Consum mare?!, Eterna problema
![]() ![]() ![]() |
Consum mare?!, Eterna problema
0000 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1990
|
|||
petrysorr2006 |
![]()
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
si eu am tot o problema asemanatoare. am tot reglat carburatorul, avansul, am bagat carburatorul in decarbusolv, am schimbat 2 seturi de jicloare. am pus aprindere gotronic at01, fise de urziceni, bobina de asam, platina, capac delco. rezultatul a fost ca inainte:bujii negre, consum mare, gaze nearse pe esapament, cand o calc pe la vreo 4000 de ture da in nas(banuiesc eu ca se ineaca) iar tot la accelerari da tareuri in esapament si un fum negru. cand e la relanti sau pana in 2000 de ture fumul este alb. chiar nu stiu cum sa mai reglez.. ma gandeam la supape...sa nu se mai aseze pe scaunul lor si sa bage mai multa benzina...da pe urma ma gandeam ca ele nu mai etanseaza..dar benzina tot carburatorul ii baga, nu? astept cateva pareri. multumesc anticipat
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
argon |
![]()
Post
#33
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Carburatorul nu baga nimic(eventual iti da amestec bogat), amestecul e tras, ca de aia ii zice motor aspirat, problema ta cred ca e de la supape/culbutori.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
culbutorii i-a reglat mecanicul cand mi-a facut motorul, dupa aia i-am reglat eu ca bateau si dupa ce i-am reglat eu i-a mai reglat un vecin care se pricepe mai bine (eu ii stransesem cam tare). momentan sunt reglati 0.15a/0.20e. au fost reglati de 3 ori in 3 luni dar bujiile tot afumate erau. problema cred ca ramane de la supape ptr ca mecanicul nu le-a facut. acum ce sa le fac? sa cumpar pasta abraziva si sa le frec cu mana sau mai spunea cineva cu un cap de-ala pus la bormasina? sau sa cumpar altele noi? mai am acum o mica problema..la pistonul 3 am stricat filetul la bujie. trebuie sa caut pe cineva sa faca o reductie sau c?
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
Minel |
![]()
Post
#35
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Din ce descri tu mai sus ,sigur o sa se lase cu o demontare de chiuloasa si facut supape si acel filet in cauza !
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#36
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Mai bine alta chiuloasa si gata 2-3 mil e si barim sti ca e noua .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
0000 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
La mine nu da in nas nici la 5-6000 de ture..inca nu am verificat bujiile sa ad daca sunt negre sau nu..
1..tremura in relanti (800) dupa 2 min el devine 900 cu o oscilare de 30 ture 2..consum de 11,5 in oras 3..dupa o zi imi dispare benzina din carburator..dau de 2-3 ori la cama pana simt o rezistenta la pompare.. 29 Jul 2008, 19:38: 4..tot gasesc pata neagra de la benzina sub carburator, sub parghia care vine de la pompa de sprit.. 5..piulita care este in continuarea axului clapetei de acceleratie este neagra 6..clapeta de acceletie nu inchide bine (surubul nu actioneaza aspra ei) si se observa lumina This post has been edited by 0: 29 Jul 2008, 19:38 |
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
petrysorr2006 |
![]()
Post
#38
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 ![]() |
si mie imi curgea benzina pe la clapeta de la acceleratie(sunt 2 bucse de teflon). am desfacut azi chiuloasa si am ramas socat... capetele pistoanelor aveau funingine nu fum..iar supapele la fel...un jeg gros de vreo 2 mm si negru. de la ce poate fi? supapele am vazut ca imi curg...o sa vina maine mecanicul sa le rectifice
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#39
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
schimba bucsele de tefoln dupa aceea incarci carbul dand la coada de la pompa si vezi daca refuleaza pe la garnitura carburatorului , asa mai maresti putin la plutitor distanta 7,5-13. Si asa sti sigur ca inchide perfect si nu mai scapa pe la garnitura.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
0000 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Mie de ce nu imi mai raspunde nimeni?..
![]() |
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#41
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Cumperi un filtru separator de oltcit in primul rand ca sa nu-ti mai murdaresti carbelitorul .
30 Jul 2008, 21:17: Daca nu faci reglajele carburatorului la cald nu faci nimic cald inseamna ca motorul sa fi fost pornit cel putin de 10 minute si sa fi ajuns la temperatura de 85 de gade . This post has been edited by djasu82: 30 Jul 2008, 20:17 Attached thumbnail(s) Picture_001.jpg ( Size: 800.91k ) Number of downloads: 174 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
0000 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Am un filtru decantor care se monteza pe caroserie in dreptul delcoului...seara cand pun mana pe fise se vad multe arcuri electrice intre fise si mana mea..daca pun mana pe delco acesta ma curenteaza..daca scot o fisa de la o bujie incepe sa faca arc electric intre fisa care iese din bobina si plusul acesteia...ASTA ce inseamna..fise noi?
