DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ford Mondeo 2008 Titanium 2.0 benzina

herculane
post 12 Jan 2009, 14:24
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 30 April 07




ma suna astia de la romcar dimineata, si evident ca a fost cum am spus eu: masina a pornit la prima cheie, n-a mai "murit", au pus-o si pe tester si e ok din punctul asta de vedere.

daar, cica nu voi plati testarea, pt ca au gasit totusi o eroare ramasa de ceva timp in calculator si atunci nu mai imi cer niciun ban. au zis ca imi explica mai detaliat cand ma duc sa ridic masina

le-am zis ca vin pana in pranz, dar ma voi duce diseara, sa aiba timp sa se raceasca motorul. il voi lua pe nenea care a zis ca a pornit si nu s-a oprit niciodata motorul si o voi mai porni eu. banuiesc ca nu se asteapta sa fac chestia asta si n-o sa stea sa o porneasca din ora in ora, doar sa ramana motorul cald smile.gif

This post has been edited by herculane: 12 Jan 2009, 14:25


--------------------
Renault Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford Mondeo Titanium 2.0 16v 2008 - xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 12 Jan 2009, 17:32
Post #122


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Excelent gandit!

Sa ne tii la curent.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 12 Jan 2009, 17:44
Post #123


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(herculane @ 12 Jan 2009, 23:24)
masina a pornit la prima cheie, n-a mai "murit", au pus-o si pe tester si e ok din punctul asta de vedere.[...]
cica nu voi plati testarea, pt ca au gasit totusi o eroare ramasa de ceva timp in calculator si atunci nu mai imi cer niciun ban. au zis ca imi explica mai detaliat cand ma duc sa ridic masina[...]
le-am zis ca vin pana in pranz, dar ma voi duce diseara, sa aiba timp sa se raceasca motorul. il voi lua pe nenea care a zis ca a pornit si nu s-a oprit niciodata motorul si o voi mai porni eu. banuiesc ca nu se asteapta sa fac chestia asta si n-o sa stea sa o porneasca din ora in ora, doar sa ramana motorul cald smile.gif
Mi-as permite doua comentarii:
1. mergi mai devreme, poate mai tarziu nu mai gasesti pe nimeni
2. mergi pregatit, dar nu-i lua de oameni de rea-credinta, nu te duce c-o falca in cer si una in pamant fiindca mai rau faci, ci incearca efectiv sa-ti pastrezi calmul, sa ii asculti cu atentie, sa le pui intrebaru si sa iti dai seama daca aia intr-adevar stiu despre ce vorbesc sau incearca sa te abureasca smile.gif
Oricum ar fi, bafta!


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccezar2004
post 12 Jan 2009, 19:43
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.723
Joined: 26 February 05
From: .sk




ce-ai facut?


--------------------
Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
herculane
post 12 Jan 2009, 20:17
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 30 April 07




am pus in aplicare planul. m-am dus cu calm la receptie, din pacate tipul care mi-a luat masina in service era in schimbul de dimineata, asa ca am ajuns la inlocuitorul lui. i-am explicat ca trebuie sa ridic masina pt ca nu au reusit sa gaseasca problema care mie mi se intampla de fiecare data.

tipul nu stia nimic, si pe buna dreptate nu am ce sa-i reprosez. l-am rugat doar sa vina cu mine pana la masina ca poate poate se intampla iar problema asta asa rara. evident ca s-a intamplat. am pornit motorul, dupa vreo 5 secunde s-a oprit. mi-a spus sa o las pana maine dimineata si-i va transmite colegului sau, si ma va suna maine.

l-am intrebat daca este sigur ce a vazut, sau sa ma intorc peste 1 ora sa mai incercam o data. mi-a zis ca a vazut cum a reactionat problema si il pot folosi ca martor smile.gif

oricum imi era cam greu sa iau masina azi, pt ca as fi fost cu 2 masini si nu aveam un al doilea sofer

sa vedem ce se mai intampla maine. masina mai poate sta la ei, pt ca iarna asta circul mai mult cu clio, deplasari in afara bucurestiului nu prea mai am, cauciucuri de iarna nu i-am mai luat, asa ca mare problema nu e ca sta la service. dar o sa-i frec de o sa ma tina minte smile.gif. daca nici maine nu se rezolva nimic, o sa apelez la cineva de la romcar, la care n-as fi vrut sa raman indatorat pt orice nimic

13 Jan 2009, 17:33:
ma uimesc in continuare astia de la romcar.

dupa ce aseara masina era perfecta si puteam s-o iau, azi dimineata ma suna ca masina n-a mai pornit, au desfacut-o, au scos bujiile si erau toate arse. pt ca masina a fost pusa pe tester si nu da nicio eroare, singura problema poate fi de la carburant, asa ca garantia nu acopera cele 4 bujii smile.gif

nu pot spune ca ma pricep la partea mecanica a masinilor, se poate sa se arda 4 bujii din cauza combustibilului a.k.a super98 de la rompetrol?

