SALUt, problema cu AC
![]() ![]() ![]() |
SALUt, problema cu AC
SYL |
![]()
Post
#31
|
||
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|||
klaus |
![]()
Post
#32
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
In general traseul de la supapa la evaporator e scurt si e amplasat in zona tablierului cam la toate masinile.
Izolarea termica a conductelor e buna pe ambele, ca pe aia calda e bine sa nu se incalzeasca mai mult de la motor iar aia rece e bine sa ramana cat mai rece. La masinile care au condensorul si circuitul eficient nu conteaza asa mult acele conducte, dar la masinile "low cost" orice recuperare de energie e binevenita. Unele masini (Ford) evita incalizrea tevilor prin trecerea lor printre contraaripa si aripa (nu prin compartimentul motor), altii le trec cat mai aproape de aripa si cat mai departe de motor. Iar altii (coreene, subaru) le si izoleaza. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
SYL |
![]()
Post
#33
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
@klaus si re feritor la "supapa de destindere termostatica" cum ar trebui sa procedez ? Sa o izolez sau sa o las libera ? (ambele tevi si evaporatorul sunt izolate, dar suspapa e neizolata)...
Multumesc ! |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Din cate stiu e bine sa nu inghete (supapa). Nu cred sa aiba rost izolarea ei.
Sa nu ne injuri pe aici mai tarziu ![]() This post has been edited by Amedeus: 28 Jul 2008, 20:47 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
SYL |
![]()
Post
#35
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Pai da, si eu auzisem de faza cu inghetatul. Defapt problema se punea sa nu inghete evaporatorul din ce stiu eu...
![]() |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Supapa are un orificiu foarte-foarte mic care e bine sa nu fie obturat cu nimic (nici de gheata)
|
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
SYL |
![]()
Post
#37
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
...Si presupun ca acel orificiu se afla in interior si trece "freonul" prin el ?
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Da. Se destinde brusc, racindu-se in urma acestei destinderi.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
klaus |
![]()
Post
#39
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Haideti mai, chiar si de supapa aia va legati? La ce suprafata are nici macar nu conteaza daca e sau nu izolata.
Pentru intelegerea instalatiei de AC anexez un document mai detaliat Attached File(s) ![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DAVIDK |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Amedeus @ 28 Jul 2008, 21:46) Inghetarea supapei inseamna unul din urmatoarele lucruri: Pierderea refrigerantului, care duce la scaderea presiunii in evaporator, ceea ce inseamna scaderea punctului de fierbere a refrigerantului in evaporator la temperaturi negative. Infundarea supapei, ceea ce duce la cresterea presiunii in condensor si scaderea presiunii in vaporizator (refrigerantul nu mai circula corect) Imbacsirea evaporatorului sau tubulaturii cu praf/scame, ceea ce duce la imposibilitatea realizarii schimbului termic intre refrigerant si aerul catre habitaclu; neputand absorbi caldura, refrigerantul nu vaporizeaza, deci nu isi mareste volumul si astfel scade presiunea in vaporizator |
--------------------
Renault
Symbol
Expression 2010, 1.4 16V Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 14:45 |