Spate Logan, Spate Logan lasat
![]() ![]() ![]() |
Spate Logan, Spate Logan lasat
St |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 4.468 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|||
bomicabomic |
![]()
Post
#32
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
QUOTE(st2005 @ 3 Feb 2005, 20:06) Problema asta e pusa asa de fun, sau n-am inteles. Desi n-am folosit acest termen, cel mai bine ti-ar explica thunder, ele stie mai bine ce are masina lui. Suspensie praf = amortizoare care nu mai lucreaza corect, trancane in orice groapa,=arcuri rupte si bucsi amortizoare uzate si cam atit. Exemplu, apesi pe un colt al masinii eliberezi si vezi ca nu revine aproape instantaneu la loc. |
--------------------
x
x
- x
|
|
St |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.468 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bomicabomic @ 3 Feb 2005, 21:57) Problema asta e pusa asa de fun, sau n-am inteles. Desi n-am folosit acest termen, cel mai bine ti-ar explica thunder, ele stie mai bine ce are masina lui. Suspensie praf = amortizoare care nu mai lucreaza corect, trancane in orice groapa,=arcuri rupte si bucsi amortizoare uzate si cam atit. Exemplu, apesi pe un colt al masinii eliberezi si vezi ca nu revine aproape instantaneu la loc. Scuze, el voiam sa imi explice, dar am dat quote gresit. |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
Rigor |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 11 December 03 From: Iasi ![]() |
E cineva inginer mecanic (autovehicule rutiere) printre noi? Doresc sa il intreb ceva referitor la amortizoare.
|
--------------------
ZKR
Preferat
- IS-01
|
|
Rigor |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 11 December 03 From: Iasi ![]() |
Revin cu completari.
Din stiintele mele amortizoarele au rolul de a anihila oscilatiile arcului atunci cand asupra acestuia actioneaza o forta. Bun. Ce mai stiu este ca tija amortizorului care preia forta respectiva are o cursa stabilita, eventual reglabila daca sunt amortizoare mai de calitate.Bun si asta. Ce cred ca e corect: atunci cand amortizorul se defecteaza acesta de fapt nu mai poate controla miscarile arcului dupa cum a fost proiectat DAR cursa tijei nu este influentata. Atunci cum D-zeu sa influenteze amortizorul pozitia masini (garda la sol) asta nu inteleg. Foarte politicos rog pe cineva care se pricepe sa imi explice si mie daca gresesc undeva sau daca nu am inteles bine ce face amortizorul. Chiar sunt interesat de cateva lamuriri ca am tot auzit prin diverse locuri si de la diversi oameni ca "s-a lasat masina din cauza amortizoarelor" Multumesc |
--------------------
ZKR
Preferat
- IS-01
|
|
Dsign |
![]()
Post
#36
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
sunt vorbe din popor as zice eu... dar nu bag mina in foc, desi sunt viitor inginer
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
Rigor |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 11 December 03 From: Iasi ![]() |
Pai...cerceteaza. uite eu sunt inginer si tot nu stiu...daca stiu.
