Cu negresa-ntre picioare
![]() ![]() |
Cu negresa-ntre picioare
CGB |
![]()
Post
#331
|
||
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|||
sonycu |
![]() ![]()
Post
#332
|
![]() Alpinist de weekend !! Group: Members Posts: 612 Joined: 3 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Foarte adevarat CristiB.. sunt de acord cu ce spui, atata timp cat nu generalizezi..
Si in Paris sunt tot la fel de multe scutere, aproape ca nu mi-a venit sa cred, de 2-3 mai multe decat masinile. Si idem ca in povestirea ta, nu se claxona, nu am auzit sau vazut frane bruste, nu injuraturi, si, desi era trafic intens, se mergea. Dar asta e la ei, la noi e cum e. Dar, niciodata, nu trebuie sa generalizam !! |
--------------------
Ex Dacia
Solenza, Echiparea Scala,
An 2004 Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
|
|
bj |
![]()
Post
#333
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
inflacarat de succesul de ieri am scos si azi pantera la plimbare respectand tot ritualul, pentru ca am uitat sa va zic dar mobra si break-ul impart un loc de parcare improvizat. Asadar ritualul consta din:
- scoate break-ul - dezleaga mobra de gard si da-i husa jos - porneste-o cu socu tras si da-o mai in drum ca sa poti sa: - baga break-ul la loc - ia casca, incuie break-ul - incaleca pantera si la drum + la intoarcere se repeta operatiunea aproximativ similar eventual cu lanterna aia cu leduri care se leaga cu elastic de cap ![]() Asadar dupa operatiunea de extragere moto din parcare, ma sui vajnic si dai bice. Cand ies dintre blocuri bineinteles ca ma izbesc ca un zid de traficul de vineri dupa amiaza... deh era aproape 6... dar nu-i nimic ca am ac de cojocul lui. Odata cu traficul realizez ca ma mai deranjeaza ceva: resturile din ciulinii de ieri ![]() Repede repede ma strecor prin trafic si ies din nou inspre Cernica. La iesire din sat nu mai fac dreapta catre Balaceanca ci tin drumul cu prioritate si ma opresc pe primul tapsan inainte de a trece peste autostrada. Ii fac o poza, beau o gura de apa, timp in care trec pe langa mine cateva masini, un nene pe un Minsk vechi si de demult si doua carute de satra... Ma uit la tapsan DSCN04571.jpg ( Size: 502.92k ) Number of downloads: 949 si vad ca nu mai are ciulinii omniprezenti pe tapsanul de ieri asa ca decid sa o tai peste el pana la trecerea peste autostrada. Zis si facut: a intaia a doua cu galerie de pe sosea (era sa zic de pe margine, dar in cazul asta eu sunt pe margine ![]() M-am hotarat sa merg pana in Budesti cam la 35 de km de Bucu urmand sa ma intorc prin Popesti Leordeni. Trec cu 60-70 prin sate in care oamenii stau fie la poarta, fie la crasma, fie pe terenul de fotbal. Pomii de pe marginea soselei inca mai au flori, dar au inceput sa se scuture. Nu mai sunt florile alea bogate de acum 2 zile cand aproape puteai jura ca a mai nins odata... Gropile din asfalt imi tempereaza mana cu acceleratia si ma decid sa mai fac un popas. Mai trag o poza DSCN04601.jpg ( Size: 537.85k ) Number of downloads: 984 imbuc o patratica de ciocolata si beau o gura de apa si o iau iar la drum. Pornesc din nou. Prin sate lumea intoarce capul dupa mine, iar copii pe biciclete ma saluta zgomotos si eu le fac semn cu capul dupa care pentru a le da satisfactie maxima turez un pic mai tare motorul ![]() In sfarsit ajung in Budesti, fac dreapta spre Bucu, iar la iesire din "oras" mai trag odata pe dreapta pentru o gura de apa, o cioco si o poza: DSCN04701.jpg ( Size: 516.56k ) Number of downloads: 960 (se vede barza?) Asfaltul pe drumul Oltenitei e foarte bun, dar venind inspre capetala traficul incepe din nou sa se agolmereze. Merg in coloana dar un loganel ma depaseste ![]() Intru falnic in capitala si mai fac un stop de amorul artei la biserica dintre Leordeni si Bucu pe care o trag si in poza DSCN04721.jpg ( Size: 518.19k ) Number of downloads: 940 Ca sa fie meniul complet opresc si la petrom sa dau apa panterei din pristolul cu pompe si o iau (prin centru bineintles) catre casa. Pe bulevardul Basarabia am impresia ca din sens invers il vad pe nenea cu Minsk-ul din Cernica dar traficul nu ma lasa sa fiu sigur 100%. Ajung acasa si repet operatiunea de la pasul 1 ![]() ![]() |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
St |
![]()
Post
#334
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#335
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Asta-mi face-n ciuda, sa moara pandaimos!
