DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bataie la eliberarea ambreiajului

vili
post 31 Aug 2008, 19:51
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 273
Joined: 28 September 07




Solenza diesel fabricata 2003, am luat-o de un an insa nu cred sa fi fost schimbat ambreiajul.Are 68.000 km parcursi.
Cum se manifesta problema:
Daca plec de pe loc slabind usor ambreiajul si fara sa accelerez, nu se aude nimic. Daca accelerez un pic, si las ambreiajul sa patineze(sa zicem ca sa merg usor intr-o intersectie fara vizibilitate), se aude cum bate ceva, parca simt si in talpa(sau e doar parere?). La fel cand plec de pe loc in rampa mai accentuata. Precizez ca in mers nu sunt probleme, daca am plecat de pe loc, nu se mai aude cand schimb vitezele.
Vreo idee?


--------------------
Dacia Solenza 1.9D 2004 - IS-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brambus
post 31 Aug 2008, 22:16
Post #2


member


Group: Members
Posts: 647
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Incearca sa mai reglezi cablul de ambreiaj la odistanta de 29mm , sau cum crezi ca iti este mai bine .De regula trebuie sa cupleze mai jos ca sa nu intre in trepidatie. Kitul de ambreiaj se schimba cand te lasa nu are o limita de km standard. Asta depinde si de modul in care a fost exploatat si reglat.

This post has been edited by Brambus: 31 Aug 2008, 22:18


--------------------
Renault Megane 2 2007 Megane 2 R26 - B969FEF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vili
post 1 Sep 2008, 16:50
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 273
Joined: 28 September 07




Am reglat ambreiajul la 29-30 mm. Erau cam 42 mm, ma obisnuisem asa, dar dupa o tura, doua prin cartier, deja i-am prins spilul si cu noul reglaj. Am mers cu I, II si R ca nu aveam loc pt celelalte, intra fara probleme. Astept un drum lung, sa vad cum se comporta(cu cheia de 10 in portbagaj, desigur)
Dar, ca o prima impresie, plecand cu I si accelerand, nu am mai sesizat bataia.Da, Doamne!


--------------------
Dacia Solenza 1.9D 2004 - IS-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brambus
post 1 Sep 2008, 17:01
Post #4


member


Group: Members
Posts: 647
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Bafta! Si daca ti se pare ca patineaza mai reglezi pana simti ca este OK avand in vedere ca nici kit-ul nu este nou s-ar putea ca distanta de 29-30 sa nu fie chiar optima si sa trebuiasca sa-l mai slabesti pe la 16-27.


--------------------
Renault Megane 2 2007 Megane 2 R26 - B969FEF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george251
post 1 Sep 2008, 20:18
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 31 October 05
From: Bucuresti




aceeasi problema ca in titlul acestui post. masina e din 2005 si anul asta am observat ca atunci cand schimb vitezele - de obicei din 1 in 2 - si motorul e un pic subturat, masina trepideaza mult mai rau decat o facea inainte iar eu nu mi-am schimbat stilul de condus, in sensul ca nu am turat-o niciodata prea tare in vitezele mici-1 sau 2.
am vazut undeva in alt post ca ar putea fi vorba de niste bucse sau ceva de genul asta care se gasesc intre motor si caroserie si care ar putea fi "duse".
mentionez de asemenea ca acel zgomot de diesel (sau de tacheti de la vechile dacii - nu stiu daca solnita are asa ceva) apare acum la pornirea motorului ceva mai tare si se estompeaza apoi, dupa 10-15 secunde, dar tot se mai aude.
deci ce sa fie? sunt doar semnele imbatranirii? (ma refer la masina, nu la mine sad.gif ).


--------------------
Dacia Solenza Confort 1,4 MPI 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 11:58
Forum Renault