DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme relenti, merge pe GPL, dar nu sta la relanti pe benzina

tixti
post 15 Jul 2008, 07:11
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 September 07




dragilor, am cautat prin tot forumul, dar nu am mai gasit asa ceva, deci m-am decis sa creez un topic nou.
Am o belea mare de tot. Am una bucata Dacia cu GPL pe ea. Pe gaz merge excelent din toate punctele de vedere. Relantiul e reglat la 1000 pe gaz si undeva la 850 - 900 pe benzina.
De vreo doua saptamani, pe benzina nu mai sta deloc la relanti. Moare motorul la orice frana, la orice schimbare de viteza, etc. In sarcina trage frumos, dar cum am pus o frana, s-a dus. Am schimbat jigloarele, am curatat (spalat) carburatorul, am re-curatat jigloarele. Nu stiu ce sa ii mai fac. Am verficicat si reglajele de la avans, si reglajele de la gaz, etc. Toate sunt ok, dar pe benzina tot nu sta la relanti. Daca aveti o idee, e binevenita.


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003, 1,4 MPI, alb Boreal - BR 06 BOG
am masina mica neamuleeee...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 Jul 2008, 07:29
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




circuitul de progresiune l-ai verificat cu o sarmulita? sau poate e o mizerie pe circuitul de ralati, ai suflat carburatorul dupa curatare?!


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 15 Jul 2008, 12:13
Post #3


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




100% e din jiclorul din relanti;ca sa verifici daca e asa desfa foarte putin jiclorul de ralanti sau poti incerca sa ii pui o saiba sau doua de cupru (cea de la ciocul de papagal)pe jiclorul de ralanti si o sa vezi diferenta;daca nu merge nici asa,baga carburatorul in decarburol,spala-l bine si sufla-l la vulcanizare.multe succesuri tongue.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 15 Jul 2008, 12:26
Post #4


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(baranga @ 15 Jul 2008, 13:13)
sau poti incerca sa ii pui o saiba sau doua de cupru (cea de la ciocul de papagal)pe jiclorul de ralanti si o sa vezi diferenta
*



Ce diferenta sa vada , eventual doar cum se goleste rezervorul mai repede wacko.gif , si nu mai dati sfaturi demne de mecanici de colt de bloc mad.gif

Daca ar fi venit din fabrica cu niste saibi de acord ,dar atat timp cat a mers fara saibi puse pe acel jiclor si acum numai merge trebuie sa elimini cauza ,nu sa carpesti .

Dacă, pe măsură ce deșurubezi jiglerul, mersul se îmbunătățește, înseamnă că nu are aer suficient (fiindcă și-l trage pe lîngă jigler) și va trebui să cureți din nou carburatorul, traseele de aer.



--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 15 Jul 2008, 12:45
Post #5


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




m-am referit la acele saibi de cupru pentru a elimina suspiciunea de aer fals pe acolo;toate astea doar momentan,apoi sa sufle carburatorul cum am si scris;nu m-am exprimat prea bine dar nici nu am zis sa ramana asa definitiv.

Nu stiu daca chiar iti goleste rezervorul,si eu am o saiba dar f. subtire si consumul o.k 8 afara 10 oras biggrin.gif ,si am vazut la multi pusa saiba la jiclorul de ralanti chiar groasa si nu se vaitau de consum,deci... blink.gif

This post has been edited by baranga: 15 Jul 2008, 12:46


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 15 Jul 2008, 13:53
Post #6


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(baranga @ 15 Jul 2008, 13:45)
,deci... blink.gif
*




Deci in interiorul carburatorului , locul unde sta jiclorul de ralanti care este in portjiclor are sectiunea tronconica si jiclorul la fel ,daca te uiti atent ,tocmai pt a etansa perfect si nu a permite amestecului sa treaca decat cat este acea gaura calibrata a jiclorului .
Tu punand acea saiba ,cat de subtire , nu se va mai realiza acea etansare intre suprafata si jiclor , trecand mai mult amestec astfel consumand mai mult si fiind necesara o noua reglare a carburatorului , rezultatul fiind eliminarea efectului si nu a cauzei !! excl.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tixti
post 15 Jul 2008, 20:45
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 September 07




