()
Post
#23
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Inca o problema, minora ce-i drept:
Drum Baia Mare - Cluj, plecat din BM la 6 dimineata, mers cu butonul de la caldura pus pe maxim, aerul directionat pe parbriz+picioare, treapta de ventilare 2, iar dupa ce s-a mai incalzit in masina trecut pe 1. Dupa aprox 1h, sist. audio s-a comutat automat de pe Cd pe Radio, simultan cu afisarea pe display a mesajului "too hot". In masina nu era chiar too hot, dar cd-playerul era destul de fierbinte. Asa "face toate"?, sau e vreo problema la mine? |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
bear_mc |
![]()
Post
#24
|
![]() Half-Life 2 Fan Group: Members Posts: 678 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Asa face toate. E un sistem de protectie al cd-playerului. Il lasi un pic sa se raceasca si apoi merge.
|
--------------------
Renault
Megane II
2005
- B-43-ZHY (sau 42) Confort Expression+clima+jante+vopsea metalizata
(masina lu'tata) for( int i=0, i<68730, i++) |
|
chris_t |
![]()
Post
#25
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Merci. Au uitat sa izoleze termocentrala, sau ce?
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
enemi |
![]()
Post
#26
|
![]() doar membru Group: Members Posts: 132 Joined: 5 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Hai. chris! Nicio noutate? Mi-ar placea sa mai aud cate ceva despre masina asta... sunt un pic nostalgic dupa Symbolul 1.5 dci 82CP pe care l-am condus vreo 2 ani si speram sa ma mai consolez citind din topic-ul tau. Asa ca te rog, mai zi ceva!
|
--------------------
Renault
Megane Bicorp
2007 Extreme 1.5dci 78kW "Don't steal! Goverment hates competition..."
|
|
chris_t |
![]()
Post
#27
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Scuze, nu mai intrasem de ceva vreme pe topic, dar asta poate fi si un semn bun;)
Am ajuns la 35.000km in 8luni jumate, masina se comporta in continuare impecabil. I-am facut revizia de 30 (in timpul reviziei m-am dat cu Lag3, m-am imbolnavit), nu pot sa va zic de costuri, am card de-ala Reno Fleet de la firma, asa ca...sorry. Vestea proasta e ca trebuia sa ajung cu ea in Amsterdam in august, dar din pacate nu mai merg, asa ca amanam testarea pe drumuri mai lungi. Poate totusi prinde Croatia sau Ungaria. Imi place din ce in ce mai mult motorasul de 85, e ok chiar si cu AC pe 2 sau 3. Consum mediu 5.4 cu alimentare din Petrom/OMV si 5.2-5.3 cu alimentare din MOL. Nu prea inteleg, stiam ca folosesc aceeasi motorina, probabil e din aditivi. I-am dat sa pape si putin Mol EVO Euro 5, dar consider ca nu-si merita banii, n-am simtit o diferenta semnificativa. Ce e si mai fain e ca am dus-o la munte weekendul trecut. La Arieseni, in Apuseni, si de acolo cam o ora de drum neasfaltat in sus spre cheile Somesului Cald, unde si-a gasit stapanul sau (adica io) sa faca speoturism si drumetii pe munte. Multumesc pe aceasta cale Reno pentru garda inalta si scutul motor, eram in gasca Symbolul meu, un MCV si o Octavia Tour Break. Topaia Symbolu' in spatele Skodei care la fiecare denivelare trecea cu 5km/h, sa nu sparga baia. |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
chris_t |
![]()
Post
#28
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
De la concediul planificat in Amsterdam am ajuns pana la urma la Marea Neagra, partea romaneasca a acesteia. Stiu ca asta e forum de masini, dar, doar asa in treacat, as dori sa subliniez ca alegerea de a cheltui niste bani pe litoralul romanesc a fost o greseala ce nu o sa se mai repete prea curand. Sper!
Si acum, revenind la nenea Symbol...s-a comportat exemplar. Am facut in concediu aprx.1800km, din care vreo 100 pe langa casa, restul pe traseul Baia Mare - Brasov - Ploiesti - Urziceni - Slobozia - Constanta, un pic de plimbari pe litoral, si retur Constanta - Slobozia - Urziceni - Ploiesti - Bran - Brasov - Baia Mare. La dus am fost 4 oameni + portbagaj full + AC pornit non-stop pe treapta 2, la intors 3 oameni, portbagaj la fel de full, AC pornit pe 2, cu exceptia a vreo 300km facuti pe timp de noapte. Viteza de croaziera 100-110kmh,130-150kmh pe A2, 70-80kmh in localitati (5kmh prin Brasov, la dus, dezastru). Viteza medie pe CB, incluzand si cei 100km prin Baia Mare inainte de plecare, aprx 56km/h, consum mediu 4.7L/100km(!!!) In prima zi dupa ce ne-am intors mi s-a ars becul de far, inlocuit la Reno, pe contractul Reno Fleet, habar n-am cat a costat. Supermultumit de consum si de modul in care se comporta masina incarcata, pana acum o condusesem in regim de maxim 2 pers + cumparaturi, dar acum, cu 4pers + bagaje full si-a facut simtita prezenta cuplul dezvoltat de dieselache, neavand niciun fel de problema pe urcari sau depasiri. De asemenea, 2 persoane au suportat destul de bine drumul de aproape 800km Baia Mare - Constanta pe bancheta din spate, cu precizarea ca cine nu a fost cuminte sa stea la locul lui a mai luat cate-un plafon in cap. Am acum 38.000 in 10 luni, masina a avut doar problema cu valva EGR infundata de super-motorina romaneasca si schimbata in garantie, plus becul far dreapta ars. This post has been edited by chris_t: 26 Jul 2008, 23:14 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
chris_t |
![]()
Post
#29
|
![]() trepadus clasic Group: Members Posts: 309 Joined: 19 August 04 From: Baia Mare ![]() |
Ok, a venit timpul sa ma despart, plin de pareri de rau, de domnul Symbol care m-a slujit cu atata abnegatie timp de 39.000km. Cum zice americanu', "got a promotion, got a raise", si, as mai adauga eu, schimb si masina.
Tot ce pot sa fac e sa ma rog sa nu incapa pe mainile unui cretin care are impresia ca masinile de firma sunt cumparate pentru a le face varza. Merci voua de sfaturi si informatii, iar de maine seara am sa pot sa va dau detalii, sper eu interesante, despre cum se comporta un Ford Focus 2 1.6TDCI, 90Cp, varianta trend, fabricat in 2006, inmatriculat in feb 2007, in prezent cu 50.000km la bord. Bafta! |
--------------------
Renault
Megane Estate
2017 ZEN
|
|
enemi |
![]()
Post
#30
|
![]() doar membru Group: Members Posts: 132 Joined: 5 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Cam la fel suna si povestea mea, numai ca eu am trecut pe Toyota Corolla HB 1.4 D-4D 90 CP de aproape un an. In timpul asta am tras concluzia ca umilul Symbol Fidji avea mai multe de oferit decat mult-laudata Toyota. Urmeaza si pentru mine un Peugeot 307 1.6 HDI de 90 CP. Daca deschizi un topic pentru Focus, o sa putem sa comparam 307-ele cu Focusul (au aceeasi motorizare)!
|
--------------------
Renault
Megane Bicorp
2007 Extreme 1.5dci 78kW "Don't steal! Goverment hates competition..."
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 14:25 |