pata ulei, de unde oare????
![]() ![]() ![]() |
pata ulei, de unde oare????
Mihai San |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 973 Joined: 2 April 08 From: Bucuresti sau Arges ![]() |
Attached thumbnail(s) 12_08_08_2021.jpg ( Size: 42.12k ) Number of downloads: 182 12_08_08_2023.jpg ( Size: 35.08k ) Number of downloads: 202 |
||
--------------------
Dacia;
solenza
2005/confort ; vw golf 4 1.6 16v
|
|||
YR-ZBG |
![]()
Post
#2
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
Am doua variante:
1. nu e ulei ci antigel. Baga degetul in ea si pune-l pe limba e dulceag...e antigel si de vina sunt colierele de la furtunele alea doua mici. 2. Chiar e ulei...si atunci ar putea fi de vina un semering (ori de la cutie ori de la motor), dar ca sa ajunga pata aia acolo ar insemna: - ca deja in partea de jos e balta - ca discul ar fi fleasca de ulei si ar patina. Deci eu ma gandesc tot la antigel. |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
Mihai San |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 973 Joined: 2 April 08 From: Bucuresti sau Arges ![]() |
A vazut o un mecanic azi si mi a spus ca cica ar fi acolo supraplinul de la cutia cutia de viteze ,de acolo iese un furtun orientat in sus astupat la capat cu un dop.Cica nu are nimic ca a aparut pata aia acolo zicea maimuta aia de mecanic.Dar totusi eu imi fac griji si asa e YR ZBG cred ca s ar putea sa fie de l a antigel ca am vazut ca s a mai micosrat in vas nivelul lichidului. Dar pata este exact in zona acelui furtun care iese din cutie si este acoperit cu un dop in capat,ce rol are acest furtun?.Nush ce sa cred....
This post has been edited by Mihai San: 13 Aug 2008, 12:01 |
--------------------
Dacia;
solenza
2005/confort ; vw golf 4 1.6 16v
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Mecanicul acela are dreptate.Acolo este supapa de aerisire a cutiei de viteze (reniflard) si nu este nici o problema.Ungerea in cutie se realizeaza prin barbotaj,se produce o anumita presiune care este eliminata pe acolo.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Mihai San |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 973 Joined: 2 April 08 From: Bucuresti sau Arges ![]() |
deci nu trebuie sa mi fac griji nu?O las asa pata aia ..dar pana acum nu am avut acea paata...
|
--------------------
Dacia;
solenza
2005/confort ; vw golf 4 1.6 16v
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Nu.Poti sterge urmele acelea de ulei din jurul furtunului.Poate ai facut vreun drum mai lung,afara este foarte cald,s-a produs o presiune mai mare in cutie si au iesit acei vapori de ulei pe acolo.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Mihai San |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 973 Joined: 2 April 08 From: Bucuresti sau Arges ![]() |
Multumesc mult cristio pentru raspuns se vede ca esti pregatit in domeniu si cunosti din cele mai diverse probleme.
<span class='edit'>13 Aug 2008, 16:43:</span> aaaaa si inca ceva am observat ca mi a mai scazut nivelul lichidului de racire care poate fi cauza?enormal sa mai scada? ,scurgeri de lichid nu am vazut... pentru ca ma apropii de 60k as vrea sa schimb si lichidul de racire ,lichidul de frana,cati litrii de antigel intra si cati de apa? This post has been edited by Mihai San: 13 Aug 2008, 16:43 |
--------------------
Dacia;
solenza
2005/confort ; vw golf 4 1.6 16v
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Daca nu pierde pe nicaieri si a scazut foarte putin,este posibil sa fie din cauza evaporarii.Este normal sa scada putin vara.
Cumperi 3 litri de apa distilata si 3 litri de antigel Glaceol RX Tip D concentrat. In prealabil,incerci sa scoti cat mai mult din antigelul vechi.Scoti dopul de la vasul de expansiune,desfaci racordul din partea inferioara a radiatorului.Unii am vazut ca au desfacut termostatul si senzorul de temperatura de pe chiulasa. Aceasta operatiune o poti face si acasa. Circuitul de frana are capacitatea de 0,450 l. Pentru o inlocuire completa o sa ai nevoie de mai mult lichid deoarece se mai pierde cand faci aerisirea.Cumperi lichid SAE J 1703 DOT 4.Am vazut in benzinarii lichid 2+2 cu exact aceste caracteristici inscrise pe eticheta de culoare galbena. This post has been edited by cristio_79: 13 Aug 2008, 17:04 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Mihai San |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 973 Joined: 2 April 08 From: Bucuresti sau Arges ![]() |
Multumesc mult pentru raspunsuri !!!!ai un + de la mine baiat de treaba
|
--------------------
Dacia;
solenza
2005/confort ; vw golf 4 1.6 16v
|
|
ramsen |
![]()
Post
#10
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
eu am o pata de ulei(o patoaie mai mare:)))))) de o arunca pe alternator si nu imi mai fac probleme.am intrebat si eu un mecanic si isi dau toti cu parerea.si tot eu mam linistit,cred ca totusi 3l ulei este prea mult si cu filtru de ulei cam pe la 2.8l este bine.nivelul pe joja se afla inainte mai sus cu 2mm de maxim si acum dupa3500-4000km se afla la nivel maxim.nu imi mai fac probleme
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:48 |