probleme electromotor, dacia
![]() ![]() ![]() |
probleme electromotor, dacia
bebe96 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 November 07 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1998-berlina
- b-16-ciw
|
|||
vladut88 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
vezi ca el ion total se prinde in 3 suruburi in general este prins oar in 2 prinel si in al 3-lea surub
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
e crapata carcasa, sau ce? daca e crapata carcasa, juleste-ti degetele obligatoriu si cu cel dea-l treilea surub si nu mai ai probleme, daca ai avut. sau pune o sauba mai mare sa prinda o suprafata mai mare pe carcasa si gata nu-l mai pui pe al treilea. ar trebui sa mearga si asa daca e doar crapat si nu pocnit de tot.
|
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
Barbu_Petru |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 10 December 08 From: Timisoara ![]() |
Am si eu o problema cu electromotorul. Invarte elecromotorul dar nu cupleaza bendixul. perii si rotorul sunt noi. Pinionul nu e foarte uzat, sa fie solenoidul?
|
--------------------
Dacia
1410
1995
- TM 03 FYM
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
vezi furca sa nu fie rupta sau bendixul defect (pentru asta trebuie demontat)
This post has been edited by bygy007: 7 Dec 2009, 23:12 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
pro155 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 15 December 09 ![]() |
Barbu_Petru
Nu cred ca e defect ceva la electromotor.Cred ca trebuie facut un mic reglaj....f important.La bobina de deasupra electromotorului in capat e un surub (ala pe care se apasa cateodata sa porneasca electromotorul).Surubul ala se vede cand dai cheie la masina.El face o miscare...intra in bobina si apoi iese.Daca da cineva la cheie in masina si tu te uiti la bobina in capat o sa vezi miscarea acelui surub din capatul bobinei.La acel surub daca te uiti cu atentie e o piulita de 11 din plastic(alba sau neagra).Se poate umbla la piulita aia si fara sa scoti electromotorul....cu un patent ascutit eventual.Daca nu cupleaza bendixul eu cred ca trebuie desfacuta piulita aia cam o tura sau mai bine.Oricum de acolo e reglajul.Eventual o mai desfaci ...mai dai la automat....daca caraie putin ... o mai desfaci putin .....daca dupa ce ai pornit motorul ramane surubul ala inauntru bobinei(adica ramane electromotorul cuplat)....o mai strangi putin s.a.m.d.Sper sa te ajute. |
--------------------
dacia
dacia
1996 break
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca subul de M5 nu e slab sau lipsa, nu cred ca s-a dereglat, daca la schimbarea rotorului nu s-a umblat la ele. Atunci trebuia reglat, asa fel ca, la impingere de acel surub, bendixul sa mearga pana aproape de siguranta de pe ax. Tot furca rupta, sau bilele cilindrice din bendix au facut suprafete plane, si nu mai permite blocarea celor doua componente ale bendixului.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 17:52 |