DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Spate Logan, Spate Logan lasat

St
post 3 Feb 2005, 20:06
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 4.468
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(bomicabomic @ 3 Feb 2005, 14:29)
La tine, nu greutatea rotilor ti-a distrus suspensia ci faptul ca punind jante si cauciucuri mai late, s-a deplasat originea fortelor din roata(i) si in felul acesta rezultanta tuturor fortelor care actioneaza in roti, nu mai este in centrul de greutate al masinii.
Fa un dreptunghi de forte, tine cont ca puntea spate si fata sunt fixe simuleaza o roata normala si una lata, tine cont ca interiorul rotii ramine fix (lipit pe butuc) si vezi unde-i centrul de greutate al noii roti formate si cum actioneaza celelalte forte si unde.
Parerea mea.
*



Total de acord cu tine, dar explica-ne si noua ce insemana suspensie facuta praf.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 3 Feb 2005, 21:57
Post #32


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




QUOTE(st2005 @ 3 Feb 2005, 20:06)
dar explica-ne si noua ce insemana suspensie facuta praf.
*


Problema asta e pusa asa de fun, sau n-am inteles. Desi n-am folosit acest termen, cel mai bine ti-ar explica thunder, ele stie mai bine ce are masina lui.

Suspensie praf = amortizoare care nu mai lucreaza corect, trancane in orice groapa,=arcuri rupte si bucsi amortizoare uzate si cam atit.
Exemplu, apesi pe un colt al masinii eliberezi si vezi ca nu revine aproape instantaneu la loc.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 4 Feb 2005, 22:19
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 4.468
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(bomicabomic @ 3 Feb 2005, 21:57)
Problema asta e pusa asa de fun, sau n-am inteles. Desi n-am folosit acest termen, cel mai bine ti-ar explica thunder, ele stie mai bine ce are masina lui.

Suspensie praf = amortizoare care nu mai lucreaza corect, trancane in orice groapa,=arcuri rupte si bucsi amortizoare uzate si cam atit.
Exemplu, apesi pe un colt al masinii eliberezi si vezi ca nu revine aproape instantaneu la loc.
*




Scuze, el voiam sa imi explice, dar am dat quote gresit.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rigor
post 5 Feb 2005, 09:01
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 11 December 03
From: Iasi




E cineva inginer mecanic (autovehicule rutiere) printre noi? Doresc sa il intreb ceva referitor la amortizoare.


--------------------
ZKR Preferat - IS-01
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rigor
post 5 Feb 2005, 09:23
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 11 December 03
From: Iasi




Revin cu completari.
Din stiintele mele amortizoarele au rolul de a anihila oscilatiile arcului atunci cand asupra acestuia actioneaza o forta. Bun. Ce mai stiu este ca tija amortizorului care preia forta respectiva are o cursa stabilita, eventual reglabila daca sunt amortizoare mai de calitate.Bun si asta.

Ce cred ca e corect: atunci cand amortizorul se defecteaza acesta de fapt nu mai poate controla miscarile arcului dupa cum a fost proiectat DAR cursa tijei nu este influentata. Atunci cum D-zeu sa influenteze amortizorul pozitia masini (garda la sol) asta nu inteleg.

Foarte politicos rog pe cineva care se pricepe sa imi explice si mie daca gresesc undeva sau daca nu am inteles bine ce face amortizorul. Chiar sunt interesat de cateva lamuriri ca am tot auzit prin diverse locuri si de la diversi oameni ca "s-a lasat masina din cauza amortizoarelor"

Multumesc


--------------------
ZKR Preferat - IS-01
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 5 Feb 2005, 09:33
Post #36


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




sunt vorbe din popor as zice eu... dar nu bag mina in foc, desi sunt viitor inginer


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rigor
post 5 Feb 2005, 09:35
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 11 December 03
From: Iasi




Pai...cerceteaza. uite eu sunt inginer si tot nu stiu...daca stiu.


--------------------
ZKR Preferat - IS-01
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osirus
post 6 Feb 2005, 00:45
Post #38


Milionar de week-end


Group: Banned
Posts: 501
Joined: 17 November 04
From: Salajan




QUOTE(calmar @ 5 Feb 2005, 09:35)
Pai...cerceteaza. uite eu sunt inginer si tot nu stiu...daca stiu.
*


Garda la sol nu se modifica din amortizoare si au exact rolul care l-ai spus mai sus(adica sa mentina pneurile pe carasobil pentru cea mai buna aderenta si sa preia oscilatiile arcului ca sa nu creeze disconfort in interioul masinii<expicatie cu cuvintele mele>)!Daca se modifica garda la sol prin inlocuirea arcurilor cu unele mai scurte,atunci implicit se inlocuiesc si amortizoarele cu unele specifice pentru noua garda!Daca intradevar o masina se "lasa"atunci arcurile sunt de vina!Si sa fie oare amindoua?Sau poate e numai o iluzie optica?Mas indoi sa fie un asa defect!Hai sa zicem ca ar fi numai unu,pai atunci masina ar fi intr-o parte!Si eu mai am unele dubii cind mai vad cite un lgn prin parcari,ca e mai jos de fund decit al meu.......dar cind le pun una linga alta,sunt la fel..!
Deci pina la urma ce e de vina?Arcurile sau e doar o iluzie optica?


