patinare disc ambreiaj?, miros specific dupa fortarea masinii...
![]() ![]() ![]() |
patinare disc ambreiaj?, miros specific dupa fortarea masinii...
cipriung |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 30 June 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan
- cj 20 ung
|
|||
GeorgeB |
![]()
Post
#2
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
depinde ce ai facut
![]() daca ai ambalat motorul intr-o viteza cuplata (cu piciorul langa ambreiaj) sau pe liber nu e nici o problema ![]() daca ai ambalat motorul cu ambreiajul patinat e o problema . depinde cat de mult ai facut treaba asta . |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
99AIM |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
cipriung |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 30 June 05 ![]() |
un var de-al meu mi-a bagat masina intr-un sant. m-am chinuit sa o scot asa ca am fortat destul motorul. la pornire, nu se aude nici un zgomot, la drum lung iarasi nu am probleme, dar atunci mirosea tare a disc, si mirosul mai e si acum dar mai slab.
oare trebuie schimbat? daca da cam cat costa? |
--------------------
dacia
logan
- cj 20 ung
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#5
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
daca incepe sa dea semne de patineala se schimba. vreo 3.5 mil e discul parca.
sa inteleg ca l-ai fortat patinat ![]() daca nu , atunci nu se schimba ![]() discul de ambreiaj e consumabil . |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
vladut99 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 1 July 05 ![]() |
QUOTE(cipriung @ 30 Jun 2005, 15:51) Nu neaparat de tot, doar s-au "prajit" un pic ferodourile; Mai merge nu-i problema; Eu am un zgomot in plus tot pe la disc si aia din uzina au zis ca e "zgomot normal de functionare" Respect |
--------------------
Renault
Logan 1,4MPI
- DB-05-NXX
|
|
Hentiu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 2 July 04 From: Timisoara ![]() |
Nene, parerea mea este sa stai linistit.
Sigur ca ai fortat putin masina si s-au "prajit" putin ferodourile. Dar discul de ambreiaj nu are cum sa se fi dus din atata. Simti cumva vre-o schimbare in comportamentul masinii ? Parerea mea este ca mirosul va disparea si vei mai merge mult si bine cu discul ala de ambreiaj.... Salve ! |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- TM-96-HEN
|
|
BAD_MF |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 9 May 05 From: Iasi ![]() |
Asa am patit cu o Octavia in Istanbul..traficul infernal..bucurestiul e minciuna..si de la atata mers numa cu I-a si frane peste frane si accelerari bruste a inceput sa vina un miros naspa de la ambreiaj..dar dupa ce a stat un pic masina si-a revenit! Pe urma pe autostrada se comporta normal.
|
--------------------
Seat leon FR
1.8 TURBO
2003
- IS-xx-COD 9.5j 255/35R18>>8.5J 225/40R18 PORSCHE CHROME WHEELS
|
|
avathan |
![]()
Post
#9
|
eu. Group: Banned Posts: 586 Joined: 16 March 05 From: Buc ![]() |
asa e si eu l-am "ars" putintel ca vroiam sa urc cu spatele o bordura mai inalta si nu prea vroia... mirosit putin dar nu au fost probleme pana acum...
atata timp cat nu faci asta des ...si nu persisti in a face aceeasi prostie mereu(ma refeream la MINE) sau daca miroase il lasi sa se raceasca...si incerci iar ...nu cred ca or sa fie probleme... |
--------------------
a
Rosu
1800
- @ unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
|
|
maverick_24 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 24 February 05 ![]() |
Am si eu o mica problema care cred ca tine de cablul de acceleratie sau de discul de ambreiaj:
Dupa 20.000 km am observat ca Loganul pleca mai "incet" de pe loc iar in treapta a 2-a nu are deloc "zvac"...cu alte cuvinte trebuie sa accelerez destul de tare ( cca 2500 ture) pentru a simti ceva.Am incercat sa fac comparatie si m-am urcat la volanul a doua Loganuri cu aceeasi motorizare ca a mea (numarul de km la bord cca 10.000 ); e o diferenta destul de considerabila intre demarajul lor si a masinii mele : 1. Pedala de acceleratie abia o ciupesc si simt cum masina "se duce" (la a mea trebuie sa fac o cursa mai pronuntata a acceleratiei) 2. Se comporta la 1500 - 2000 de ture cam cum se comporta a mea pe la 2500 (am senzatia ca a mea trebuie turata mai mult pt a obtine acelasi efect ca la celelalte 2 masini pe la 1500 -2000 ) Aveti idee de unde ar putea proveni problema ( cablu acceleratie, cablu ambreiaj, disc ambreiaj...)? Precizez ca masina a fost condusa pana pe la 15.000 de km de un incepator care calca ambreiajul ori de cate ori puna frana Multumesc |
--------------------
Dacia
Logan
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#11
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pedala de acceleratie se poate regla. Am impresia ca tu mergi cu ea subturata. Mai alearg-o si tu din cand in cand.
