DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motoras sprituit apa pe parbriz, Nou sau se poate repara!

tuneam
post 28 Dec 2004, 20:03
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 865
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




Salut.
Odata cu sarbatorile incep si pb la masina mea. intai tobele, apoi motorasul de sprit apa pe parbriz.
Nu mai merge (sau asa cred eu). Cand dau de maneta, stergatoarele pornersc, dar apa pe parbrizi nu.
Verific circuitul de apa (lichid de spalare parbriz elf), si e ok. Scot motorasul si-l testez in mana. Se simte ca vine curent in el, dar rotita nu se misca. Ce credeti, e sticat, se poate repara (merita) sau sa i-au unul nou.
Ceva preturi (eu am vazut la mag adras cu 580000 lei - cam mult).

This post has been edited by tuneam: 29 Dec 2004, 02:50


--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Dec 2004, 21:52
Post #2


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Recomand un drum in targ, pret din cate stiu pana in 300 k lei.
Se repara, dare e oleaca capsulat si trebuie apoi sa-l lipesti. Daca nu te pricepi prea bine, iese cam nasol, si se va strica repede


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 29 Dec 2004, 16:45
Post #3


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Motorasele (capsulate sau nu) nu le poti repara. Pompa este facuta dintr-un motoras care are in partea de sus un ax cu o crestatura. Mecanismul partii de absorbtie si avacuare a apei este alcatuit dintr-o rotita dintata din cauciuc moale ce are pe diametrul ei o placuta subtire de tabla. Aceasta lacuta intra in crestatura din axul motorasului. Practic motrasul invarte in plan orizontal aceasta rotita dintata din cauciuc. Dintii rotitei se freaca de peretii corpului pompei, antrenand astfel apa. E principiul pompei rotative. Insa, odata desfacuta, desi o poti usor asambla (daca nu e capsulata, ca atunci e mai greu) dar nu se mai etanseaza corect si trage aer fals, rezultand in cel mai fericit caz un jet anemic de apa. Eu am avut vreo 3 astfel de pompe stricate pe acare am incercat sa le repar. Vreo 2 au mers dar nu mult, ca s-au stricat din nu. Deci nu merita chinul.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrFan
post 29 Dec 2004, 17:42
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 9 April 03
From: Bucuresti




intradevar nu mai ai ce repara din ea...si acum 2 luni am luat eu din targ cu 250k lei...facuta de e.arges...

am vazut si cu 350 de mii tot la mag din targ..dar daca cauti 5 min gasesti si mai ieftin..wink.gif



de reparat..am reparat si eu 2...dar..chiar nu se merita...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djonexx
post 30 Dec 2004, 02:00
Post #5


Dupa 4.5 ani de DSN


Group: Members
Posts: 86
Joined: 21 November 02
From: Cluj-Napoca





Motorasul-pompa costa 275.000, e facut de ARGIS, identic cu cel original, cumparat de la magazin de piese auto.... cel putin aici la Cluj smile.gif

De curiozitate l-am desfacut pe cel vechi. Arata mai ruginit decat Titanicul, bobina si ce-o mai fi avand pe-acolo erau literalmente intr-un bloc compact de rugina...



--------------------
Ford Focus Trend CL Wagon 2006 - CJ-11-NEC
Ford Focus Trend CL 1.6 tdci 110 cp
Dacia Supernova Clima 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neamih
post 5 Jan 2005, 14:55
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 31 May 04




cumparati motoras+bidon de solenta din vitan 500.000

se potriveste. eu am schimbat si aspersoarele. am pus doua de slz. acum am 4 jeturi. si stropeste tare. cred ca daca las 2 jeturi stropeste si mai tare.

bidonul de slz are capac mai misto.


--------------------
astept Logan-ul pe motorina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 6 Jan 2005, 13:54
Post #7


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Nu stiu cum ai reusit sa pui duze de SLZ. Ca alea de SLZ sunt mult mai inalte.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13nov
post 6 Jan 2005, 15:37
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 7 June 04
From: Bucuresti




Eu am reusit sa repar una, dar cu toate ca am izolat-o cu silicon, nu a tinut mult, asa ca nu merita chinul.


--------------------
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI 2008
Clio III 1.5 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
patratel
post 6 Jan 2005, 16:33
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 26 May 03
From: Bucuresti




QUOTE(bogdan_o @ 6 Jan 2005, 13:54)
Nu stiu cum ai reusit sa pui duze de SLZ. Ca alea de SLZ sunt mult mai inalte.
*


merge sa le pui, trebuie doar sa razui putin una din iesiturile alea din plastic ca sa se potriveasca in gaura de la tine... si io am, si acuma cand dau de tasnitoare am senzatia ca fac baie biggrin.gif mi se umple parbrizul de apa


--------------------
Skoda Octavia Elegance - B 47 KVN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 22:10
Forum Renault