Dezactivare inchidere centralizata din cheie
![]() ![]() ![]() |
Dezactivare inchidere centralizata din cheie
capdeguma |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1986
|
|||
liviu242006 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 334 Joined: 11 May 09 ![]() |
simplu nu mai apesi butonul de pe cheie.alti se vaita ca nu au asa ceva si tu te vaiti ca ai.
![]() This post has been edited by liviu242006: 15 Jun 2010, 12:18 |
--------------------
dacia
supernova clima
2002
- gj-69-bic in femeie si in guvern sa nu ai incredere
|
|
capdeguma |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 June 06 ![]() |
am pierdut cheia - nu as vrea sa apese cine nu trebuie pe buton :|
|
--------------------
Dacia
1310
1986
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
![]() dar cred ca se dezactiveaza si butonul in bord. scuze nu rad de tine dar nu intelege-am ce vrei |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
capdeguma |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 June 06 ![]() |
* alarma e din "comert" - dar din ce stiam poate re-invata telecomanda ramasa (deci cea pierduta e eliminata)
* butucii de la usi ii schimb (350ron) * ramane doar deschiderea din telecomanda masinii :| Am vazut aici ca s-ar putea dezactiva alarma din fabrica si ma gandeam ca poate e ceva la fel si pentru inchiderea centralizata. RF din masina nu are o antenunta ceva ? bafta multam mult. This post has been edited by capdeguma: 15 Jun 2010, 13:12 |
--------------------
Dacia
1310
1986
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#6
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Cred ca putem vorbi de doua lucruri diferite. Atunci cand introduci cheia in contact, bucsa decodoare interogheaza cheia introdusa in contact. In cazul in care codul furnizat de cip este corect, cutia decodoare transmite un cod catre calculatorul de injectie care autorizeaza pornirea.
Atunci cand apesi pe butonul cheii, este transmis un semnal direct catre uce decodor, care recunoaste semnalul si autorizeaza descuiatul usilor. Chiar daca ai o alarma montata ulterior, aceasta comunica in continuare cu uce decodor, fiind legata de uce decodor, pentru ca uce este singurul care poate comanda incuiatul sau descuiatul usilor. Alarma intr-adevar se poate "dezactiva" usor prin simpla scoatere a mufei care intra in cutia centrala a alarmei, montata sub corpul aeroterma. Sansele ca cel care a gasit cheia sa apese pe buton exact la 10-15 metri de masina ta, cred ca sunt nule... si chiar daca va descuia usile, alarma va urla cand va deschide usile, pentru ca contactii din usa vor face masa si vor comanda pornirea alarmei. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
doctorasul |
![]()
Post
#7
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti ![]() |
Se poate dezactiva radiofrecventa.
|
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#8
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Adica receptorul din uce care "capteaza" semnalul, nu? Se dezactiveaza prin mufa de diagnoza (electronic) sau fizic prin scoaterea unei componente din uce decodor?
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
ZLATE58 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 7 December 08 ![]() |
la DSN sau SOLENTA atit codul de cheie cit si radiofrecventa ptr deschidere si inchidere sint furnizate de bucsa decodoare.cine o sa caute schema o sa vada 4 fire care duc la bucsa decodoare unul ptr semnal antidemaraj iar altul ptr receptie radiofrecventa. (am pierdut cheia - nu as vrea sa apese cine nu trebuie pe buton :|)
si daca ai pirdut cheia crezi ca ala nu poate sa deschida usa cu cheia si sa plece cu mansina? This post has been edited by ZLATE58: 15 Jun 2010, 16:07 |
--------------------
renault
megane
1.6 16v electrica auto
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#10
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Sa inteleg ca "antena" uce decodorului este defapt bucsa decodoare? Tare
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
doctorasul |
![]()
Post
#11
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti ![]() |
Nu ai stiut unde sa pui intrebarea
![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
klaus |
![]()
Post
#12
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ZLATE58 @ 15 Jun 2010, 16:05) la DSN sau SOLENTA atit codul de cheie cit si radiofrecventa ptr deschidere si inchidere sint furnizate de bucsa decodoare Acu' mai depinde si de tipul de solenza, ca la aia cu UCH antena este in uch, bucsa decodoare nu mai are functia de antena pentru RF-ul de inchidere centralizata. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
ce inseamna sa urmaresti "greii".
