DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Iar franele :(, de la pompa se trage

Adrian_Boy
post 10 Jul 2008, 21:22
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Am schimbat chitul (pistonasi, arcuri, garnituri) la o pompa dubla cu 3 conducte.
Dupa montare pedala era tare, asta cu motorul oprit, dar dupa ce am pornit motorul, pedala de frana era fleasca dry.gif

Am incercat sa mai reglez acel tamburisi de la servo care ataca pompa pentru ca ineriorul cilindrului era oarecum diferit, asta fiind singura modificare facuta.

Aerisirea a mers doar pe rotile din spate, adica daca apasam pedala, iesea lichid, pe cand la cele din fata nu a vrut sa iasa deloc lichid nici la 100 de pedale sad.gif

Am mers putin prin parcare cu vit. 1 sa vad cum se comporta, franeaza foarte foarte greu mad.gif

Ce sa-i fac ?



--------------------
Opel Astra Z16XE - B 2001
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 10 Jul 2008, 23:17
Post #2


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Search!


--------------------
Dacia 1410 - CV 03 MBO 1988 toamna1397 cmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 10 Jul 2008, 23:24
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




A trecut engleza Carpatii!
Apropos, stii povestea lui Hajdau? Stii de ce si-a schimbat numele in Hasdeu? L-au facut unii "haidau", iar el le-a replicat: "daca il inlocuiti pe j cu i, cand va va fi foame, cum veti cere o coaja de paine?"

This post has been edited by Victoras2001: 10 Jul 2008, 23:34


--------------------
ZAZ Zaporojež 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 10 Jul 2008, 23:29
Post #4


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




A ajuns si la voi???
Pai spune-mi tu povestea ca n-am idee ca tot povestesti acolo!Scrie pe pm sa nu batem campii la sectiune tehnica!

This post has been edited by Tiberiu-Andrei: 10 Jul 2008, 23:54


--------------------
Dacia 1410 - CV 03 MBO 1988 toamna1397 cmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 11 Jul 2008, 07:54
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




http://www.daciaclub.ro/servofrana-t117913.html
Ultimul post.

" Dupa montare pedala era tare, asta cu motorul oprit, dar dupa ce am pornit motorul, pedala de frana era fleasca
Am incercat sa mai reglez acel tamburisi de la servo care ataca pompa pentru ca ineriorul cilindrului era oarecum diferit, asta fiind singura modificare facuta.
Aerisirea a mers doar pe rotile din spate, adica daca apasam pedala, iesea lichid, pe cand la cele din fata nu a vrut sa iasa deloc lichid nici la 100 de pedale"
Reglaj aiurit al servo, pompa e atacata.


--------------------
Opel Corsa - xx 2001
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atomicool
post 11 Jul 2008, 18:23
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 10 May 08
From: Bucuresti




QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 10 Jul 2008, 23:17)
Search!
*





MAMAAA......cel mai bine l-a ajutat marele tiberiu...bravo sefu'......iti face placere sa faci posturi sau de plictiseala intrii pe forum?....aici trebuie sa ne ajutam intre noi,nu sa ne dam mari...unii stiu mai mult,altii mai putin...daca omu are nevoie de ajutor si te pricepi,da-i-l...daca nu lasa mijtourile...parerea mea e ca problema vine de la servo,dupa cum zicea si liviu...mai umbla la servo si vezi cum se manifesta


--------------------
Dacia Dacia1300 1975
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 11 Jul 2008, 23:40
Post #7


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




QUOTE(atomicool @ 11 Jul 2008, 18:23)
MAMAAA......cel mai bine l-a ajutat marele tiberiu...bravo sefu'......iti face placere sa faci posturi sau de plictiseala intrii pe forum?....aici trebuie sa ne ajutam intre noi,nu sa ne dam mari...unii stiu mai mult,altii mai putin...daca omu are nevoie de ajutor si te pricepi,da-i-l...daca nu lasa mijtourile...parerea mea e ca problema vine de la servo,dupa cum zicea si liviu...mai umbla la servo si vezi cum se manifesta
*



Domnu atomicool,daca nu s-ar fii discutat as fii postat.Sunt n si n topicuri deschise despre frane,aerisirea franelor,reglarea franei de mane,mecanism servo etc.Eu cred ca scrie destul de clar in regulament ca folosirea functiei search e obligatorie inainte de deschiderea unui topic.Orice alt comentariu cred ca-i de prisos!