This post has been edited by herculane: 13 Jan 2009, 16:33


--------------------
Renault Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford Mondeo Titanium 2.0 16v 2008 - xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 13 Jan 2009, 16:42
Post #126


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Da' ce, e diesel, sa se arda bujiile? Asta e vrajeala PROASTA. Bujiile la benzina nu se ard, se uzeaza gradual. Niciodata nu se va intampla sa se strice toate bujiile simultan, mai mult decat atat, nu prea se strica brusc. Ceea ce rezulta intr-un mers neregulat al motorului, nu trage in sarcina, consuma mult, etc.

O sa ma apuc eu sa caut pe net procedura de idle learn pentru Ford.

Ca dovada in sustinerea afirmatiei mele, ca exista asa ceva:

100_1988.JPG ( Size: 100.17k ) Number of downloads: 1129


This post has been edited by balanel: 13 Jan 2009, 16:56


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
herculane
post 14 Jan 2009, 11:50
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 30 April 07




am luat masina de la ei, cu toate bujiile schimbate (adica asa sper eu - ei mi-au dat 4 bujii folosite, sper sa fie ale mele smile.gif).

m-a costat 2mil toate treaba, dar problema se pare ca n-a disparut.

motorul era sa se opreasca dupa prima pornire in service, noroc ca ii mai dadusera ei o cheie cu vreo ora inainte, ca altfel se oprea sigur. cel care mi-a predat masina a tinut-o sus si tare sa schimb benzina (chiar daca mai alimentam din acelasi loc de cel putin un an un clio, mondeo mai vechi si un tucson si n-a avut probleme niciunul).

am zis ca schimb benzina, si daca o sa-mi faca tot asa (lucru de care sunt sigur) ma duc iar peste ei.

am pe cineva care lucreaza acolo, dar acum e in concediu

si cateva imagini cu bujii problematice: http://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/diagnosis.htm . ale mele corepund celei de-a 2-a imagini

2 poze cu bujiile

Attached thumbnail(s)
14012009297_1.JPG ( Size: 131.55k ) Number of downloads: 1167
14012009300_1.JPG ( Size: 105.87k ) Number of downloads: 1137


--------------------
Renault Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford Mondeo Titanium 2.0 16v 2008 - xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 14 Jan 2009, 12:32
Post #128


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Cati km ai tu cu masina? 10000? Parerea mea ca e exclus ca niste bujii, mai ales cu varf de iridiu, ca ale tale, sa arate asa. De fapt, cele din poza mai mult ca sigur nu au fost pe masina ta. Insa aproape sigur ca ti le-au schimbat. Ca sa verifici ca cele de pe masina sunt noi, este foarte simplu. Scoti doar o fisa, de la o bujie, si observi 2 aspecte: metalul din capatul bujiei, care trebuie sa aiba aspect de nou, adica nu oxidat, si portiunea zonei ceramice a bujiei, de langa partea metalica, care, asa cum poti observa, la cele vechi este maronie, la unele noi trebuie sa fie perfect alba.

La cum mergi tu, bujiile trebuiau sa fie de culoare rosiatica. Adica ardere perfecta, cu zero depuneri. Am avut si eu masina pe benzina (Aveo) si crede-ma ca s-au crucit cei din service cand mi-au schimbat bujiile, ca erau rosii-rosii. Exact la fel ca si tine conduceam si eu, de multe ori, schimbam viteza doar la limitare.

