imbunatatiri bord, ceasuri si temporizare
![]() ![]() ![]() |
imbunatatiri bord, ceasuri si temporizare
adrianne |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
se poune bec doar daca sai stator de modelul asta 423.JPG ( Size: 17.33k )
Number of downloads: 436
sau asa schema_alternator_as.JPG ( Size: 47.88k ) Number of downloads: 444 30 Sep 2008, 13:36: pentru temporizator ideal ar fi sa schimbi potentiometrul cu unul de 20-25 K log This post has been edited by bygy007: 30 Sep 2008, 12:36 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
adrianne |
![]() ![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
multam frumos, mai ramane la punctele 1 si 4 sa aflu raspuns
![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(adrianne @ 29 Sep 2008, 19:36) [...] 1. litrometrul, cat si presiunea ulei oscileaza, drept pentru care as lega cate un condensator in paralel cu fiecare, dar unde, cum, si de care? 3. [...]potentiometrul de comanda este de 10k logaritmic, avand legati 2 pini in comun intr-o parte si pinul 3 in cealalta parte. Ce rezistenta trebuie inseriata pentru a mari intervalul de baleiere la 10-15 secunde (util in caz de ploaie rara), tot un 10k? [... 1. Litrometrul e real ca topaie la balansuri. Ceasul de presiune ulei insa n-am vazut sa topaie decit daca e el defect, sonda defecta (face contact intermitent pe o lamela interna, ma rog, mai complicat de explicat) sau daca uleiul ajunge in instalatie "cu noduri", adica, nivel foarte mic, supapa de suprapresiune (aia cu bila de pe pompa) decalibrata sau cu gunoaie sau, ulei neconform, uzat, contaminat. Condensator se poate pune pe litrometru intre masa si punctul "cald" (cel de semnal de la sonda), valoare 200-1000 uF (e prin incercari, functie de reactie, n-am testat practic) legat cu + la firul cald si - la masa (la valoarea aia mai greu de gasit nepolarizat). Atentie, +C la fir de semnal sinda NU la + aparat (litrometrul are 3 fire:+,- si semnal). 3. Daca vrei marirea intervalului, cum a spus Byggy, alt potentiometru mai mare, cu ocazia asta vei pastra si durata minima actuala intre doua impulsuri. Daca vrei ca durata minima sa fie mai mica decit cea actuala, te uiti in montaj la capetele potentiometrului si identifici la care din ele se leaga o rezistenta. O micsorezi pe aia (nu la zero). Daca vrei ca perioadele sa se mareasca total (adica si cea mai mica sa fie mai mare) acea rezistenta o inlocuiesti cu una de 1,5-2 ori mai mare. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
adrianne |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
2 raspunsuri clare si pertinente - apreciez asta.
Litrometrul topaie (la mine) datorita fluctuatiilor nivelului din rezervor (ceea ce este normal - curbe, hopuri, franari) dar si la acceleratii bruste (mai ales cand sunt pe GPL). O sa verific si plutitorul, sa nu aiba benzina in el. Ceasul de presiune ulei cred ca imi indica un defect la supapa de suprapresiune, celelalte cauze fiind excluse (sonda, ulei, filtru schimbate). Pompa de ulei mai are de asteptat pana sa fie schimbata. Maine fiind sambata, ma duc sa caut piese si sa pun in aplicare sfaturile voastre. Daca voi avea ceva concret, revin cu detalii. ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
A, ceasul de ulei, si oricare alt ceas "electromagnetic" de tipul ala mai poate "topai" dintr-o cauza: defect la bobina de mentinere/antagonica (bobina atasata intre + si - care e oarecum antagonica cu cea de semnal). In cazul asta insa indicatiile ceasului sint eronate (cam duble).
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 13:02 |