DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema oprire motor, Motorul se opreste in mers

tuneupro
post 19 Jul 2008, 10:26
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 19 July 08




Salut,

Am si eu o problema cu motorul. Dacia Nova Gti 2000, 150000 km. In mers motorul se opreste si nu ami porneste decat dupa 10-15 minute. A mai intalnit cineva problema asta? Test pompa benzina OK.


--------------------
DACIA Nova Gti 2000 - B12UAU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 19 Jul 2008, 13:58
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Ai verificat aprinderea? Senzorul de turatie(curatare)?
Ai folosit functia SEARCH?(fiindca te asigur ca nu esti nici primul si nici singurul care a avut problema asta).

Spor la treaba.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 19 Jul 2008, 23:31
Post #3


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




vezi, umbla si tu putin la aprindere.. la platini, dar vezi sanu cumva sa fie o problema si de la bobina de inductie, vezi fisa centrala wink.gif spor la munca biggrin.gif


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 20 Jul 2008, 10:26
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE
umbla si tu putin la aprindere.. la platini


@burtik4u:Nu exista "platini" Nova GTi! Aprinderea(deci si avansul) NU se regleaza manual la Nova GTi! Rugamintea mea ar fi sa te documentezi inainte sa postezi(sau sa nu postezi) in legatura cu informatii pe care nu le ai sau despre subiecte pe care nu le cunosti.

Nu vreau sa jignesc. Toti invatam cate ceva nou in fiecare clipa. In ideea asta, o sa incerc sa iti explic putin cum functioneaza aprinderea electronica pe Nova GTi:
Bobina de aprindere(este o dubla bobina cu distributie STATICA de tensiune, adica NU are elemente in miscare) este comandata de calculatorul de injectie. Am zis ca e dubla bobina, in consecinta exista o bobina pentru cilindrii 1 si 4 si cealalta bobina pentru cilindrii 2 si 3.

Scanteia este data in felul urmator: sa luam un exemplu:pistonul 4 la compresie si pistonul 1 la evacuare,da? Bujia pistonului 4 va primi scanteie de aprindere(vreo 15-20 kV) iar pistonul 1 va primi scanteie auxiliara(vreo 300 V). Cealalta bobina functioneaza IDENTIC pentru cilindrii 2 si 3.

@tuneupro: verifica atat fisele bujiilor cat si conectorul "de comanda" al bobinei de aprindere. Curata senzorul de turatie.

Numai bine.



--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 21 Jul 2008, 17:17
Post #5


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




sry variable_dynamics. dar chiar nu am umblat niciodata la o masina cu infectie.. si se pare ca am gresit tongue.gif imi pare rau biggrin.gif


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 19:38
Forum Renault