DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> porneste greu dimineata si nu sta la relanti, ce sa faC?

klausy78
post 19 Sep 2008, 23:55
Post #31


doar membru


Group: Members
Posts: 72
Joined: 11 September 08
From: Galati




Coronarian a scris ca are o aprindere normala ( platina,delco) si nu a scris ca are o aprindere BUNA ,problemele astea le-am avut de vreo cateva ori ,insa dupa ce am schimbat platina si capacul delco,am curatat bujiile (sau le-am schimbat ) motorul pornea din prima (chiar si fara soc tras vara) - (cu toate ca stiu ca se trage si vara ) .Deci Coronarian ,parerea mea este ca trebuie sa verifici cat este de BUNA aprinderea ta si dupa aia sa te apuci sa tragi (shocu).


--------------------
dacia 1410 break cu motor in stea 1995 - GL 01 ZEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 20 Sep 2008, 01:41
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




o masina bine reglata... nu porneste la sfert vara daca nu ii tragi putin socul .. iar daca nu ii tragi socul trebue sa porneasca ... fara acceleratie doar ca relantiul este scazut .. iar cand este frig afara ... va muri .. asa ca trageti socul ala ... ... apropo .. cand pornesc dupa multe ore de stat .. cu socul bineinteles... cand d-au sa accelerez urca foarte putin in turatie si trepideaza... apoi da sa moara.. si uite asa de cateva ori pana se mai incalzeste.... de la ce o fii ??


--------------------
dacia Nova Gt 1998 - GR 30 SOR
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HIV
post 20 Sep 2008, 06:42
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 14 September 08
From: Cluj Napoca




De la faptu ca-i rece motorul biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 1986
CJ 06 JBU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jews
post 20 Sep 2008, 08:42
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 23 June 07




La pornire iarna cu motorul rece socul se trage complet iar imediat dupa pornire se lasa la jumatate. daca ti socul tras complet prea mult timp o ineci.


--------------------
Dacia 1310L 1998 - PH-09-BVD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidius max
post 20 Sep 2008, 13:58
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 21 December 07
From: Iasi




Eu zic ca am rezolvat.
Si-a schimbat complet comportamentul la plecare dupa ce am spalat carburatorul. Daca inainte trageam socul la jumatate si trebuia sa-i dau vreo trei pedale de acceleratie inainte de pornire si inca vreo trei chei, acuma trebuie tras socul COMPLET si pleaca de la prima cheie fara alte proceduri. Treptat turatia scade si cred ca s-ar opri daca nu as mai tine-o din acceeleratie. Pare ca se incalzeste mai greu (da in nas) dar am sa ma obisnuiesc si cu asta.


--------------------
Dacia 1300 1980
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coronarian
post 20 Sep 2008, 18:28
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 4 August 08




Am schimbat bujii, fise,am reglat avansul, capac delco e nou platina s-a uitat cineva la ea si mi-a zis ca e buna, doar ca e acolo unde e platina un fel de rotita dintata care are vreo 3 dinti rupti, dar mi-a zis ca nu poate fi de la aia, cand e motorul rece nu ma inteleg cu ea, daca merg cu socul tras nu are forta masina si parca da sa moara motorul, masina sta f bine la relanti e stabil chiar la 600rot/min si nu trepideaza asa tare, daca trag socul de tot nu sta la relanti cu socul tras pe jumate e ok, pot fi multe lucruri de vina, si de la o vreme si dupa ce e motorul cald porneste cate o data greu dar nu tot timpul


--------------------
Renault 21 1993 Diesel, 2068 cm3 - BV xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HIV
post 20 Sep 2008, 18:53
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 14 September 08
From: Cluj Napoca




NU va luati niciodata dupa manual cand e vorba de dacie . Fiecare are bubele ei . Tocmai de asta chestia cu "socu se trage complet la pornire dupa care se lasa la jumate" nu se aplica . Eu de exemplu , vara , trag socul la prima pornire din zi si il bag inapoi imediat dupa ce a pornit . Vecinu porneste fara soc si iarna . Nu trebuie sa va alarmati ca moare cu socu tras sau fara soc . Daca merge cu/fara soc , asa va merge mereu smile.gif That's how she likes it !