This post has been edited by IRONICK: 13 May 2006, 19:12 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
maverick_24 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 24 February 05 ![]() |
Schimb vitezele pe la 2000-2500 ture ( uneori la 50-60 km/h sunt in treapta a V-a)...asta inseamna subturare?
![]() Deci sa inteleg ca, daca e sa se faca vreun reglaj, trebuie facut la pedala de acceleratie, ambreiajul neavand nici o legatura? |
--------------------
Dacia
Logan
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#13
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
50-60 km/h in treapta a V-a inseamna subturare. Schimbat viteza la 2000rpm inseamna subturare.
EL. Eu ma refeream doar la pedala de acceleratie. Poti sa testezi si tu mutand un canal mai in sus sau in jos. This post has been edited by IRONICK: 13 May 2006, 19:52 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#14
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
QUOTE(maverick_24 @ 13 May 2006, 22:05) Schimb vitezele pe la 2000-2500 ture ( uneori la 50-60 km/h sunt in treapta a V-a)...asta inseamna subturare? ![]() Deci sa inteleg ca, daca e sa se faca vreun reglaj, trebuie facut la pedala de acceleratie, ambreiajul neavand nici o legatura? Da ai subturat-o foarte mult . Eu la 50-60 sunt in a 3-a si daca e in forja e sigur in a 2-a . |
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
maverick_24 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 24 February 05 ![]() |
Sbturarea are vreo legatura cu uzura motorului ? Un prieten mi-a spus ca mersul subturat e mers "la consum mic"...si pana acum nu stiu ce sa zic : masina are 28.000 km si i-am schimbat uleiul de 3 ori pana acum (Elf competition ST) iar consumul numai prin Bucuresti este de 7.1% (1.4 MPI)...cat de mult conteaza aici schimbul de ulei si cat de mult subturatul?
Si o ultima intrebare...cam pe la ce turatii se schimba, in mod normal, vitezele? merci |
--------------------
Dacia
Logan
|
|
gamezcdr |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 5 June 04 ![]() |
Se schimba in mod normal in plaja 2.500 -3.000 km. Mersul subturat duce in timp la depuneri in motor e bine sa-i dai bice uneori la drum lung 20-30 de minute la turatii mari peste 3.000 rpm.
7.4% in Bucuresyi e un consum super daca il calculezi corect. |
--------------------
Reanault
Kadjar
1.2 TCE
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#17
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
de ce are dreptate mersul corect ar fi pe la 2500-3000 dar si eu cand merg la consum in oras merg la 2000 si in a 5-a sunt pe la 60 daca se poate .......... dar dupa 4 luni de mers asa am simtit masina ca e putoare si dupa 2 drumuri mai lungi unde sub 4000 ture in a 5-a nu a scazut de loc doar peste ........ si-a revenit
|
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
topgun |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 18 June 06 ![]() |
QUOTE(Hentiu @ 2 Jul 2005, 03:13) Nene, parerea mea este sa stai linistit. Sigur ca ai fortat putin masina si s-au "prajit" putin ferodourile. Dar discul de ambreiaj nu are cum sa se fi dus din atata. Simti cumva vre-o schimbare in comportamentul masinii ? Parerea mea este ca mirosul va disparea si vei mai merge mult si bine cu discul ala de ambreiaj.... Salve ! ===================== Referitor la problema asta..cu mirosu! M-a pus dracu sa las femeie la volan..ca am baut..aseara! Din cauza ca tocmai si-a luat carnetu..am crezut ca e bleaga si nu stie pornirea de pe loc..! Faza-i ca era trasa frana de mana..Rasu plansu! Si mi-a turat ca dracu motoru incercand sa porneasca..de vreo 4-5 ori..pana am inteles io ca era trasa frana! Ei..dupa un km..am simtit un miros de ars..in masina(prin instalatia de aer) Franele le-am mirosit....nu pare de la frane sa vina mirosu! Ramane discu de ambreaj suspect! Si azi..continua sa miroase..din..zona motorului! Sunt cam morcovit! Masina n-are nici o treaba..merge..am fost cu ea azi usor..dar mai vine inca miros..! E pericol sa patesc ceva daca voi circula asa, oare trece mirosu ala? Sa nu agravez situatia..mai bine sa previn decat sa vindec! Mersi |
--------------------
BMW
320D
2001
|
|
Gio |
![]() ![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 16 June 06 ![]() |
mirosu de la discu de ambreiaj de obicei e mai bun ca un deodorant de masina
![]() |
--------------------
Renault
12
Berlina Jaeger RULLLZ!
