DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consum mare?!, Eterna problema

0000
post 28 Jul 2008, 21:22
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Asa am incercat..dar fara sa il desfac 5-6 ture nu sta motorul pornit...ce sa ii mai facnu mai stiu? sad.gif


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 29 Jul 2008, 13:33
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




si eu am tot o problema asemanatoare. am tot reglat carburatorul, avansul, am bagat carburatorul in decarbusolv, am schimbat 2 seturi de jicloare. am pus aprindere gotronic at01, fise de urziceni, bobina de asam, platina, capac delco. rezultatul a fost ca inainte:bujii negre, consum mare, gaze nearse pe esapament, cand o calc pe la vreo 4000 de ture da in nas(banuiesc eu ca se ineaca) iar tot la accelerari da tareuri in esapament si un fum negru. cand e la relanti sau pana in 2000 de ture fumul este alb. chiar nu stiu cum sa mai reglez.. ma gandeam la supape...sa nu se mai aseze pe scaunul lor si sa bage mai multa benzina...da pe urma ma gandeam ca ele nu mai etanseaza..dar benzina tot carburatorul ii baga, nu? astept cateva pareri. multumesc anticipat


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Jul 2008, 14:01
Post #33


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Carburatorul nu baga nimic(eventual iti da amestec bogat), amestecul e tras, ca de aia ii zice motor aspirat, problema ta cred ca e de la supape/culbutori.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 29 Jul 2008, 14:16
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




culbutorii i-a reglat mecanicul cand mi-a facut motorul, dupa aia i-am reglat eu ca bateau si dupa ce i-am reglat eu i-a mai reglat un vecin care se pricepe mai bine (eu ii stransesem cam tare). momentan sunt reglati 0.15a/0.20e. au fost reglati de 3 ori in 3 luni dar bujiile tot afumate erau. problema cred ca ramane de la supape ptr ca mecanicul nu le-a facut. acum ce sa le fac? sa cumpar pasta abraziva si sa le frec cu mana sau mai spunea cineva cu un cap de-ala pus la bormasina? sau sa cumpar altele noi? mai am acum o mica problema..la pistonul 3 am stricat filetul la bujie. trebuie sa caut pe cineva sa faca o reductie sau c?


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 29 Jul 2008, 14:36
Post #35


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Din ce descri tu mai sus ,sigur o sa se lase cu o demontare de chiuloasa si facut supape si acel filet in cauza !


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 29 Jul 2008, 14:39
Post #36


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Mai bine alta chiuloasa si gata 2-3 mil e si barim sti ca e noua .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 29 Jul 2008, 18:42
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




La mine nu da in nas nici la 5-6000 de ture..inca nu am verificat bujiile sa ad daca sunt negre sau nu..
1..tremura in relanti (800) dupa 2 min el devine 900 cu o oscilare de 30 ture
2..consum de 11,5 in oras
3..dupa o zi imi dispare benzina din carburator..dau de 2-3 ori la cama pana simt o rezistenta la pompare..

29 Jul 2008, 19:38:
4..tot gasesc pata neagra de la benzina sub carburator, sub parghia care vine de la pompa de sprit..
5..piulita care este in continuarea axului clapetei de acceleratie este neagra
6..clapeta de acceletie nu inchide bine (surubul nu actioneaza aspra ei) si se observa lumina

This post has been edited by 0: 29 Jul 2008, 19:38


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrysorr2006
post 29 Jul 2008, 20:46
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 May 08




si mie imi curgea benzina pe la clapeta de la acceleratie(sunt 2 bucse de teflon). am desfacut azi chiuloasa si am ramas socat... capetele pistoanelor aveau funingine nu fum..iar supapele la fel...un jeg gros de vreo 2 mm si negru. de la ce poate fi? supapele am vazut ca imi curg...o sa vina maine mecanicul sa le rectifice


--------------------
daewoo espero 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 30 Jul 2008, 13:04
Post #39