--------------------
Dacia 1310 1986
CJ 06 JBU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 20 Sep 2008, 21:48
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




eu nici iarna nu pornesc cu socul tras pentru ca e sarit cablul din carburator,o sa-l fixez inapoi caci pare se ca ajuta.oricum...fara soc nu am probleme


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 20 Sep 2008, 21:57
Post #39


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.278
Joined: 24 June 07




Mai devreme am plecat pana undeva, aici e chiar destul de frig, vreo 8 grade... Tras soc la maxim, dat la cheie fara sprituri, d-alea+soc eu nu dau decat iarna, vreo doua, in rest cand e cald dau un sprit maxim doua si cheie, cand e racoare cum e acu', doar soc, si cand e ger, ii dau si norma de sprituri, in functie de temperatura. laugh.gif
Mie dupa cateva secunde de la pornire, cu soc tras maxim, incepe sa-mi mearga urat, sa se inece probabil. Mai zicea cineva ca incepe s-o si accelereze. Daca tot e pornita, eu imping repede socul(acum il bag imediat, iarna nu sta poate in vreun ger maxim un minut pe la jumate) si o mai incalzesc la 1500rpm un minut ca sa nu-mi dea in nas cand plec cu ea.
Eu nu recomand folosirea aiurea a socului, ca poa' sa faca mai mult rau decat bine la "setul motor", ca tot zicea cineva inaintea mea o treaba d-asta. Pai sa-ti bage benzina cacalau in ulei nu cred ca face bine la motor. Daca nu e necesar, nu se foloseste, nu conteaza ce zice in manual. Intr-adevar, fiecare Dacie e cu smecheria ei, unele merg intr-un fel, altele in alt fel, dar viata mai lunga au bujiile si seturile motoarelor care nu merg zeci de minute pe zi cu socul tras.

This post has been edited by Merced: 21 Sep 2008, 16:50


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 21 Sep 2008, 07:43
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(HIV @ 20 Sep 2008, 18:53)
NU va luati niciodata dupa manual cand e vorba de dacie . Fiecare are bubele ei .
*



Pentru ca nu s-a lucrat dupa manual au "bube"


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HIV
post 21 Sep 2008, 10:38
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 14 September 08
From: Cluj Napoca




Da , dar direct din fabrica nu s-a lucrat wink.gif


--------------------
Dacia 1310 1986
CJ 06 JBU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 21 Sep 2008, 13:08
Post #42


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Bine zice Mercedu',bagi benzina in ulei degeaba.Plus ca daca o ineci dupa speli cilindrii cu benzina,cred ca nici asta nu face bine! wink.gif
Alaltaieri seara am aterizat de langa Focsani(am fost dupa struguri),totul ok,masina a mers exemplar,consumu a iesit ok etc.Ieri am infipt sfantul carton pe juma de radiator ca nici pe drum lung n-a sarit mai mult de 70 de grade la gerul care-i afara.Concluzia e ca ar fii mers jumatea aia de carton si pe drum(ala spre Focsani),sa se incalzeasca la un 80-85 de grade.
Atentie totusi ca cine nu-i atent fierbe apa,perioada asta a fost rece afara dar maine se poate incalzi si cine casca gura isi face de treaba.Totusi in micu si frumosu judet in care stau nu-mi fac griji de temperaturi prea mari wink.gif
Spor!

This post has been edited by Tiberiu-Andrei: 21 Sep 2008, 13:09


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 22 Sep 2008, 12:12
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




sa nu mai deschid alt topic,eu nu pot trage socul partial,doar pana la capat ca altfel nu sta tras,ce ar putea fi de vina,cablul sau arcul de la carburator???


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
togu
post 22 Sep 2008, 21:06
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 18 September 08
From: Pitesti




La mine daca il trag la jumatate dupa aproximativ 3-4 min nu mai sta tras, iarna cand sunt grabit dimineata si nu astept sa se incalzeasca motorul (stiu ca nu e bine asa) in timpul drumului il mai trag, ca daca nu, imediat ce calc ambreajul se opreste. (de ce nu or fi inventat soc automat) sad.gif

offtopic: sal, merced vad ca esti din Pitesti stii cumva unde se face un carbotest la noi?
sa ma scuze administratorii dar e aiurea rau faza cu pm-urile sad.gif

This post has been edited by togu: 22 Sep 2008, 21:11


--------------------
Dacia Berlina 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 23 Sep 2008, 14:47
Post #45


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Daca ai carburator de Dacie mai bine inveti sa-l reglezi ca iti i-a putin.........asta daca nu vrei sa dai banii aiurea! sleep.gif Cauta pe forum ca e explicat in o mie si una moduri ce si cum se regleaza.In cel mai rau caz stai pe langa un mecanic sau coforumist si inveti repede.
Spor!


