Caburator weber, nu stiu ce model este !
![]() ![]() ![]() |
Caburator weber, nu stiu ce model este !
danS22 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 14 February 06 ![]() |
Attached thumbnail(s) 23072008_002_.jpg ( Size: 237.84k ) Number of downloads: 93 23072008_004_.jpg ( Size: 266.88k ) Number of downloads: 95 23072008.jpg ( Size: 401.09k ) Number of downloads: 81 |
||
--------------------
dacia,vw scirocco
gt,kr,Li
1984,1988,2001
- bh... Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
|
|||
ArtVandelay |
![]()
Post
#2
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
pompa de sprit functioneaza?
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
danS22 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 14 February 06 ![]() |
da, aseara am desfacut o, asa pare sa functioneze.stie careva ce model este?
![]() |
--------------------
dacia,vw scirocco
gt,kr,Li
1984,1988,2001
- bh... Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
|
|
YRX |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.051 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pare un Weber 32 DIR. Nu scrie pe el nimic?
Cat despre "ezitarea" la acceleratie poate fi de la sincronizarea camerelor. A doa camera nu se deschide la timp si de aia ai un palier in care nu accelereaza. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
danS22 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 14 February 06 ![]() |
se mai gasesc oare carburatoare noi de straine prin magazine?
![]() |
--------------------
dacia,vw scirocco
gt,kr,Li
1984,1988,2001
- bh... Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
|
|
YRX |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.051 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu prea cred. Dar kituri de reparatie da.
Da mai multe detalii - tip masina, cilindree, simptome etc. - daca vrei sa gasesti idei de rezolvare pentru problemele pe care le ai. Din prima privire ar merge o curatare completa. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
danS22 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 14 February 06 ![]() |
e pus pe cun ve scirocco , 1800cmc. 90cp...trage cu el de rupe, mai bine decat carb original, de aceea nu as renunta la el. asta am sa i fac , o curatare totala.sau poate l pun pe injectie.
|
--------------------
dacia,vw scirocco
gt,kr,Li
1984,1988,2001
- bh... Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
|
|
Asi |
![]()
Post
#8
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
aia cu injectia e ceva mai complicat.. trebuie un calculator de injectie.. (care trebuie programat).. si desigur acest calculator de ijectie are si el niste date de intrare via niste senzori pe care masina ta posibil sa nu ii aiba.. si atunci trebuie adaptat, cum ar fi senzorul de turatie de pe volanta (pe asta il ai deja, cu efect hall), sezorul de pe arborele cu came (pt diferentierea timpilor, tot pe efect hall, adica traductor inductiv), senzor pe clapeta de acceleratie, debimetrul masic de aer (se monteaza simplu.. nu e mare chestie, o punte sebek), sonda lambda (hego.. o infigi in evacuare si e ok), niste senzori termici pe admisia de aer(poate fi un bimetal chior, din ala mecanic legat la un traductor rezistiv la la un potentiometru, sau better yet termistor, dar are plaja mica de valori masurate.. ti-ar trebui unu cu scala de la -50 la 100), lichid de racire (la fel), asa.. bun cu multitudinea asta de semnale vine partea interesanta cu programatu.. ca in functie de datele de intrare si de intentia noastra (via tps-throtle positioning sensor), sa comande niste injectoare piezo (electronice, mult mai fiabil si mai simplu de folosit), pt a sti cata benzina sa bage.
Problema e: ceea ce o sa iasa , o si fie ca la "productia 0", cu singura diferenta ca la productia 0 s-au bagat bani grei in cercetare, teste, si este munca unei armate de oameni. Putin probabil sa iasa din prima cum trebuie.. si tot trebuie constant programata injectia pt a o face mai buna.. pt mai multe conditii, etc, si asta e o meserie in sine si nu o face un om, ci o armata de ingineri.. asa ca iarasi e complicat cel mai simplu este sa: iei un motor care are din start injectie, sau daca cumva acelasi motor ca al tau a avut vreodata injectie de la producator, ar trebui sa existe un kit de conversie pt injectie. (destul de multe piese ar trebui modificate pt diversi senzori, pompe, injectoare, tresee de admisie, si evident vorbim de o injectie indirecta in poarta supapei (multipunct), sau in colectorul de admisiune (mono-punct) eu zi ca daca n-ai kit de conversie de la producator, sau un motor direct pe injectie.. mai bine las-o balta, multi bani si tot nu iese ce ar trebui, si trebuie multa rabdare migala, cunostinte, bani.. pana una alta poti resuscita carburatorul tau cu o curatare generala, si piese de schimb pt carb ar trebui sa fie usor de gasit |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
ten |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 24 June 08 ![]() |
curata-l si tu cu benzina prin incinte sufla jigloarele si vezi randamentul
|
--------------------
Dacia
Logan II
2014
- B 97 BEM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:19 |