DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> cand trece de 4000 de rotatii nu mai accelereaza

Danet
post 26 Aug 2008, 11:27
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 26 August 08




am si eu o problema daca se pricepe cineva... am o soleza 1.4 MPI si nu stiu ce are ... cand e cald afara si se incalzeste si motorul ... la un moment dat scad turatiile .. adik sunt intra 4a ..4000 de turatii ...deodata scad turatiiile .. cum ar veni ca masina intra in frana de motor..chiar daca ii dau a 3a si accelerez tot degeaba... cateodata chiar se opreste motorul in mers... si chestia asta se intampla numai cand e cald tare afara ... aveti idee ce ar putea fi ?? Multumesc.


--------------------
Dacia Solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 26 Aug 2008, 11:34
Post #2


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Mutam la sectiunea potrivita.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 26 Aug 2008, 11:45
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 3.440
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




eu cred ca ai evacuarea infundata, mai precis catalizatorul. atunci cand se incalzeste si nu mai urca in ture incearca sa scoti sonda lambda (daca ai 2 cea dinainte de catalizator) si vezi daca se tureaza peste 4000. si eu am patit la fel doar ca la mine incepea cu 4000 apoi dupa 5 minute 3000, 2000 pana nu mai puteam sa plec de pe loc pt ca murea motorul, si singurul mod in care am putut sa o mai urnesc din loc a fost scoaterea sondei lambda.
daca nu este de acolo problema mai poti incerca sa verifici corpul clapeta, bobina de inductie, fisele, bujiile si filtrul de aer (cand au fost schimbate ultima data?), iar daca toate astea sunt ok urmeaza vizita in service sa se verifice presiunea din rampa injectoarelor.
bafta!


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
Legea lui Ohm: Esti Om cu mine, sunt Om cu tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fantomas
post 26 Aug 2008, 11:50
Post #4


Nesuferit


Group: Members
Posts: 186
Joined: 27 February 08
From: Bucuresti




si la mine se opreste motorul ... cand e foarte cald afara ... si nu stiu din ce cauza ?? si nu se intampla de fiecare data ... are toane ... poate sa nu mi se opreasca niciodata intr`o zii caniculara ... sau poate sa mi se opreasca de 4-5 ori sad.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003-2004 - B 86 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danet
post 26 Aug 2008, 11:52
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 26 August 08




am schimbat acu o sapt tot la ea ...ulei filtre planetare caseta directie pivoti bucse.. in fine .. eu am vb cu mecanicul si mia zis ca e senzorul de temperatura .. dar nuj ...
P.S sonda lambda unde o gasesc??smile.gif

26 Aug 2008, 11:55:
la mine numai cand e cald afara si merg mai mult cu ea atunci mi se intampla ... de oprit motorul se opreste rar .. dar daca nu mai accelereaza si opresc motorul apoi il pornesc ... asta in timpul mersului ... accelereaza apoi...


This post has been edited by Danet: 26 Aug 2008, 11:55


--------------------
Dacia Solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 26 Aug 2008, 11:58
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(Danet @ 26 Aug 2008, 11:27)
am si eu o problema daca se pricepe cineva... am o soleza 1.4 MPI si nu stiu ce are ... cand e cald afara si se incalzeste si motorul ... la un moment dat scad turatiile .. adik sunt intra 4a ..4000 de turatii ...deodata scad turatiiile .. cum ar veni ca masina intra in frana de motor..chiar daca ii dau a 3a si accelerez tot degeaba... cateodata chiar se opreste motorul in mers... si chestia asta se intampla numai cand e cald tare afara ... aveti idee ce ar putea fi ?? Multumesc.
*



Verifica bobina de inductie , mufa ECU , precum si pompa de benzina . Mergi la un test CLIP si unul pt testarea pompei de benzina . Verifica si bateria si bornele !

QUOTE(Fantomas @ 26 Aug 2008, 11:50)
si la mine se opreste motorul ... cand e foarte cald afara ... si nu stiu din ce cauza ?? si nu se intampla de fiecare data ... are toane ... poate sa nu mi se opreasca niciodata intr`o zii caniculara ... sau poate sa mi se opreasca de 4-5 ori sad.gif
*



La tine e sigur de la utilizator . Unele masini au protectie ! 10561582.gif


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danet
post 26 Aug 2008, 12:08
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 26 August 08




smile.gif))

26 Aug 2008, 12:09:
imi zici si mie unde gasesc bobina de inductie , mufa ECU ???


This post has been edited by Danet: 26 Aug 2008, 12:09


--------------------
Dacia Solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 26 Aug 2008, 12:17
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 3.440
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




daca iei si pui contactul merge ok? hmmm atunci mi retrag afirmatia cu infundarea evacuarii. se aprinde ceva in bord cand face asa? acul de la temperatura unde sta?
ECU este langa baterie, iar mufa lui este sub acel capac negru de plastic, iar bobina de inductie este cea de unde pleaca cele 4 fise de bujii.