|
|
marcy |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 20 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o mica problema cu dacia 1310i cand merg cu ea si calc ambreajul cand schimb vitezele creste putin turatia motorului, sau cand stau pe loc si o turez putin tot la fel creste mai mult si scade mai greu, sa fie cumva de la cablu ?
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Am citit de vre-o 5-6 ori postul tau si nu inteleg ce vrei sa spui.
As avea o scuza, ca de dimineata muncesc si sunt cam ametit, dar totusi, poti fi mai explicit? |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
marcy |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 20 December 06 From: Bucuresti ![]() |
pornesc masina sta la relantiu daca apas pe acceleratie creste turatia motorului si scade mai greu nu imediat dupa ce am luat piciorul de pe ea sau cand sunt in mers si schimb vitezele, in momentul apasari ambreajului creste turatia
This post has been edited by marcy: 11 Mar 2007, 20:29 |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
E pe injectie, nu?
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
klaus |
![]()
Post
#25
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Legat de ambreiaj, poate n-ar fi rau sa verifici starea uleiului din cutie.
Legat de deccelerare, iti facea cumva altfel pana acum si a aparut asa, dintr-o data "problema"? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
marcy |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 20 December 06 From: Bucuresti ![]() |
da este pe injectie si uleiul din cutie l-am schimbat acum 500 km face de ceva timp asa, nu mai tin minte ca la inceput nu prea i-am dat atentie
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige
|
|
marcy |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 20 December 06 From: Bucuresti ![]() |
O sa ma duc maine in service
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige
|
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#28
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
nu vrea sa mai deschid alt topic si nici sa caut unul dedicat ambreiajului de pe logan. am o nelamurire la cazanul meu dupa ce l-am scos pe unu din sant, dupa multe scartzaieli ambreiajul tine sus la limita adica: daca nu i-au piciorul de tot dupa pedala patineaza , am reglat cursa dar nu s-a schimbat nimic . o fi discul pe duca? multam
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
Solidu |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 27 November 07 From: Pitesti ![]() |
Am fost pe transfagarasan si sus la Balea lac am simtit si eu mirosul specific de ferodou incins. Am verificat rotile si erau reci, deci e din ambreiaj. In plus parca intra mai greu in viteza. Si apare si fenomenul ca e lenesa la demaraje. Masina are 8500 km. Cam repede sa se duca ambreiajul nu? Si inca o intrebare: Dauneaza la ambreiaja coboratul pantelor cu frana de motor? Sa zicem ca incinsul ferodoului era de la faptul ca am fortat-o sa urce.
Masina in cauza e un Logan ABS Plus. This post has been edited by Solidu: 11 Aug 2008, 13:12 |
--------------------
Renault/Ford
Symbol/Focus
Fidji dCi 70 CP, 2007/ Titanium 1.6 TDCI 2008
- AG-xx-xxx
|
|
roland |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(marcy @ 12 Mar 2007, 21:50) Fii serios... La injectie e normal sa faca asa. Acuma, presupun ca nu sta turata inca 5 minute dupa ce iei piciorul de pe pedala. Normal, iei piciorul, mai sta putin (0.5 secunde) si apoi coboara la relanti, nu brusc ci treptat, dar repejor. Faina fraza, nu? :-) |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:58 |