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 23 Sep 2008, 19:57
Post #46


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Motorul il incalzesti mai repede ruland cu masina la o turatie de 2000 de ture in treapta 2-3 nu stand pe loc. Ca sa-ti stea socul faci frumos pe sarma care comanda socul niste serpuiri ca sa spun asa . Atunci cand tragi socul acele onduleuri care sunt facute pe srama otelita vor opune rezistenta si nu se v-a mia trage aiurea socul doar daca il impingi tu la loc. Eu porneam cu socul tras fara sa accelerez , socul era reglat in asa fel incat sa nu depaseasca 2000 de ture cu o bucatica taiata dintr-un picx si introdusa acea bucatica intre parghia de comanda a calapetei de soc si opritorul care mentine si cablul de soc.
Dupa ce porneam in acest fel motorul il puneam in miscare si mergeam cu 2000 de ture cam 200 de m dupa aceea sta la relantii.
Aici vorbesc daca nu ai aprindere eletronica si esti pe platina. Cu aprinderea eletronica int-un minut imi sta la 700 de ture.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 24 Sep 2008, 12:07
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




multam pt raspuns,devenea enervant azi dimineata imi venea sa ii dau foc tongue.gif


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheKing
post 24 Sep 2008, 15:33
Post #48


Membru greu de controlat


Group: Members
Posts: 66
Joined: 20 August 08
From: Sibiu




QUOTE(djasu82 @ 23 Sep 2008, 19:57)
Aici vorbesc daca nu ai aprindere eletronica si esti pe platina. Cu aprinderea eletronica int-un minut imi sta la 700 de ture.
*



Stati putzin ca nu am inteles ori e aprindere electronica ori e platina?
eu am cea rosie cu beculetz verde sus(gotronic) pusa pe + la bobina, dar am si platina huh.gif
m`am pierdut ... wub.gif

This post has been edited by TheKing: 24 Sep 2008, 15:35


--------------------
DACIA 1310 E 1995 - SB-86-LEX
Pilot pe d(r)acie! Brum Brum!
ATENTIE! Franez brusc, des si fara motiv!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 24 Sep 2008, 16:47
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(TheKing @ 24 Sep 2008, 15:33)
Stati putzin ca nu am inteles ori e aprindere electronica ori e platina?
eu am cea rosie cu beculetz verde sus(gotronic) pusa pe + la bobina, dar am si platina  huh.gif
m`am pierdut ...  wub.gif
*


este una tot de la gotronic dar cu un senzor in loc de platina


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 24 Sep 2008, 17:17
Post #50


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.278
Joined: 24 June 07




Sunt si aprinderi care elimina platina, insa costa mai mult.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 24 Sep 2008, 18:56
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(Merced @ 24 Sep 2008, 17:17)
Sunt si aprinderi care elimina platina, insa costa mai mult.
*


in jur de 100 ron am inteles,nu?am vrut sa imi iau si eu,dar aceasta care o am (fotu proprietar spune ca este de la trabant)isi face treaba excelent,am relanti stabil cu motorul caldut la 500 de ture biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 24 Sep 2008, 19:39
Post #52


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Mai intrati si voi pe topicul aprinderi eletronice la sectiunea imbunatatiri si vedeti ce rezolvati , loati legatura cu gotronic si va lipiti de aprinderea at011-012 cu senzor ( senzorul elimina platina).


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ucidero
post 26 Sep 2008, 22:10
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 15 September 08




verifica platina si punei si capacul anticondens daca nu are vezi avansul sa nu fie prea mik!!!


--------------------
Dacia 1300 berlina 1974 frantuzeasca - B 18 XHT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 16:04
Forum Renault