![]() Lasa ca-mi fac io rabla ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Merced |
![]()
Post
#336
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
QUOTE(St @ 10 Apr 2009, 21:35) Frumoasa povestirea EU zic ca nerecomandat e la toate, de catre producator. Eu la DCI reusesc, cu greu sa o scot din viteza, de bagat n-am mai incercat. E un truc de stiut in caz ca se rupe cablul de ambreiaj, asta la masini ca a mea, ca la d-astea noi n-am auzit pana acum. Eu am facut vreo 20 de km fara ambreiaj, dar n-a fost usor. Oricum la motocicleta nu se compara, e alta mancare de peste. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
St |
![]()
Post
#337
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
La motocicleta e mult mai usor deoarece cutia de viteza e altfel "aranjata"
Ordinea e 1 N 2 3 4 5 6. Deci ca sa dai din 2 in 3 nu mai treci prin neutru, si automat cand a iesit din a 2-a intra in a 3-a. Mie la motor pe benzina mi s-a parut destul de usor sa schimb fara ambreiaj, mai greu cu plecatul de pe loc. |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#338
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
bj |
![]()
Post
#339
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 10 Apr 2009, 22:02) haide bre ca asta e doar ucenicie de advrider ![]() sa moara pandaimos sau sa nu moara eu data viitoare imi iau genunchierele... cate 2-3 ore dupa ce ma dau jos de panterica simt cum s-a adunat curentul la rotule brrrrr am imbatranit bre!!!! L.E. la ce salivezi? la capra sau la caprita? ![]() This post has been edited by bj: 11 Apr 2009, 09:22 |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#340
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Eu cred ca saliveaza la ambele
![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#341
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
La ambele
![]() Io-te alta pe Monsteru' nou ![]() Vezi ca asta cu curentu' nu-i de joaca. Casca mea se inchide prost, creaza o turbulenta chiar in ochiul drept. Anul trecut nu i-am dat importanta, dar am observat ca si daca merg pe bicicleta cu 20 la ora, incepe sa-mi lacrimeze ochiul. E inca frig afara... This post has been edited by vis-a-vis: 11 Apr 2009, 09:55 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
bj |
![]()
Post
#342
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
poze plus mici comentarii... povestea cand oi avea timp
DSCN0486.jpg ( Size: 713.41k ) Number of downloads: 855 SMAEB (vedere dinlauntru) DSCN0490.jpg ( Size: 585.19k ) Number of downloads: 206 SMAEB (vedere dinlafara) DSCN0483.jpg ( Size: 551.96k ) Number of downloads: 225 o negresa mai tanara si cu curu mai mare ![]() DSCN0495.jpg ( Size: 921.23k ) Number of downloads: 262 nervi (am scapat pantera pe jos cand sa ma opresc, fara mari urmari) DSCN0497.jpg ( Size: 546.78k ) Number of downloads: 226 pe aici mi-e drumul DSCN0504.jpg ( Size: 397.22k ) Number of downloads: 198 pe digul Argesului DSCN0511.jpg ( Size: 435.51k ) Number of downloads: 181 final destination? DSCN0518.jpg ( Size: 436.73k ) Number of downloads: 168 engage? DSCN0520.jpg ( Size: 461.12k ) Number of downloads: 176 doua drumuri paralele DSCN0524.jpg ( Size: 618.28k ) Number of downloads: 164 vis-a-vis se vede Tutrakan-ul DSCN0530.jpg ( Size: 451.17k ) Number of downloads: 129 Pe Arges in... sus... DSCN0532.jpg ( Size: 284.35k ) Number of downloads: 161 tribut adus... civilizatiei DSCN0535.jpg ( Size: 393.32k ) Number of downloads: 208 Dunarea, Argesul, Bulgaria, Blaughera (pantera albastra) si eu ... si pun pariu ca voi ati fi spus ca sunt singur ![]() DSCN0543.jpg ( Size: 636.4k ) Number of downloads: 173 in cautarea asfaltului DSCN0545.jpg ( Size: 546.13k ) Number of downloads: 123 mai e mult pana acasa? DSCN0550.jpg ( Size: 571.9k ) Number of downloads: 190 in loc de la revedere ![]() 12 Apr 2009, 11:19: _______________________________________ Later edit: inainte de a ma sui pe malul Argesului: DSCN0498.jpg ( Size: 497.27k ) Number of downloads: 193 Viitorul Soldanu - Unirea Spantov in exclusivitate scorul era 1 la 2 cand am trecut eu pe acolo. Cand am plecat mai erau 20 min de joc DSCN0499.jpg ( Size: 616.71k ) Number of downloads: 179 Si Panterei ii place la meci ![]() This post has been edited by bj: 12 Apr 2009, 11:19 |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
bulan |
![]()
Post
#343
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
|
--------------------
a
b
c
|
|
bj |
![]()
Post
#344
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
poate omul lucreaza mai bine cu termene limita: http://www.motomania.ro/evenimente/upcomin...ofun-touring_16
sau s-o fi suparat vis-a-vis pe mine? ![]() |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#345
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Doamne fereste! M-as bucura sa convertesc cat mai multi la acest "sport".
