aprindere electronica
![]() ![]() ![]() |
aprindere electronica
djasu82 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|||
badboy_marius |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
jocul meu este asa cum l-ai descris. stanga dreapta. si e destul de mare. eu am in schimb un delco care are joc 0. vreau sa stiu daca o sa se simta vreo diferenta, atat.
delcoul care il am, inca nu e al meu, dar ma bate gandul sa-l cumpar de la un mos, mi la dat dar inca nu l-am montat, si de asta vreau sa stiu mai intai teoretic...o sa fie vreo diferenta? sa nu dau banii degeaba pe el... |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#63
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
daca nu are jos teoretic ar trebui sa fie ok. dar probeaza-l intai;). ma gandeam sa pun un amplificator de scanteie. gandes bine? asta tinand cont ca am si aprindere acum. si inca ceva, la carburator, daca merg vreo 10 km sa zic, pe tabla aia de sub carburator apare benzina la capatul axului clapetei de acceleratie. benzina in exces?
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
n3m0 |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru sadic Group: Members Posts: 297 Joined: 3 February 07 From: Campina ![]() |
Daca nu e pentru acelasi tip de motor, e diferenta.
|
--------------------
Dacia,Toyota Avensis
L
1998/2007
- PH-04-xxx
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
delcoul e acelasi si la 1300 si la 1400
petrysorr2006 daca iti scapa benzina carburatorul ma gandesc ca ti-ai dat seama ca e cam najpa nu? Nu se stie cand o sa ia foc benzina care din greseala ajunge pe galeria de evacuare. amplificatorul ala de scanteie nu te ajuta cu nimic. Si totusi, nimeni nu realizeaza ca ceva nu e in regula daca tu ai vazut o scanteie in carburator inca? |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#66
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
cand mi-a facut scanteia aia era reglat avansul dupa semn.. dupa ce am reglat avansul dupa ureche, unde era turatia motorului cea mai mare au disparut si rateurile in carburator. momentan am rateuri in evacuare, cu toate ca am pus ieri bujii noi(probabil sunt negre deja). cred ca o sa desfac iarasi carburatorul sa-l mai suflu cu aer, altceva nu stiu ce sa-i mai fac. de consumat consuma, bujii negre si in dimineata asta cand am pornit motorul debia dupa ce i-am dat vreo 15 pedale a pornit. cand era aprinderea clasica pornea mai repede(asta banuiesc si de la bujii afumate)
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
Minel |
![]()
Post
#67
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 22 Jul 2008, 21:35) Imi pare rau dar te inseli amarnic ,eventual doar constructia lor !! Documenteaza-te un pic ... ![]() Attached thumbnail(s) Ruptor_distribuitor.JPG ( Size: 118.8k ) Number of downloads: 535 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
n3m0 |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru sadic Group: Members Posts: 297 Joined: 3 February 07 From: Campina ![]() |
Asa zic si aia de la magazinele de piese auto :" E dacie dom`le nu conteaza"
|
--------------------
Dacia,Toyota Avensis
L
1998/2007
- PH-04-xxx
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
e modelul la fel. 3230.
eu ma refeream la diferente de consum...putere..care nu le sesizezi imediat cum l-ai pus. 22 Jul 2008, 21:46: eu spun sa-ti pui alt carburator, vezi cum se comporta, si dupa, da tu capacul de la culbutori jos, si verifica iar daca sunt reglati corect. amplificatorul de scanteie e frectie la picior de lemn. 22 Jul 2008, 21:47: sia mea a inceput sa-mi consume ca un petrolier, nu stiu exact ce anume are ca returul e ok. daca trage aer fals pe undeva, influenteaza consumul? This post has been edited by badboy_marius: 22 Jul 2008, 21:47 |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#70
