o ultima incercare, merge doar cu socu tras nu sta la relantii
![]() ![]() ![]() |
o ultima incercare, merge doar cu socu tras nu sta la relantii
adriandavidescu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 18 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1987 berlina membru de partid
|
|||
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
schimbai condensatorul de pe delcou, verifica capsula vacumatica de pe delcou si apoi sa ne zici ce ai descoperit.
PS: incearca sa cureti si carburatorul.Dar daca zici ca se aud pocnituri pe evacuare e de la condensator sau avans dereglat. This post has been edited by DannY_SmekeruL: 19 May 2010, 19:19 |
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Pocnituri sunt de la aprindere dereglata, pe unde ai mai umblat?Daca tragi socul, inseamna ca ii inbogatesti amestecul, mai verifica nivelul,mai dai drumul la surubul de imbogatire al amestecului!
|
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
adriandavidescu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 18 January 10 ![]() |
da sincer sa fiu sa umblat si la carburator si la delcou,nu am umblat eu a umblat la iele un amic dar cred ca mai rau le-a dereglat,am mai cautat pe forumuri si exact cum ati spus voi aprinderea bato vina.azi am sa incerc asa cum ma pricep sa reglez avansu ,platina si sa vad carburatoru acuma platina din cate am inteles de pe alte topicuri se poate regla cu un carton de la pachetul de tigari 0,4 mm,am sa schimb si condensatoru k norocu ca am unu, acuma capsula vacumatica nu stiu cum ar trebuii sa fie corect,oricum am sa fac operatiunile acestea si am sa va scriu rezultatul mersii mult tuturor
20 May 2010, 10:38: revenit din nou pt ca am omis sa va spun un lucru important care cred eu k are legatura cu problema mea,si anume;inainte de a avea aceasta defectiune am schimbat releul de incarcare care era prajit la fel si bateria alternatoru avea la relantii 17 volti,dupa ce am facut operatiunea asta pe bord acul voltmetrului accelerata la maxim abia ajunge la patratul hasurat iar dupa 5-6 porniri bateria e descarcata complect,acuma intrebarea mea daca alternatoru nu mai da suficient curent poate fi cauza pt care motoru nu mai merge cum trebuie se aud pocnituri nu merge decat accelerat la maxim si cu socu tras?multumes din nou totusi sper sa fie asta cauza k scap ieftin ![]() This post has been edited by adriandavidescu: 20 May 2010, 10:38 |
--------------------
dacia
1310
1987 berlina membru de partid
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
se poate si asta sa fie cauza nu este exclus ,si acuma iti incarca corect adica ai incarcarea in parametri ?
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Ov |
![]()
Post
#6
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
@adriandavidescu - nu mai scrie cu k daca vrei sa-ti mai ramana si topicul asta; citeste-ti log-ul de warn (sub avatarul tau, acolo unde scrie 10%)
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
dan supernova |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
salut si eu am o problema asemanatoare la dacie la mn se comporta in felul urmator : pornesc masina moare relantiu ,rateuri ,nare forta deloc ... iam curatat platina cu un pic de smirghel dau la chei porneste instant ca si cum nu ar avea ninica merge vreo 10 km si iara incepe sa faca urat
![]() ![]() |
--------------------
Dacia /Renault
Supernova clima & Clio
Supernova (2002) & Clio (2005)
- B-902-DAN
|
|
adriandavidescu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 18 January 10 ![]() |
scuze inca o data,aveti dreptate daca ceri un sfat macar scrie corect sa poata intelege toti.!de azi dimineata stau cu capu sub capota,si in sfarsit cred ca i-am dat de cap si anume am scos capacu pe unde se pune unlei iar daca te uiti atent se vede bujia inseamna ca este sarita o supapa? cu aprinderea este in regula,doar la incarcare mai am probleme dar se poate remedia important sa ai fac motorul si anume sa ai schimb supapa.acuma sper sa nu sariti pe mine dar mai am doua intrebari,cum se schimba supapele,iar a doua,acuma dimineata am mai dat la cheie dar se invarte motoru foarte greu bateria este noua iar electomotoru de asemenia merge bine am schimbat bucse perii,in schimb ieri dimineata pornea motorul dar aveam zgomotele respective pe care acuma inteleg din ce cauza,dar nu mai inteleg de ce anume nu se mai invarte motoru corect.mersii oricum
|
--------------------
dacia
1310
1987 berlina membru de partid
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
QUOTE(adriandavidescu @ 20 May 2010, 15:15) scuze inca o data,aveti dreptate daca ceri un sfat macar scrie corect sa poata intelege toti.!de azi dimineata stau cu capu sub capota,si in sfarsit cred ca i-am dat de cap si anume am scos capacu pe unde se pune unlei iar daca te uiti atent se vede bujia inseamna ca este sarita o supapa? cu aprinderea este in regula,doar la incarcare mai am probleme dar se poate remedia important sa ai fac motorul si anume sa ai schimb supapa.acuma sper sa nu sariti pe mine dar mai am doua intrebari,cum se schimba supapele,iar a doua,acuma dimineata am mai dat la cheie dar se invarte motoru foarte greu bateria este noua iar electomotoru de asemenia merge bine am schimbat bucse perii,in schimb ieri dimineata pornea motorul dar aveam zgomotele respective pe care acuma inteleg din ce cauza,dar nu mai inteleg de ce anume nu se mai invarte motoru corect.mersii oricum Mosule lasa-te de sportul asta !Nu-i pentru tine mecanica.Apeleaza la un mecanic si nu mai da masina pe mana la toti prietenarii tai! 1.capac culbutori se numeste capacul de deasupra! 2.bujia nu are cum sa se vada! 3.supapa daca ar fi cazut facea scandal mare, spargea pistonul! |
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
adriandavidescu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 18 January 10 ![]() |
oricum mersii de sfat, doar atat pot spune supapa nu mai exista...da e adevarat nu ma pricep,dar nimeni nu sa nascut invatat,iar culmea ironiei este ca am facut 3 ani profesionala mecanic motoare termice evident in vremea acea nu prea imi placea cartea dar in ziua de azi ma gandesc ce bine mi-ar fi prins sa invat poate acum dadeam eu sfaturi ce sa faci prostia tineretului,un exemplu pe care pot sa ti-l dau acum vreo 2 sapt aveam probleme cu pompa de benzina habar nu aveam cum se desface si care ai treaba acolo dar mi-a explicat cineva pe forum, si am rezolvat problema merge foarte bine,electromotoru de asemenea prima oara mi-a trebuiit vreo 2 ore sa il scot acuma il scot in 2 minute nici atat il stiu pe derost deci tot se invata.de mecanic nu prea mai merita vreu sa o mai folosesc 10 luni dupa care o dau la remat deci nu merita investit chiar am vorbit cu un mecanic mi-a cerut 10 milioane pt reparatii chiar nu merita..
