DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> GPL sau MOTORINA, ???!!!

nini1234
post 29 Mar 2010, 21:56
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 5 January 10




SALUT,
rugaminte mare catre toti posesorii de LOGAN=VA ROG FRUMOS ajutati-ma sa ma hotaresc..... GPL sau MOTORINA.
Azi trebuia sa ma duc cu banii sa inchei contractul, LOGAN sau SYMBOL ???
Era mai bine pe vremuri ca nu aveai de unde alege.
VA ROG ASTEPT UN SFAT,nu stiu cum sa analizez,nu stiu ce sa compar,sunt total derutat.Astept citeva vorbe.


--------------------
logan 1,5 dci laureat 2010 - bv12yce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bulldog
post 29 Mar 2010, 22:34
Post #2


"Nembru"


Group: Members
Posts: 566
Joined: 6 February 08
From: Cluj-Napoca




Cam multe nelamuriri de la un om care azi era sa incheie contractul.
Eu zic sa faci asa: citeste pe la jurnal de bord ce zic unii, ce zic altii, despre cele 2 masini. Mergi pe la dealer, soliciti un drive-test, cu fiecare, te sui in ele, te bagi sub ele, le mirosi, etc
Iar cu gpl vs diesel depinde f. mult de cati km faci pe an.


--------------------
Bicicleta, RATUC, Taxi
Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 30 Mar 2010, 08:01
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Din moment ce benzina este exclusa presupun ca se va rula un numar insemnat de km. In mod normal dci-ul ar fi solutia insa cu anumite riscuri (injectie) si costuri de intretinere mai mari. Desi nu are un cuplu bun in momentul de fata eu as alege GPL.


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 30 Mar 2010, 09:22
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




apropode riscurile injectiei:

Attached File  10.pdf ( 215.12k ) Number of downloads: 657


la fel ca si colegul de dinaintea mea as alege gpl, chiar daca cuplul este mai mic. dar compenseaza prin pret.

succes in alegere !

This post has been edited by george_scala_2004: 30 Mar 2010, 09:23


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 Mar 2010, 15:17
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




dupa un an , zic ca am masina disel (la bani de combustibil ) , revizia , costul este cam la fel , (urmeaza sa o fac zilele astea ) , aceeasi dilema am avut-o si eu cind am ales dar cele disel avind problemele care se stiu (vezi topicul despre pilitura) am ales gpl dar nu lua 1,4 sint foarte multumit de ea , singura problema este roara de rezerva , dar si asa este destul loc , inca caut o roata daia mica care sa se potriveasca


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctoru1980
post 30 Mar 2010, 16:00
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




As alege GPL fara discutie. Costurile de intretinere sunt mai mici iar fiabilitatea motorului este mult mai buna decat la diesel.


--------------------
-8861 Logan/1300 2006/1972 - CharlesioNig
https://vgruk.com/ - visit vgruk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 30 Mar 2010, 16:43
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




Eu unul as alege GPL! Acum depinde ce vrei tu de la masina.


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 30 Mar 2010, 16:45
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




Eu as alege dieselul pentru fiabilitatea lui ( desi pot interveni probleme cu injectoarele ) . Consider ca sunt mai putine probleme fata de un sistem dual de alimentare pe masina. Am si diesel si motor pe benzina cu gpl ( desi nu sunt din aceeasi gama de performanta ) si mi se pare gpl-ul destul de enervant pentru are nevoie des de mici reglaje si ajustari, mai nimeresti gazul prost...mai sunt si reviziile la gpl + reviziile masinii etc. , pe cand la diesel nu ai nici un fel de problema in 3-4 ani (poate chiar mai mult) daca masina este noua. Opteaza pentru un diesel daca parcurgi multi km pe an. Daca faci pana in 20 de mii de km pe an pune mana de cumpara un benzinar simplu.

This post has been edited by Ionut_Nedelcu: 30 Mar 2010, 16:49


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 30 Mar 2010, 18:12
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Mici reglaje si ajustari la GPL? Poate la 1310 Li/2002...