Te rog, incearca un plin de Lukoil 98, cand se va goli rezervorul. Eu promit ca imi continui cautarile despre procedura de invatare a pozitiei clapetei de aer la relanti, desi in principiu e cam la fel la toate masinile.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 14 Jan 2009, 13:58
Post #129


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(herculane @ 13 Jan 2009, 05:17)
dupa ce aseara masina era perfecta si puteam s-o iau, azi dimineata ma suna ca masina n-a mai pornit, au desfacut-o, au scos bujiile si erau toate arse. pt ca masina a fost pusa pe tester si nu da nicio eroare, singura problema poate fi de la carburant, asa ca garantia nu acopera cele 4 bujii smile.gif
Niste imbecili, cum sa se arda bujiile de la benzina? Sa nu incep si eu sa povestesc despre handicapatii de la colina motors din Baneasa, alti retarzi.
Parca a tunat si i-a adunat. Toate service-urile, indiferent de marca, sunt pline de experti care se uita ca idiotii la computer ca sa dea vina pe combustibil. Cred ca mai bine de 90% din angajatii de prin service-uri habar nu au pe ce lume se afla, au nimerit acolo din greseala.

This post has been edited by adip: 14 Jan 2009, 13:58


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
herculane
post 15 Jan 2009, 11:20
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 30 April 07




@balanel am pus jumatate de rezervor de carrera100 de la omv. n-am avut timp sa umblu prin benzinarii, asa ca aveam de ales in drum intre omv, petrom, rompetrol (de unde am pus pana acum) si agip.

azi dimineata masina a pornit normal, dar temperatura era de 2 grade, deci irelevant. problema apare sub 0 grade. oricum, a tremurat putin cand am pornit-o, deci daca era motorul mai rece sigur se oprea

@adip am fost cu un cayenne acum vreun an in service si cam aceeasi lipsa de respect ca la reno/ford. chiar daca incearca sa se poarte mai bine cu tine in sala de asteptare (te servesc cu o cafea, un biscuite), tot pierzi 5 ore pt un simplu update de soft, pt ca altii dai 500mii si le baga masina in fata, iar ei te prostesc ca s-au gandit sa mai faca niste teste pt siguranta..

This post has been edited by herculane: 15 Jan 2009, 11:21


--------------------
Renault Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford Mondeo Titanium 2.0 16v 2008 - xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombul
post 15 Jan 2009, 12:14
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 28 November 07
From: bucuresti




QUOTE(adip @ 14 Jan 2009, 14:58)
Niste imbecili, cum sa se arda bujiile de la benzina? Sa nu incep si eu sa povestesc despre handicapatii de la colina motors din Baneasa, alti retarzi.
Parca a tunat si i-a adunat. Toate service-urile, indiferent de marca, sunt pline de experti care se uita ca idiotii la computer ca sa dea vina pe combustibil. Cred ca mai bine de 90% din angajatii de prin service-uri habar nu au pe ce lume se afla, au nimerit acolo din greseala.
*


Daca esti asa capabil de ce nu te angajezi intr-un service auto, stai pe margine si numai carcotesti, esti f bun la asa ceva mai subtire esti la oferit solutii.


--------------------
renault captur 0,9 tce 90 cp - B-21- ....
Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 15 Jan 2009, 13:11
Post #132


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Pentru ca e capabil de mai mult wink.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 15 Jan 2009, 13:57
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Adaugati la lista de cretini si pe cei de la OPEL Di Bas. Nu detaliez ca ma ia cu....
Faza cu stati si asteptati, desi am venit la ora 8...........e de kkat!


--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 15 Jan 2009, 14:43
Post #134


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(rombul @ 15 Jan 2009, 21:14)
de ce nu te angajezi intr-un service auto, stai pe margine si numai carcotesti, esti f bun la asa ceva mai subtire esti la oferit solutii.
M-as angaja ca sef, ca sa-i dau afara de idioti, fiindca oricum iau salariu + spaga de la clienti degeaba smile.gif


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombul
post 15 Jan 2009, 17:03
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 28 November 07
From: bucuresti




QUOTE(adip @ 15 Jan 2009, 15:43)
M-as angaja ca sef, ca sa-i dau afara de idioti, fiindca oricum iau salariu + spaga de la clienti degeaba smile.gif
*


un raspuns destept
ma asteptam la el, tu ai o foarte mare problema desi nu cred ca esti asa de capabil in toate domeniile cum incerci sa arati(capabil de scandal la service-uri)
asa ca las-o mai subtire


--------------------
renault captur 0,9 tce 90 cp - B-21- ....
Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 15 Jan 2009, 17:05
Post #136


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Esti ceva sef de service ma rombule de te agiti atata?

