DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu simte avansul!

freeman30
post 12 Jan 2005, 22:49
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




Am curatat de curand supapele (aveau calamina sub ele).Si acum dupa montajul chiulasei motorul merge la fel de prost.Adica se tureaza greu ,cu multe rateuri ,nu se poate pleca de pe loc,nu are putere,si NU simte avansul!!! Dupa reglajul avansului static ,indiferent in ce parte as misca delcoul nu se simte nici o schimbare in turatia motorului. Sunt facute toate reglajele culbutorii ,carburatie, avans ,platina. De pornit porneste la sfert, la relanti mersul e putin neregulat dar sta bine pornit. Dupa ce scot bujiile pt verificare ,la cele de la cilindrii 1 si 2 electrozii sunt maro deci functieaza oarecum bine ,iar cele de la 3 si 4 sunt ude sau afumate deci functionare anormala.
In fine ,eu banuiesc ca ar putea fi doar 2 defecte ; Am in continuare probleme cu supapele ,deoarece la verificarea etanseitati cu benzina din 8 supape prin 6 scapa usor benzina ,cel care mi le-a curatat a zic ca nu e nici o problema ca dupa pornirea motorului isi vor face singure scaun!!!!! Nu stiu ce scaun si-au facut ca atunci cand da rateuri arunca si stropi de benzina in afara carburatorului ,iar asta nu o face decat atunci cand supapele sunt….
Sau ar mai putea fi sarita din distributie ,(nu din axul delcoului ca am incercat si altul ) lant pinioane .
O sugestie sau o idee ?? Distributia??De ce nu simte avansul? A mai intalnit cineva defectul asta?



--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 13 Jan 2005, 09:15
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(freeman30 @ 12 Jan 2005, 22:49)
Am  curatat  de curand supapele (aveau calamina sub ele).Si  acum dupa montajul chiulasei motorul merge la fel de prost.Adica  se tureaza greu ,cu multe rateuri ,nu se poate pleca de pe loc,nu are putere,si  NU  simte avansul!!! Dupa reglajul  avansului static ,indiferent in ce parte as misca delcoul nu se simte nici o schimbare in turatia motorului. Sunt facute toate reglajele  culbutorii ,carburatie, avans ,platina. De pornit porneste la sfert,  la relanti mersul e putin neregulat dar sta bine pornit. Dupa ce scot bujiile  pt verificare ,la cele de la cilindrii  1 si 2  electrozii sunt maro  deci functieaza oarecum bine ,iar cele de la 3 si 4 sunt ude sau afumate deci  functionare anormala.
In  fine ,eu banuiesc  ca ar putea fi  doar 2 defecte  ;  Am in continuare probleme cu supapele ,deoarece la verificarea etanseitati cu benzina  din 8 supape  prin 6 scapa usor benzina ,cel care mi le-a curatat a zic ca nu  e nici o problema ca dupa pornirea motorului  isi vor face singure scaun!!!!! Nu stiu ce scaun si-au facut ca atunci cand da  rateuri  arunca si stropi de benzina in afara carburatorului ,iar asta nu o face decat  atunci  cand supapele sunt….
Sau ar mai putea fi  sarita din  distributie  ,(nu din axul delcoului ca am incercat si altul )  lant pinioane .
O sugestie sau o idee ??  Distributia??De ce nu simte avansul? A mai intalnit cineva  defectul asta?
*



Daca iti arunca benzina din carburator spre filtru ai probleme cu supapele asa cum ai spus.

Incearca sa iei de undeva un delcou cu imprumut si verifica daca se schimba cu ceva situatia; daca da, verifici delcoul tau; sa nu aiba arcurile slabite sau rupte, membrana sparta la avansul vacuumatic, jocuri mari in ax, came uzate inegal (asta ar explica pe linga supape si afumarea bujiilor la 2 cilindri).

Ca sa calezi distributia trebuie sa desfaci capacul aferent ei din fata si sa pui semnele fata-n fata-daca ele nu sint corect aliniate iti pui intrebarea "de ce?"-din cauza uzurii s-au deplasat (schimbi lant, intinzator si pinioane) sau a fost calata eronat?
Pot si si tacheti blocati. Cauzele is multiple.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 13 Jan 2005, 12:50
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




pai am incercat si asta,am schimbat delcoul si tot la fel mergedoar in 2 pistoane (1 si 2),carburatorul e ok.
mai degraba din distributie, cineva mi-a spus ca ar putea fi una din penele care tine pinionele ,fie sarita ,fie uzata ,si asta obligat ar da joc in distributie ,si implicit in aprindere.O sa dau capaul de la distributie jos.Cu supapele mai astept , ca vad ca cele de la pistoanele 1 si 2 functioneaza.
multumesc pt raspuns


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali73
post 13 Jan 2005, 15:27
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 15 October 04




Daca iti da rateuri in carburator,scanteia apare cand supapa de admisie este deschisa;nici macar apropiata.Din cauza asta ,eu cred ca la tine supapele sunt bune.Mai repede cred ca este sarita de la punct,tachetii reglati gresit,sau aprinderea dereglata.
1. scoate capacul de la tacheti sa poti urmari supapele.
2.scoate bujiile,pune-le fisele,si atinge corpul lor de masa masinii
3.baga o bagheta(din orice material)pe gaura bujiilor,pe rand la pistoanele care urmeaza sa vina scanteia.
4.invarte manual motorul cu contactul pus.
5.scanteia trebuie sa vina cand ambele supape sunt inchise(tachetii au jocul care scrie in carte),iar pistonul mai are 2-3 mm pana la extremitatea superioara.


--------------------
Dacia 1310 - ph-73-ali
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 13 Jan 2005, 22:49
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




multam frumos pt raspuns ,chiar maine o sa incerc asta ,si eu banuiam ca da scanteia aiurea ,din moment ce bujiile de la 1 si 2 ard bine ,iar de la 3 si 4 sunt in permanenta ude.....de aceea merge in 2 cilindrii si nu simte nici avansul...


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RALLYMAN
post 14 Jan 2005, 01:24
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 November 03
From: CONSTANTA




QUOTE(freeman30 @ 14 Jan 2005, 00:49)
multam frumos pt raspuns ,chiar maine o sa incerc asta ,si eu banuiam ca da scanteia aiurea ,din moment ce bujiile de la 1 si 2 ard bine ,iar de la 3 si 4  sunt in permanenta ude.....de aceea merge in 2 cilindrii si nu simte nici avansul...
*


Eu inclin sa cred ca ai montat pinionul de sub delcou (melcul) gresit,adica trebuie intors cu 180 de grade si in cazul asta nu poti regla avansul (ai avans foarte mic acum) si scanteile se dau aiurea.
Vezi si daca ai pus fisele bine (in ordine) si sa nu fie fisurat capacul de delcou .


--------------------
Volkswagen Passat Var. GT 16V - CT-97-NFL
Volkswagen Passat Variant GT 16V 1992 CT-97-NFL
Dacia 1310 1995 CT-02-YAL
Dacia 1300 1983 CT-97-FNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 22:58
Forum Renault