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(petrysorr2006 @ 22 Jul 2008, 21:54) cand mi-a facut scanteia aia era reglat avansul dupa semn.. dupa ce am reglat avansul dupa ureche, unde era turatia motorului cea mai mare au disparut si rateurile in carburator. momentan am rateuri in evacuare, cu toate ca am pus ieri bujii noi(probabil sunt negre deja). cred ca o sa desfac iarasi carburatorul sa-l mai suflu cu aer, altceva nu stiu ce sa-i mai fac. de consumat consuma, bujii negre si in dimineata asta cand am pornit motorul debia dupa ce i-am dat vreo 15 pedale a pornit. cand era aprinderea clasica pornea mai repede(asta banuiesc si de la bujii afumate) Oare ce benzina bagi ? premium 95 de la petrom are gazolina si te pacaleste la avans si rateuri . Aprinderea eletronica nu e un amplfificator de scantei doar aprinderea cdi mentine tensiunea de impuls care amorseaza bobina de inductie chiar daca turatia creste . La aprinderile inductive ca asa se numesc acelea gen gotronic , malvina e bine a se face rost de o bobina de TICO sustin cu tarie doarece bobina e foarte puternica genereaza in jur la 35kv pe o aprindere inductiva si vreo 49KV pe una CDI. Apropo vedeti ce carburatoare aveti ... nivelul la CNC trebuie sa fie intre 7mm cota A si 12.8-13mm cota B .Cotele se ia cu ajutorul a doua spirale de 7 si 13 mm. 22 Jul 2008, 22:59: Influenteaza fiindca te pacaleste pe tine si mai dai drumul la jiclor de amstec cel orizontal si la relantii arunca mai multa benzina . Eu de obicei inchid aproape de tot clapeta de acceleratie reglez jilocr acela oblic de dozare amestec pana cand motorul toarce perfect pe la 600 de ture si dupa aceea ai dau aer din clapeta de acceleratie pana la 850 de ture. Multi spun ca mere cu amestec sarac da poate lucreaza doar la relantii cu amestec sarac fiindca in sarcina se imbogateste care multi au uitat sa mentioneze. This post has been edited by djasu82: 22 Jul 2008, 21:59 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#71
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
sunt f. de acord cu DjAsu.
bob de tico+ rez pe aprinderea tranzistorizata face minuni. si cu reglajul carbului la fel. la fel in fac si eu. desurubez relantiul la maxim, stabilizez din surubul de dozaj. apoi insurubez relantiul pana la 750-800rpm 22 Jul 2008, 22:06: iar amestecul e optim! se vede pe bujii. portocaliu deschis spre gri dupa sarcina. portocaliu mai inchis dupa relanti This post has been edited by tzepesch: 22 Jul 2008, 22:06 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#72
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
c benzina folosesc...asta chiar nu stiu. pun de la o statie care nu prea am mai auzit de ea prin tara. banuiesc ca e premium,e mai ieftina si de-aia pun. mie mi se pare ca returul de la pompa are orificiul cam mic.. poate fi si asta o problema. plutitor am unul nou din alama si nu l-am mai reglat la 7 mm, normal el se mai regleaza la jumatea pantei care e in cnc, ei eu l-am reglat la inceputul pantei, sa nu mai consume dar degeaba
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
Hacker |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Super tare bibina aia de Tico. Recomand tot ansamblu.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
badboy_marius |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
mama ei de bobina ca am cautat in tot brasovu si n-am gasit de unde sa-mi iau una.....
|
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#75
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
nu gasesti la dezmembrari, ceva, de pe un tico sau damas?
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
djasu82 |
![]()
Post
#76
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Ori tico , damas sau matiz toate au la fel bobina de inductie , chiar daca matizul e pe injectie bobina de inductie e identica doarece aprinderea e tot pe delco
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
banuiesc ca se leaga la fel, nu? B si R
|
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
pcostica |
![]()
Post
#78
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
asule da mai multe detalii despre tesitura aia.Ms.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#79
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Vezi desenele http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627461928
This post has been edited by djasu82: 23 Jul 2008, 22:00 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Minel |
![]()
Post
#81
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Deci explica-mi si mie practic de ce nu se potriveste delcoul de 1300 pe motorul de 1400.
