DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> surub amestec, pareri...pareri

Tokai
post 12 Jan 2005, 10:04
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 21 December 04
From: Iasi




Spuneti, va rog cam cate rotatii (de la strans total) deschise au suruburile de amestec la voi? La mine am incercat o multime de rotatii, aplicand tot felul de variante, unele descrise si pe forum. Ma intereseaza numai numarul de rotatii. Multumesc.


--------------------
Dacia 1310 TLX - IS-01-XPU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Jan 2005, 11:24
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Tokai @ 12 Jan 2005, 10:04)
Spuneti, va rog cam cate rotatii (de la strans total) deschise au suruburile de amestec la voi? La mine am incercat o multime de rotatii, aplicand tot felul de variante, unele descrise si pe forum. Ma intereseaza numai numarul de rotatii. Multumesc.
*



Acel surub - daca te uiti atent - are virful conic. Numarul de rotatii este relativ "individual" mai ales ca oricine fabrica "set jiclor dacia" ; adica, daca acel virf este prelucrat putin mai gros sau cu o abatere de conicitate (si asta de ordinul sutimilor de mm si/sau zecimi de grad ) se modifica drastic debitul.

De aceea se face reglajul acela "pina se obtine turatie constanta si cea mai mare posibila" urmata si de un eventual control al gazelor.
In prima faza piti deschide de la 2,5-3,5 ture (la mine 3,5 ture dar am avut si cu 3 ture) dupa care reglezi in jurul valorii. Am avut si deschidere de 4-4,5 ture.
Alta poveste apare cind turatia e insensibila la rotirea surubului in orice pozitie, relantiul putind fi reglat doar din deschiderea clapetei-atunci ai canalizatia de relanti infundata partial sau total, duza de 1,5 mm decalibrata, aer fals, inclusiv pe la servo.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 12 Jan 2005, 12:58
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(diaconuliviu @ 12 Jan 2005, 11:24)
Acel surub - daca te uiti atent -  are virful conic. Numarul de rotatii este relativ "individual" mai ales ca oricine fabrica "set jiclor dacia" ; adica, daca acel virf este prelucrat putin mai gros sau cu o abatere de conicitate (si asta de ordinul sutimilor de mm si/sau zecimi de grad ) se modifica drastic debitul.

De aceea se face reglajul acela "pina se obtine turatie constanta si cea mai mare posibila" urmata si de un eventual control al gazelor.
In prima faza piti deschide de la 2,5-3,5 ture (la mine 3,5 ture dar am avut si cu 3 ture) dupa care reglezi in jurul valorii. Am avut si deschidere de 4-4,5 ture.
Alta poveste apare cind turatia e insensibila la rotirea surubului in orice pozitie, relantiul putind fi reglat doar din deschiderea clapetei-atunci ai canalizatia de relanti infundata partial sau total, duza de 1,5 mm decalibrata, aer fals, inclusiv pe la servo.
*



uite cum fac mecanicii mei ... si merge cu o aproximatie destul de buna .....
pornesti mororul la relanti, si strangi de surubul de aer incet pana motorul se opreste !
acum dai inapoi 2,5 ture surubul.....si nu mai umbli la el.
restul de reglaj il obtii di surubul de benzina.
.....de cele mai multe ori cam aceasta este pozitia optima ......

Totusi eu am mai umblat .....conform
"...maximului...." de care vorbeste diaconuliviu.


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Jan 2005, 13:45
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




La mine fac reglajul NUMAI din cel de amestec, cel de pe obturator e desfacut total.
Si merge..


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 12 Jan 2005, 13:51
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




cum adica "cel de pe obturator e desfacut total"?


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Jan 2005, 15:53
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(OCEBE @ 12 Jan 2005, 13:51)
cum adica "cel de pe obturator e desfacut total"?
*



Adica nu atinge pirghia obturatorului(ca si cum ar fi defiletat total); obturatorul e complet inchis


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floppy76
post 14 Jan 2005, 22:05
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 January 05




QUOTE(DodoBird @ 12 Jan 2005, 12:58)
uite cum fac mecanicii mei ... si merge cu o aproximatie destul de buna .....
pornesti mororul la relanti, si strangi de surubul de aer incet pana motorul se opreste !
acum dai inapoi 2,5 ture surubul.....si nu mai umbli la el.
restul de reglaj il obtii di surubul de benzina.
.....de cele mai multe ori cam aceasta este pozitia optima ......

Totusi eu am mai umblat .....conform
"...maximului...." de care vorbeste diaconuliviu.
*




Interesant, la mine daca reglez cum scrie la carte, respectiv ca mai sus, merge mai prost. Il am deschis de tot (cred ca pot sa-l iau jos, ca se balangane acolo) si motorul merge super si consuma putin. Cum poate sa mearga asa ?


--------------------
Dacia 1310TX - MM03GVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 15 Jan 2005, 14:11
Post #8


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




In principiu, strans la relanti pana moare motorul si apoi dat 1/2 tura. Apoi pornit motor, daca nu sta, mai dau 1/2 tura. samd. Nu mai mult, deoarece creste consumul. Cel mai usor reglezi la aparat, cu o sonda in esapament (service sau statie ITP), sa fie nivelul sub 1 = noxe putine si consum redus.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 15 Jan 2005, 17:14
Post #9


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(RIon @ 15 Jan 2005, 14:11)
In principiu, strans la relanti pana moare motorul si apoi dat 1/2 tura. Apoi pornit motor, daca nu sta, mai dau 1/2 tura. samd. Nu mai mult, deoarece creste consumul. Cel mai usor reglezi la aparat, cu o sonda in esapament (service sau statie ITP), sa fie nivelul sub 1 = noxe putine si consum redus.
*



Si mai am vreun pic de demaraj daca rotesc asa putin ? Sincer cred ca o sa dea in nas la fiecare apasare de pedala. O sa incerc, de curiozitate.


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 15 Jan 2005, 18:08
Post #10


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Capone, la mine merge, consumul e mic... insa se poate merge pe varianta cu sonda in esapament, e mai sigura.
Personal, dupa ce mi-a aratas CO-ul sub 1, am mai dat o jumate de tura spre inchis surubul, si merge totul ok. Demarajul mi-a scazut nitel ca am schimbat jiclorul principal cu unul mai subtire...de la 140 la 135, dar si consumul s-a redus bine.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 17 Jan 2005, 16:15
Post #11


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




am incercat cum ai zis tu. Merge ca naiba motorul, tremura din toti rarunchii. Eu dupa ce se opreste motorul, dau inapoi 2 ture. Merge perfect si consuma binisor.


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th July 2025 - 00:01
Forum Renault