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
Legea lui Ohm: Esti Om cu mine, sunt Om cu tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danet
post 26 Aug 2008, 12:22
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 26 August 08




aha gata stiu ... nu nu se aprinde nimik in bord ... acul sta maxim la jumate sau si mai jos ... adik normal .. si cand e rece afara sau cand nu e asa cald nu face probleme merge de rupe .. sapt trecuta am mai aflat ceva ...ca masina mea a fost facuta pt export pt ca nu am gasit capete de bara pt ea ... e diferit ...:|

26 Aug 2008, 12:25:
ideea e ca mi sa mai intamplat odata mergea in ce injectoare ... si se auzea motorul parca era Olcit dar atunci facea tot timpul si miam curatat injectorele si a mers ok ... acu nuj ce sa cred ... oricum acu nu e de la injectoare ca nu mi se intampla tot timpu :|

This post has been edited by Danet: 26 Aug 2008, 12:25


--------------------
Dacia Solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mathias
post 26 Aug 2008, 12:40
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 22 August 08




Si eu am avut o prob asemanatoare ... chiar aici mi sa zis....si a fost pompa de benzina...dar am facut si o curatare de injectoare care te costa cam 150 RON


--------------------
Dacia Solenza 1,4 2003 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danet
post 26 Aug 2008, 12:44
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 26 August 08




pe mine ma costat 70 ron curatzarea injectoarelor dar cik numai odata se pot curatza... :-s


--------------------
Dacia Solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fantomas
post 27 Aug 2008, 09:02
Post #12


Nesuferit


Group: Members
Posts: 186
Joined: 27 February 08
From: Bucuresti




deci care e problema ca se opreste motorul cand e foarte cald smile.gif? ca innebunesc cand imi face asa ...


--------------------
Dacia Solenza 2003-2004 - B 86 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brambus
post 27 Aug 2008, 09:03
Post #13


member


Group: Members
Posts: 647
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Senzor temperatura ,injectoare sau pompa benzina


--------------------
Renault Megane 2 2007 Megane 2 R26 - B969FEF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fantomas
post 27 Aug 2008, 09:29
Post #14


Nesuferit


Group: Members
Posts: 186
Joined: 27 February 08
From: Bucuresti




QUOTE(Brambus @ 27 Aug 2008, 09:03)
Senzor temperatura ,injectoare sau pompa benzina
*



se intampla numai cand merg cu ea intre orele 13-18 cand e canicula ... in rest n`am probleme deloc cu ea ... nu am probleme la demaraj , nu se inneaca , nu smuceste ... nu nimic ... doar ca atunci cand e cald o apuca nebunia smile.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003-2004 - B 86 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei041
post 27 Aug 2008, 13:47
Post #15


2/E


Group: Members
Posts: 165
Joined: 28 April 07
From: Constanta




Aceeasi problema am avut'o si eu: mergeam cu masina si deodata murea motorul. Am incercat o data sa o pornesc "din mers", retrogradand si facand debraierea si nu o lua nici asa. Insa cand am dat la cheie a pornit fara probleme.
Care sa fi fost problema ... nu sti, pentru ca mi s'a intamplat doar de 2-3 ori si de'atunci a disparut. Inclin sa cred ca e ceva pe traseul de alimentare cu carburant, cum s'a zis si mai sus: pompa de benzina sau injectoarele (eu nu am curatat nimic, insa urc frecvent peste 3k rpm si probabil s'a desfundat singur traseul)


--------------------
Ford Fiesta 1.4 tdci 2008 - Ghia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrew14_maverick
post 27 Aug 2008, 15:21
Post #16


Membru resemnat cu DSN...


Group: Members
Posts: 255
Joined: 14 November 07
From: Bucuresti




Si eu am avut o problema similara la DSN-ul meu. Incepea sa scada turatia brusc, uneori chiar murea motorul. Pana la urma nu mai voia sa porneasca. Daca o lasam 10 min pornea, mergeam putin si murea iar. Problema a fost la mufa de la bobina de inductie, am curatat-o si de atunci nu am mai avut nici un fel de probleme de genul asta.


--------------------
Dacia SuperNova 2001 Clima Rosie - VL 09 DDD
Ignorance is bliss.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th June 2024 - 01:02
Forum Renault