DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> am niste probleme cu masina ajutati-ma ... pls

mihaidca
post 19 Jul 2008, 23:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 14 July 08




Sal ... Am si eu o problema cu masina ... Am o Dacia Nova GTI :am avut probleme cu pompa de benzina care cand baga cand nu mai baga ... am schimbato am cumparat una noua am puso merge perfect pompa din cate observ da dupa un anumit timp cand merg umpic mai tare moare motorul .. dupa ce opresc pe dreapta ii pun dinou contactu porneste dinou fara prb ... inca ceva mi se aude un TACANIT la injectie cred ( unde e carburatorul ) ... am fost la un baiat care se da mecanic mi-a desfacut cutiutza unde sunt 4 suruburi in cutiutza aia de pe carburator acolo este un arc si o garnitura cu o bilutza in ea bilutza respectiva este si sfera dar est si dreapta . el cand mi-a desfacut acolo a intors blilutza cu sfera in jos . dar cand noi am desfacuto era cu partea dreapta in jos ... acolo in cutiutza aia intra benzina din cate am vaz eu ... ori scoate sunetul acela deacolo din caza ca am intors aia si nui ajunge destula benzina la turati mai mari si moare motorul ori sa fie din pulverizatorul de benzina ,mi-a mai zis cineva ca poate sa fie si de la injectoare. Va rog frumos ajutatzima ... Va multumesc anticipat ....


--------------------
DAcia Nova GTI DAcia Nova GTI DAcia Nova GTI - B-21-yvc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 19 Jul 2008, 23:38
Post #2


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




pai mai.. in primul rand... nu stiu eu exact.. dar din cate stiu .. eu cate motoare am desfacut cu carburator. nu avea niciunul injectie wink.gif))... in fine.. a ta e pe carburatie, si faza cu biluta, ori nu inteleg eu bine, ori nu stii tu sa explici... chiar nu inteleg.. te referi la plutitorul din carburator?... chiar nu pot sa imi dau seama despre ce "biluta" e vorba, vezi ca problema cu "contactul care dupa ce il pui din nou merge bine" poate sa fie de la aprindere.. vezi si tu, ori fisa centrala, ori bobina, dar mai bine cauta si tu mai bine printre topicuri, ca sigur gasesti si pe altii cu aceeasi problema ca tine, dar care a explicat mai bine .. mai cauta si daca nu gasesti nimic.. mai scrie p'aci cu detalii amanuntite tongue.gif


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 20 Jul 2008, 00:26
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(burtik4u @ 19 Jul 2008, 23:38)
in fine.. a ta e pe carburatie, si faza cu biluta, ori nu inteleg eu bine,
*




pai normal ca nu intelegi caci CHIAR E INJECTIE.
scrie in semnatura lui mihaidca de 3 ori GTi...

This post has been edited by apollo: 20 Jul 2008, 00:27


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 20 Jul 2008, 00:37
Post #4


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




in fine.. nu m-am bagat niciodata la o masina cu injectie, si chiar as vrea sa ma bag odata, dar nu inteleg.. ori sunt eu mai greu de cap ori is prea somnoros.. daca e pe injectie, nu e normal sa nu mai aiba carburatie?? eu parca asa stiam... ori pe carburatie, ori pe injectie.. nu?.. hai lamureste-ma putin... smile.gif


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 20 Jul 2008, 09:49
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Pentru mihaidca:

QUOTE
... inca ceva mi se aude un TACANIT la injectie cred ( unde e carburatorul ) ...


Tacanitul de la injectie(acolo unde este CORPUL-CLAPETA) este chiar zgomotul facut de injector atunci cand se deschide si este normal.

QUOTE
acolo este un arc si o garnitura cu o bilutza in ea bilutza respectiva este si sfera dar est si dreapta . el cand mi-a desfacut acolo a intors blilutza cu sfera in jos . dar cand noi am desfacuto era cu partea dreapta in jos ...


P1010011.JPG ( Size: 45.31k ) Number of downloads: 79
P1010034.JPG ( Size: 56.34k ) Number of downloads: 70
P1010036.JPG ( Size: 55.02k ) Number of downloads: 93

Uite-te la pozele de mai jos. Despre ansamblul(incercuit cu rosu) din poze este vorba,da? Acela este REGULATORUL DE PRESIUNE al CORPULUI CLAPETA-INJECTOR(asa se numeste tot ansamblul montat pe galeria de admisie, nu carburator sau alte balarii).

Daca a fost remontat aiurea, nu isi mai face treaba. Au fost cativa pe forum care l-au desfacut si curatat fara efecte negative(ba dimpotriva), dar necesita atentie si oarece finete desfacerea lui si in opinia mea, cei care au facut operatiunea stiau efectiv ce faceau....lucru pe care nu il pot spune despre acel "baiat care se da mecanic".
Ma intreb de ce TU nu i-ai atras atentia "mecanicului" ca l-a montat gresit!!?! O fi chiar asa de greu pentru unii sa memoreze(sau efectiv sa deseneze pe o foaie) pozitia corecta a chestiilor pe care le demonteaza?!?!?
Uite-te atent la poze(salveaza-le) si desfa regulatorul si monteaza piesele asa cum le vezi in poze. Imi mai permit sa iti dau un sfat: schimba "mecanicul"!

QUOTE
ori sa fie din pulverizatorul de benzina ,mi-a mai zis cineva ca poate sa fie si de la injectoare.
"Pulverizatorul de benzina" este chiar INJECTORUL. De la INJECTOR poate fi, nu de la injectoare, fiindca exista un singur INJECTOR. Parerea mea este, pana sa iti pui problema daca e sau nu de la injector demonteaza si REMONTEAZA CORECT(tu sau in service) regulatorul de turatie.

LaterEdit: Atentie!!! In poza 3 partea care se vede a membranei(rosie cu negru) vine IN INTERIORUL regulatorului(adica peste orificiul central! Desi era oarecum logic, m-am gandit sa mentionez ca sa nu existe confuzii.

This post has been edited by variable_dynamics: 20 Jul 2008, 09:58


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 21 Jul 2008, 20:33
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Ca de obicei, VD ne-a pus si 3 poze excelente. (eu fac parte din categoria celor care au demontat pe acolo, le-am re-montat - si nu mi-au ramas piese! - ba chiar a si mers dup-aia.
Si cred ca daca ar fi fost montat gresit, nu cred ca ar mai fi pornit motorul... In fine, ceea ce voiam sa spun (apropo, nu m-am prins ce-i cu biluta aia cu testura??) e ca ar fi o idee de verificat filtrul de benzina (nu s-a facut nici o mentiune despre el) si starea contactelor prin care se alimenteaza pompa de benzina. La "finete" ar fi de verificat presiunea din circuitul de injectie.
Aprinderea avea 95% probleme din platina si distribuitor, ceea ce nu mai exista la injectie; bujiile ce varsta au?

Spor!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 22:11
Forum Renault