Toba sparta la 16.000 km, E normal???????????
![]() ![]() ![]() |
Toba sparta la 16.000 km, E normal???????????
Ducu1 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II
Fer de calcat
- Numere de tabla Renault Megane II Bicorp
|
|||
Agrig |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
La masini nu la Dacii e normal . Fiind sparta e garantie.Oricum am impresia ca s-a discutat subiectul.
Grig |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
florinc |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am 16 700 km si la la 15 500 am schimbat toba. Este absolut normal pt o Dacie.
|
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
danygaro |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
QUOTE(Ducu1 @ 18 Dec 2004, 23:05) Aseara am constatat cu stupoare ca mi s-a spart toba de sub bancheta. Mi se pare cam aiurea dupa 1 an si 3 luni sa mi se sparga toba. Voi ati schimbat tobe la masini pana acum? Bineinteles ca nu este normal. Eu am la a mea peste 7.000 km, si desi la exterior nu pare dusa, ea incepe sa se corodeze de buna ce este. De curand am urcat masina pe elevator si un mecanic priceput si prieten pe deasupra, a verificat cam tot ce este pe sub masina si este mai greu vizibil. Dupa cateva ciocaneli in toba (mare), a conchis: "te mai duce cam maxim un an". In interior, se auzeu cum zdranganeau portiuni de tabla arsa si/sau ruginita. Mentionez ca masina este superintretinuta, ba mai mult , am mai dat pe toba si cu niste ulei, si am mai pus si niste vaselina pe la imbinari, doar, doar ii mai prelungesc viata, ca doar stiam cum fac cei de la Dacia tobele <piese de origine>. Tipul mi-a sugerat sa-mi fac rost te o toba din inox, facuta la comanda, dau cam 1,5 - 2 milioane, dar stau linistit ceva vreme, nu stau sa ma bag la fiecare 2 ani scoate toba, puna toba. Daca te duci la garantie, cat le dai celor de acolo, "mici atentii", te mai si stresezi, scoti pretul unei tobe noi daca ai cumpara-o din magazin. Analizeaza si trage tu concluziile, si fa ce crezi tu ca este mai bine pentru tine si pentru masinuta ta. This post has been edited by danygaro: 19 Dec 2004, 18:44 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
RIon |
![]()
Post
#5
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
E normal, ca se poate sa puste si de la o detonatie... rateu.
De la rugina de sezon etc. Nu te impacienta degeaba... |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#6
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu am un an si vreo 4 luni si toba nu are nimic. Asta in conditiile in care arna trecuta nu am tinut-o in fata blocului ci am mers cu ea chiar daca dadusera astia cu asare. Adevarat este si ca o spalam la 2-3 zile si ii rugam pe baieti sa dea cu jetul bine si pe dedesubt (cat puteau), motiv pt care mi-au inghetat tamburii de cateva ori. In fine, mai bine gheata in tamburi decat rugina.
Deci eu nu cred ca e asa de normal sa rugineasca. Dar nici nu as gasi treaba asta ca p o veste care sa ma surprinda. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Ducu1 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Faza e ca nici la mine nu a dat semne ca pica, pana cand sambata seara am accelerat un pic mai tare si a cedat la imbinarea dintre toba finala si cea de mijloc.
De intretinut nici nu se pune problema, ptr ca parerea mea ca nu prea ai ce sa ii faci sa nu mai rugineasca ptr ca materialul e foarte prost. Deja m-am programat la garantie sa mi-o schimbe si va tin la curent, oricum mi se pare de toata jena sa imi schimbe tobele(finala si intermediara) dupa 1 an. In fine....! This post has been edited by Ducu1: 20 Dec 2004, 09:20 |
--------------------
Renault
Megane II
Fer de calcat
- Numere de tabla Renault Megane II Bicorp
|
|
costi |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
s-a mai discutat
nimic de facut atita duc alta |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#9
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Unii zic despre tobe ca e normal la dacii.....Caz real: Mercedes SLK la 17k (nou) toba dusa.....BENZINA "bunaaa" distruge orice fel de toba oricat de periculoasa ar fi masina. Asa ca ii dam inainte. Eu la revizie la Pitesti am schimbat si finala si detenta pentru ca sitele inauntru erau distruse si nu era nici o gaurica in tobe. Concluzia? Materialul din care sunt facute tobele la SLZe e bun (am citit pe ele COWELL - deci nu romanesti, pentru cei care urasc made in ro) dar ce sa-i faci frate daca la testul pe calculator iese cifra octanica de 92, 93 si noi la peco bagam fericiti SUPER PLUS FARA PLUMB 95.
