DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Toba sparta la 16.000 km, E normal???????????

Ducu1
post 18 Dec 2004, 23:05
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 14 July 04
From: Bucuresti




Aseara am constatat cu stupoare ca mi s-a spart toba de sub bancheta.
Mi se pare cam aiurea dupa 1 an si 3 luni sa mi se sparga toba. Voi ati schimbat tobe la masini pana acum?


--------------------
Renault Megane II Fer de calcat - Numere de tabla
Renault Megane II Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 19 Dec 2004, 00:36
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.067
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




La masini nu la Dacii e normal . Fiind sparta e garantie.Oricum am impresia ca s-a discutat subiectul.
Grig


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinc
post 19 Dec 2004, 13:12
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 16 January 04
From: Bucuresti




Eu am 16 700 km si la la 15 500 am schimbat toba. Este absolut normal pt o Dacie.


--------------------
Opel/Dacia Vectra B/Solenza - .
Opel Vectra B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danygaro
post 19 Dec 2004, 18:42
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 529
Joined: 19 October 04




QUOTE(Ducu1 @ 18 Dec 2004, 23:05)
Aseara am constatat cu stupoare ca mi s-a spart toba de sub bancheta.
Mi se pare cam aiurea dupa 1 an si 3 luni sa mi se sparga toba. Voi ati schimbat tobe la masini pana acum?
*




Bineinteles ca nu este normal. Eu am la a mea peste 7.000 km, si desi la exterior nu pare dusa, ea incepe sa se corodeze de buna ce este. De curand am urcat masina pe elevator si un mecanic priceput si prieten pe deasupra, a verificat cam tot ce este pe sub masina si este mai greu vizibil. Dupa cateva ciocaneli in toba (mare), a conchis: "te mai duce cam maxim un an". In interior, se auzeu cum zdranganeau portiuni de tabla arsa si/sau ruginita. Mentionez ca masina este superintretinuta, ba mai mult , am mai dat pe toba si cu niste ulei, si am mai pus si niste vaselina pe la imbinari, doar, doar ii mai prelungesc viata, ca doar stiam cum fac cei de la Dacia tobele <piese de origine>.
Tipul mi-a sugerat sa-mi fac rost te o toba din inox, facuta la comanda, dau cam 1,5 - 2 milioane, dar stau linistit ceva vreme, nu stau sa ma bag la fiecare 2 ani scoate toba, puna toba. Daca te duci la garantie, cat le dai celor de acolo, "mici atentii", te mai si stresezi, scoti pretul unei tobe noi daca ai cumpara-o din magazin.
Analizeaza si trage tu concluziile, si fa ce crezi tu ca este mai bine pentru tine si pentru masinuta ta.

This post has been edited by danygaro: 19 Dec 2004, 18:44


--------------------
Dacia Solenza 2003 - Confort - Lot refuzat la export - CT-96-PIX
Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.

Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat,
Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 19 Dec 2004, 20:52
Post #5


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




E normal, ca se poate sa puste si de la o detonatie... rateu.
De la rugina de sezon etc.
Nu te impacienta degeaba...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 20 Dec 2004, 00:29
Post #6


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Eu am un an si vreo 4 luni si toba nu are nimic. Asta in conditiile in care arna trecuta nu am tinut-o in fata blocului ci am mers cu ea chiar daca dadusera astia cu asare. Adevarat este si ca o spalam la 2-3 zile si ii rugam pe baieti sa dea cu jetul bine si pe dedesubt (cat puteau), motiv pt care mi-au inghetat tamburii de cateva ori. In fine, mai bine gheata in tamburi decat rugina.

Deci eu nu cred ca e asa de normal sa rugineasca. Dar nici nu as gasi treaba asta ca p o veste care sa ma surprinda.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ducu1
post 20 Dec 2004, 07:57
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 14 July 04
From: Bucuresti




Faza e ca nici la mine nu a dat semne ca pica, pana cand sambata seara am accelerat un pic mai tare si a cedat la imbinarea dintre toba finala si cea de mijloc.
De intretinut nici nu se pune problema, ptr ca parerea mea ca nu prea ai ce sa ii faci sa nu mai rugineasca ptr ca materialul e foarte prost.
Deja m-am programat la garantie sa mi-o schimbe si va tin la curent, oricum mi se pare de toata jena sa imi schimbe tobele(finala si intermediara) dupa 1 an.
In fine....!