Nu ma intereseaza ca ai o foarte mica diferenta de avans intre motoare si ma repet: O FOARTE MICA diferenta de avans. Intra in gauroi? DA Platina scanteieste ? DA Avansul vacumatic are efect? DA In practica functioneaza bine. Combinatia mea: motor 1400, galerie de admisie de 1300, delcou de 1300, carburatorul de 1300 si masina pleaca foarte bine de pe loc mai si prinde 120km/h in a 3-a si ii atinge repede. Pana acuma numai ca ala nu merge, aprinderea e musai sa fie cdi cu mosfeti si mai stiu eu ce. Cati dintre cei care postati ca sa se umple un topic calumea ati si incercat cate ceva? Eu ma numar printre ei. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
120 km/h intr-a 3-a`? eu abia am reusit sa-i dau 90 si facea motoru ca toti dracii. plus un fum in spatele meu de nu stiam unde-s
|
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#84
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Mr_Devil83 nu o mai lauda asa de mult diferenta dintre cele 2 delcouri e destul de mare ! Iar aicie mult de comentat si nu isi are rostul fiindca s-a scris mult . In legatura cu aprinderea conteaza foarte mult , in primul rand consumul scade in al doile rand preotejeaza motorul nu semai depune atata calmina pe pistoane supape si in ultimul rand porneste usor motorul pe timp rece si se incalzeste mult mai repede . Asa cum spui tucred casi in 2008 ar fi ramas masinile pe platina , dardaca se poate de ce nu ? Apropo platina da abateri de la scantee la scantee din cauza tociri pintenului sau a camei, pintenul de la platina distruge pinionul de la delco . Contactele de la platina se macine si ele in asa fel la turati mai scanteea in loc sa pie data precis e data anapoda din cauza ca apre scantee pe suprafata de contact a contacului mobil de cel ficx. Mai du tu motorul in a 3 la 120 ca sigur il vei reface.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#85
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
djasu82 sincer nu am de gand sa ma cert cu tine. Recunosc ca in materie de motor de dacie esti mai experimentat. EU NU!
Sunt la faza de experimentari. Si vad ca unele imi mai iasa, altele nu. Nu am negat faptul ca parinderea nu e importanta sau ca a ta e proasta. Dimpotriva si eu am facut una cu descarcare capacitativa, doar ca mi se pare prea complexa schema aia care ai facut-o tu. Prea multe componente care pot pica in timp. De aia incerc sa mentin o simplitate pe cat posibil. Dar inainte de a monta o electrica masina trebuie sa mearga bine pe aprinderea clasica. Faptul ca porneste ok cu electrica o perioada doar mascheaza unele defecte si apoi te trezesti ca e varza de tot motorul pentru ca nu l-ai reglat bine. Pana una alta foarte multi dintre cei care vor sa monteze o aprindere electronica nu se descurca cu cea a lui gotronic care are 4 fire si prospectul foarte detaliat + semne pe ea. Ce zici, daca ar monta un cdi care da sa zicem 300v in bobina de inductie cam cati s-ar electrocuta pentru ca nu stiu sa o monteze? E foarte riscant mai ales cand multi suntem si conducatori auto incepatori si pe dacie si fara experienta in domeniul electronicii. Gandeste-te ca multi nu stiu sa puna un releu de semnalizare si de asta posteaza aici, pentru sfaturi. Cat despre releul ala cu ridicator de tensiune ti-am spus pe topicul respectiv unde sunt punctele lui slabe si a mai fost un user care a vazut aceleasi parti slabe. Fa un experiment: ia schema aia de releu cu a723 ca referinta si pune-i convertizorul. Sa vezi ce stabilizare ai sa obtii daca folosesti o tensiune de referinta foarte riguros stabilizata si compensata termic. Pentru variatii de +/- 0,2V eu cred ca poti sa folosesti doar amaratul de 34063 pe post de comanda a releului. Si poate chiar mai stabil decat stabilizarea care o faci tu acum cu dioda zenner. De dus in a 3-a la 120km/h nu e mare filozofie. Chiar mai are pedala si motorul nu huruie inca ingrozitor. Am 2 cutii de viteze, asa ca am zis ca imi permit sa testez pe una din ele. Motorul este de 1400cmc, acum o ora a primit o gaura de 8,5mm si cu niste tarozi care au fost obscen de scumpi (44ron bucata si sunt 2 ) i-am facut filet sa ii montez un stut de servofrana. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#86
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Stai linistit ca nu moare nimeni la 300 V cu frecventa de 20-40 khz eu m-am eletrocutat la 480V de la cdi cu motorul pornit si tot sunt intreg poate si mai vioi
![]() In legatura cu releul itispun eu ca cel mai stabil e cel realizat de mine chiar voi pune un filmulet ca tot am zis sa-l fac sa vezi cu faza lunga - scurta - pozitii si fara consumatori. Degeaba ai stabilitate daca nu ai de unde sa-i asiguri la rotorul alternatorului o tensiune mai mare pentru a se magnetiza mai puternic si a mentine acea tensiune de 14.1-14.2V stabil la turatie sub 850 de ture . Fiindca asta a fost si ideea de aceea i-am facut convertizor si unul simplu. Am incercat destule montaje iar pe acesta l-am gandit si l-am pus in practica am deja 6 luni si totul e ok bateria isi mentine tensiunea de 12.7V mai tot timpul. La el doar tranzistorii deputere i-as modifica cu 2 mosuri fiindca caderea de tensiune ar fi si mai mica si in asa fel as putea pentine tensiunea si mai stabila la o turatie foarte joasa. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#87
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Vezi ca 34063 are un pin de referinta unde e un divizor rezistiv prin care stabilizezi tensiunea la iesirea sa.