![]() 30 Jul 2008, 21:11: Si termostatul nu il am montat?..conteza pe timp de vara? This post has been edited by 0: 30 Jul 2008, 21:11 |
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
baranga |
![]()
Post
#43
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
deaia intrerupe,ca iti fura curent fisele
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
adrianne |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
0000 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Am reusit sa fac sa nu se mai auda acel fasait de la carburator..l-am dat jos, l-am tinut in decarbusol o zi, l-am suflat si i-am indreptat talpa si flansa cu smilgher, DAR cand am vrut sa scot un surub de la galerie, ca sa schimb garnitura un surub a iesit cu tot cu filet din chiulasa si nu am mai avut cum sa il pun la loc...acum se aude un fluierat puternic la motor si fara sa il tin in 2000-3000 nu sta..ORI AM STRICAT CHIULASA?
![]() |
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
baranga |
![]()
Post
#46
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
nu ai stricat nici o chiluoasa,pune surubul(prezonul) acela la loc asa cum l-ai scos;poti pune putin ulei sa intre mai usor
![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
0000 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
A iesit cu tot cu filetul din chiulasa.Numai merge infiletat la loc si trage aer fals pe acolo.
![]() |
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#48
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Cum naiba ?
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
0000 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Cu ceva poxilina oare nu am sa pot face ceva?..rezista la temperatura mare?.. ce altceva mai pot face?..
![]() |
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#50
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
se majoreaza gaura la 12 si se baga prezon.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
baranga |
![]()
Post
#51
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
12??? din cate stiu acolo are filet de 8 trebuie majorat si facu filet de 9.scuze daca ma insel
![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
0000 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Aerul fals il tragea pe la garnitura de sub tabla care este sub carburator..nu era destul de inalta si am mai pus 2 garnituri..am vorbit cu un mecanic si mi-a zis ca nu are cum sa traga aer fals pe acolo..dar acea intrerupere la ralanti nu a disparut chiar daca am schimbat fisele..si declo CURENTEAZA..pe unde ar mai putea sa fure curent?!
2 Aug 2008, 13:13: Am montat termostatul si odata cu cresterea temperaturii ralantiul a crescut de la 800 la 1000..ce ar putea sa fie? This post has been edited by 0: 2 Aug 2008, 13:13 |
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
Minel |
![]()
Post
#53
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
0000 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Pai daca nu este nimic atunci DE CE a crescut turatia?..nu trebuia sa ramana la 800?..si daca o sa reglez turatia la 800 cu motorul cald cand o sa fie iar rece...
![]() 2 Aug 2008, 13:43: DE CE CURENTEAZA DELCO?..si de ce piulita din capatul axului de la clapeta de acceleratie este innegrita?..ar putea sa traga aer fals pe acolo sau sa dea benzina? This post has been edited by 0: 2 Aug 2008, 13:43 |
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
Minel |
![]()
Post
#55
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(0 @ 2 Aug 2008, 14:40) Pai daca nu este nimic atunci DE CE a crescut turatia?..nu trebuia sa ramana la 800?..si daca o sa reglez turatia la 800 cu motorul cald cand o sa fie iar rece... ![]() Mai , turatia la ralanti sau mersul in gol se regleaza cu motorul cald la temperatura optima de fuctionare a sa , NU cu motorul rece !!! ![]() This post has been edited by Minel: 2 Aug 2008, 13:55 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
0000 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Stiu ca se regleaza cu motorul cald..ma refeream la faptul ca daca il reglez cand este cald la 800, atunci cand va fi rece turatia o sa scada cam pe la 600?..intrebarea este DE CE ESTE ACEASTA FLUCTUATIE A TURATIEI?!
![]() |
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#57
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Fiindca nu ai motorul cald iar la rece se porneste cu soc pana cand atinge temperatura optima si vei avea 800 de ture pe minut. La injectie se compenseaza aceasta dificienta mentinindu-se aproape constant relantiul dezandu-se mai mult amestec.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Minel |
![]()
Post
#58
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(0 @ 2 Aug 2008, 15:06) Mai,nu este o fluctatie de turatie , motorul fiind reglat la 800 rpm , LA CALD , ii normal ca la rece sa aiba o turatie mai mica , si pe masura ce se incalzeste motorul pana la temperatura optima de functionare , turatia creste pana la 800 asa cum ai reglat-o tu Daca vrei sa ai 800 si la rece ,trage socu si pe masura ce se incaleste il bagi la loc si gata ... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#59
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Eu azi am trecuto pe clasic ca o vand si la rece am relantiul stabil 550 de ture iar in timp se incalzeste motorul in 2-3 minute si atinge 850 de ture stabil sia totul doar pe o amarata de platina si bobina originala a masini.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
0000 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Am inteles faza cu turatia la ralanti..DAR de ce ma curenteaza delco?..care ar putea sa fie problema?..am schimbat fisele (de urziceni), capac delco, saiba izolatoare de pe delco..ce ar mai putea fi?!
![]() |
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 04:27 |