This post has been edited by Ducu1: 20 Dec 2004, 09:20


--------------------
Renault Megane II Fer de calcat - Numere de tabla
Renault Megane II Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 20 Dec 2004, 09:19
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




s-a mai discutat
nimic de facut
atita duc
alta


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 21 Dec 2004, 11:01
Post #9


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Unii zic despre tobe ca e normal la dacii.....Caz real: Mercedes SLK la 17k (nou) toba dusa.....BENZINA "bunaaa" distruge orice fel de toba oricat de periculoasa ar fi masina. Asa ca ii dam inainte. Eu la revizie la Pitesti am schimbat si finala si detenta pentru ca sitele inauntru erau distruse si nu era nici o gaurica in tobe. Concluzia? Materialul din care sunt facute tobele la SLZe e bun (am citit pe ele COWELL - deci nu romanesti, pentru cei care urasc made in ro) dar ce sa-i faci frate daca la testul pe calculator iese cifra octanica de 92, 93 si noi la peco bagam fericiti SUPER PLUS FARA PLUMB 95.


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 21 Dec 2004, 12:25
Post #10


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Asa e, conteaza benzina. Insa mai conteaza mult si cat mergi cu masina. Adica daca mergi mereu drumuri de 1000 Km si nu te opresti sau daca in fiecare zi mergi 5 Km, apoi opresti 4 ore, iar mergi inca 3 Km.... Adica daca mereu e motorul rece si faci distante scurte atunci condensul e mare. De aceea rugineste orice toba. Daca punem pe langa condens si substantele arse provenite de la benzina "buna" iese o chestie coroziva ce ataca orice.

Eu am 30.000 si tobele arata f. bine. Dar nu prea merg prin oras sa nu ma enervez....


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 21 Dec 2004, 13:28
Post #11


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




O cauza decisiva este continutul de sulf din benzina. Cautati sa alimentati cu benzine cu continut redus de sulf (cred ca ii spune "Euro3").


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oboman1980
post 23 Dec 2004, 15:50
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 19 November 04
From: Darmanesti, Bacau




Am masina din 2.09.2003 si nu da semne c-ar avea vreo problema cu toba. Si nu a stat deloc iarna trecuta (35.00 km). Probabil ca astia au un lot bun unul mai prost si tot asa. Ghinion pentru cei care au prins un lot mai prost. Daca mai tine pana la primavara pot sa spun ca sunt un norocos.


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - BC-06-LRF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 23 Dec 2004, 18:01
Post #13


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pai daca zici ca nu are nimic, de ce nu ar tine. Ca cei de la primarie au spus ca nu mai dau cu sare in Bucuresti anul asta, ca au luat nu-stiu-ce solutie speciala care nu mai e atat de coroziva.

Oricum, in ce ma priveste, daca e sa crape o schimb si cu asta basta. Astea sunt conditiile, bine ca a tinut si atat. Ca din ce materiale bune sunt facute si la ce calitate are benzina la noi (aditivata din belsug cu sulf, apa si mai stiu eu ce alte porcarii) nu poti sa ceri mai mult decat de tobele din inox.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oboman1980
post 24 Dec 2004, 08:06
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 19 November 04
From: Darmanesti, Bacau




bogdan_o eu nu sunt din Bucuresti si pe la mine (Darmanesti - Onesti e ruta zilnica) nu cred ca vor da cu solutie ci tot cu sare de la salina Tg.Ocna.
Oricum si eu o sa fac la fel, daca se strica o schimb si gata.


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - BC-06-LRF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ducu1
post 3 Jan 2005, 13:55
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 14 July 04
From: Bucuresti




Am aflat ca la SLZ-ele 2004 care sunt EURO 3 au tobele ca la LGN sudate cu tot cu catalizator si nu mai are toba de mijloc. Este KAT-ul si teava pana in spate.


--------------------
Renault Megane II Fer de calcat - Numere de tabla
Renault Megane II Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dpastru
post 3 Jan 2005, 14:12
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 January 05




am pb la cutia de vitezela solenza diesel, din a 4 in a 3 -a , la 11.000 km.
inca nu am dus-o la reparat desi e in garantie. mi-e cam frica ca nu prea se pricep astia


--------------------
solenza diesel avantage - sv06ert
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ducu1
post 3 Jan 2005, 14:14
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 14 July 04
From: Bucuresti




Scuza-ma ca iti spun dar ce legatura are cu tobele.
Oricum daca ai probleme cu cutia de viteze foloseste functia search a forumului si daca chiar nu gasesti nimic poti sa deschizi un nou topic sa iti exprimi parerea si in special problema.


