Nu simte avansul!
![]() ![]() ![]() |
Nu simte avansul!
freeman30 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(freeman30 @ 12 Jan 2005, 22:49) Am curatat de curand supapele (aveau calamina sub ele).Si acum dupa montajul chiulasei motorul merge la fel de prost.Adica se tureaza greu ,cu multe rateuri ,nu se poate pleca de pe loc,nu are putere,si NU simte avansul!!! Dupa reglajul avansului static ,indiferent in ce parte as misca delcoul nu se simte nici o schimbare in turatia motorului. Sunt facute toate reglajele culbutorii ,carburatie, avans ,platina. De pornit porneste la sfert, la relanti mersul e putin neregulat dar sta bine pornit. Dupa ce scot bujiile pt verificare ,la cele de la cilindrii 1 si 2 electrozii sunt maro deci functieaza oarecum bine ,iar cele de la 3 si 4 sunt ude sau afumate deci functionare anormala. In fine ,eu banuiesc ca ar putea fi doar 2 defecte ; Am in continuare probleme cu supapele ,deoarece la verificarea etanseitati cu benzina din 8 supape prin 6 scapa usor benzina ,cel care mi le-a curatat a zic ca nu e nici o problema ca dupa pornirea motorului isi vor face singure scaun!!!!! Nu stiu ce scaun si-au facut ca atunci cand da rateuri arunca si stropi de benzina in afara carburatorului ,iar asta nu o face decat atunci cand supapele sunt…. Sau ar mai putea fi sarita din distributie ,(nu din axul delcoului ca am incercat si altul ) lant pinioane . O sugestie sau o idee ?? Distributia??De ce nu simte avansul? A mai intalnit cineva defectul asta? Daca iti arunca benzina din carburator spre filtru ai probleme cu supapele asa cum ai spus. Incearca sa iei de undeva un delcou cu imprumut si verifica daca se schimba cu ceva situatia; daca da, verifici delcoul tau; sa nu aiba arcurile slabite sau rupte, membrana sparta la avansul vacuumatic, jocuri mari in ax, came uzate inegal (asta ar explica pe linga supape si afumarea bujiilor la 2 cilindri). Ca sa calezi distributia trebuie sa desfaci capacul aferent ei din fata si sa pui semnele fata-n fata-daca ele nu sint corect aliniate iti pui intrebarea "de ce?"-din cauza uzurii s-au deplasat (schimbi lant, intinzator si pinioane) sau a fost calata eronat? Pot si si tacheti blocati. Cauzele is multiple. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
freeman30 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
pai am incercat si asta,am schimbat delcoul si tot la fel mergedoar in 2 pistoane (1 si 2),carburatorul e ok.
mai degraba din distributie, cineva mi-a spus ca ar putea fi una din penele care tine pinionele ,fie sarita ,fie uzata ,si asta obligat ar da joc in distributie ,si implicit in aprindere.O sa dau capaul de la distributie jos.Cu supapele mai astept , ca vad ca cele de la pistoanele 1 si 2 functioneaza. multumesc pt raspuns |
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
ali73 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 15 October 04 ![]() |
Daca iti da rateuri in carburator,scanteia apare cand supapa de admisie este deschisa;nici macar apropiata.Din cauza asta ,eu cred ca la tine supapele sunt bune.Mai repede cred ca este sarita de la punct,tachetii reglati gresit,sau aprinderea dereglata.
1. scoate capacul de la tacheti sa poti urmari supapele. 2.scoate bujiile,pune-le fisele,si atinge corpul lor de masa masinii 3.baga o bagheta(din orice material)pe gaura bujiilor,pe rand la pistoanele care urmeaza sa vina scanteia. 4.invarte manual motorul cu contactul pus. 5.scanteia trebuie sa vina cand ambele supape sunt inchise(tachetii au jocul care scrie in carte),iar pistonul mai are 2-3 mm pana la extremitatea superioara. |
--------------------
Dacia
1310
- ph-73-ali
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
multam frumos pt raspuns ,chiar maine o sa incerc asta ,si eu banuiam ca da scanteia aiurea ,din moment ce bujiile de la 1 si 2 ard bine ,iar de la 3 si 4 sunt in permanenta ude.....de aceea merge in 2 cilindrii si nu simte nici avansul...
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
RALLYMAN |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 23 November 03 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(freeman30 @ 14 Jan 2005, 00:49) multam frumos pt raspuns ,chiar maine o sa incerc asta ,si eu banuiam ca da scanteia aiurea ,din moment ce bujiile de la 1 si 2 ard bine ,iar de la 3 si 4 sunt in permanenta ude.....de aceea merge in 2 cilindrii si nu simte nici avansul... Eu inclin sa cred ca ai montat pinionul de sub delcou (melcul) gresit,adica trebuie intors cu 180 de grade si in cazul asta nu poti regla avansul (ai avans foarte mic acum) si scanteile se dau aiurea. Vezi si daca ai pus fisele bine (in ordine) si sa nu fie fisurat capacul de delcou . |
--------------------
Volkswagen
Passat Var. GT 16V
- CT-97-NFL Volkswagen Passat Variant GT 16V 1992 CT-97-NFL
Dacia 1310 1995 CT-02-YAL Dacia 1300 1983 CT-97-FNL |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 22:58 |