Din ciclul:Loganul Zburator, ...fara panze...
![]() ![]() ![]() |
Din ciclul:Loganul Zburator, ...fara panze...
testike |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
|
||
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|||
bion |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
QUOTE(0(*_*)0 @ 11 Jul 2008, 15:14) Mah tu ma cunosti de undeva ![]() P.S. Corabia nu prea mandra dar carmaciu' e sigur mester ![]() Nu este o coincidenta ci o testiculenta. A mai fost un carmaci mester ai invatat poezia cu el la scoala ![]() This post has been edited by bion: 11 Jul 2008, 17:06 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
0(*_*)0 |
![]()
Post
#33
|
![]() ...plecat cu sorcova Group: Members Posts: 35 Joined: 15 June 08 From: Pitesti ![]() |
Da' numa' basini aveti in cap??
![]() ![]() This post has been edited by 0(*_*)0: 11 Jul 2008, 17:48 |
--------------------
Dacia Logan
KISS fm 1,4 MPI
2007
- AG-XX-MIV
|
|
viorelu |
![]()
Post
#34
|
LoganClubPitesti Group: Members Posts: 49 Joined: 15 October 07 From: Pitesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2007/logan kiss/1.4 mpi
|
|
razvan_3asy |
![]()
Post
#35
|
![]() membru cu permis :D Group: Members Posts: 569 Joined: 3 August 06 ![]() |
prinde viteza fara probleme chiar si 1.4, trebuie doar sa sti sa ii dai, am trecut pe langa un tir cu 160, desi ma asteptam sa ma zboare grav, nu prea m-a miscat, masina a stat bine pe sosea, dar cand batea vantu nu stiam sigur daca am roti sau eram cu barca
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate 1.4 benzina :X B-50-HCR
|
|
0(*_*)0 |
![]()
Post
#36
|
![]() ...plecat cu sorcova Group: Members Posts: 35 Joined: 15 June 08 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(testike @ 11 Jul 2008, 16:57) Ia-l pe meseriasu' de pe topicul celalalt, care la 170 stie sa faca si faca nu stiu ce manevre cu Loganu' , si zi-i sa te plimbe cu masina ![]() P.S. Dupa cum vorbesti, eu cred ca tu esti copilu' ![]() ![]() Oi fi copil in ale condusului cu carnet de 13 ani ![]() ![]() This post has been edited by 0(*_*)0: 11 Jul 2008, 19:00 |
--------------------
Dacia Logan
KISS fm 1,4 MPI
2007
- AG-XX-MIV
|
|
driverx |
![]()
Post
#37
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(razvan_3asy @ 11 Jul 2008, 19:47) Deci.....ori tu esti un mare nesimtit (adica dinala care nu simte nimic), ori conserva aia era plina de rahat de pasare care a plusat la greutate, plus poate un mic downforce, depinde acuma de cum so kkt pasarea si sub ce unghi a lovit conserva. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
razvan_3asy |
![]()
Post
#38
|
![]() membru cu permis :D Group: Members Posts: 569 Joined: 3 August 06 ![]() |
intr-o comparatie cu vechea dacie chiar m-am simtit in singuranta....cu vechea dacie daca treceai cu bicicleta pe langa mine se balanganea.
![]() te salut driverule. |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate 1.4 benzina :X B-50-HCR
|
|
ionutzp |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 August 04 From: Bucuresti ![]() |
In general, proaspatul detinator de Logan e convins ca detine o masina occidentala. Ii place mult sa faca o sumedenie de comparatii cu fostul auto din dotare, de obicei o Dacia 1300 contemporana cu primavara de la Praga. Ajunge invariabil la concluzia ca Loganul nici nu suporta comparatie cu cea veche, asta noua e mult mai confortabila, mai stabila, mai etc.