--------------------
Dacia 1410 - CV 03 MBO 1988 toamna1397 cmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atomicool
post 12 Jul 2008, 07:19
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 10 May 08
From: Bucuresti




QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 11 Jul 2008, 23:40)
Domnu atomicool,daca nu s-ar fii discutat as fii postat.Sunt n si n topicuri deschise despre frane,aerisirea franelor,reglarea franei de mane,mecanism servo etc.Eu cred ca scrie destul de clar in regulament ca folosirea functiei search e obligatorie inainte de deschiderea unui topic.Orice alt comentariu cred ca-i de prisos!
*


da dl TIBERIU......dar nu zis asa cu ironie,cum ai facut-o tu..am mai zis-o...daca vrei sa ajuti,ajuta,daca nu ,stai deoaparte...nu te obliga nimeni sa-ti dai o parere....iar daca nu iti face placere sa scrii puteai sa ii dai omului topicul deschis deja cum a facut diaconuliviu,care nu a fost asa deranjat de cel care a deschis topicul...acum nu stau sa intru in replici cu tine ca nu asta este scopul topicului dar nu esti la prima tentativa de a fi ironic...in rest ,numai bine

This post has been edited by atomicool: 12 Jul 2008, 07:20


--------------------
Dacia Dacia1300 1975
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Jul 2008, 11:09
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(atomicool @ 11 Jul 2008, 18:23)
MAMAAA......cel mai bine l-a ajutat marele tiberiu...[...]
*


N-ai dreptate cu atitudinea, numai EU am scris reglajul servo in ultimele 2 saptamini de doua ori.. ce facem? redundante pentru lenea unora?

QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 11 Jul 2008, 23:40)
[...]Sunt n si n topicuri deschise despre frane,aerisirea franelor,reglarea franei de mane,mecanism servo etc.[...]

Exact!!!


--------------------
Opel Corsa - xx 2001
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atomicool
post 12 Jul 2008, 11:36
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 10 May 08
From: Bucuresti




QUOTE(diaconuliviu @ 12 Jul 2008, 11:09)
N-ai dreptate cu atitudinea, numai EU am scris reglajul servo in ultimele 2 saptamini de doua ori.. ce facem? redundante pentru lenea unora?
Exact!!!
*




liviu...omu care a deschis topicul nu a intrebat cum se regleaza servo......a venit cu problema lui sa ne-o expuna....tu ai dedus ca e de la servo...si i-ai dat si topicul unde descriai procesul de reglaj la servo...bv tie.......ceea ce nu inteleg eu este de ce unii dintre noi suntem ironici(tiberiu..nu am nimic cu el,m-a deranjat raspunsul lui).....acum sa terminam cu offtopicurile si sa vedem daca omu si-a rezolvat problema... wink.gif


--------------------
Dacia Dacia1300 1975
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 14 Jul 2008, 00:51
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 11 Jul 2008, 00:29)
Pai spune-mi tu povestea ca n-am idee ca tot povestesti acolo!Scrie pe pm sa nu batem campii la sectiune tehnica!
*


Puiut, PM mai are si alte intrebuintari, mai nobile. Pe cuvant!


--------------------
ZAZ Zaporojež 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 14 Jul 2008, 07:31
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Am rezolvat oarecum problema, adica am reusit sa aerisesc mai bine scotand toate aerisitoarele timp de 15-20 min, in timpul asta am tot pus lichid in borcanas.
Aerisirea de pe fata nu mergea pentru ca acea biluta care etanseaza in etrier era mult prea apasata si doar cu o surubelnita am reusit sa o mut de acolo sa permita lichidului cu bule sa iasa.

Cu vechiul reglaj, adica cand a fost pusa pompa de mecanic, rotile de pe spate se incingeau, acuma cu reglajul meu, se incing cele de pe fata.

Ce sa-i mai fac la servo acuma, sa pun mai in spate acel tamburas care ataca pompa, e noramal sa-l pot roti doar cu mana ???

mai folositi si voi PM-ul, plus de asta nu toate explicatiile se potrivesc de minune, daca s-a explicat tot, hai sa inchidem posturile si doar citim !

-am vazut ce sa scris diaconuliviu despre servo intr-un alt post. Merci !

This post has been edited by Adrian_Boy: 14 Jul 2008, 07:39


--------------------
Opel Astra Z16XE - B 2001
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Jul 2008, 07:59
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Care biluta? In etrier, ca si in cilindri sau pompa, aerisitoarele sint CONICE, ele asigurind etansarea. Daca tu ai bile pe acolo, alea-s puse de altii, uite cu ce efecte.
Daca se incing AMBELE roti fata, posibil ca pompa sa fie inca atacata, ti-am scris cum se verifica.
La servo, ce misti cu mina? timburusul fata de tija sau se invirte tija cu totul?


--------------------
Opel Corsa - xx 2001
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 14 Jul 2008, 08:06
Post #14


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(diaconuliviu @ 14 Jul 2008, 08:59)
Care biluta? In etrier, ca si in cilindri sau pompa, aerisitoarele sint CONICE, ele asigurind etansarea. Daca tu ai bile pe acolo, alea-s puse de altii, uite cu ce efecte.