Lasa ca numai ieri l-am invatat pe un sef de service cum se regleaza CORECT Basic Idle Speed. NU cum credeau ei ca baga surubelnita, asculta masina sau se uita la turatia de pe laptop. Nici de "Actuator Test Mode" cred ca nu prea au auzit....

This post has been edited by driverx: 15 Jan 2009, 17:06


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombul
post 15 Jan 2009, 17:07
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 28 November 07
From: bucuresti




QUOTE(adip @ 14 Jan 2009, 14:58)
Niste imbecili, cum sa se arda bujiile de la benzina? Sa nu incep si eu sa povestesc despre handicapatii de la colina motors din Baneasa, alti retarzi.
Parca a tunat si i-a adunat. Toate service-urile, indiferent de marca, sunt pline de experti care se uita ca idiotii la computer ca sa dea vina pe combustibil. Cred ca mai bine de 90% din angajatii de prin service-uri habar nu au pe ce lume se afla, au nimerit acolo din greseala.
*


bujiile se ancraseaza nu se ard
motivele ancrasarii -auto functioneaza prea mult la ralanti si bujia nu ajunge la temperatura de autocuratire
o data ancrasata bujia nu se curata cu peria de sarma, normal se curata prin procedeul de sablare

15 Jan 2009, 18:08:
QUOTE(driverx @ 15 Jan 2009, 18:05)
Esti ceva sef de service ma rombule de te agiti atata?

Lasa ca numai ieri l-am invatat pe un sef de service cum se regleaza CORECT Basic Idle Speed. NU cum credeau ei ca baga surubelnita, asculta masina sau se uita la turatia de pe laptop. Nici de "Actuator Test Mode" cred ca nu prea au auzit....
*


nu sunt sef de service sunt inginer auto

15 Jan 2009, 18:10:
si ma minunez de ce citesc ca vi se intampla prin service-uri
mie nu mi sa intamplat asa ceva smile.gif

This post has been edited by rombul: 15 Jan 2009, 17:10


--------------------
renault captur 0,9 tce 90 cp - B-21- ....
Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 15 Jan 2009, 17:13
Post #138


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Sau cand ii invatam pe aia de la Dacia CARE is valorile normale la senzoru' aval. La inceput credeam ca doar baga dumele standard in mine ca sa schimb benzina, dar mai tarziu m-am prins ca habar nu aveau de cifra magica 410mV (bine, in anumite conditii, dar si alea trebuiau explicate la acei domni.

Sau cum se testeaza un ABS dupa ce ii schimbi un senzor. NU invartind de roti ca niste maimute captive la Monkey World.

Deci, e usor sa ataci ce zic altii, dar chiar daca nu stim tot si nu trecem prin toate procesele de invatare prin care treceti voi inginerii auto (DACA treceti) asta nu inseamna ca niste clienti care nu au neaparat diplomele voastre le-ar fi imposibil sa va tina 1-2 ore de curs, cel putin legat de o problema cu care voi inginerii (zic la modul general) i-ati chinuit pana ii lua dracu'.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombul
post 15 Jan 2009, 17:25
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 28 November 07
From: bucuresti




QUOTE(driverx @ 15 Jan 2009, 18:13)
Sau cand ii invatam pe aia de la Dacia CARE is valorile normale la senzoru' aval. La inceput credeam ca doar baga dumele standard in mine ca sa schimb benzina, dar mai tarziu m-am prins ca habar nu aveau de cifra magica 410mV (bine, in anumite conditii, dar si alea trebuiau explicate la acei domni.

Sau cum se testeaza un ABS dupa ce ii schimbi un senzor. NU invartind de roti ca niste maimute captive la Monkey World.

Deci, e usor sa ataci ce zic altii, dar chiar daca nu stim tot si nu trecem prin toate procesele de invatare prin care treceti voi inginerii auto (DACA treceti) asta nu inseamna ca niste clienti care nu au neaparat diplomele voastre le-ar fi imposibil sa va tina 1-2 ore de curs, cel putin legat de o problema cu care voi inginerii (zic la modul general) i-ati chinuit pana ii lua dracu'.
*


nu m-ai nimerit ptr ca sunt deschis la a invata de la oricine
sunt adeptul ideilor bune si noi


--------------------
renault captur 0,9 tce 90 cp - B-21- ....
Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
herculane
post 15 Jan 2009, 17:42
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 30 April 07




