am niste probleme cu masina ajutati-ma ... pls
![]() ![]() ![]() |
am niste probleme cu masina ajutati-ma ... pls
mihaidca |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 14 July 08 ![]() |
|
||
--------------------
DAcia Nova GTI
DAcia Nova GTI
DAcia Nova GTI
- B-21-yvc
|
|||
burtik4u |
![]()
Post
#2
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
pai mai.. in primul rand... nu stiu eu exact.. dar din cate stiu .. eu cate motoare am desfacut cu carburator. nu avea niciunul injectie
![]() ![]() |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
apollo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#4
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
in fine.. nu m-am bagat niciodata la o masina cu injectie, si chiar as vrea sa ma bag odata, dar nu inteleg.. ori sunt eu mai greu de cap ori is prea somnoros.. daca e pe injectie, nu e normal sa nu mai aiba carburatie?? eu parca asa stiam... ori pe carburatie, ori pe injectie.. nu?.. hai lamureste-ma putin...
![]() |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Pentru mihaidca:
QUOTE ... inca ceva mi se aude un TACANIT la injectie cred ( unde e carburatorul ) ... Tacanitul de la injectie(acolo unde este CORPUL-CLAPETA) este chiar zgomotul facut de injector atunci cand se deschide si este normal. QUOTE acolo este un arc si o garnitura cu o bilutza in ea bilutza respectiva este si sfera dar est si dreapta . el cand mi-a desfacut acolo a intors blilutza cu sfera in jos . dar cand noi am desfacuto era cu partea dreapta in jos ... P1010011.JPG ( Size: 45.31k ) Number of downloads: 79 P1010034.JPG ( Size: 56.34k ) Number of downloads: 70 P1010036.JPG ( Size: 55.02k ) Number of downloads: 93 Uite-te la pozele de mai jos. Despre ansamblul(incercuit cu rosu) din poze este vorba,da? Acela este REGULATORUL DE PRESIUNE al CORPULUI CLAPETA-INJECTOR(asa se numeste tot ansamblul montat pe galeria de admisie, nu carburator sau alte balarii). Daca a fost remontat aiurea, nu isi mai face treaba. Au fost cativa pe forum care l-au desfacut si curatat fara efecte negative(ba dimpotriva), dar necesita atentie si oarece finete desfacerea lui si in opinia mea, cei care au facut operatiunea stiau efectiv ce faceau....lucru pe care nu il pot spune despre acel "baiat care se da mecanic". Ma intreb de ce TU nu i-ai atras atentia "mecanicului" ca l-a montat gresit!!?! O fi chiar asa de greu pentru unii sa memoreze(sau efectiv sa deseneze pe o foaie) pozitia corecta a chestiilor pe care le demonteaza?!?!? Uite-te atent la poze(salveaza-le) si desfa regulatorul si monteaza piesele asa cum le vezi in poze. Imi mai permit sa iti dau un sfat: schimba "mecanicul"! QUOTE ori sa fie din pulverizatorul de benzina ,mi-a mai zis cineva ca poate sa fie si de la injectoare. "Pulverizatorul de benzina" este chiar INJECTORUL. De la INJECTOR poate fi, nu de la injectoare, fiindca exista un singur INJECTOR. Parerea mea este, pana sa iti pui problema daca e sau nu de la injector demonteaza si REMONTEAZA CORECT(tu sau in service) regulatorul de turatie.LaterEdit: Atentie!!! In poza 3 partea care se vede a membranei(rosie cu negru) vine IN INTERIORUL regulatorului(adica peste orificiul central! Desi era oarecum logic, m-am gandit sa mentionez ca sa nu existe confuzii. This post has been edited by variable_dynamics: 20 Jul 2008, 09:58 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
gti98 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Ca de obicei, VD ne-a pus si 3 poze excelente. (eu fac parte din categoria celor care au demontat pe acolo, le-am re-montat - si nu mi-au ramas piese! - ba chiar a si mers dup-aia.
Si cred ca daca ar fi fost montat gresit, nu cred ca ar mai fi pornit motorul... In fine, ceea ce voiam sa spun (apropo, nu m-am prins ce-i cu biluta aia cu testura??) e ca ar fi o idee de verificat filtrul de benzina (nu s-a facut nici o mentiune despre el) si starea contactelor prin care se alimenteaza pompa de benzina. La "finete" ar fi de verificat presiunea din circuitul de injectie. Aprinderea avea 95% probleme din platina si distribuitor, ceea ce nu mai exista la injectie; bujiile ce varsta au? Spor! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:11 |