|
--------------------
dacia
1310
1987 berlina membru de partid
|
|
dan supernova |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
si la mn ? o parere ?
|
--------------------
Dacia /Renault
Supernova clima & Clio
Supernova (2002) & Clio (2005)
- B-902-DAN
|
|
adriandavidescu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 18 January 10 ![]() |
da am deschis capacu nu era sarita mi sa parut dar nici bine nu statea,in orice caz am remediat situatia.in legatura cu zgomotul suspect din cate am citit si pe alte forumuri nu poate fi decat de la aprindere su sau sa se fi distrus unu sau mai multi segmenti de edansare ce vine pe piston,concluzia mea este sa astept cateva zile pana fac rost de ceva banuti si schimb tot ce ai legat de aprindere inclusiv demaror si alternator,iar daca zgomotul respectiv persista va trebuii totusi sa apelez la un mecanic de voie de nevoie daca gasesc unu mai ieftin pentru ca in interiorul motorului nu am curajul sa umblu.deci va multumesc inca o data pentru idei
|
--------------------
dacia
1310
1987 berlina membru de partid
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
QUOTE(dan supernova @ 20 May 2010, 14:57) salut si eu am o problema asemanatoare la dacie la mn se comporta in felul urmator : pornesc masina moare relantiu ,rateuri ,nare forta deloc ... iam curatat platina cu un pic de smirghel dau la chei porneste instant ca si cum nu ar avea ninica merge vreo 10 km si iara incepe sa faca urat ![]() ![]() Pot fi multe cauze care sa produca asemenea simptome:mai intai verifica daca pompa de benzina baga suficienta benzina, sa nu ramana cnc sub nivel,jiglerul de relanti infundat produce oprirea motorului, o fisa de bujie de asemenea da balbaieli in functionarea corespunzatoare a motorului! |
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#14
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(dan supernova @ 20 May 2010, 13:57) salut si eu am o problema asemanatoare la dacie la mn se comporta in felul urmator : pornesc masina moare relantiu ,rateuri ,nare forta deloc ... iam curatat platina cu un pic de smirghel dau la chei porneste instant ca si cum nu ar avea ninica merge vreo 10 km si iara incepe sa faca urat ![]() ![]() E foarte important sa stim daca problema se mai manifesta si cu motorul cald,sau ce se intampla cand motorul e cald. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Minel |
![]()
Post
#15
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Crezi ca in 10 km nu se incalzeste motorul ....
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#16
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
citeste mai atent,acolo spune ca merge 10 km ok masina dupa care apar probleme
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
tzepesch |
![]()
Post
#17
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
mai poate fi si bobina... si eu am avut probleme asemanatoare si s-a dovedit a fi bobina
This post has been edited by tzepesch: 20 May 2010, 21:24 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
dan supernova |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
moturl face figuri si la rece si la cald .. o sa vb cu un vecin mecani sa se uite la ea sa vada ce are am verificat da scateie la fiecare bujie tot ..sa vad ce zice mecanicu
|
--------------------
Dacia /Renault
Supernova clima & Clio
Supernova (2002) & Clio (2005)
- B-902-DAN
|
|
pcostica |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
QUOTE(adriandavidescu @ 20 May 2010, 20:11) ...iar daca zgomotul respectiv persista va trebuii totusi sa apelez la un mecanic de voie de nevoie daca gasesc unu mai ieftin pentru ca in interiorul motorului nu am curajul sa umblu... uite o sursa de inspiratie http://www.daciaclub.ro/cum-am-schimbat-se...ici-t83956.html Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
adriandavidescu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 18 January 10 ![]() |
am reparato intr-un final sa dovedit a fi capsula vacumatica si condensatorul ,dar eu am schimbat to ce tine de aprindere bobina condensatori bujii platina demaror,capsula vacumatica capac delcou,iar la motor am schimbat unleiul pentru ca era ca si apa ,iar la supape am reglat jocu si am schimbat garnitura si capacu de sus pt ca era umpic indoit.acum mere chiar mai bine decat inainte,cu 150 ron am inoit toata aprinderea
![]() |
--------------------
dacia
1310
1987 berlina membru de partid
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 22:10 |