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 30 Mar 2010, 18:17
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




Parerea ta.... Instalatia pe care o am este un BRC cu STAG 100..deci destul de fiabila. Problemele pe care le intalnesc sunt cauzate in principal din cauza gazului prost. Probleme de care te lovesti si tu cu siguranta si care necesita interventii asupra instalatiei de gaz. Interventii care costa.

L.E.
Adyia am crezut ca ai o instalatie de gaz pe masina si vb in cunostinta de cauza . Imi cer scuze observ ca ai un dci.

This post has been edited by Ionut_Nedelcu: 30 Mar 2010, 18:51


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 Mar 2010, 19:24
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




am eu din fabrica , asa cum am luat-o si am mers pina acu , nu am avut nici o problema cu ea (nici un reglaj la instalatie) , nu se simte decit cind e incarcata si ac pornit , dar nu rau


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 30 Mar 2010, 19:42
Post #12


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Ce preturi de achizitie au la aceeasi echipare 1.4 MPI Gpl, 1.6 MPI Gpl, 1,5 dci 70 si 1.5 dci 85?
Probabil la consum ar iesi comparabil in linii mari. La fel si reviziile aproximativ la fel (se face si revizie la gpl).
Mie mi-ar placea mai mult un diesel, mai ales cel de 85, mai placut la condus, cuplu mai mare, nu ai butelia in portbagaj sa manance din spatiu, nu pierzi mult timp la alimentarea cu gpl (durata alimentare + eventuala coada) nu miroase dupa tine.
Totusi imi e teama (poate nefondata temerea) de anumite probleme specifice dci - injectoare, turbina, porniri grele iarna din cazuza motorinei proaste (asta cred ca se poate intampla si cu gpl prost).
La mana a doua as zice mai bine benzina + gpl, insa nou cu garantie 3 ani ar merge si un dci.
Alegerea e dificila, apropo mergi asa mult e an? Daca mergi putin ai putea sa iei un 1.6 MPI/1,6 16v, insa daca mergi mult la cat e de mare pretul carburantului...

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 30 Mar 2010, 19:44
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




Eu am avut belele la mine cat si la a unchiului meu ( un logan 1.4 cu gpl) si asta din cauza gazului prost.


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 30 Mar 2010, 19:44
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




QUOTE(Ionut_Nedelcu @ 30 Mar 2010, 18:17)
Parerea ta.... Instalatia pe care o am este un BRC cu STAG 100..deci destul de fiabila.
*


Parerea ta!


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 30 Mar 2010, 20:01
Post #15


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(adiya @ 30 Mar 2010, 08:01)
Din moment ce benzina este exclusa presupun ca se va rula un numar insemnat de km.
*



eu n-as baga mana in foc, sunt foarte multi care isi iau masini diesel desi merg doar 10.000km/an, fiind vrajiti de consumul ala mic, dar uita de diferenta de pret/piese/intretinere. chiar am un vecin cu o octavia tour 1.9tdi 90cp. n-o scoate din parcare decat in weekend, cand pleaca in provincie. si nici nu pleaca unde se atarna harta-n cui, mi se pare ca este destul de apropiat de bucuresti...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 30 Mar 2010, 20:32
Post #16


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Cred ca a dat comanda deja, asteptam deznodamantul.
Evident orice ar alege e alegerea perfecta wink.gif

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 4 Apr 2010, 17:37
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(Ionut_Nedelcu @ 30 Mar 2010, 19:17)
L.E.
Adyia am crezut ca ai o instalatie de gaz pe masina  si vb in cunostinta de cauza . Imi cer scuze observ ca ai un dci.
*

Vad ca ai spiritul de observatie al lui Sherlock Holmes. Ma surprinde totusi ca nu ai observat anul de fabricatie al dci-ului in comparatie cu data inscrierii pe forum.
Oricum iti accept scuzele.


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 14 May 2010, 20:36
Post #18


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




Chiar daca sunt posesor de diesel te sfatui sa-ti cumperi 1.6 Mpi+GPL si cu A/C ca altfel o sa-ti para rau da te ieftinesti la 400euro. Am un cunoscut, taximetrist, ce a trecut de 600k cu 1.4GPL. Colegii ti-au spus totul mai ales george_scala_2004. Succes!

This post has been edited by iulian'71: 14 May 2010, 20:39


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 15:52
Forum Renault