pompa electrica la carburator, este posibil??
![]() ![]() ![]() |
pompa electrica la carburator, este posibil??
Sorin_18 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|||
SGM.MYKE |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Pui un "T" pe tur cam ca in poza.
Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 8.19k ) Number of downloads: 739 |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1. Pompele de alimentare injectie au de regula returul si REGULATORUL de presiune situat pe RAMPA de injectie.
2. Acea presiune de injectie este de 1-1,5 bar, MULT mai mare decit presiunea dezvoltata de pompa de Dacia (~0,15 bar). Cum orice aparat regulator e facut sa lucreze pe o plaga apropiata valorii nominale (deci ceva de genul: p nominal = 1,5 bar => p reglabil = 1-2 bar) nu vei "convinge" acel regulator, chiar daca ti-l da si-l adaptezi, sa mentina refularea pe 0,15 bar precis. Daca ai presiune mai mare, motorul merge inecat pt ca presiunea va invinge forta poantoului. 3. Daca, totusi, reusesti, returul este, din cite stiu, pe acel regulator. De fapt, tot ce refuleaza regulatorul merge retur spre rezervor. Daca pompa aia are regulator incorporat, ramine de rezolvat reglajul. Vezi Muttley, el adaptase o pompa de Damas. This post has been edited by diaconuliviu: 18 Jul 2008, 09:04 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Eu am pus rezervor de genul asta de 1310i, dar pe un carb dublucorp care are retur incorporat.
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
poti regla la presiunea corespunzatoare prin calibrarea corespunzatoare a returului, dar iti trebuie niste scule pentru asta.
Si parca pompa clasica dadea 0,24 bar, nu 0,15. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Bine. Ia lumineaza: cit trebuie sa fie gaura pt retur? Stiu, prin incercari, prea complicat...
This post has been edited by diaconuliviu: 18 Jul 2008, 10:19 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
gino73 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 18 September 07 From: Galati ![]() |
Mai bine renunta, sa nu iei foc. Sau scrie pe ea "Pericol de incendiu".
|
--------------------
Dacia
1410
1989
- GL 29 ADI [SIZE=7][FONT=Courier][COLOR=red][FONT=Geneva]Tinta: 0 accidente
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
la partea cu T-ul mam gandit si eu,dar nu va influenta mersul masini|?debitul care ajunge in carburator ar fi mult mai mic.
20 Jul 2008, 09:50: QUOTE(gino73 @ 19 Jul 2008, 14:15) ![]() ![]() This post has been edited by Sorin_18: 20 Jul 2008, 09:50 |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
emircea |
![]()
Post
#9
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(argon @ 18 Jul 2008, 09:25) [...]poti regla la presiunea corespunzatoare prin calibrarea corespunzatoare a returului, dar iti trebuie niste scule pentru asta[...] Te rog sa ma crezi ca ideea ta nu este functionala. La Opel-ul din semnatura, care era din fabrica prevazut cu injectie multipunct (da, si pe mine m-a mirat!!!) unul dintre fostii proprietari i-a lasat pompa electrica de injectie si i-a montat carburator. Masina aia n-a functionat niciodata cum trebuie pana nu i-am luat un regulator de presiune. Am avut si eu ideea sa pun un T, la care sa reglez deschiderea returului si gasisem un dispozitiv cu un surub ce permitea reglajul respectiv. Daca reuseam sa fac relantiul sa fie ok si sa nu am amestec bogat, motorul nu mai tragea peste 2000 rpm. Daca voiam sa depasesc 2000 rpm, gatuiam returul, cu consecintele: amestec bogat, carburator inecat, benzina in ulei, consum de 1l/km. Un regulator de presiune ok, adus din State, nu din Europa, ca e mai ieftin, ajunge ~ 110 euro cu tot cu transport. T-ul nu merge din start pentru ca o pompa mecanica mareste debitul proportional cu turatia motorului, iar pompa electrica are debit constant, deci are nevoie de ceva care sa deschida sau sa inchida returul in regim dinamic, sa asigure presiune/debit constant pentru caburator, adica regulator de presiune. L.E.: Am scris cele de mai sus deoarece m-am chinuit si eu pe drumul asta si nu merita repetata experienta (financiar) pana se ajunge la concluzia care trebuie. Eu am pierdut o groaza de timp si benzina... This post has been edited by emircea: 21 Jul 2008, 11:18 |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
deci gata mai lamurit,exact cum banuiam,ata vroiam sa stiu
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th May 2025 - 02:59 |