problema calculator E3 pe SLZ E2, eroare sonda lambda aval lipsa
![]() ![]() ![]() |
problema calculator E3 pe SLZ E2, eroare sonda lambda aval lipsa
corsecus |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 23 May 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
SLZ
2003 Scala
- 01 B xxx
|
|||
Iulikk |
![]()
Post
#2
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Vorbeste cu nenea asta din link. Vezi ca are nr de tel afisat. S-ar putea sa te rezolve el mai ieftin.
http://www.daciaclub.ro/index.php?showuser=20526 |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Solenzul |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 404 Joined: 18 March 08 From: Campulung-Muscel ![]() |
Corsecus, stiu ca pentru Solenze toate calculatoarele sunt Siemens Sirius 32. Nu inteleg de ce cei de la service ti-au spus ca trebuie schimbat tot calculatorul cand presupun ca ar putea schimba doar softul (programul) calculatorului. Adica sa stearga softul de solenza euro3 si in locul lui sa instaleze softul de solenza cu euro2.
Iulikk , cine e nenea din link? Ce poate face, spune-ne si noua ca sa nu murim prosti. |
--------------------
Dacia
Solenza 2004 Clima ;
Duster Explorer 2017 ;
- AG-09-***, AG-26-***
|
|
ramsen |
![]()
Post
#4
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
este un domn meserias in masini din judetul ARGES oras MIOVENI...altceva
nici eu nu cred ca este de la calculator...sa nu ai cumva injectoare de logan pe ea si nu mai face programul fatza injectoarelor...sau ma rog sa intreb miine pe un meserias din Pitesti in ale electronici pe solenza si te anunt...sau intra pe yd meu ... |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
augustin87r |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
sa spunem ca iti trebuie cealalta sonda, nu poti inlocui traseul de evacuare cu unul de Solenza Euro3? Ii gasesti sonda la dezmembrari....Ma gandesc ca nu e asa greu de modificat, chiar era un topic la imbunatatiri.
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
serviccom |
![]()
Post
#6
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Nu a mai intrat sa spuna ce a facut, dar eu stiu ca sonda aia se anuleaza, iar calculatorul de injectie nu mai tine cont de ea, iar eroarea ar fi disparut. Din cate stiu eu nu este alt soft pentru cele euro 3, ci e acelasi soft ca si la euro 2, numai ca sonda de oxigen aval e activa, si conectata fizic la UCE injectie, iar acesta tine cont de ea si actioneaza ca atare.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Solenzul @ 23 Nov 2009, 18:32) Corsecus, stiu ca pentru Solenze toate calculatoarele sunt Siemens Sirius 32. Nu inteleg de ce cei de la service ti-au spus ca trebuie schimbat tot calculatorul cand presupun ca ar putea schimba doar softul (programul) calculatorului. Adica sa stearga softul de solenza euro3 si in locul lui sa instaleze softul de solenza cu euro2. Iulikk , cine e nenea din link? Ce poate face, spune-ne si noua ca sa nu murim prosti. Eu stiu ca nu este chiar asa . Eu o am din 2003 si aveam calculator de generatia DSN . Cand mi s-a facut flash-tuning-ul , nu s-a putut realiza pe calculatorul de generatie veche care il aveam si l-am schibat cu unul nou de Logan 1.4 si abia atunci a putut face optimizarile si rescrierea de flash . Deci rezolvarea respectivului este schimbarea ECU-ului cu unul de Euro 2 sau unul nou de Logan , dar si rescrierea softului si a maparilor . Softul este una , iar maparile este altceva . Probabil ca el acum are soft de Euro3 si mapare de Euro 2 , iar masina este Euro 2 . NU are sens sa se chinuie sa faca masina Euro 3 , pentru ca masina devine mai puturoasa , iar la taxe si ITP este acelasi lucru , deci NU este in avantajul lui . O alta rezolvare ar fi sa faca un by-pass la circuitul senzorului lambda de dupa catalizator , prin inserierea unei rezistente de o anumita valoare , care sa faca ECU-ul sa creada ca acea sonda este prezenta si are o anumita valoare constanta , valoare la care nu da erori si motorul functioneaza bine . Este putin mai complicat , dar rezolva problema fara inlocuirea ECU-ului si alti bani dati , doar ca trebuie sa se intereseze mai in detaliu de aceasta rezolvare si de consecinte . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 14:01 |