|
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
i96nds |
![]()
Post
#10
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Asa e, conteaza benzina. Insa mai conteaza mult si cat mergi cu masina. Adica daca mergi mereu drumuri de 1000 Km si nu te opresti sau daca in fiecare zi mergi 5 Km, apoi opresti 4 ore, iar mergi inca 3 Km.... Adica daca mereu e motorul rece si faci distante scurte atunci condensul e mare. De aceea rugineste orice toba. Daca punem pe langa condens si substantele arse provenite de la benzina "buna" iese o chestie coroziva ce ataca orice.
Eu am 30.000 si tobele arata f. bine. Dar nu prea merg prin oras sa nu ma enervez.... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
os |
![]()
Post
#11
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
O cauza decisiva este continutul de sulf din benzina. Cautati sa alimentati cu benzine cu continut redus de sulf (cred ca ii spune "Euro3").
|
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
oboman1980 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 19 November 04 From: Darmanesti, Bacau ![]() |
Am masina din 2.09.2003 si nu da semne c-ar avea vreo problema cu toba. Si nu a stat deloc iarna trecuta (35.00 km). Probabil ca astia au un lot bun unul mai prost si tot asa. Ghinion pentru cei care au prins un lot mai prost. Daca mai tine pana la primavara pot sa spun ca sunt un norocos.
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2003
- BC-06-LRF
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#13
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai daca zici ca nu are nimic, de ce nu ar tine. Ca cei de la primarie au spus ca nu mai dau cu sare in Bucuresti anul asta, ca au luat nu-stiu-ce solutie speciala care nu mai e atat de coroziva.
Oricum, in ce ma priveste, daca e sa crape o schimb si cu asta basta. Astea sunt conditiile, bine ca a tinut si atat. Ca din ce materiale bune sunt facute si la ce calitate are benzina la noi (aditivata din belsug cu sulf, apa si mai stiu eu ce alte porcarii) nu poti sa ceri mai mult decat de tobele din inox. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
oboman1980 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 19 November 04 From: Darmanesti, Bacau ![]() |
bogdan_o eu nu sunt din Bucuresti si pe la mine (Darmanesti - Onesti e ruta zilnica) nu cred ca vor da cu solutie ci tot cu sare de la salina Tg.Ocna.
Oricum si eu o sa fac la fel, daca se strica o schimb si gata. |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2003
- BC-06-LRF
|
|
Ducu1 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Am aflat ca la SLZ-ele 2004 care sunt EURO 3 au tobele ca la LGN sudate cu tot cu catalizator si nu mai are toba de mijloc. Este KAT-ul si teava pana in spate.
|
--------------------
Renault
Megane II
Fer de calcat
- Numere de tabla Renault Megane II Bicorp
|
|
dpastru |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 January 05 ![]() |
am pb la cutia de vitezela solenza diesel, din a 4 in a 3 -a , la 11.000 km.
inca nu am dus-o la reparat desi e in garantie. mi-e cam frica ca nu prea se pricep astia |
--------------------
solenza diesel
avantage
- sv06ert
|
|
Ducu1 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Scuza-ma ca iti spun dar ce legatura are cu tobele.
