DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme cu motorul, porneste greu la automat si scoate un fum alb

burtik4u
post 3 Jul 2008, 16:04
Post #1


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




Salutare la toti... sunt nou pe aici .. Am si eu o problema

Am o dacia NOVA din '96.. pe carburatie.. are carburator de 1400.. de ala simplu.. motorul de 1600...imi si consuma ulei si imi si pierde f mult pe la capacul de culbutori.. Am Schimbat si garnitura de la capac, am pus si garnituri la piulitelede la capac.. dar tot iese... in fine
am mers intr'o zi cu ea vreo 200 de km.. supa care am tras putin pe dreapta si m;am gandit sa opresc si motorul putin.. cand am dat la automat ... mergea greu.. ca si cum ar fi blocate pistoanele, am ridicat joja si am vazut k am f putin ulei.. cu mult sub limita.. adik erau cam 2 cm pe joja.. am mai completat cu vreo jumatate de litru (atat aveam la mine) si am impins'o putin.. si in 2 metri a pornit... si tot in acceasi zi am mai mers inca 300 de KM.... inf (aveam mai mult ulei de rezerva) biggrin.gif partea nasoala acum vine, de atunci IMI SCOATE FUM ALB, SI DACA E CALD MOTORUL TOT ASA MERGE CAND DAU LA AUTOMAT.. DECI CA SI CUM AR FI BLOCATE PISTOANELE.. Ce ar putea fi?? Segmentii?.. pistoanele ovalizate?:| ,, astept raspunsuri.. multumesc anticipat

HEELLLLLPPPP

This post has been edited by burtik4u: 3 Jul 2008, 20:12


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 3 Jul 2008, 22:43
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




1.daca pierzi mult ulei,iar furtunul care vine de la capacul culbutorilor mai comunica inca cu filtrul de aer,motorul se inneaca cu gaze la pornire;

2.bobina de inductie este bolnava;

3.mai poate fi avansul exagerat de mare,cand dai sa pornesti,electromotorul invarte sacadat si in salturi cu tendinta uneori de a se opri brusc


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 3 Jul 2008, 22:48
Post #3


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




dap.. inca mai comunica cu carburatorul.. nu ar fi asta o problema... maine de dimineata merg la masina si trag un furtun in jos... si chestia cu bobina.. pun alta . nici asta nu e o problema.. dar nu inteleg ce ar trebui sa fac sa nu mai consume asa ulei.. .


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 3 Jul 2008, 23:02
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Ai nevoie de bani..... biggrin.gif ,trebuie schimbat setul motor,arborele trebuie rectificat.Daca inca nu consuma mai mult de 1litru de ulei la 1000km mai bine lasa-l asa.

Atentie la RAR cu furtunul ala,ca se vede de la o posta.

This post has been edited by gabi1: 3 Jul 2008, 23:05


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 3 Jul 2008, 23:09
Post #5


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




pff... e posibil sa consume si mai mult.. da nu imi pot da seama, k imi si pierde mult , adik curge pe langacapacul de la capacul culbutorilor, si pe la piulitele capacului.. am pus o gramada de garnituri dar deloc ~X(


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 3 Jul 2008, 23:29
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Ce vezi tu pe la garnitura capacului si piulite e doar o aroma de ulei.99% este ars din cauza uzurii segmentilor/pistoane/camasi.


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 3 Jul 2008, 23:33
Post #7


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




nu se poate chiar asa.. adik vreau sa zic k am pus 3 litri de ulei si dupa 200 de KM nu mai era aproape nimic in baie. nu se poate sa se consume chiar asa.. parerea mea


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scania
post 4 Jul 2008, 13:21
Post #8


SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP


Group: Members
Posts: 261
Joined: 5 January 08
From: Curtea de Arges




daca tu zici ca ai verificat uleiul cand era motoru proaspat oprit sunt de acord sa nu fie aproape nimik pe jorja trebuia sa`l lasi cel putin o ju8matatre de ora ca sa poti sa vezi ceva pe jorja cat de cat corect nu imediat....
iar in legatura cu pierdutul uleiului bagfa niste silicon pe langa garnitura aia la capac


--------------------
EX. Dacia nova GT 1998 - AG08UNN
In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 4 Jul 2008, 13:40
Post #9


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




oameni buni , wink.gif) am schimbat uleiul, am schimbat si bobina, am schimbat si electromotorul, am schimbat si o borna (am zis poate fura curent.) si tot asa face.. cred ca mai mult ca sigur e ceva de la pistoane.. Imi Trebuie Un Set Motor Nou ?:-s


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike1410
post 4 Jul 2008, 19:01
Post #10


membru comunist


Group: Members
Posts: 214
Joined: 28 June 07
From: Bucuresti Drumul Taberei




Daca invarte greu cand e cald motoru sa stii ca s-au cam dus domnii cuzineti(cine a avut oltcit poate stie) asa ca iti trebe un set sau in cel mai fericit caz neste cuzineti noi si arborele la rectificat.

Motoru va mai functiona dar totusi nu te gandi ca mai tine ceva.


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003 - B-**-***
Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 7 Jul 2008, 20:09
Post #11


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




cred ca am rezolvat, nu prea incarca alternatorul, sau chiar nici acum nu stiu exact cauza, dar cert e ca se intapla ceva la player.. dupa ce l-am inchis, a inceput sa incarce mai bine alternatorul si mergea de fiecare data la automat, nu mai mergea greoi... am sa ma mai uit odata la firele de la player. mc la toti ..


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2024 - 19:36
Forum Renault