o sa le caut deacum in colo toate posturile lui doctorasul si lui klaus. nici eu nu stiam asta masky. |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
capdeguma |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 June 06 ![]() |
QUOTE(ZLATE58 @ 15 Jun 2010, 16:05) la DSN sau SOLENTA atit codul de cheie cit si radiofrecventa ptr deschidere si inchidere sint furnizate de bucsa decodoare.cine o sa caute schema o sa vada 4 fire care duc la bucsa decodoare unul ptr semnal antidemaraj iar altul ptr receptie radiofrecventa. (am pierdut cheia - nu as vrea sa apese cine nu trebuie pe buton :|) Imi poti da un link catre schema ? sau o poza cu piesa/cablu asta, care sa-l deconectez? multumesc |
--------------------
Dacia
1310
1986
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#15
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
capdeguma |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 June 06 ![]() |
multumesc
|
--------------------
Dacia
1310
1986
|
|
sandu111111 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 December 10 ![]() |
Am si eu o problema. Am avut probleme cu alarma din fabrica la o DSN.In cele din urma si-a dat duhul .Acum vreau sa montez o alta alarma dar nu stiu cum sa fac sa folosesc telecomanda alarmei si pentru actionarea inchiderii centralizate.Inchiderea functioneaza cu o cheie pe care nu mi-o recunoaste antidemaorul. Mentionez ca am mai montat alarme si inchideri centralizate la alte masini pe care le-am avut dar la asta am inteles ca ic este comandata de calculator.Daca as putea sa anulez ic originala si sa gasesc cablurile actuatoarelor ar fi bine ,dar am vazut ca de la alarma veche pornea un snop de fire care duceau undeva pe mijloc sub mocheta .Nu am vrut sa risc sa stric altceva. Daca ma poate ajuta cineva cu pozitia cablurilor actuatoarelor (inceputul) as fi f. recunoscator.Acum umblu cu cheia cu care descui,cu cea care pornesc si cu telecomanda alarmei.
Totodata mai am o problema ciudata. Am doua chei cu circuit RF care pot actiona IC.Una nu deschide ic dar pot porni cu ea iar cealalta invers.Ciudatenia este ca dupa ce pornesc cu cheia care nu actioneaza ic, opresc, apoi imediat pot porni si cu cealalta.Daca apas pe butonul celei din urma,nu mai vrea sa porneasca. "Ezista vreo esplicatie?" Imi cer scuze pentru postul lung dar am incercat sa explic cam ce ma doare. Multumesc anticipat pentru ajutor. |
--------------------
Dacia
Super Nova
2000 Clima
|
|
crick |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Daca IC inca mai functioneaza din butonul de pe bord,sfatul meu este sa te legi cu contactii releelor de inchis/deschis de la noua alarma la firele acestui buton sau la pinii 2 si 5 de la UCE(acesti pini sunt conectati la masa pe rand pentru inchis/deschis).Daca vrei sa decuplezi de tot IC de la UCE scoti firele care pleaca spre actuatoare(8 si 9) si le conectezi la alarma(trebuie sa ai o schema de conectare a acestora la noua alarma) insa in acest caz nu mai poti face incuierea/descuierea de la butonul din bord.O alta varianta ar fi inlocuirea UCE cu UCH cu un nou set de chei(sunt baieti pe forum care fac aceasta).Chestia cu pornitul motorului cu a doua cheie imediat dupa ce a fost pornit cu cheia buna are o explicatie f simpla:injectia nu se blocheaza imediat cum ai oprit motorul,asa ca daca schimbi cheile in timp util "functioneaza" si a doua.