De ce nu incerci sa pui divizorul la iesirea alternatorului si sa conectezi direct excitatia alternatorului dupa bobina stabilizatorului. Cred ca ai sa obtii tot aceleasi performante in cel mai rau caz, practic cred ca este mai stabil 34063-ul decat un divizor rezistiv si o dioda zenner unde ai fluctuatii cam mari de tensiune. Oricum parerea mea ramane ca daca incarcarea se face in intervalul 13,5 - 14,5 chiar 15v este ok, din cate stiu eu acumulatorii pe baza de plumb iubesc sa fie putin supratensionati la incarcare si oricum durata lor de viata este destul de limitata. Cel putin asa privesc eu problema. Oricat de buna ar fi bateria masinii dupa 3 ani este moarta si gata. Cu mosfeti nu am incercat un stabilizator, de fapt am facut ceva surse in comutatie de la 220 cu ceva mosfeti gasiti prin monitoare si surse pc si desi functioneaza "flawless" si acum, totusi am prajit destul de multi pana am inteles ca ei nu prea se inchid ca si tranzistoarele bipolare si se strica si destul de repede daca nu esti atent cu ei. Ai sa obtii un randament mai mare cand trebuie ca mosfetul sa fie deschis la maxim pentru ca vei avea o disipatie termica mai mica pe el. Dar si pe bipolar ai 2 3w maxim care mie mi se par insesizabili. Cu aia 400v iei un soc dar de la aia 500.000 de volti care ii scuipa bobina de inductie e destul de periculos. Trebuie sa mentionez ca folosind o bobina de inductie de aia de 36 de lei din comert si o aprindere cu descarcare capacitativa e destul sa atingi fisele si te trazneste destul de bine, la mine am scanteie intre electrodul central al bobinei si bornele de + si 0 de pe ea, apare un arc electric albastru foarte vizibil si a naibii de zgomotos. Mie nu mi se pare o chestie cu care te poti juca chiar oricum. Acuma sa torn benzina peste foc mentionez ca aveam aia 120km/h cu aprinderea clasica si un set de bujii sinterom, de alea de 20 ron setul, am scos masina de teste pe un drum cu o circulatie foarte redusa si i-am dat in gura cam cat am putut printre gropi. Apoi am iesit cu ea pe un drum de nisip unde am dus-o la 100km/h si am derapat frumos din cauza nisipului care mi-a intrat printre canelurile anvelopelor. Eu cred ca ar trebui sa facem un topic care sa fie pus sticky de catre moderatori in care sa scriem frumos la ce te astepti de la o aprindere electronica si cand este ok sa o montezi pe masina. Pentru ca degeaba ai tu aprinderea electronica daca motorul este atat de varza incat bujiile se umplu de ulei, scapa compresie sau scanteia aia nici nu ajunge macar pe bujie. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#88
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 24 Jul 2008, 17:35) [...] cu niste tarozi care au fost obscen de scumpi (44ron bucata si sunt 2 ) [...] 88 ron setul? Enorm. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#89
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Adica un set de 4 buji -20 de lei ca sa intelegi si tu
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#90
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 25 Jul 2008, 07:07) Adica un set de 4 buji -20 de lei ca sa intelegi si tu ![]() Ce-s alea "buji"? A, bujii? pai ce legatura are? Prefer sa dau banii pe un set de bujii sau pe o presa de pivoti (50 ron), decit pe doi tarozi pe care ii folosesc o data; sorry, dar set tarozi+filiere de la M3 la M12 + un tarod si o filiera de..(nu stiu cit in INCH) + porttarod + portfiliera m-au costat 50 ron. Si pentru lucrarile mele, functioneaza, chiar de au calitate mai slabuta. De fapt, mai slabe sint porttarodul si portfiliera, sculele is OK. Acuma, ca acel tarod necesar e M10x1, mai greu de gasit, nu justifica pretul ala IMENS. This post has been edited by diaconuliviu: 25 Jul 2008, 09:29 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 23:34 |