Bascula Nova, mai multe dimensiuni?
![]() ![]() ![]() |
Bascula Nova, mai multe dimensiuni?
TAI |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 8 March 05 From: Hunedoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GT-1999
Dacia 1100-1970
- Alfa Romeo 75-1987
|
|||
scania |
![]()
Post
#2
|
![]() SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP Group: Members Posts: 261 Joined: 5 January 08 From: Curtea de Arges ![]() |
Salut, dupa mine si cea de super nova este identica cu cea de nova, inclinatia roti poate sa fie si de la lonjeorn unde vine prinsa bascula, poate in urma impactului sa deformat si ala, si cerd ca la masuratoare ai gresit pt ca ai masurato dupa cea lovita care sigur e deformata, ca sa fii sigur comparo cu cea de pe dreapta vezi sunt identice?
|
--------------------
EX. Dacia
nova GT
1998
- AG08UNN In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
LA unele masini, unghiul de inclinare transversala al pivotului se regleaza prin brate de suspensie de lungimi diferite. Posibil ca si la Nova sa fie aceiasi situatie.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
MIHAI8888 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
se numesc bascule cu deport
|
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|
TAI |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 8 March 05 From: Hunedoara ![]() |
Bascula de SuperNova are vizibil o alta forma si dimensiune, asta daca nu cumva am cumparat una rebutata.
Am facut mai multe masuratori comparative ale gaurilor si fata de alte elemente ale basculei si cei 8 respectiv 2 mm se regasesc. Inclusiv daca le suprapui se vede ca au alte poziti de gaurire. In comparatie cu bascula de SuperNova cu care roata statea foarte inclinata avand 8 mm in plus, cu cea de Nova (2 mm in plus) sta aproape vertical, de aceea cred ca daca as avea una identica (0 mm) roata ar sta vertical. Nu spun ca nu este posibil ca si suportul motor (lonjeronul) sa fie deformat desi nu pare dupa masuratori, dar inainte sa ma apuc sa "trag" de masina as dori sa gasesc o bascula identica cu cea avuta si abia atunci pot lua o decizie. |
--------------------
Dacia
Nova GT-1999
Dacia 1100-1970
- Alfa Romeo 75-1987
|
|
volint |
![]()
Post
#6
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
Daca ai schimbat bascula presupun ca ai schimbat si amortizorul?
Deci : in urma loviturii s-a deplasat lonjeronul ori s-a "descentrat" amortizorul (s-au ovalizat gaurile de prindere). Ca solutie rapida (si e chiar indicata) poti "ovaliza" gaurile de prindere ale amortizorului in asa fel ca roata sa revina in pozitia corecta. Nu este "inginerie" asta pot confirma "pe vazute". La mine roata din dreapta n-a avut pozitia corecta din nastere si am aplicat metoda asta. De preferat sa faci operatiunea in service pe "standul de directie". Spor!!.. |
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
2000 / 2011
- B-22-YFL / Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
TAI |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 8 March 05 From: Hunedoara ![]() |
Problema s-a rezolvat, roata sta vertical dupa masuratorile mele, asta dupa ce am montat un brat nou, cumparat de la magazinul din incinta Autoservice Dacia.
Inainte de al monta l-am masurat si comparat cu cel lovit si surpriza acesta nou este mai scurt cu 1 mm decat cel lovit cea ce mi-a convenit de minune. Din ce mi-au spus cei de la magazin, sustinuti de catalogul de piese original pentru Dacia Nova am retinut: - bratele de Nova si Supernova au acelasi cod deci sunt identice, - nu s-au fabricat brate cu deport +/- pt. Nova, pur si simplu difera cotele de executie !!! O enigma a ramas totusi neelucidata: Bratul pe care l-am cumparat prima data, cel care avea usor o alta forma si era cu 8 mm mai lung, pentru ce masina este? This post has been edited by TAI: 1 Jul 2008, 14:43 |
--------------------
Dacia
Nova GT-1999
Dacia 1100-1970
- Alfa Romeo 75-1987
|
|
anndi |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
La Nova bratul se prinde de jug lonjeroanele sunt mult mai sus! Posibil sa fi fost un rateu bratul. Sau poate din greseala tia dat nenea ala de reno, ala e ceva mai lung.
This post has been edited by anndi: 3 Jul 2008, 00:54 |
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
cristimm |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Din cate stiu eu la nova nu exista bascule de mai multe dimensiuni.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:51 |