<span class='edit'>12 Feb 2011, 07:34:</span> (UCE este acel calculator care controleaza inchiderea centralizata ,recunoaste cheile si apoi trimite semnal de deblocare la calculatorul de injectie; se afla sub bord pe stalpul din stanga) This post has been edited by crick: 12 Feb 2011, 07:37 |
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
serviccom |
![]()
Post
#19
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Faci o resincronizare la cea cu care porneste pentru a functiona si inchiderea. Tii apasat pe butonul de inchidere din bord pe pozitia inchis cateva secunde, usile se vor incuia si se vor descuia, ledul rosu din bord va ramane aprins, atunci apesi de 2 ori butonul de pe cheie, usile se vor incuia la prima apasare, iar la a doua se vor descuia, apoi sincronizarea este terminata. Cea de-a doua cheie care nu o citeste, nu cred ca merge cu resincronizarea, dar poti incerca si cu aia aceeasi metoda, daca nu merge, trebuie facuta o alta cheie.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
sandu111111 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 December 10 ![]() |
Multumesc mult CRICK si SERVICCOM pt ajutorul promt oferit. Am uitat sa spun ca am incercat sa ma leg de la butonul IC de pe bord, functioneaza la rece, dar dupa ce pornesc motorul si il opresc totul o ia razna.Incep actuatoarele sa zangane ,led-ul de la antidemaror ramane aprins si nu mai functioneaza IC.Dupa ce scot mufa de la alarma si o bag la loc totul reintra in normal. Pana la o noua pornire.Probabil ca intra in conflict cu softul care comanda deschiderea usilor dupa oprirea motorului, cu toate ca inainte nu facea acest lucru.Imi ramane sa scot firele 8 si 9 de la UCE dupa sfatul lui CRICK si sa ma leg la noua alarma a carui schema de legare o am. Va rog sa-mi spuneti daca contactele din mufa UCE sunt numerotatate sau din ce directie incepe numerotarea.Va rog mult . Nu as vrea sa fac vreo boacana si sa ma leg la alte fire pt. ca stiu ca UCE se poate arde f.repede si nici nu imi permit sa cumpar altul. Oricum firele 8 si 9 le voi scoate din UCE dar daca nu sunt cele corecte , cine stie ce prostie mai fac.In ce priveste resincronizarea cheilor , am incercat-o de mai multe ori cum scrie la carte, dar fara rezultat .Acum nu o mai pot face pt ca led-ul din bord era legat la vechea alarma care a decedat.As vrea sa renunt la imobilizator dar in Bucuresti nu am gasit pe nimeni sa faca operatiunea la un pret rezonabil.Am citit undeva ca ar trebui taiat un fir 58 de la calculator sau asa ceva .Poate stiti voi mai bine.Nu imi fac probleme cu furtul masini asa ca as scapa de un stres.Inca o data mii de multumiri si sper ca voi fi si eu odata de folos cuiva. Va tin la curent cu lucrarea.
|
--------------------
Dacia
Super Nova
2000 Clima
|
|
crick |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Atentie la contactele legate de la relee;trebuiesc legate cele NO(normal deschise,adica la rece sunt deschise si dupa comanda se inchid),daca le-ai legat pe cele inchiseNC ,este posibil ca la punerea contactului(la motor) ,UCE sa interpreteze ca butonul este apasat continuu (ca pentru resincronizare exact cum ti s-a explicat mai sus) si sa faca o tura de inchis/deschis actuatoarele cu LED-ul continuu aprins.Eu zic sa incerci conectarea la varianta cu butonul (sau pinii 2 cu 5)si pe cea cu comanda actuatoarelor direct prin 8 si9 sa fie ca o ultima varianta.Alarma nu are cum sa intre in conflict cu softul pentru ca releele separa complet(galvanic) circuitul alarmei cu cel al UCE singura problema fiind incurcarea contactelor si "ametirea"UCE-ului(mai ales daca spui ca fara alarma functioneaza f bine comanda din buton.Pentru o corecta identificare ,iei un aparat de masura,il conectezi pe verificare continuitate(pe ohmi)apoi pe firele care ies din releele alarmei,cauti cele 2 fire care fac un scurt contact(ohmetru ajunge in 0) la comanda de conectare alarma,le pui deoparte,apoi le gasesti pe cele care se fac pe deconectare alarma.Din 6 fire(3 pe un releu ,3 pe celalat)o sa ramai cu 2 pe unul ,2 pe celalalt;din cele 2 perechi iei cate un fir le rasucesti impreuna si le pui la masa iar celelalte (avand grija sa nu le incurci,adica care e pe conectare alarma il conectezi la firul de inchidere din buton,iar cel pe dezarmare alarma pe firul de descuiere din buton.Hai ca nu e greu mai ales ca spui ca ai mai montat alarme!
13 Feb 2011, 13:03: Am uitat sa-ti spun ,trebuie sa deconectezi complet alarma veche. This post has been edited by crick: 13 Feb 2011, 13:03 |
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
sandu111111 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 December 10 ![]() |
Revin cu stadiul lucrarii mele . S-a rezolvat. Dupa multe incercari am descoperit care sunt firele care pleaca din UCE la actuatori dar nu am putut face nimic cu telecomanda pe care o aveam deoarece trebuia sa alimentez actuatoarele din ea si trebuia schimbata polaritatea la inchis/deschis.Am incercat si cu 2 unitati de comanda de la 2 seturi de actuatoare dar nici una nu functiona corect.In cele din urma am reluat incercarile cu butonul IC din bord si am descoperit ca la incercarie anterioare nu aveam masa (firul comun)si de aia nu functiona.Am remediat problema si acum sunt fericitul posesor al unei alarme cu IC care functioneaza perfect.Ramane problema anularii antidemarorului si am scapat de toate problemele.Am vazut la un prieten un sistem antidemaraj bazat pe un releu care intrerupe aprinderea, foarte ingenios si f. greu de detectat.Dupa ce scap de antidemarorul din dotare intentionez sa fac si eu un asemenea sistem dar bazat pe un releu reed.Va tin la curent.