Cand iese cu ea pe autostrada trebuie neaparat sa-i dea talpa, ca sa vada "cat baga" si sa aiba ce povesti despre vitezele ametitoare la care e in stare sa ajunga. Meritul pentru aceste performante revine in totalitate soferului, care in primul rand nu s-a pacalit alegand masina asta absolut exceptionala si, in al doilea rand e un sofer abil, fiindca stie "cum sa-i dea". La intalnirea pe sosele cu alte automobile din astea noi simte o umbra de respect pentru posesorii de Mercedes, BMW sau Audi, masini care oricum sunt aproape la fel ca si Loganul, doar un pic mai scumpe, si asta total nejustificat. In acelasi timp e convins ca respectul e reciproc, soferii din Mercedes, BMW sau Audi il apreciaza pe proprietarul de Logan ca in sfarsit a trecut la un autoturism de inalta performanta si confort, renuntand la proasta si amarata de 1300. La intalnirea pe autostrada cu automobile din aceeasi clasa de performante si pret (in viziunea detinatorului de Logan), gen Ford Focus, Opel Astra, Volkswagen Golf, soferul de Logan va tine cu tot dinadinsul sa arate ca masina sa nu este cu nimic mai prejos ca marcile sus-mentionate, ba poate chiar un pic mai buna decat ele. Asa ca va accelera nebuneste (de fapt se numeste "condus in maniera sportiva" ) pana le va ajunge si chiar depasi pe aceste masini, si asta cu orice risc. Desigur ca atat prestigiul conducatorului de Logan cat si cel al brandului Dacia va creste in ochii celorlalti participanti la trafic cu fiecare manevra de genul acesta incheiata cu succes. This post has been edited by ionutzp: 11 Jul 2008, 21:32 |
--------------------
Dacia
Logan
2005
- Laureate 1.6
|
|
viorelu |
![]()
Post
#40
|
LoganClubPitesti Group: Members Posts: 49 Joined: 15 October 07 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(ionutzp @ 11 Jul 2008, 22:31) In general, proaspatul detinator de Logan e convins ca detine o masina occidentala. Ii place mult sa faca o sumedenie de comparatii cu fostul auto din dotare, de obicei o Dacia 1300 contemporana cu primavara de la Praga. Ajunge invariabil la concluzia ca Loganul nici nu suporta comparatie cu cea veche, asta noua e mult mai confortabila, mai stabila, mai etc. Cand iese cu ea pe autostrada trebuie neaparat sa-i dea talpa, ca sa vada "cat baga" si sa aiba ce povesti despre vitezele ametitoare la care e in stare sa ajunga. Meritul pentru aceste performante revine in totalitate soferului, care in primul rand nu s-a pacalit alegand masina asta absolut exceptionala si, in al doilea rand e un sofer abil, fiindca stie "cum sa-i dea". La intalnirea pe sosele cu alte automobile din astea noi simte o umbra de respect pentru posesorii de Mercedes, BMW sau Audi, masini care oricum sunt aproape la fel ca si Loganul, doar un pic mai scumpe, si asta total nejustificat. In acelasi timp e convins ca respectul e reciproc, soferii din Mercedes, BMW sau Audi il apreciaza pe proprietarul de Logan ca in sfarsit a trecut la un autoturism de inalta performanta si confort, renuntand la proasta si amarata de 1300. La intalnirea pe autostrada cu automobile din aceeasi clasa de performante si pret (in viziunea detinatorului de Logan), gen Ford Focus, Opel Astra, Volkswagen Golf, soferul de Logan va tine cu tot dinadinsul sa arate ca masina sa nu este cu nimic mai prejos ca marcile sus-mentionate, ba poate chiar un pic mai buna decat ele. Asa ca va accelera nebuneste (de fapt se numeste "condus in maniera sportiva" ) pana le va ajunge si chiar depasi pe aceste masini, si asta cu orice risc. Desigur ca atat prestigiul conducatorului de Logan cat si cel al brandului Dacia va creste in ochii celorlalti participanti la trafic cu fiecare manevra de genul acesta incheiata cu succes. Pff cum citesti talica in mintea omului pupati-as sufletu' ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007/logan kiss/1.4 mpi
|
|
BZN |
![]()
Post
#41
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Fara sa iau apararea unuia sau altuia...se pare ca sunt destui care sunt frustrati ca nu pot sa stapaneasca o masina, fie ea si mult hulitul, vad, Logan... Asta este ,fiecare cu posibilitatile lui. Eu recunosc ca am mers foarte tare, (am peste 400.000Km la volan).
Este extraordinara senzatia pe care o poti percepe atunci cand dupa EXPERIENTA acumulata in timp poti simtii limitele masinii...Nu imi e frica sa recunosc, imi place viteza, chiar si la varsta de 33 de ani, dar INTOTDEAUNA am stiut sa nu trec de limita... Ca am condus Tico-ul de care sunt foarte multumit cum se comporta in viraje, ca am condus Logan , Fiat Albea sau Nubira II intotdeauna mi-a placut ca am putut aprecia viteza de deplasare in siguranta... este fantastic sa poti percepe ca intrun anumit viraj poti intra in siguranta cu 105 Km/h, nu cu 110... Imi pare rau daca am suparat pe cineva, dar este firesc, ca in orice domeniu , sa nu fie toti la fel de abili... Spor! |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
radian |
![]()
Post
#42
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
ady85btz |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru onorific Group: Members Posts: 3.803 Joined: 16 March 06 From: Bucuresti ![]() |
.....de la prae multa fasole
|
--------------------
Kia
Cee'd ~the BEST~
1.4T 16V "The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi Ex- Dacia 1310 Sport |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 10:10 |