surub amestec, pareri...pareri
![]() ![]() ![]() |
surub amestec, pareri...pareri
Tokai |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 21 December 04 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
- IS-01-XPU
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Tokai @ 12 Jan 2005, 10:04) Spuneti, va rog cam cate rotatii (de la strans total) deschise au suruburile de amestec la voi? La mine am incercat o multime de rotatii, aplicand tot felul de variante, unele descrise si pe forum. Ma intereseaza numai numarul de rotatii. Multumesc. Acel surub - daca te uiti atent - are virful conic. Numarul de rotatii este relativ "individual" mai ales ca oricine fabrica "set jiclor dacia" ; adica, daca acel virf este prelucrat putin mai gros sau cu o abatere de conicitate (si asta de ordinul sutimilor de mm si/sau zecimi de grad ) se modifica drastic debitul. De aceea se face reglajul acela "pina se obtine turatie constanta si cea mai mare posibila" urmata si de un eventual control al gazelor. In prima faza piti deschide de la 2,5-3,5 ture (la mine 3,5 ture dar am avut si cu 3 ture) dupa care reglezi in jurul valorii. Am avut si deschidere de 4-4,5 ture. Alta poveste apare cind turatia e insensibila la rotirea surubului in orice pozitie, relantiul putind fi reglat doar din deschiderea clapetei-atunci ai canalizatia de relanti infundata partial sau total, duza de 1,5 mm decalibrata, aer fals, inclusiv pe la servo. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
DodoBird |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 12 Jan 2005, 11:24) Acel surub - daca te uiti atent - are virful conic. Numarul de rotatii este relativ "individual" mai ales ca oricine fabrica "set jiclor dacia" ; adica, daca acel virf este prelucrat putin mai gros sau cu o abatere de conicitate (si asta de ordinul sutimilor de mm si/sau zecimi de grad ) se modifica drastic debitul. De aceea se face reglajul acela "pina se obtine turatie constanta si cea mai mare posibila" urmata si de un eventual control al gazelor. In prima faza piti deschide de la 2,5-3,5 ture (la mine 3,5 ture dar am avut si cu 3 ture) dupa care reglezi in jurul valorii. Am avut si deschidere de 4-4,5 ture. Alta poveste apare cind turatia e insensibila la rotirea surubului in orice pozitie, relantiul putind fi reglat doar din deschiderea clapetei-atunci ai canalizatia de relanti infundata partial sau total, duza de 1,5 mm decalibrata, aer fals, inclusiv pe la servo. uite cum fac mecanicii mei ... si merge cu o aproximatie destul de buna ..... pornesti mororul la relanti, si strangi de surubul de aer incet pana motorul se opreste ! acum dai inapoi 2,5 ture surubul.....si nu mai umbli la el. restul de reglaj il obtii di surubul de benzina. .....de cele mai multe ori cam aceasta este pozitia optima ...... Totusi eu am mai umblat .....conform "...maximului...." de care vorbeste diaconuliviu. |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
La mine fac reglajul NUMAI din cel de amestec, cel de pe obturator e desfacut total.
Si merge.. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
OCEBE |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
cum adica "cel de pe obturator e desfacut total"?
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Floppy76 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 January 05 ![]() |
QUOTE(DodoBird @ 12 Jan 2005, 12:58) uite cum fac mecanicii mei ... si merge cu o aproximatie destul de buna ..... pornesti mororul la relanti, si strangi de surubul de aer incet pana motorul se opreste ! acum dai inapoi 2,5 ture surubul.....si nu mai umbli la el. restul de reglaj il obtii di surubul de benzina. .....de cele mai multe ori cam aceasta este pozitia optima ...... Totusi eu am mai umblat .....conform "...maximului...." de care vorbeste diaconuliviu. Interesant, la mine daca reglez cum scrie la carte, respectiv ca mai sus, merge mai prost. Il am deschis de tot (cred ca pot sa-l iau jos, ca se balangane acolo) si motorul merge super si consuma putin. Cum poate sa mearga asa ? |
--------------------
Dacia
1310TX
- MM03GVA
|
|
RIon |
![]()
Post
#8
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
In principiu, strans la relanti pana moare motorul si apoi dat 1/2 tura. Apoi pornit motor, daca nu sta, mai dau 1/2 tura. samd. Nu mai mult, deoarece creste consumul. Cel mai usor reglezi la aparat, cu o sonda in esapament (service sau statie ITP), sa fie nivelul sub 1 = noxe putine si consum redus.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#9
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(RIon @ 15 Jan 2005, 14:11) In principiu, strans la relanti pana moare motorul si apoi dat 1/2 tura. Apoi pornit motor, daca nu sta, mai dau 1/2 tura. samd. Nu mai mult, deoarece creste consumul. Cel mai usor reglezi la aparat, cu o sonda in esapament (service sau statie ITP), sa fie nivelul sub 1 = noxe putine si consum redus. Si mai am vreun pic de demaraj daca rotesc asa putin ? Sincer cred ca o sa dea in nas la fiecare apasare de pedala. O sa incerc, de curiozitate. |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
RIon |
![]()
Post
#10
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Capone, la mine merge, consumul e mic... insa se poate merge pe varianta cu sonda in esapament, e mai sigura.
Personal, dupa ce mi-a aratas CO-ul sub 1, am mai dat o jumate de tura spre inchis surubul, si merge totul ok. Demarajul mi-a scazut nitel ca am schimbat jiclorul principal cu unul mai subtire...de la 140 la 135, dar si consumul s-a redus bine. |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#11
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
am incercat cum ai zis tu. Merge ca naiba motorul, tremura din toti rarunchii. Eu dupa ce se opreste motorul, dau inapoi 2 ture. Merge perfect si consuma binisor.
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th July 2025 - 00:01 |