|
--------------------
ZKR
Preferat
- IS-01
|
|
osirus |
![]()
Post
#38
|
![]() Milionar de week-end Group: Banned Posts: 501 Joined: 17 November 04 From: Salajan ![]() |
QUOTE(calmar @ 5 Feb 2005, 09:35) Garda la sol nu se modifica din amortizoare si au exact rolul care l-ai spus mai sus(adica sa mentina pneurile pe carasobil pentru cea mai buna aderenta si sa preia oscilatiile arcului ca sa nu creeze disconfort in interioul masinii<expicatie cu cuvintele mele>)!Daca se modifica garda la sol prin inlocuirea arcurilor cu unele mai scurte,atunci implicit se inlocuiesc si amortizoarele cu unele specifice pentru noua garda!Daca intradevar o masina se "lasa"atunci arcurile sunt de vina!Si sa fie oare amindoua?Sau poate e numai o iluzie optica?Mas indoi sa fie un asa defect!Hai sa zicem ca ar fi numai unu,pai atunci masina ar fi intr-o parte!Si eu mai am unele dubii cind mai vad cite un lgn prin parcari,ca e mai jos de fund decit al meu.......dar cind le pun una linga alta,sunt la fel..! Deci pina la urma ce e de vina?Arcurile sau e doar o iluzie optica? |
--------------------
Dacia/Skoda
Logan ambition
- Octavia L&K vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"............... |
|
musicall |
![]()
Post
#39
|
![]() musicall Group: Members Posts: 547 Joined: 6 February 05 From: Braila ![]() |
Uite aici o alterantiva de spate la logan !!! (o aveam salvata in pc nu mai stiu de unde am facut rost de ea)
This post has been edited by musicall: 6 Feb 2005, 05:05 Attached thumbnail(s) MotorShow175.jpg ( Size: 640.72k ) Number of downloads: 520 |
--------------------
Fiat
Punto Classic |
Blogu personal
- delfinul.com Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
|
|
escobar |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 27 March 06 ![]() |
Am observat si eu acelasi lucru dar dupa un drum in service dupa ce meseriasii au apasat puternic pe bara din spate ca sa depisteze un zgomot plus ca atunci cand am luat masina de la deler se vedea clar ca e mai ridicata iar tijele acelea de la amortizor din otel se vedeau iesite mult in afara acum nu se mai vad e o problema asta?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 plus
2006
- x xx xxx
|
|
bulan |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
Amortizorul trebuie sa se comprime cat mai usor si sa se destinda cat mai greu ca sa poti spune ca lucreaza bine.In mers atunci cand dai peste un damb amortizorul se comprima usor si caroseria primeste un soc atenuat iar la groapa desinzandu-se greu nu lasa sau lasa cat mai putin roata sa ajunga la fundul gropii.Deci arcurile sustin greutatea iar amortizoarele dau confortul si siguranta.Cu cat amortizoarele sunt mai proaste cu atat arcurile se vor lasa mai repede si in final vor trebui schimbate arcurile si nu numai.Mai explicit daca la o masina nou nouta i se scoate un amortizor arcul se va lasa de pe o zi pe alta vizibil.Si daca montam la loc amortizorul arcul va ramane pe pozitii si pentru a remedia faptul ca masina este lasata de un colt se scoate amortizorul de pe partea opusa pana masina se indreapta dupa care se pune amortizorul la loc.De fapt nu se scoate se desface la partea de jos se comprima si se lasa asa.
|
--------------------
a
b
c
|
|
dRg |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
QUOTE(bulan @ 19 Jun 2006, 22:25) Gresit. Amortizorul se destinde si se comprima la fel de usor sau de greu. Cea ce difera este forta de opunere, la compresie sau la destindere, in functie de viteza cu care se produce aceasta. De exemplu, daca este o compresie lina, amortizorul nu va opune rezistenta prea mare, dar daca este o compresie brusca, pe prima parte a cursei va opune o rezistenta mai mare, acesta scazind in intensitate pe masura ce se comprima. La fel si la destindere. De aia se si cheama amortizor. Pentru ca amortizeaza socurile, si la compresie si la destindere. Sper ca am fost destul de clar. La masinile sportive de obicei amortizoarele sunt setate sa opuna o rezitenta cat mai mare. This post has been edited by dRg: 20 Jun 2006, 08:33 |
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
2000 Highline
- XXXX
|
|
bulan |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
Eu nu ma refeream din punct de vedere stiintific la faza cu amortizorul.Eu vroiam sa spun cum se verifica un amortizor cand te duci la magazie sa iei un amortizor din container si sa nu risti sa fie unul defect.Si atunci cand se lasa masina de vreun colt sau de fata/spate e clar amortizorul e dus si la atelier cu masina indiferent ce marca e ea.
|
--------------------
a
b
c
|
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
offff si eu am de gand sa imi iau arcuri sport sa nu mai stau in pod cu loganul ridicat............ eu am amsina din 2005 ianuarie si cateodata si mie mi se parea ca s-a lasat dar cand am puso langa alta nici o dif sau poate ceva foarte minor............
|
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
alexp_ |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 September 06 ![]() |
Apropo de subiectul asta.
Io imi aduc aminte ca se discuta pe undeva pe aici de presiunea prea mare cu care vin cauciucurile(de la fabrica).Sa fie oare 1cm(si pana la 3cm nu mai e mult) si de acolo ? ![]() +benzina din rezervor +100 de scule This post has been edited by alexp_: 15 Sep 2006, 13:06 |
--------------------
logan
preference 1.6
2006
- IF-o8-FAP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 15:07 |