multumesc pentru sfaturi. Main dimineata le pun in aplicare si va zic daca merge sau nu. Carburatorul l-am curatat f bine. Jigloarele sunt noi noute. Si le-am mai desfacut odata si scotocit cu sarmulite. Varianta cu saibele nu am incercat-o, dar o sa incerc. NU ma interseaza foarte tare consumul pe benzina, fiindca merg pe gaz.
Inclusiv ciocul de papagal l-am verificat cu sarmulite. Mai incerc. Trebuie sa fie ceva, din moment ce saptamana trecuta mergea si acuma nu mai vrea. De fapt e prima oara cand imi face figuri masina asta dupa aproape 3 ani smile.gif
Pentru Baranga: zici ca iti papa 8 la suta afara? dar este enorm. Mai regleaza neste treburi pe acolo. Sau probabil ce mergi foarte "sportiv". Mie imi haleste 7,8 GPL in afara si 11 in localitate. Iar pe benzina undeva la 6,5 in afara. (in localitate nu am testat niciodata consumul pe benzina)
Mersi inca odata.
Va anunt maine ce traznai am mai facut.


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003, 1,4 MPI, alb Boreal - BR 06 BOG
am masina mica neamuleeee...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 16 Jul 2008, 01:15
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




asa e...la 8 la% afara motorul trage de rupe... sigur ai ceva aer fals care ti-a scapat din vedere.
Bafta!



--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 16 Jul 2008, 06:53
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Minel @ 15 Jul 2008, 12:26)
[...]
Dacă, pe măsură ce deșurubezi jiglerul, mersul se îmbunătățește, înseamnă că nu are aer suficient (fiindcă și-l trage pe lîngă jigler) [...]

Sorry, da' si tu le dai ca Gheo!
Aerul si-l trage de SUS, din jiclorul de aer relanti, desurubind jiclorul de benzina (ala conic) va trage benzina mai multa. Asta arata trasee infundate de la jiclor la debusare.
PUNCT!

QUOTE(tixti @ 15 Jul 2008, 20:45)
[...]

Daca MOARE la frinare, ai nivelul in CNC mic; ia regleaza-l asa cum scrie cartea, la 7 mm, nu la tigara, nu la creioane. Vrei 7 mm? ori burghiu de 7 mm ori, in lipsa, prezon de rampa culbutori, prezon de potcoava delco, aerisitor.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 16 Jul 2008, 07:13
Post #10


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(diaconuliviu @ 16 Jul 2008, 07:53)
desurubind jiclorul de benzina (ala conic) va trage benzina mai multa. Asta arata trasee infundate de la jiclor la debusare.
*



Ai mare dreptate , de fapt m-am cam contrazis singur blush.gif , cred ca si oboseala isi cam spune cuvantul . dry.gif

QUOTE
punand acea saiba ,cat de subtire , nu se va mai realiza acea etansare intre suprafata si jiclor , trecand mai mult amestec astfel consumand mai mult si fiind necesara o noua reglare a carburatorului


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tixti
post 17 Jul 2008, 20:24
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 September 07




am dres-o, gata, acuma merge pe benzina, sta la relenti ca lumea. Am desfacut din nou carburatorul, l-am spalat bine, am curatat toate oriciile, la fel si cu jigloarele, e ok. Ce este bine de stiut e altceva. Aveam furtunul de benzina colmatat. L-am inlocuit, prin urmare. Am inlocuit apoi toate furtunurile. Si e bine acuma. Pe benzina e bine.
NUmai ca nu imi mai merge pe gaz. Murphy nu face nani niciodata. Dar asta e mai simplu de reglat. Deci cand nu va sta la elanti masinuta, curatati cu simt de raspundere toate maruntaiele. Sa mai zic ca e posibil sa am multa mizerie si in rezervor? Ca nu pun benzina decat cate 5 litri la cateva luni. Gazul e de baza.
Acuma s-o duc la mester sa mi-o regleze pe gaz, ca la asta nu ma bag si totul va fi ca inainite.


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003, 1,4 MPI, alb Boreal - BR 06 BOG
am masina mica neamuleeee...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 14:48
Forum Renault