QUOTE(rombul @ 15 Jan 2009, 18:07)
bujiile se ancraseaza nu se ard
motivele ancrasarii -auto functioneaza prea mult la ralanti si bujia nu ajunge la temperatura de autocuratire



masina asta, saraca, numai la ralanti n-a mers smile.gif

in ala ordine de idei, azi dimineata am pornit-o, a scazut turatia pe la 700rpm, a tremurat putin, n-a murit si apoi si-a revenit. din pacate, e irelevant, problema imi apare doar sub 0 grade, iar cand am pornit-o imi arata 3 pe bord smile.gif. dupa cum s-a comportat, sigur se oprea daca era putin mai rece...

le mai fac o vizita peste cateva ore

exista vreo metoda sa aflu daca bujiile pe care le am de la ei au fost pe masina mea? sau macar daca au 7-8 luni si 10mii KM?

This post has been edited by herculane: 15 Jan 2009, 17:43


--------------------
Renault Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford Mondeo Titanium 2.0 16v 2008 - xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 15 Jan 2009, 18:30
Post #141


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Bujiile pe care le-ai aratat, au ori multi kilometrii, gen 80000 km, ori au fost pe o masina condusa foarte subturat. Din cate stiu, bujiile cu iridiu se schimba la 160000 km, in conditii normale, si jumatate din acest kilometraj, in conditii de exploatare grea.
La tine in manual ce scrie?

Te asigur ca nu sunt bujiile de pe masina ta.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 15 Jan 2009, 18:43
Post #142


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




QUOTE(herculane @ 12 Jan 2009, 20:17)
<span class='edit'>13 Jan 2009, 17:33:</span>
ma uimesc in continuare astia de la romcar.

dupa ce aseara masina era perfecta si puteam s-o iau, azi dimineata ma suna ca masina n-a mai pornit, au desfacut-o, au scos bujiile si erau toate arse. pt ca masina a fost pusa pe tester si nu da nicio eroare, singura problema poate fi de la carburant, asa ca garantia nu acopera cele 4 bujii smile.gif

nu pot spune ca ma pricep la partea mecanica a masinilor, se poate sa se arda 4 bujii din cauza combustibilului a.k.a super98 de la rompetrol?
*



O intrebare am si eu. Cum reuseste sa porneasca masina daca are toate bujiile arse? Hai ca la un diesel inteleg...dar la o benzinara? wacko.gif
Imi pare rau ca ai probleme herculane... incearca sa mergi si la un alt service pentru ca este clar un defect... Am urmarit topicul inca de la inceput si te felicit pentru alegere... o masina foarte frumoasa! wub.gif Succes in continuare! wink.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 15 Jan 2009, 21:23
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




Problema este ca acum cativa ani nu prea erau dealeri care sa vanda masini noi.La un moment dat au inceput sa apara ca ciupercile dupa ploaie.Bani fiind nu a fost greu sa se construiasca show-room-uri si service--uri cu toate dotarile.Singura problema a fost factorul uman.Patronii au inceput vanatoarea de mecanici si electricieni.Au gasit si au angajat o gramada de NEA Vasile&etc dar asita nu aveau habar de calculatoare si de testari.Atunci au trebuit sa intervina domnisorii ingineri care aveau cat de cat habar de calculatoare ca inginerii batrani deja nu mai erau receptivi la asa ceva.Daca nimeni nu a fost trimis la specializari in tari cu apa calda ce pretentii sa avem la ei.Fiul meu cel mare este electrician in service de camioane si a participat la cateva cursuri care s-au organizat cam asa:a venit un inginer din Germania cu laptopul si trei CD-uri si a tinut un curs de 8 ore a 5 zile in care le-a explicat ce si cum cursantilor.Cei care faceau parte din categoria NEA au venit boi si au plecat vaci.Pustii care au chiulit de la scoala si au frecat calculatoarele la internet cafe si care mai ciupeau ceva engleza au priceput cate ceva si acum bajbaie prin programele de diagnoze.Dar categoria NEA inca au ramas nostalgici lampii de control cea formata dintr-un bec fasung si doua fire cu care verificau orice.Bineinteles ca firmele au platit cateva sute de eurasi inginerului neamt pentru deranjul lui de o saptamana in Romania.Bineinteles ca vreo 40 de cursanti a cateva sute de euro au insemnat o suma bunicica pentru inginerul neamt care si-a dat silinta dar cine nu i-l mananca pe calculator pe paine si nu stie macar doua boabe engleza nu are ce cauta la cursuri sau in service.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombul
post 15 Jan 2009, 22:16
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 28 November 07
From: bucuresti




herculane , se poate sa ai vreun contact la vreun senzor care citeste temperatura aerului