Oricum daca ai probleme cu cutia de viteze foloseste functia search a forumului si daca chiar nu gasesti nimic poti sa deschizi un nou topic sa iti exprimi parerea si in special problema. |
--------------------
Renault
Megane II
Fer de calcat
- Numere de tabla Renault Megane II Bicorp
|
|
ovidesscu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ducu1 @ 3 Jan 2005, 13:55) Am aflat ca la SLZ-ele 2004 care sunt EURO 3 au tobele ca la LGN sudate cu tot cu catalizator si nu mai are toba de mijloc. Este KAT-ul si teava pana in spate. Eu am SLZ din mai 2004 si are toba de mijloc, nu stiu sigur daca este sau nu sudata de catalizator, dar din ce m-am uitat la revizia de 10k, nu cred. |
--------------------
NISSAN
QASHQAI 2.O dCi 4WD
2007 ACENTA
- B -- ---
|
|
Ducu1 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu vb de modelele aparute din 2004 sept. Nu vb aiurea, va zic din surse sigure(service)
|
--------------------
Renault
Megane II
Fer de calcat
- Numere de tabla Renault Megane II Bicorp
|
|
alinrotaru |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 7 October 04 ![]() |
cu Solenza noua,la 15.000 km.am plecat in Italia(asta vara);dupa 18 ore de mers non-stop la 120-140 km/h, s-au spart amandoua tobele;de sub scaun si toba mare. Le-am schimbat in italia,am pus de Renault Clio 1.2 in spate si de Fiat Punto la mijloc,bineinteles ca nu s-au potrivit dar le-au taiat si sudat.Am dat 98 euro dar merg si se aud super,mai ales la turatii mari.
|
--------------------
Dacia
Solenza
- MH-03-BBU
|
|
Ducu1 |
![]() ![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Ia baga niste poze daca poti, ca sunt chiar curios cum vin?
|
--------------------
Renault
Megane II
Fer de calcat
- Numere de tabla Renault Megane II Bicorp
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#22
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
QUOTE(Ducu1 @ 3 Jan 2005, 13:55) Am aflat ca la SLZ-ele 2004 care sunt EURO 3 au tobele ca la LGN sudate cu tot cu catalizator si nu mai are toba de mijloc. Este KAT-ul si teava pana in spate. Nu exista SLZ cu EURO 3. Motoarele sunt intradevar adaptate normelor euro3 dar nu au decat tobe EURO 2. Toba finala si detenta se duc rpd din cauza benzinei proaste si tocmai de aia intrebam si eu pe un topic daca se poate duce si catalizatorul la 20 - 30k. La DSN am facut 85 de mii si nu am avut probleme. Cum va dati voi seama daca e dus catalizatorul? |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
Ducu1 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(pedrovl @ 12 Jan 2005, 10:26) Nu exista SLZ cu EURO 3. Motoarele sunt intradevar adaptate normelor euro3 dar nu au decat tobe EURO 2. Toba finala si detenta se duc rpd din cauza benzinei proaste si tocmai de aia intrebam si eu pe un topic daca se poate duce si catalizatorul la 20 - 30k. La DSN am facut 85 de mii si nu am avut probleme. Cum va dati voi seama daca e dus catalizatorul? Iti dai seama ca nu am inventat eu chestia asta. Cand mi s-au schimbat tobele in service mi-a spus mecanicul meu ca SLZ 2004 incepand cu septembrie sunt Euro 3 si tobele sunt ca la LGN dintr-o bucata. |
--------------------
Renault
Megane II
Fer de calcat
- Numere de tabla Renault Megane II Bicorp
|
|
i96nds |
![]()
Post
#24
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Asa cred si eu. Dupa ce au inceput sa faca Logan era mai eficient sa puna acelasi model la ambele masini. Deci s-a pus si pe SLZ 1.4 MPI acelasi motor si aceleasi tobe ca pe LGN.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Ake |
![]()
Post
#25
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Am aproape 50.000 km si probabil ca in curand va trebui sa pun a 4-a toba. deci o medie de 12.500 KM/ bucata. Ce-i drept ultima a tinut cam 20.000. Suspect de mult as zice eu, mai ales ca a fost singura pe care n-am montat-o la un service Dacia.
Toate au murit de rugina, cu exceptia celei originale careia i-a crapat o sudura dupa nici 3000 de km. Am vrut s-o repar pe garantie, Cei de la Adras m-au pus sa sun la VC sa-mi trimta toba. M-au sunat dupa 5 luni sa ma duc in service sa-mi inlocuiasca toba. Evident ca dupa vreo luna de mers fara toba am schimbat-o pe cheltuiala mea, ca nu era sa stau jumate de an dupa fundul lor. |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 11:05 |