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




schimba bucsele de tefoln dupa aceea incarci carbul dand la coada de la pompa si vezi daca refuleaza pe la garnitura carburatorului , asa mai maresti putin la plutitor distanta 7,5-13. Si asa sti sigur ca inchide perfect si nu mai scapa pe la garnitura.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 30 Jul 2008, 19:56
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Mie de ce nu imi mai raspunde nimeni?.. sad.gif ..ce sa ii fac sa nu mai tremure in ralanti si sa nu mai aiba un consum de 11,5?..astazi i-am schimbat garnitura de la galerie si am vazut ca ii lipsesc 2 suruburi de prindere a galeriei in chiulasa..poate sa traga aer fals pe acolo?..si carburatorul iar s-a umplut de negreala precum si gatul de lebada dupa 200km parcursi


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 30 Jul 2008, 20:16
Post #41


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cumperi un filtru separator de oltcit in primul rand ca sa nu-ti mai murdaresti carbelitorul .

30 Jul 2008, 21:17:
Daca nu faci reglajele carburatorului la cald nu faci nimic cald inseamna ca motorul sa fi fost pornit cel putin de 10 minute si sa fi ajuns la temperatura de 85 de gade .

This post has been edited by djasu82: 30 Jul 2008, 20:17

Attached thumbnail(s)
Picture_001.jpg ( Size: 800.91k ) Number of downloads: 174


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 30 Jul 2008, 21:10
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Am un filtru decantor care se monteza pe caroserie in dreptul delcoului...seara cand pun mana pe fise se vad multe arcuri electrice intre fise si mana mea..daca pun mana pe delco acesta ma curenteaza..daca scot o fisa de la o bujie incepe sa faca arc electric intre fisa care iese din bobina si plusul acesteia...ASTA ce inseamna..fise noi? blink.gif

30 Jul 2008, 21:11:
Si termostatul nu il am montat?..conteza pe timp de vara?

This post has been edited by 0: 30 Jul 2008, 21:11


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 31 Jul 2008, 13:39
Post #43


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




deaia intrerupe,ca iti fura curent fisele wink.gif schimba fisele,capacul de la delco,si o urmaresti noaptea la inuneric sa nu mai dea scanteie pe nicaieri,apoi te apuci de reglat carburatorul+curatat+suflat cu aer comprimat sau daca nu ai compresor scoti furtunul de la o pompa de umflat roti si pui in partea in care nu are mustiucul care se prinde de valva o diuza(ex. o bucata de pix)ca sa vina aerul cu presiune;cand bagi mustiucul pe roata de rezerva,prin diuza facuta din pix va iesi aer cu presiune ccu care vei sufla carburatorul dupa ce l-ai spalat in decarburol wink.gif asta e metoda inventata de mine biggrin.gif si nu ma laud


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 31 Jul 2008, 15:44
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(0 @ 30 Jul 2008, 21:10)
...
Si termostatul nu il am montat?..conteza pe timp de vara?
*



conteaza, motorul ajunge mai rapid la regimul optim de temp.


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 31 Jul 2008, 20:34
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Am reusit sa fac sa nu se mai auda acel fasait de la carburator..l-am dat jos, l-am tinut in decarbusol o zi, l-am suflat si i-am indreptat talpa si flansa cu smilgher, DAR cand am vrut sa scot un surub de la galerie, ca sa schimb garnitura un surub a iesit cu tot cu filet din chiulasa si nu am mai avut cum sa il pun la loc...acum se aude un fluierat puternic la motor si fara sa il tin in 2000-3000 nu sta..ORI AM STRICAT CHIULASA? sad.gif


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 31 Jul 2008, 21:26
Post #46


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




nu ai stricat nici o chiluoasa,pune surubul(prezonul) acela la loc asa cum l-ai scos;poti pune putin ulei sa intre mai usor wink.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 1 Aug 2008, 19:27
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




A iesit cu tot cu filetul din chiulasa.Numai merge infiletat la loc si trage aer fals pe acolo. sad.gif


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Aug 2008, 19:36
Post #48


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cum naiba ? sad.gif ...