Altfel, azi am facut cumparaturi... amortizor cu tot cu arc, cric central (Doamne cat mi l-am dorit!), faruri, toata instalatia electrica, melcul de kilometraj care era bulit, maneta de acceleratie care era jumatate rupta, discurile de frana pe fata... toate 200 de euro ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#346
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Spor la munca... am stat si m-am gandit dupa, mai bine luai si placutele de frana daca nu cu tot cu etrieri.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
R1der |
![]()
Post
#347
|
![]() Ride For a Life Time Group: Members Posts: 184 Joined: 13 March 07 From: In spatele tau ![]() |
unde le-ai gasit la acesti bani pe toate ca vreau si eu
![]() succes cu ea pe mai departe |
--------------------
N-am
si Suzuki GSX
de mers la plimbare
- B Riesling
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#348
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
La un nene care-si dezmembra mobra. Merci!
MuciX, am uitat sa va multumesc c-ati mers cu mine si nu v-ati plans prea tare ![]() Si asa am depasit bugetu', nu mai mi-ajunge de armura ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
bulan |
![]()
Post
#349
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
In sambata mare m-a sunat sefu si mi-a spus ca a doua zi de dimineata adica de Pasti trebuie sa plec in Turcia pentru ca un sofer nu vrea sa plece in cursa.Cum in cursul anului o cam aburesc atunci cand primesc ordine trebuie le execut cu placere asa ca am plecat la drum vrand nevrand.La vama Hlkali din Istanbul am facut cateva poze motocicletelor si curierilor care fac transport de documente.Cum in Turcia traficul este infernal si in functie de vreme ori e praf ori e noroi munca de curier pe motocicleta este o adevarata aventura.
IMG_0049.JPG ( Size: 160.52k ) Number of downloads: 207 IMG_0050.JPG ( Size: 196.88k ) Number of downloads: 213 IMG_0051.JPG ( Size: 191.87k ) Number of downloads: 209 IMG_0052.JPG ( Size: 175.12k ) Number of downloads: 197 IMG_0053.JPG ( Size: 200.42k ) Number of downloads: 188 IMG_0058.JPG ( Size: 206.27k ) Number of downloads: 188 Motocicletele nu sunt spectaculoase fiind pentru curierat insa sunt dotate cu niste manusi fixe pentru maini si cu niste protectii imblanite pentru picioare. PS:maine dimineata plec iar in Turcia asa ca saptamana viitoare voi fi absent motivat de la dezbaterile forumurilor reunite Dacia&Reno. |
--------------------
a
b
c
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#350
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Joi inainte de 1 Mai, am schimbat amortizorul. Mobra pusa la orizontala si pe langa ea numai suruburi. Caldura ca la balamuc, eu imbracat de primavara. Dar a meritat efortul. S-a inaltat bine de spate, se aseaza mult mai bine pe cric. Suspensia acum amortizeaza, nu mai oscileaza si nu mai e fleasca.
