DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Va rog urgent ajutati-ma, urgent de tot.

romanvs
post 19 Jul 2008, 21:26
Post #31


membru autentic


Group: Members
Posts: 1.248
Joined: 14 January 08
From: CRAIOVA




Ai vazut ca nu a fost dracul chiar atat de mare. smile.gif
Pe viitor sa mai ridici capota sa verifici:
-nivel ulei motor din mie in mie de km
-nivel electolit baterie cam o data pe luna
-nivel lichid de racire din mie in mie de km
-nivel lichid de frana din mie in mie de km
-cam la 10000 km starea curelei de transmisie
PS:cam orice posesor de Dacie 13xx are la capota o curea de transmisie de rezerva(asta ca sa nu te mai complici cu ciorapi de dama,ca poate nu are domna biggrin.gif ).
In concluzie daca ai Dacie trebuie sa ai un mic bagaj de cunostinte tehnice.

Bafta.


--------------------
Hyundai Elantra 2021
D A C I A S O L E N Z A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 19 Jul 2008, 21:38
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Aloca si tu ceva timp sa vezi cum merge chestia aia de sub capota, eu cel putin cand eram incepator ma uitam la toate draciile de la motor si ma prindeam cam ce face fiecare in parte. Recomand sa rasfoiesti si un manual de reparatie dacia.

Imi place cum spun toti cat de usor e sa schimbi garnitura de chiuloasa radmasa.gif


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 20 Jul 2008, 20:10
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Garnitura , nu se schimba decat in rai, si cu toiagul lui sfantul Ilie. Sunteti tari. Ati speriat baiatul , mai sa cada de pe picioare. Garnitura o poti schimba si in drum, in mai putin de o ora, numai sa o ai la tine, sa ai curaj ,cele mai intalnite chei (de la 10 la 17)si cunoasterea reglajului la culbutori. O curea rezerva se poarta sub armatura din coltul de sus al capotei, si pentru ca la inceput nu veti sta cu ochii tinta pe aparate, din una dintre cele trei borne ale puntii de diode, trageti un fir (tensiune alternativa), redresati cu o dioda sau chiar o punte, cu care alimentati un releu, cu contacte normal inchise. Prin contactele lui, treceti alimentarea unui bec de bord. La punerea contactului, se va aprinde becul(rosu strident) iar cand motorul porneste, alternatorul produce tensiunea care face sa atraga miezul releului, deschide contactele si stinge becul. Deci functioneaza. Sta becul aprins, ai diode in scurt (nu intrerupte) , excitatie sarita, curea rupta, releu de incarcare defect. E ceva pentru inceput.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 01:30
Forum Renault