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 1 Aug 2008, 19:49
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Cu ceva poxilina oare nu am sa pot face ceva?..rezista la temperatura mare?.. ce altceva mai pot face?.. sad.gif


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 2 Aug 2008, 06:53
Post #50


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




se majoreaza gaura la 12 si se baga prezon.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 2 Aug 2008, 10:39
Post #51


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




12??? din cate stiu acolo are filet de 8 trebuie majorat si facu filet de 9.scuze daca ma insel blush.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 2 Aug 2008, 13:10
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Aerul fals il tragea pe la garnitura de sub tabla care este sub carburator..nu era destul de inalta si am mai pus 2 garnituri..am vorbit cu un mecanic si mi-a zis ca nu are cum sa traga aer fals pe acolo..dar acea intrerupere la ralanti nu a disparut chiar daca am schimbat fisele..si declo CURENTEAZA..pe unde ar mai putea sa fure curent?!

2 Aug 2008, 13:13:
Am montat termostatul si odata cu cresterea temperaturii ralantiul a crescut de la 800 la 1000..ce ar putea sa fie?

This post has been edited by 0: 2 Aug 2008, 13:13


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 2 Aug 2008, 13:21
Post #53


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(0 @ 2 Aug 2008, 14:10)
Am montat termostatul si odata cu cresterea temperaturii ralantiul a crescut de la 800 la 1000..ce ar putea sa fie?
*




NIMIC, doar ca a ajuns motorul la temperatura optima de functionare !! excl.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 2 Aug 2008, 13:40
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Pai daca nu este nimic atunci DE CE a crescut turatia?..nu trebuia sa ramana la 800?..si daca o sa reglez turatia la 800 cu motorul cald cand o sa fie iar rece... blink.gif

2 Aug 2008, 13:43:
DE CE CURENTEAZA DELCO?..si de ce piulita din capatul axului de la clapeta de acceleratie este innegrita?..ar putea sa traga aer fals pe acolo sau sa dea benzina?

This post has been edited by 0: 2 Aug 2008, 13:43


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 2 Aug 2008, 13:55
Post #55


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(0 @ 2 Aug 2008, 14:40)
Pai daca nu este nimic atunci DE CE a crescut turatia?..nu trebuia sa ramana la 800?..si daca o sa reglez turatia la 800 cu motorul cald cand o sa fie iar rece... blink.gif

*




Mai , turatia la ralanti sau mersul in gol se regleaza cu motorul cald la temperatura optima de fuctionare a sa , NU cu motorul rece !!! excl.gif

This post has been edited by Minel: 2 Aug 2008, 13:55


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 2 Aug 2008, 14:06
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Stiu ca se regleaza cu motorul cald..ma refeream la faptul ca daca il reglez cand este cald la 800, atunci cand va fi rece turatia o sa scada cam pe la 600?..intrebarea este DE CE ESTE ACEASTA FLUCTUATIE A TURATIEI?! blink.gif


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Aug 2008, 17:05
Post #57


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Fiindca nu ai motorul cald iar la rece se porneste cu soc pana cand atinge temperatura optima si vei avea 800 de ture pe minut. La injectie se compenseaza aceasta dificienta mentinindu-se aproape constant relantiul dezandu-se mai mult amestec.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 2 Aug 2008, 18:10
Post #58


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(0 @ 2 Aug 2008, 15:06)
DE CE ESTE ACEASTA FLUCTUATIE A TURATIEI?! blink.gif
*




Mai,nu este o fluctatie de turatie , motorul fiind reglat la 800 rpm , LA CALD , ii normal ca la rece sa aiba o turatie mai mica , si pe masura ce se incalzeste motorul pana la temperatura optima de functionare , turatia creste pana la 800 asa cum ai reglat-o tu
Daca vrei sa ai 800 si la rece ,trage socu si pe masura ce se incaleste il bagi la loc si gata ... dry.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Aug 2008, 18:28
Post #59


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Eu azi am trecuto pe clasic ca o vand si la rece am relantiul stabil 550 de ture iar in timp se incalzeste motorul in 2-3 minute si atinge 850 de ture stabil sia totul doar pe o amarata de platina si bobina originala a masini.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 2 Aug 2008, 19:23
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Am inteles faza cu turatia la ralanti..DAR de ce ma curenteaza delco?..care ar putea sa fie problema?..am schimbat fisele (de urziceni), capac delco, saiba izolatoare de pe delco..ce ar mai putea fi?! mad.gif


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 04:27
Forum Renault