P.S. Stie cineva unde pot dezactiva antidemarorul in Bucuresti? Sau vreo metoda prin care se poate dezactiva? P.P.S.!! Mulltumesc MUUULT ,CRICK,am citit postul tau abia seara tarziu, eu apucandu-ma de treaba pe la 10.00 dimineata.Culmea este ca am facut exact cum ai descris tu in ultima parte a postului tau.Am scris postul meu si abia apoi am vazut ce ai scris tu pentru ca mesajul tau imi apare decat in ultimele 10 postari si nu pe pagina principala.Inca o data mii de multumiri. Sfaturile tale m-au ajutat f. mult. |
--------------------
Dacia
Super Nova
2000 Clima
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#23
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
da interupe alimentarea acel releu dar nu-ti pui problema cat consuma releul ? , eu in locul releului recomand un tranzistor mos care e pe post de comutator , consumul e 0 iar comutarea e totala iar de incins nu se incinge . Si ca o tot protectie se poate pune pe cablul care alimenteaza bucsa de la contact cheie in asa fel cand vine unu sa ti-o fure cu scula de decodare rapida (150 de lei ) nu o sa poata sa faca absolut nimic fiindca bucsa nu e alimentata si deci nu da semnal spre uce iar semnalul la obd e interupt tot ca o protectie.
Eu la opel la fel am modificat la mobilizator bucsa de la cheie si am taiat alimentarea dupa releul care comanda calculatorul central in asa fel ori ai da foc ori o ridica sau o ia taras si tot nu-i da de cap. This post has been edited by djasu82: 14 Feb 2011, 10:20 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
sandu111111 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 December 10 ![]() |
Foarte mare dreptate ai djasu82 si m-am gandit si eu la ceva asemanator, dar vreau ceva cat mai simlpu si usor de depanat in caz de nevoie. Ideea cu releul reed nu imi apartine , cred ca am citit pe undeva de ceva asemanator da nu mai stiu pe unde.Dupa cum stii ,releul reed poate fi anclansat si cu ajutorul unui magnet permanent plasat in apropierea lui. Deci poate fi un simplu intrerupator pe care il actionezi cu ajutorul unui magnet, curentul consumat fiind 0. Releul poate fi bagat sub bord, iar magnetul (o pastila mica de neodymium)poate fi disimulat intru-un obiect oarecare care sta lipit de bord.El poate sa actioneze releul permanent si poate fi luat seara si pus la cativa centimetri de locul releului, sau sunt si alte variante , la alegere.Mi se pare simplu si cred ca foarte fiabil deoarece contactele releului sunt in vid (sau cel putin sunt intr-un tub de sticla inchis ermetic), riscul oxidarii contactelor fiind mult redus.Eu am mai facut ceva montaje cu astfel de relee (mai ales la diverse mecanisme unde trebuiau niste contacte la cap de cursa) si nu am avut niciodata probleme cu ele.Oricum , este o idee si de aia suntem aici ,ca sa dezbatem pe diferite teme , sa venim cu idei, argumente pro si contra si fiecare sa aleaga ce crede ca e mai bun.Astept si alte idei sau chiar proiecte puse in practica.