--------------------
Dacia/Skoda Logan ambition - Octavia L&K
vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"...............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musicall
post 6 Feb 2005, 05:04
Post #39


musicall


Group: Members
Posts: 547
Joined: 6 February 05
From: Braila




Uite aici o alterantiva de spate la logan !!! (o aveam salvata in pc nu mai stiu de unde am facut rost de ea)

This post has been edited by musicall: 6 Feb 2005, 05:05

Attached thumbnail(s)
MotorShow175.jpg ( Size: 640.72k ) Number of downloads: 520


--------------------
Fiat Punto Classic | Blogu personal - delfinul.com
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
escobar
post 19 Jun 2006, 17:11
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 27 March 06




Am observat si eu acelasi lucru dar dupa un drum in service dupa ce meseriasii au apasat puternic pe bara din spate ca sa depisteze un zgomot plus ca atunci cand am luat masina de la deler se vedea clar ca e mai ridicata iar tijele acelea de la amortizor din otel se vedeau iesite mult in afara acum nu se mai vad e o problema asta?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 plus 2006 - x xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 19 Jun 2006, 20:25
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




Amortizorul trebuie sa se comprime cat mai usor si sa se destinda cat mai greu ca sa poti spune ca lucreaza bine.In mers atunci cand dai peste un damb amortizorul se comprima usor si caroseria primeste un soc atenuat iar la groapa desinzandu-se greu nu lasa sau lasa cat mai putin roata sa ajunga la fundul gropii.Deci arcurile sustin greutatea iar amortizoarele dau confortul si siguranta.Cu cat amortizoarele sunt mai proaste cu atat arcurile se vor lasa mai repede si in final vor trebui schimbate arcurile si nu numai.Mai explicit daca la o masina nou nouta i se scoate un amortizor arcul se va lasa de pe o zi pe alta vizibil.Si daca montam la loc amortizorul arcul va ramane pe pozitii si pentru a remedia faptul ca masina este lasata de un colt se scoate amortizorul de pe partea opusa pana masina se indreapta dupa care se pune amortizorul la loc.De fapt nu se scoate se desface la partea de jos se comprima si se lasa asa.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dRg
post 20 Jun 2006, 08:31
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 September 04
From: Galati




QUOTE(bulan @ 19 Jun 2006, 22:25)
Amortizorul trebuie sa se comprime cat mai usor si sa se destinda cat mai greu ...
*


Gresit.
Amortizorul se destinde si se comprima la fel de usor sau de greu. Cea ce difera este forta de opunere, la compresie sau la destindere, in functie de viteza cu care se produce aceasta.
De exemplu, daca este o compresie lina, amortizorul nu va opune rezistenta prea mare, dar daca este o compresie brusca, pe prima parte a cursei va opune o rezistenta mai mare, acesta scazind in intensitate pe masura ce se comprima. La fel si la destindere. De aia se si cheama amortizor. Pentru ca amortizeaza socurile, si la compresie si la destindere.

Sper ca am fost destul de clar.
La masinile sportive de obicei amortizoarele sunt setate sa opuna o rezitenta cat mai mare.

This post has been edited by dRg: 20 Jun 2006, 08:33


--------------------
VW Bora 1.9 TDI 115CP 2000 Highline - XXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 20 Jun 2006, 13:03
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




Eu nu ma refeream din punct de vedere stiintific la faza cu amortizorul.Eu vroiam sa spun cum se verifica un amortizor cand te duci la magazie sa iei un amortizor din container si sa nu risti sa fie unul defect.Si atunci cand se lasa masina de vreun colt sau de fata/spate e clar amortizorul e dus si la atelier cu masina indiferent ce marca e ea.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alecs_TGA
post 20 Jun 2006, 13:19
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 778
Joined: 31 January 05




offff si eu am de gand sa imi iau arcuri sport sa nu mai stau in pod cu loganul ridicat............ eu am amsina din 2005 ianuarie si cateodata si mie mi se parea ca s-a lasat dar cand am puso langa alta nici o dif sau poate ceva foarte minor............


--------------------
Dacia LOGAN Laureate - XXX
BUCURESTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexp_
post 15 Sep 2006, 13:04
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 7 September 06




Apropo de subiectul asta.
Io imi aduc aminte ca se discuta pe undeva pe aici de presiunea prea mare cu care vin cauciucurile(de la fabrica).Sa fie oare 1cm(si pana la 3cm nu mai e mult) si de acolo ? mellow.gif

+benzina din rezervor

+100 de scule

This post has been edited by alexp_: 15 Sep 2006, 13:06


--------------------
logan preference 1.6 2006 - IF-o8-FAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 15:07
Forum Renault