Schimbare de viteza fara ambreiaj, Cum se face?
![]() ![]() ![]() |
Schimbare de viteza fara ambreiaj, Cum se face?
scania |
![]()
Post
#31
|
||
![]() SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP Group: Members Posts: 261 Joined: 5 January 08 From: Curtea de Arges ![]() |
|
||
--------------------
EX. Dacia
nova GT
1998
- AG08UNN In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#32
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Am mers de la pitesti la Sibiu (prin ramnicu Valcea) cu un autocar cu ambreiaj defect (nu mai debraia). In afara de pornirile in viteza, s-a descurcat mai mult decat onorabil. E drept, si soferul era meserias.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Ov |
![]()
Post
#33
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
banuiesc ca nu trebuie sa-ti spun cum se mergea cu autobuzele (era inainte de ikarus) prin bucuresti
![]() poate soferul asta de care pomenesti tu si-o fi facut inceputurile pe vre-o cutie fara sincroane |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#34
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
E hai, ca si DAC 112 avea sincroane. Oricum, tot e nevoie de ceva indemanare sa faci asta, ca una e sa schimbi fara sincroane si alta e sa schimbi fara ambreiaj.
This post has been edited by einstein1984: 24 Sep 2008, 09:10 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bboyandru |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 21 September 08 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 8 Aug 2008, 13:06) My bad. N-am prea stiut unde sa-l pun, si m-am gandit ca daca primesc niste raspunsuri suficient de precise, se poate transforma intr-un tutorial (sau no, mai degraba trick ![]() Ca si principiu, ideea e urmatoarea: treapta a II-a , X rpm , 40 km/h treapta a III-a , Y rpm , 40 km/h Unde X si Y difera de la masina la masina. Tii ochii pe turometru si vitezometru vreo cateva schimbari (normale), si incerci sa-ti formezi niste repere ( turometru, scaun, urechi, ce ai la indemana ![]() Dupa care: In sus: 1. Urci cu cu a II-a pana la X ture 2. Scoti maneta la punctul mort 3. Duci motorul la Y ture 4. Impingi maneta intr-a III-a. Finut, pentru ca daca cumva caraie si nu vrea sa intre, nu impingi mai tare de maneta, ca sa vezi cine cedeaza primul. In jos: 1. Reduci intr-a III-a pana la Y ture 2. Scoti la punctul mort 3. Urci motorul la X ture 4. Impingi maneta intr-a II-a. Acelasi sitem functioneaza intre toate vitezele, cu mica mentiune ca X si Y s-ar putea sa difere la o schimbare II-III de o schimbare IV-V, functie de cum sunt etajate treptele. X si Y nu sunt batute in cuie, dar e bine ca marja de eroare sa nu fie mare. Salut! Eu am invatat sa schimb vitezele fara ambreiaj tot pe dacie 1300 cu 4+1 trepte de viteza, dar numai inainte. E foarte simplu: turezi motorul ca si cum ai schimba cu ambreiaj, apoi schimbi fara ambreiaj, dar nu fortezi mai mult levierul de la schimbator. Apoi, pe o dacie cu motor 1400 am invatat sa schimb si inapoi astfel: lasi masina fara acceleratie(adica nu mai tii tu apasat) cand simti tu ca s-a infranat destul scoti pe liber (fara ambreiaj) si cu piciorul drept lucrezi putin cu acceleratia pana se sincronizeaza turatiile si apoi incerci sa introduci in viteza inferioara, fara sa tegrabesti si fara sa fortezi. Eu am deschis un post cu subiectul asta: http://www.daciaclub.ro/Schimbarea-vitezel...aj-t124894.html |
--------------------
Dacia
1310
1997 L
- DB-06-PCT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 11:06 |