Am incercat sa pun si cricul central, dar o piulita n-a vrut nici d-a dracu sa se desfaca si s-a rotunjit. Ma gandesc la o solutie de desfacere. N-as vrea sa stric surubul de prindere care e un bolt ce sustine motorul. Azi am gasit de ce nu-mi indica temperatura. Urechea de prindere a termostatului/senzorului de temperatura e rupta si dupa o incercare inutila de a-l lipi cu poxipol, cineva l-a prins larg cu soricei de plastic, doar ca sa nu cada de-acolo. Bineinteles ca nu facea masa si n-avea ce sa indice. Te doare minte ce solutii gasesc cate unii. Altfel, am desfacut toate firele de la instalatia electrica si m-a suprins faptul ca sunt legaturi pe mijlocul firului cu capatul altui fir destul de multe, capsate cu un soi de papuc si acoperite doar de 2 straturi subtiri de banda izolatoare. Foarte usor acele capse rod firele din imprejur. Nu-mi vine sa cred ca japonezii au facut economie la capitolul asta. Pana si la Dacie firele se duc pana in primul papuc din prima mufa... Am gasit cateva fire carbonizate, unele topite, doar izolatia de plastic, mufa de la alternator cam topita. Incerc sa fac din doua instalatii electrice, una. Am sa mut si releul de incarcare sub bord, la loc aerisit, ca imediat dupa sunt firele carbonizate. Am vazut ca la Kedo au si mufa pentru releul care il am, dar nu stiu daca dau degeaba 5 euro, sa se topeasca. 000919.gif |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Dsign |
![]()
Post
#351
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
@bj, o parte din drumul Oltenita- Giurgiu e ciuruit rau, dar e frumos, l-am facut cu masina mea cu suspensii sport, am zis ca nu mai scap fara operatie la noada.
La fel, atentie la Giurgiu-Bucuresti, pana la Adunatii Copaceni e soseaua lata, buna, se merge tare, e plin de tarani care habar n-au cum sa circule alaturi de motocicletari. De la Ad-Cop incoace, e un drum mai ceva ca cele de tara, plin de cratere. Stiu si am vazut ca-ti place sa te mai dai pe teren, insa o sosea plina cu gropi si cu melteni la volanele unor bolizi nu e tocmai un teren propice pentru plimbari cu motocicleta. Trebuie atentie mare. Ce sa va zic, drumuri bune sa aveti, imi place cum povestiti. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
driverx |
![]()
Post
#352
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ad-Cop e satu ala dinainte de intrarea in Bucuresti? Daca da, vai de capu' meu. Transalpina (partea dinspre Sebes) sa mor de nu e mai bun decat Adunatii aia....
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#353
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Dsign @ 6 May 2009, 01:55) Stiu si am vazut ca-ti place sa te mai dai pe teren, insa o sosea plina cu gropi si cu melteni la volanele unor bolizi nu e tocmai un teren propice pentru plimbari cu motocicleta. Trebuie atentie mare. Unde cu masina pui frana sa nu rupi bascula in groapa, cu motocicletele noastre accelerezi. Nu prea se simt gropile. Bine, nu e nici placere, dar sunt perfect adaptate pentru drumurile de la noi.Treaba e ca-mi trebuiesc niste fire groase, eventual cu invelis rezistent la caldura. Vreo idee pe unde si daca gasesc? |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#354
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
visule..cati bani ai bagat in "animal"....nu era mai bine sa iei una noua in leasing??????? intreb....ca ma bate si pe mine un gand.....sa imi iau 2 roti.....
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#355
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu mare lucru. 8 milioane am dat pe piese. La una noua nu m-as baga, in cativa ani nu mai iei nici jumate cat ai dat pe ea. As prefera un motor pe injectie si ABS la frane, dar inca nu-mi da mana... Sa vedem cum mai evolueaza treburile, cine stie... poate urmeaza surprize...
![]() De la a te bate un gand si pana a face orice sa devina realitate, e o cale lunga. De obicei cine isi propune ceva, nu mai sta pe ganduri. Ma stiu pe mine, caz concret. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#356
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
mda...da eu vreau un harley...deci partea financiara e f "restrictiva" momentan.....
ma gandeam si la ceva de teren dar harleyu........mmmmmmmmmm |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#357
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Revino cu picioarele pe pamant si ia-ti un scuter. Daca nu iti rupi gatu' cu el, treci la altceva
![]() Cam asa arata negresa zilele astea ![]() post-6478-1241802069_thumb.jpg Iar gaurile astea, vor costa 23 de euro fara transport ![]() post-6478-1241801980_thumb.jpg |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
bj |
![]()
Post
#358
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 7 May 2009, 11:39) mda...da eu vreau un harley...deci partea financiara e f "restrictiva" momentan..... ma gandeam si la ceva de teren dar harleyu........mmmmmmmmmm bai tu vezi ca vis-a-vis isi leaga pana si Yamaha lui in starea asta cu ditamai antifurtul verde si tu visezi la Harley... nici nu stii cate griji o sa iti faci ca ti-l fura astia... |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#359
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ala e in loc de frana de mana, sa n-o ia la vale... ca-i scoasa din viteza
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
argon |
![]()
Post
#360
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu toti sunt cu griji, unii au garaj, stau la casa, samd.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 14:50 |