DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu mai trage!

RIon
post 7 Jan 2005, 17:44
Post #1


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Dacia Nova, motor 1600, carburator monocorp (jiclor principal de D1300, diametru 135) cu filtru Renault, furtun gofrat pefect izolat pana la galerie, carburator si avans reglate, filtre noi, benzina vpower shell euro3.

Simptome: De o vreme (nu mai stiu exact daca de cand am facut cele descrise la Cauze:), la apasari mai bruste ale pedalei de acceleratie (in speta la depasiri sau pante), se aude un huruit (nu de la motor) parca de la cuplul filtru-carburator in paralel cu scaderea vitezei (daca apas progresiv nu huruie, dar nu mai apuca sa se tureze, se subtureaza, si trebuie sa ii dau viteza mai mica...)


Cauze (presupuse): am izolat furtunul si filtrul, si in afara de teava propriu-zisa, nu mai are pe unde sa traga aer, chiar si 2 mici gaurele originale din carcasa filturului...izolare cu powertape. Elementul filtrant e nou, original de Nova, a intrat putin apasat in carcasa de Renault.

Oare sa solicite la accelerari mai mult aer, si fiind astupate orificiile alea din carcasa, sa nu poata sa traga???


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 7 Jan 2005, 18:04
Post #2


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




scoate filtrul de tot (doar pt un test, ca n-are nimic) si vezi cum merge.



--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 7 Jan 2005, 18:10
Post #3


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




OV, nu stiu ce premonitie am avut, da' am fost sigur ca tu vei raspunde primul smile.gif
M-am gandit si eu la asta, dar voiam sa vad daca zice cineva ca problema ar putea sa vina de altundeva...
M-am gandit sa scot furutnul gofrat, ca tot nu e frig...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
steph
post 7 Jan 2005, 22:45
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 775
Joined: 18 July 03
From: Bucuresti




intreb si eu aiurea smile.gif

beinzinele astea gen omv100 sau shell vpower sunt bune la masinile pe carburator? am auzit ca ar arde nujtiu ce supape


--------------------
Toyota Yaris TS - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 8 Jan 2005, 10:01
Post #5


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




QUOTE(steph @ 7 Jan 2005, 23:45)
intreb si eu aiurea smile.gif

beinzinele astea gen omv100 sau shell vpower sunt bune la masinile pe carburator? am auzit ca ar arde nujtiu ce supape
*



exista o explicatie si un topic pe forum!!!

In alta ordine de idei, m-am gandit ca problema ar putea fi din cauza ca elementul sta fixat in carcasa, nu se misca deloc, asa ca aerul intra doar pe la orificiul tubular...ca sa va faceti o imagine, daca as desface filtrul, nu ar fi murdar cu praf decat in zona de intrare, in rest...ca nou..daca nu ajunge praf la el....


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 8 Jan 2005, 18:29
Post #6


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




cred ca s-a rezolvat, cel putin la mersul in oras... am pus elementul filtrant vechi...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 10 Jan 2005, 11:10
Post #7


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




chiar tu ai zis ca ai bagat fortat (turtit) filtrul. Pai nu ti-e clar ca nu prea mai trece aer prin el. Cauta alt filtru care sa intre cum trebuie.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 12 Jan 2005, 22:59
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




Cumpara o cutie +filtru normale de berlina , ca sa nu te mai complici,e ieftin.Ia din acela din plastic , si vezi cum il poti aranja ,eventual mai poti taia din capatul cutiei filtrului.Eu asa am facut


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 17:06
Forum Renault