15 Jan 2009, 23:24:
bulan , trebuie sa-ti si placa ceea ce faci , daca o faci in doru lelii ai numai mecanica sau electricitate auto nu se chiama
si eu am dat de mecanicii care habar nu aveau sa monteze un segment de ungere cu sicane , ba chiar am vazut cum taie din el ca este prea lung.
la noi service auto=ignoranta pe banii nostri smile.gif

15 Jan 2009, 23:25:
cheama

15 Jan 2009, 23:28:
QUOTE(driverx @ 15 Jan 2009, 18:13)

Sau cum se testeaza un ABS dupa ce ii schimbi un senzor. NU invartind de roti ca niste maimute captive la Monkey World.

Deci, e usor sa ataci ce zic altii, dar chiar daca nu stim tot si nu trecem prin toate procesele de invatare prin care treceti voi inginerii auto (DACA treceti)
*


e grea rau procedura de testare a abs-ului
si apoi sa stii ca eu am facut facultate pe bune nu din aia cu plata in sufrageria blocului

This post has been edited by rombul: 15 Jan 2009, 22:28


--------------------
renault captur 0,9 tce 90 cp - B-21- ....
Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 15 Jan 2009, 22:29
Post #145


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Da chiar, @herculane: ziceai ca au gasit un cod de eroare inactiv. Ar fi interesant sa-ti comunice acest cod, sa vedem si noi despre ce e vorba.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
herculane
post 16 Jan 2009, 00:00
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 30 April 07




@balanel in cartea de service au scris asa: "inlocuire bujii, recall 85190". cat despre manual, nu-l am acum la-ndemana sa vad daca scrie ceva de bujii

@Duyu multam! faza a fost asa: luni (parca) mi-au zis ca masina e ok si sa ma duc s-o iau. seara le-am aratat ca face la fel la prima pornire. a doua zi dimineata mi-au spus ca n-a mai pornit deloc si ca au desfacut-o si erau toate bujiile negre smile.gif

@rombul n-ar fi trebuit sa iasa pe tester daca ar fi fost vreun senzor?


am ajuns aseara la un mecanic de la romcar printr-o pila si s-ar putea sa ma rezolve cu masina. cel putin va incerca. oricum, maine o sa fiu iar la ei, si cred ca o sa le dau in cap cu bujiile astea smile.gif


--------------------
Renault Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford Mondeo Titanium 2.0 16v 2008 - xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 16 Jan 2009, 07:54
Post #147


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(rombul @ 15 Jan 2009, 22:16)
...
e grea rau procedura de testare a abs-ului
...
*



Exact. Se verifica pe laptop cati dinti numara, dupa care pui masina pe rotile ei si se face test de drum, NU te pui sa schimbi DIN NOU rulmentul pentru ca ECU inca mai aprindea becu in bord in timp ce ei invarteau cate o roata ca maimultele de la Money World.

Io te cred ca nu e grea, dar totusi trebuie sa o stii face ca lumea.....

This post has been edited by driverx: 16 Jan 2009, 07:55


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Jan 2009, 08:11
Post #148


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Duyu @ 15 Jan 2009, 19:43)
O intrebare am si eu. Cum reuseste sa porneasca masina daca are toate bujiile arse?
*




nu s-a stabilit odata ca nu au cum sa fie arse? alea-s bujii afumate toata ziua, si porneste bine mersi cu ele afumate, dar in mod normal se autocurata. Oricum arata rau..asa arata la dacia 1300 cand mergi cu socul tras wacko.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 16 Jan 2009, 08:20
Post #149


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Acum am inteles... smile.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombul
post 16 Jan 2009, 15:36
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 28 November 07
From: bucuresti




[quote=herculane,16 Jan 2009, 01:00]
@@rombul n-ar fi trebuit sa iasa pe tester daca ar fi fost vreun senzor?
de multe ori nu iese pe tester , asa ceva am patit la un vw passat variant cu motor varianta bbg si era un contact imperfec la un senzor care citea temperatura mediului ambiant smile.gif


--------------------
renault captur 0,9 tce 90 cp - B-21- ....
Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 02:56
Forum Renault