*




Posibil sa fie avut aerisitorul rupt , si s-a refacut filetul cu M8 (pt cheie de 13 ,sper ca am nimerit metricul unsure.gif ) si a adaugat "meseriasul "care ia facut improvizatia si o bila si apoi a stans surubul !
La fel am avut si eu pe dreapta fata(cand am cumparat masina ) si am schimbat etrierul respectiv ca nu imi plac improvizatiile la sistemul de franare ..


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat - CS-01-TMS 1995/1397cmc
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Jul 2008, 08:19
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Iata cu ce rezultate.


--------------------
Opel Corsa - xx 2001
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 14 Jul 2008, 11:44
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Pe ambele le am asa, cu acea improvizatie, adica are un surub de 10, iar jos la baza sta o bila mica, care este presata de surub, etanseaza perfect ce-i drept, bine ca mai apar alte nereguli sleep.gif

liviu@ se invarte tija cu totul, fara cheie si nu prea stiu ce efecte are mellow.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE - B 2001
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Jul 2008, 13:12
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




pai am scris ca se foloseste inelara de 9 si fixa de 7
cauta bine, am scris reglajul...


--------------------
Opel Corsa - xx 2001
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 14 Jul 2008, 14:08
Post #18


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Sper sa il ajute !!!


QUOTE(diaconuliviu @ 10 Jul 2008, 09:04)
Da, daca privesti atent pe el sint niste "zimti", exact profil de cheie inelara (inelara 9 din amintiri). Cu pompa demontata de pe servo se apasa pedala ca axul sa iasa in afara, se tine "contra" cu inelara si cu fixa de 7 se actioneaza capatul hexagonal.

Recomandarea e sa faci altfel: "uiti" acele reglaje dimensionale (la mine n-am reusit acei 131 niciodata, doar 125, cei 131 se refera probabil la un "fost" model de servo).

Demontezi stiftul dintre pedala si furca si reglezi furca asa incit pentru a remonta stiftul sa fie necesara coborirea pedalei cu 2-3 mm de la pozitia ei cea mai de sus. Asa te asiguri ca nici nu ai cursa moarta mare si nici nu ramine servo "atacat".
Dupa asta montezi stiftul (boltul) la pedala, arcul de revenire, contrapiulita aia din tabla de dupa furca si demontezi pompa din conducte.  Trebuie sa ai "simtul arcului", adica desfaci jumatate de tura "timburusul hexagonal, eliberezi pedala si apropii pompa de servo ca si cum ai monta-o.  In momentul in care pe ultimul mm simti o reactie de arc, inseamna ca ai desfacut mai mult si pompa incepe sa fie atacata (deci reglezi, montezi pompa, nu e reactie, mai desfaci jumatate de tura, iar proba, etc).
Cind pompa e atacata, infiletezi jumatate de tura "timburusul" si iar probezi-atentie trebuie simt fin al miini. Iar probezi, pina cind pompa nu mai apare atacata, mai infiletezi pt siguranta jumatate de tura si montezi pompa. Arc fi bine sa ai dopurile de cauciuc cu care pompa vine conservata (cele din orificiile de tevi).
Le montezi si pui lichid in vas. De asemenea pui o cirpa mare sub pompa, cirpa absorbanta. Incepi montajul de la teava 1, cea mai dinspre servo.
Daca ai pompa dubla cu 3 tevi sau cu 4, pe acel orificiu ar trebui sa curga lichid; daca apare, pompa nu e atacata si montezi conducta 1. Repeti operatia la 2. Acuma, daca e pompa cu 4 conducte, pe orificiul 3, ala mare, nu trebuie sa apara lichid. Ii montezi conducta ca atare. La a 4-a teava sau la a 3-a la cele cu 3 tevi, iarasi trebuie sa apara lichid prin simpla cadere. Daca da, si acolo e OK, montezi conducta. Daca NU, probleme cu echilibrul arcurilor din pompa, e de munca...trebuie pompa demontata, etc.
Dupa asta scoti sonda de pe pompa (acel ICP la pompele cu 4 tevi), mergi la conducta stinga spate (cea de pe partea soferului) si desfaci acel aerisitor pina curge lichid fara bule. repeti dreapta-spate, dreapta fata, stinga fata. Apoi, rogi pe cineva sa "faca pedala si desfaci aerisitorul pompei. Repeti operatia pina acolo ai lichid curat. Repui sonda, ii montezi firul ala bun (cel care cu motorul PORNIT, cind il legi la masa provoaca aprinderea becului (!) din bord (NU (P), ci (!))
Ar trebui sa ai frine bune.
Succes.
*




--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat - CS-01-TMS 1995/1397cmc
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Jul 2008, 14:41
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




era link-ul mai sus..era degeaba?