--------------------
Renault Megane II Fer de calcat - Numere de tabla
Renault Megane II Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidesscu
post 6 Jan 2005, 11:05
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(Ducu1 @ 3 Jan 2005, 13:55)
Am aflat ca la SLZ-ele 2004 care sunt EURO 3 au tobele ca la LGN sudate cu tot cu catalizator si nu mai are toba de mijloc. Este KAT-ul si teava pana in spate.
*



Eu am SLZ din mai 2004 si are toba de mijloc, nu stiu sigur daca este sau nu sudata de catalizator, dar din ce m-am uitat la revizia de 10k, nu cred.


--------------------
NISSAN QASHQAI 2.O dCi 4WD 2007 ACENTA - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ducu1
post 6 Jan 2005, 11:12
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 14 July 04
From: Bucuresti




Eu vb de modelele aparute din 2004 sept. Nu vb aiurea, va zic din surse sigure(service)


--------------------
Renault Megane II Fer de calcat - Numere de tabla
Renault Megane II Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinrotaru
post 7 Jan 2005, 20:23
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 7 October 04




cu Solenza noua,la 15.000 km.am plecat in Italia(asta vara);dupa 18 ore de mers non-stop la 120-140 km/h, s-au spart amandoua tobele;de sub scaun si toba mare. Le-am schimbat in italia,am pus de Renault Clio 1.2 in spate si de Fiat Punto la mijloc,bineinteles ca nu s-au potrivit dar le-au taiat si sudat.Am dat 98 euro dar merg si se aud super,mai ales la turatii mari.


--------------------
Dacia Solenza - MH-03-BBU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ducu1
post 11 Jan 2005, 14:51
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 14 July 04
From: Bucuresti




Ia baga niste poze daca poti, ca sunt chiar curios cum vin?


--------------------
Renault Megane II Fer de calcat - Numere de tabla
Renault Megane II Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 12 Jan 2005, 10:26
Post #22


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




QUOTE(Ducu1 @ 3 Jan 2005, 13:55)
Am aflat ca la SLZ-ele 2004 care sunt EURO 3 au tobele ca la LGN sudate cu tot cu catalizator si nu mai are toba de mijloc. Este KAT-ul si teava pana in spate.
*




Nu exista SLZ cu EURO 3. Motoarele sunt intradevar adaptate normelor euro3 dar nu au decat tobe EURO 2. Toba finala si detenta se duc rpd din cauza benzinei proaste si tocmai de aia intrebam si eu pe un topic daca se poate duce si catalizatorul la 20 - 30k. La DSN am facut 85 de mii si nu am avut probleme. Cum va dati voi seama daca e dus catalizatorul?


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ducu1
post 12 Jan 2005, 11:25
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 14 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(pedrovl @ 12 Jan 2005, 10:26)
Nu exista SLZ cu EURO 3. Motoarele sunt intradevar adaptate normelor euro3 dar nu au decat tobe EURO 2. Toba finala si detenta se duc rpd din cauza benzinei proaste  si tocmai de aia intrebam si eu pe un topic daca se poate duce si catalizatorul la 20 - 30k. La DSN am facut 85 de mii si nu am avut probleme. Cum va dati voi seama daca e dus catalizatorul?
*




Iti dai seama ca nu am inventat eu chestia asta. Cand mi s-au schimbat tobele in service mi-a spus mecanicul meu ca SLZ 2004 incepand cu septembrie sunt Euro 3 si tobele sunt ca la LGN dintr-o bucata.


--------------------
Renault Megane II Fer de calcat - Numere de tabla
Renault Megane II Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 12 Jan 2005, 16:59
Post #24


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Asa cred si eu. Dupa ce au inceput sa faca Logan era mai eficient sa puna acelasi model la ambele masini. Deci s-a pus si pe SLZ 1.4 MPI acelasi motor si aceleasi tobe ca pe LGN.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 15 Jan 2005, 03:24
Post #25


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Am aproape 50.000 km si probabil ca in curand va trebui sa pun a 4-a toba. deci o medie de 12.500 KM/ bucata. Ce-i drept ultima a tinut cam 20.000. Suspect de mult as zice eu, mai ales ca a fost singura pe care n-am montat-o la un service Dacia.

Toate au murit de rugina, cu exceptia celei originale careia i-a crapat o sudura dupa nici 3000 de km. Am vrut s-o repar pe garantie, Cei de la Adras m-au pus sa sun la VC sa-mi trimta toba. M-au sunat dupa 5 luni sa ma duc in service sa-mi inlocuiasca toba. Evident ca dupa vreo luna de mers fara toba am schimbat-o pe cheltuiala mea, ca nu era sa stau jumate de an dupa fundul lor.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 11:05
Forum Renault