This post has been edited by sandu111111: 14 Feb 2011, 16:22 |
--------------------
Dacia
Super Nova
2000 Clima
|
|
crick |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Sandule imi trezesti amintiri
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
serviccom |
![]()
Post
#26
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
QUOTE(sandu111111 @ 13 Feb 2011, 22:52) Revin cu stadiul lucrarii mele . S-a rezolvat. Dupa multe incercari am descoperit care sunt firele care pleaca din UCE la actuatori dar nu am putut face nimic cu telecomanda pe care o aveam deoarece trebuia sa alimentez actuatoarele din ea si trebuia schimbata polaritatea la inchis/deschis.Am incercat si cu 2 unitati de comanda de la 2 seturi de actuatoare dar nici una nu functiona corect.In cele din urma am reluat incercarile cu butonul IC din bord si am descoperit ca la incercarie anterioare nu aveam masa (firul comun)si de aia nu functiona.Am remediat problema si acum sunt fericitul posesor al unei alarme cu IC care functioneaza perfect.Ramane problema anularii antidemarorului si am scapat de toate problemele.Am vazut la un prieten un sistem antidemaraj bazat pe un releu care intrerupe aprinderea, foarte ingenios si f. greu de detectat.Dupa ce scap de antidemarorul din dotare intentionez sa fac si eu un asemenea sistem dar bazat pe un releu reed.Va tin la curent. P.S. Stie cineva unde pot dezactiva antidemarorul in Bucuresti? Sau vreo metoda prin care se poate dezactiva? P.P.S.!! Mulltumesc MUUULT ,CRICK,am citit postul tau abia seara tarziu, eu apucandu-ma de treaba pe la 10.00 dimineata.Culmea este ca am facut exact cum ai descris tu in ultima parte a postului tau.Am scris postul meu si abia apoi am vazut ce ai scris tu pentru ca mesajul tau imi apare decat in ultimele 10 postari si nu pe pagina principala.Inca o data mii de multumiri. Sfaturile tale m-au ajutat f. mult. Am alarma Pilot montata pe masina si am renuntat la releul ala in a-l monta sa nu faca vreo figura si sa ma uit lung la masina, in plus are antidemarajul activ. Releul se lega pe bobina de aprindere si alarma il comanda in momentul ce o dezactivai, e bun si ala la ceva, dar nu in cazul supernovei. |
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#27
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
releul consuma ba din baterie da-l draqu , trage 100 mA ca popa pe putin . La mine consuma cand inchid si nu am avut timp sa vad de la ce releul
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
sandu111111 |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 December 10 ![]() |
CRICK, ideea cu ghiulul este interesanta, numai ca nu port asa ceva.Important este ca metoda functioneaza si cred ca este si fiabila.Decat un releu care consuma sau un buton ascuns la care se poate ajunge mai greu sau e situat destul de incomod, mai bine releul reed care este pur si simplu un intrerupator actionat de un magnet.Fiind actionat MECANIC (magnetic) si nu electric el nu consuma NIMIC.Releul la care face referire SERVICCOM, vine in dotarea unor alarme si se foloseste optional pentru intreruperea circuitului bobinei.Personal nu am folosit niciodata releele alea pt. ca am avut prieteni care au avut probleme din cauza lor.Releul pe care l-am vazut la prietenul meu este cu contacte normal deschise (neanclansat) si era pe circuitul aparatului de radio care are fata detasabila.Ca sa pornesti motorul trebuia sa ai fata radioului.Releul primeste curent si inchide circuitul numai cand pui fata pe care ai un micro switch cu contacte on/of.Bineinteles ca are si un intrerupator ascuns f.bine pt. cazuri de urgenta.Eate o operatie destul de laborioasa in care se intervine si in schema radioului.De aia vreau ceva mai simplu si poate mai fiabil.Din experienta proprie stiu ca, cu cat te complici mai mult cu atat te afunzi mai mult in probleme de ordin tehnic iar rezultatul nu este pe masura asteptarilor.
This post has been edited by sandu111111: 15 Feb 2011, 00:24 |
--------------------
Dacia
Super Nova
2000 Clima
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#29
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
pui releu red dar trebuie sa faci si un circuit eletronic care memoreaza comanda data de acel maganet si acel circuit se face cu ne555 practic se manifesta ca un comutator cuplat decuplat altfel trebuie sa menti tot timpul magnetul pe red cea ce nu e sigur mai ales cand conduci masina vibreaza dai peste hopuri etc.
Eu zic ca te complici cu redul tot mai simplu e cu un tranzistor mos. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
sandu111111 |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 December 10 ![]() |
Cred ca ai dreptate..Ma mai gandesc la solutie.N-am luat in calcul socurile de pe drumurile patriei.Pana la urma tot la electronica ajung.Daca nu imi vin alte idei ! Ca noi, romanii, nu prea ducem lipsa de asa ceva.Cu finalizarea stam cam prost.Astept si alte propuneri de la voi.Mai multe minti sunt mai bune decat una singura si mai ales daca problema abordata poate duce la mai multe solutii. Va astept cu alte idei si propuneri.
|
--------------------
Dacia
Super Nova
2000 Clima
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:55 |