interval revizii, (split din topic impresii sandero)
![]() ![]() ![]() |
interval revizii, (split din topic impresii sandero)
Squirrel |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|||
Stefan |
![]()
Post
#2
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am o nelamurire: asta inseamna ca or sa schimbe uleiu' la 30 000 km? Cum poate un motor care schimba uleiu' la 10 000 km sa mai reziste inca 20 000 km? Am zis o prostie? Nu stiu, oricum sunt pe dinafara la capitolul asta.
|
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
Serje |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Poate din cauza ca la ei is drumurile mai bune, mai curate, de benzina/motorina mai trebuie sa amintesc?
Ar fi interesant de stiut ce ulei pun pe acolo, sau ce ulei recomanda. This post has been edited by CuTzU: 30 Jun 2008, 12:52 |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#4
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Stefan @ 30 Jun 2008, 13:49) Am o nelamurire: asta inseamna ca or sa schimbe uleiu' la 30 000 km? Cum poate un motor care schimba uleiu' la 10 000 km sa mai reziste inca 20 000 km? Am zis o prostie? Nu stiu, oricum sunt pe dinafara la capitolul asta. Pentru ca starea de normalitate e aia in care se schimba uleiul la 30.000 de km. Nu la 10.000 de km ca la noi. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
aphophis |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(Squirrel @ 30 Jun 2008, 12:03) Și tocmai când se lăudau în România că au mărit intervalele de revizie la Logan și Sandero … pac! și la nemți: 30.000 km între revizii. Cred că ei conduc altfel…sau mașina este alta din punct de vedere calitativ? PS: Pentru cei care trag mai greu de limba germană…Nu este perfect…dar parcă mai bine înțelegi un neamț care încearcă „să vorbește” limba română ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
vijelie |
![]()
Post
#6
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Eu bănuiesc și faptul că în țările cu autostrăzi viteza medie e mai mare, așadar timpul de funcționare a motorului în care mașina parcurge cei 30.000 e același cu timpul în care la noi parcurge 20.000 iar condițiile de lucru sunt mai bune la mers aproximativ constant.
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#8
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(vijelie @ 1 Jul 2008, 08:08) Cand reviziile erau la 10/15km era doar o metoda sa mulga mai multi bani de la clienti. Pe vremea aia cumparatorul nu era prea interesat de costurile ce vin dupa cumpararea masinii. Acum poate s-au mai educat, concurenta e mai mare sau pur si simplu Dacia si-a schimbat targetul spre culmi mai inalte, unde trebuie sa aiba cu ce sa lupte. Eu sunt convins ca daca mergi cu o masina cu reviziile la 30.000 de km sau 2 ani sau cu una la 10.000 de km sau un an, nu o sa simti nici o diferenta. De asemenea, si dupa 150.000 de km, iar nu o sa se simta nici o diferenta. Sunt o groaza de multe alte criterii care fac mult mai mult diferenta decat un schimb de ulei. Inutil de spus ca tot ce se schimba mai des de 10.000 de km deja devine risipa. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
vijelie |
![]()
Post
#9
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca judecam asa, eu indraznesc sa afirm ca periodicitatea reviziilor nu tine cont de caracteristicile si conditiile de exploatare a produsului ci de mecla si gradul de prostie (sau de inteligenta) al proprietarilor. Si nu e corect.
This post has been edited by vijelie: 1 Jul 2008, 08:11 |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#10
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
E vorba de revizii.
Acum să o iau pe ulei…aici era o dublă condiție: fie intervalul de revizie, fie o anumită perioadă. Așa că degeaba am revizii la 99.ooo km dacă se impune efectuarea a cel puțin unei revizii pe an și nu se parcurg mai mult de 15.ooo km, revizia tot la 15.ooo km se face. Este doar senzația de mai bine, realitatea este că majoritatea vor face reviziile tot pe la 10.ooo-15.ooo km (cam cât cred că este media anuală prin România…). Apropo, sunt pe undeva date statistice referitoare la așa ceva(nr. mediu de kilometri parcurși anual)? @vijelie: Poți să trimiți avocatul să facă revizia…nu știu dacă ajută prea mult. Doar că primești două facturi mai doldora. ![]() PS: Ideea este că pățesc la fel ca la Logan: Tot studiind mașinuța (Sandero) începe să-mu placă din ce în ce mai mult. Punctele slabe parcă se estompează, încep să devină din ce în ce mai evidente avantajele mașinuței, anumite imperfecțiuni încep să fie trecute cu vederea (în ideea generală că „așa e toate, merge și-așa”). Prețul pare cam sus, în rest este un vehicul destul de bine poziționat și proporționat, varianta optimă mi se pare Laureate 1,4MPi (nu forțez limitele, așa că nu-mi trebuie mai mult, iar în oraș nu prea văd unde dai drumul la ceilalți 9kW=12CP). Așa că 8.950 EUR (+ ceva opționale) mi se pare destul pentru un Sandero Laureat 1,4MPi. This post has been edited by Squirrel: 1 Jul 2008, 08:41 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
Fane_05 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 8 January 08 ![]() |
in opinia mea daca schimba intervalul de revizii trebuie schimbat si uleiul, calitatea sa si un filtru de aer eu nu l-as tine 30.000 pe drumurile noastre, sau un filtru de benzina. daca uleiul e facut pt 10.000-15.000 nu o sa-l tii 30.000. o sa se foloseasca uleiuri long-life, mai scumpe dar se face mai rar operatiunea.
This post has been edited by Fane_05: 1 Jul 2008, 13:44 |
--------------------
Dacia
1300
1975
- SV 06 FPU
|
|
Serje |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Care filtru de benzina?
|
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Va rog frumos sa scrieti email la vocea clientului si sa intrebati in ce consta diferenta dintre motoarele "noi", la care se fac revizii mai rar si acestea mai vechi. Si daca putem face ceva ca sa facem si noi reviziile mai rar. Si sa explice de ce in alte tari reviziile sunt chiar si mai rare. Daca exista vreo diferenta nu au niciun motiv sa nu o spuna, iar daca o iau pe ocolite inseamna ca nu e nicio diferenta.
Eu nu pot sa le scriu, ca le-am scris referitor la protectiile pentru aripi acum cateva zile. |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
klaus |
![]()
Post
#14
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Benzina mai proasta, praf mai mult , drumuri mai proaste (la revizii se verifica si bucsaraia), poate uleiuri mai proaste, din astea, zic eu.
Plus ca romanul era obisnuit cu revizii din 10.000 in 10.000, mai ii trebuie ceva perioada de "acomodare" cu intervale mai lungi. QUOTE(eXtenSion @ 7 Jul 2008, 13:05) Va rog frumos sa scrieti email la vocea clientului [...] Eu nu pot sa le scriu, ca le-am scris referitor la protectiile pentru aripi acum cateva zile. ![]() ![]() Da' ce, ti s-au terminat tichetele de scrisoare catre VC? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#16
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
pot astia sa mareasca intervalul si la 50.000 eu tot la 10.000 o sa-l schimb uleiul si asa fac multi.
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#17
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Si eu tot la 10.000 am de gand sa il schimb.
@eXtenSion - poti sa le scrii "undercover" ![]() Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 18:07 |