--------------------
Opel Corsa - xx 2001
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 14 Jul 2008, 15:25
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




in legatura cu aerisirea franelor,eu nu pot face aerisirea pe toate rotile din cauza ventilelor rupte,dar un prieten(inginer la meridian) mi-a spus in felu urmator `` urco cu o roata pe bordura si fa aerisirea numai pe acea roata`` am tacut si am facut si chiar a mers.acum intrebare stie cineva pe ce principiu se bazeaza aceasta metoda??


--------------------
dacia 1310 - B 29 AVR 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 14 Jul 2008, 16:52
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Sa inteleg ca daca misc acel ax de la servo fara nici un fel de cheie, nu are nici un efect, ca de fapt asta vreau sa aflu.

am citit acel link si vreau sa zic, ca esti unul dintre putini care dai sfaturile cele mai bune !


--------------------
Opel Astra Z16XE - B 2001
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
istvan.t
post 14 Jul 2008, 19:57
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 23 September 06




Buna..
De 2 saptamanii nu mai am avut frane bune..si am zis ca trebe sa aerisesc franele(dacie din '96, dublu circuit+servo) am si facut cu motoru oprit+varinata cu motoru pornit, dar de fiecare data am AER in conducte am urmarit toate conductele si nu sunt urme de lichid...,nivelul din borcan nu scade...pe langa pompa nu curge...am fost la un mecanic..si nici el nu a stiut ce sa faca..sa plictisit de aerisit....biggrin.gif
PS: acum o 1 luna am schimbat un racord flexibil pe dreapta poate fii din vina lui?


--------------------
dacia 1310 cn1 - mm05ysc 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 14 Jul 2008, 20:38
Post #23


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu dar trebuia refacuta aerisirea complet.

This post has been edited by djasu82: 14 Jul 2008, 20:39


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 15 Jul 2008, 06:36
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Sorin_18 @ 14 Jul 2008, 15:25)
in legatura cu aerisirea franelor,eu nu pot face aerisirea pe toate rotile din cauza ventilelor rupte,dar un prieten(inginer la meridian) mi-a spus in felu urmator `` urco cu o roata pe bordura si fa aerisirea numai pe acea roata`` am tacut si am facut si chiar a mers.acum intrebare stie cineva pe ce principiu se bazeaza aceasta metoda??

In teoria amicului tau s-ar baza pe principiul vaselor comunicanta (aerul din cilindrul aflat mai jos urca in cel aflat mai sus (pe bordura).. nu e ok in practica.
Pe fata am scris cum se aeriseste fara aerisitor, doar cauta (pe la furtun sau cu presa/chei)

QUOTE(Adrian_Boy @ 14 Jul 2008, 16:52)
Sa inteleg ca daca misc acel ax de la servo fara nici un fel de cheie, nu are nici un efect, ca de fapt asta vreau sa aflu.

Exact, e fara efect.

QUOTE(istvan.t @ 14 Jul 2008, 19:57)
Buna..
De 2 saptamanii nu  mai am avut frane bune..si am zis ca trebe sa aerisesc franele(dacie din '96, dublu circuit+servo) am si facut cu motoru oprit+varinata cu motoru pornit, [...]


Tradu "cu motor pornit/cu motor oprit". Aerisirea la 4 dublucircuit se face PRIN CADERE; la tine prin cadere curge lichid? Daca da, trage aer pe la garnituri. daca nu, pompa atacata. Acea sonda ai scos-o dupa aerisire? Conducta bypass ai aerisit-o?
Cauta, s-a discutat aerisirea pompelor si instalatiilor. Si s-a explicat cum e corect, nu cum fac "mecanicii de cartier".

This post has been edited by diaconuliviu: 15 Jul 2008, 06:37


--------------------
Opel Corsa - xx 2001
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 29 Jul 2008, 15:39
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




eu am schimbat cam tot in afara de furtunele de frana di pe fata si tot fleasca e pedala de curs nu curge lichid niciunge .Ce ar putea sa fie


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li - Ar-07-GIB/BG 2003 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 29 Jul 2008, 17:33
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Aerisire peste aerisire mai ales daca ai schimbat conductele, cand fac aerisirea, m-am invatat sa folosesc 2 litri de lichid si sa nu ma calicesc, cum fac alti mecanici.
Plus de asta stiu ca am aerisit-o chiar eu si nu poate decat sa fie 100% Ok, fara lichid inchis la culoare in instalatie si alte bazaconii de pe la alti mecanici wink.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE - B 2001
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twister
post 29 Jul 2008, 17:54
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 4 May 05




Probabil pompa ta de frana e atacata in mod repaus de catre servo si nu iti mai deschide supapele de umplere. Asta deoarece spui ca iti curge lichid la aerisire, fara sa actionezi pedala, ceea ce nu este normal la pompa cu 3 conducte.


--------------------
Dacia 1310L 1397cm³ - CT-01-... 1994
Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 05:09
Forum Renault